Ga lekker studeren ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:56 schreef Bob. het volgende:
Hallohoiikverveelme.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:04 schreef nietzman het volgende:
Je mag wel even komen poetsen?
Zó erg verveel ik me nou ook nog niet.quote:
quote:
Garpje hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Zó erg verveel ik me nou ook nog niet.
ik wil je ook wel een opdracht gevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer genoeg van het niets hoeven. Voel me zo nutteloos..
Ga maar even een docent mailen voor een opdracht.
Heb je geen hobby's?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed voor m'n lijn is het thuis zitten en niets doen al helemaal niet.. Toch lekker, die toastjes met roomkaas.
Sorry hoor, maar wat mankeert je?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer genoeg van het niets hoeven. Voel me zo nutteloos..
Ga maar even een docent mailen voor een opdracht.
De dingen die ik leuk vind om te doen 'includen' toch vaak 'buiten' en 'anderen' - het liefst Do2 natuurlijk. Helaas waren de omstandigheden van beide voorwaarden niet bepaald ideaal vandaag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's?
Voor mij begint de drukte juist pas als ik thuis kom uit werk
Tijd voor een binnenhobby die je alleen kunt doen dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De dingen die ik leuk vind om te doen 'includen' toch vaak 'buiten' en 'anderen' - het liefst Do2 natuurlijk. Helaas waren de omstandigheden van beide voorwaarden niet bepaald ideaal vandaag.
Ik kan wel iets bedenken, maarja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tijd voor een binnenhobby die je alleen kunt doen dus
Jaja, schuif het maar snel af op iemand andersquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Om even in Alex' gedachten te kruipen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |