Shit. Dat het Kiss was kon ik wel uit de omschrijving opmaken, maar je hebt gelijk, natuurlijk. Beter lezen.quote:
Ik weet genoeg.....nooit van gehoord denk ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:58 schreef ranja het volgende:
Is deze mevrouw al een beetje bekend?
Ik zie het woordje 'al' in de vraag staanquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik weet genoeg.....nooit van gehoord denk ik
Jou inschattend denk ik dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:20 schreef Gambolputty het volgende:
Ik weet genoeg.....nooit van gehoord denk ik
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:28 schreef bartrid het volgende:
Da's Kate Nash met een pruik.
minder electronisch.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef bartrid het volgende:
Uffie?
Uit Frankrijk, maar dat was de vraag nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:44 schreef Burnett het volgende:
Haar naam is iets van soho of soko..., ik dacht uit Nederland...?
Ik ken die hele Uffie niet maar heb de naam wel eens gehoordquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
minder electronisch.![]()
Bovendien wordt Uffie zelden gefotografeerd met zoveel kleren aan.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Z het volgende:
Solo.
Of Nana Mouskouri of zo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:16 schreef schaap001 het volgende:
Ik doe een gooi naar Barbra Streisand (die staat er tenslotte op de één of andere manier ALTIJD tussen, ook al doet ze niks...).
Grobbel +1quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:16 schreef Grobbel het volgende:
Christina Aguilera? Fergie? Norah Jones? Katie Melua?
That's the one.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
puff daddy & faith evans - i'll be missing you ?
Ik dacht al, waar zijn alle Europese artiesten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:20 schreef Z het volgende:
Het lijstje is door Forbes gemaakt overigens.
Hierzo, daar heb je haar al.... waar verdient dat mens dat dan mee?? Toch niet van haar backcatalogue nog steeds of van die paar optredens in haar achtertuin?quote:
Ik kan even geen artiestes bedenken die daar tussen zouden moeten staan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar zijn alle Europese artiesten?
Doet die niet nog allerlei concerten in Las Vegas?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hierzo, daar heb je haar al.... waar verdient dat mens dat dan mee?? Toch niet van haar backcatalogue nog steeds of van die paar optredens in haar achtertuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |