Ik gok er op dat Sutil toch echt wel Fisico gaat verslaan dit jaar hoor.quote:Renault moet het vooral hebben van Alonso en Force India van Fisichella, want de overige rijders van beide teams komen niet in de buurt van de nummers 1 van hun team, daar waar de meeste andere teams met meer gelijkwaardige rijders hun testen lijken af te werken.
Mocht iemand zn voorspelling wb Honda nog willen wijzigen...... dit jaar gaat het echt allemaal goed komen!!!!!!quote:Rubens Barrichello: “In 2008 wordt alles beter”
Honda-coureur Rubens Barrichello is optimistisch gestemd voor het seizoen 2008. Hoewel de Braziliaan vorig jaar geen enkel punt scoorde en de nieuwe RA108 dit jaar nog niet uit de onderste regionen bij de testsessies is weg te slaan, gelooft hij er in dat het dit jaar beter zal gaan. Barrichello: “Ik weet gewoon dat dit een goed jaar voor ons zal worden.”
De voormalig secondant van Michael Schumacher bij Ferrari vervolgt: “Ik zie namelijk hoe het team samenwerkt om naar voren te komen. Vorig jaar hadden we het probleem dat alles wat nieuw uit de fabriek kwam en volgens de windtunnel tijdwinst op zou leveren niet werkte. De gewichtsverdeling bij het remmen was gewoon verschrikkelijk. Het leek alsof er continu iemand op de voorvleugel zat en de neus naar beneden duwde.”
“De nieuwe auto heeft dat probleem gelukkig niet. De RA108 is een veel simpelere auto en een veel beter ontwerp. Vooral in de langzame bochten zal de nieuwe auto ons helpen. In 2008 wordt alles beter dan in 2007.”
Barrichello kijkt nog eenmaal terug op het rampseizoen van vorig jaar. “Door kleine foutjes scoorde ik geen enkel punt, het was echt een zeer slecht seizoen. In mijn debuutseizoen bij Jordan in 1993 was het veel zwaarder om punten te scoren en toch heb ik het toen wel gedaan. En dat terwijl de eerste zes alleen punten kregen. Dat zegt genoeg over hoe slecht het in 2007 ging.”
bron: www.f1today.nl
ik denk eigenlijk dat het een soort gelijk spel zal worden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef NED het volgende:
[..]
Ik gok er op dat Sutil toch echt wel Fisico gaat verslaan dit jaar hoor.
En daar zet ik dus óók een bak bier op!
Wat zullen we dronken worden![]()
Ik zeg dat Fisico voor Sutil eindigt in de stijd om het wereldkampioenschap. 1 krat bier daarvoor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef NED het volgende:
[..]
Aangenomen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef NED het volgende:
[..]
Daar laat je wel ruimte. Wie eindigt voor wie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:15 schreef sasquatsch het volgende:
Dan gooi ik mijn voorspelling hier ook maar neer:Ferrari McLaren BMW Sauber Williams / Renault Toyota Red Bull Racing Scuderia Toro Rosso Honda
[*]Super Aguri / Force India
wat?!??!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef HPoi het volgende:
McLaren test nieuwe wieldop in Jerez
14 februari 2008
BRON: KLIK
McLaren probeert tijdens de testsessie in Jerez een nieuwe wieldop uit. Opvallend is dat de wieldop naar voren uitsteekt, en dus ook een deel van de band bedekt.
Vorig seizoen experimenteerden verschillende teams met de wieldoppen. De belangrijkste functie van de wieldop is het geleiden van de warme luchtstroom, die ontstaat bij het remmen. McLaren heeft de nieuwe wieldoppen alleen op de voorwielen gemonteerd. Wat het effect hiervan moet zijn, is nog niet bekend.
[ afbeelding ]
Zo denken ze weer te gaan winnen, door bij de concurrentie de banden lek te steken!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
wat?!??!![]()
Mag dat wel? Hoe zou dat gaan met wheel-bangen?Dat levert gelijk een lekke band op denk ik zo
geen slechte tactiek al zeg ik zelfquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:38 schreef LeXX het volgende:
[..]
Zo denken ze weer te gaan winnen, door bij de concurrentie de banden lek te steken!![]()
Ik zeg Toyota voor Honda. En Honda haalt minder dan 20 punten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:10 schreef Googolplexian het volgende:
Een leuke weddenschap zou zijn of Honda voor Toyota eindigt. Ik zeg van wel voor een kratje bier.
Ik ook niet, dus je bent niet de enige.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 1. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:17.974 96 2. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:18.485 107 3. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:19.117 90 4. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:19.429 83 5. Kubica BMW-Sauber (B) 1:19.535 129 6. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:19.688 53 7. Piquet Renault (B) 1:19.817 134 8. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:19.848 101 9. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:19.934 116 10. Webber Red Bull-Renault (B) 1:19.980 107 11. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:20.669 89 12. Button Honda (B) 1:20.988 121 13. Davidson Super Aguri-Honda (B) 1:21.010 103 14. Hulkenberg Williams-Toyota (B) 1:21.116 71 15. di Grassi Renault (B) 1:21.286 73 16. Wurz Honda (B) 1:21.605 103 |
de auto wordt op deze manier natuurlijk wel breder.......quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef kepler het volgende:
[..]
wat?!??!![]()
Mag dat wel? Hoe zou dat gaan met wheel-bangen?Dat levert gelijk een lekke band op denk ik zo
Geen idee, die kerel kan allang heel snel racen. Dus ik zeg het nog eens: FISICHELLA!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef sanger het volgende:
Waarom verbaas ik me over Fisi.....
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:06 schreef ElmarO het volgende:
Tijden van vandaag:
[ code verwijderd ]
Button heeft weer een Super Aguri achter zich gehouden. De kampioen voor 2009 is al bekend.
Ik voorzie een snelle regelements wijziging.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef HPoi het volgende:
14 februari 2008
McLaren probeert tijdens de testsessie in Jerez een nieuwe wieldop uit. Opvallend is dat de wieldop naar voren uitsteekt, en dus ook een deel van de band bedekt.
Vorig seizoen experimenteerden verschillende teams met de wieldoppen. De belangrijkste functie van de wieldop is het geleiden van de warme luchtstroom, die ontstaat bij het remmen. McLaren heeft de nieuwe wieldoppen alleen op de voorwielen gemonteerd. Wat het effect hiervan moet zijn, is nog niet bekend.
[ afbeelding ]
Als Button slim was geweest zat ie nu lekker bij Williams. Maarja meneer wist het beter en zou met de Honda hoge ogen gaan gooien. Wie Williams uitvlakt is gek.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:08 schreef vingerplant het volgende:
Ziet er wel stoer uit die wieldop![]()
En Honda blijft matig gaan zeg. Jenson moet daar nu echt weg voor hij definitief het lachertje wordt dat Rubens nu al is![]()
Fisico wordt de verrassing van het seizoen!
Dat is eerder bedacht! Tegenstander uitschakelen met wapens op de wielen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef HPoi het volgende:
14 februari 2008
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is eerder bedacht! Tegenstander uitschakelen met wapens op de wielen.
[ afbeelding ]
Okay, dit is de 4 PK versie, maar het idee is hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |