Te ver...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef Erasmo het volgende:
Binnenkort maar eens de 135 mm erop zetten, heerlijk discreet lensje![]()
[ afbeelding ]
Wat is er precies zo discreet aan die toeterquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef Erasmo het volgende:
Binnenkort maar eens de 135 mm erop zetten, heerlijk discreet lensje![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt die was ook mn foto van de dag toen ik m maaktequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja hehehe die laatste blijft goed!!
heeft ( net als die van mij) al hier op fok gestaan toch???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog ff een oudje tussen door dan....
[ afbeelding ]
Deze schoot ik 4 seconden eerder voor diezelfde Aldi:quote:
Ja geweldig!quote:
8cm noem ik niet echt groot voor een 135mmquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat is er precies zo discreet aan die toeter
Daar hebben ze ook straten hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ik woon alweer twee jaar in Zwolle hoor
M42quote:Op zondag 6 juli 2008 10:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
pffff.. kheb een goeie groothoek nodig die niet flared en niet te duur is ... ach ja.. dan maar met compactje schieten
Ben er persoonlijk niet zo'n fan van... veel te afstandelijk, en vaak veel te geconcentreerd op 1 ding. Dicht bij de mensen zijn (lees: erbovenop) maakt een foto veel intenser en geeft het gevoel alsof je er echt tussen staat.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
Helpt het niet om lekker te zoom-snipen, dan ziet de gefotografeerde meestal toch niet dat je ze op de kiek zet?
So? Wat wil je nu?quote:Op zondag 6 juli 2008 10:34 schreef blue_funk het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie dat nou doen. Ga je ergens zitten en wacht je tot er wat voorbij wandelt (ziet er dan naar mijn mening wat debiel uit, iemand op een bankje met een camera)
Beide, rondlopen en dingen spotten, of, als je een mooi spot hebt gevonden (bijv mooie lichtpartijen oid) even blijven wachten tot er zich iets interessants op die plek voordoetquote:ga je ergens stil staan en wacht je tot er wat voorbij wandelt (ziet er denk ik nog erger uit) of loop je rond en ga je stil staan zodra je wat ziet (valt dat niet op?). Echt, tips zijn meer dan welkom!
Bij straatfotografie gaat het om falen, als 1 op de 100 fotos een practige plaat is geworden is het dat (mij persoonlijk) meer dan waard.quote:Wat betreft dat heupschieten, dat trekt me niet zo. Kom je thuis met een bak rommel en als er een leuke foto tussen zit, dan is dat voor een groot deel met geluk. Heb liever een goede foto waar ik zelf wat moeite voor heb gedaan, maar dat is persoonlijke voorkeur.
tsja.. stomste wat ik ooit heb gedaan (nou ja, niet aller stomste), weglopen naar the Jeremy's zonder haar nog even aan te sprekenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef kvdv het volgende:
@ebeaydojraes:
12wow wat een moment heb je te pakken daar zeg!
Al maakt de schoonheid van de dame in kwestie de foto zowieso al goed...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |