Hier verder..quote:DEN HAAG - De omstreden anti-Koranfilm van Geert Wilders gaat er écht komen, maar wel pas in maart. Dat zegt de PVV-leider, die als bewijs het openingsshot van zijn tien minuten durende rolprent naar De Telegraaf heeft gestuurd.
De afgelopen tijd zijn er vragen gerezen of de korte film niet een slecht bedachte grap is. De gewiekste politicus zou mogelijk op een publiciteitsstunt uit zijn. Maar Wilders laat er geen misverstand over bestaan. Hij houdt vol dat de film bestaat en wordt uitgezonden, alle waarschuwingen van het kabinet en anderen ten spijt. "De film gaat niet alleen over de Koran, maar speelt zich ook af in de Koran. De randen van het boek zullen steeds zichtbaar zijn, en daarbinnen worden beelden vertoond van wat er in de Koranteksten wordt beschreven", aldus de politicus.
Het openingsshot geeft links de kaft van de Koran weer, en rechts de tekst 'waarschuwing: dit boek bevat schokkende beelden'. "Die afgebeelde Koran heb ik tijdens mijn recente reis aan Israël in Oost-Jeruzalem gekocht", zegt Wilders.
Na het openingsshot gaat het boek open, legt hij uit. Vervolgens krijgt de kijker beelden te zien, die veelal aan andere bronnen zijn ontleend. Het kan daarbij gaan om een onthoofding in Irak, een steniging in Iran of een executie in Saoedi-Arabië, waar de sharia wordt toegepast. "Wie dat schokkend vindt, moet niet boos worden op mij, maar op de mensen die die dingen hebben gedaan", stelt het rechtse Kamerlid. "We maken een rit langs de verschillende soera's en verzen. Daar zoeken we dan een voorbeeld bij." Wilders blijft schimmig over de publicatiedatum. " De film is nog niet af. Het is zóveel werk. We zijn er nog wel een paar weken mee bezig." Deze krant heeft overigens geen voorpremière van de film bekeken. Wilders zegt pas ergens in februari 'iets' te kunnen laten zien. Hij verwacht dat het stuk begin maart kan worden uitgezonden. Dat is twee maanden later dan aanvankelijk gepland.
bron
Wilders brengt leugens over de Koran ... hij heeft zelf gezegd dat ie mogelijk de koran gaat verbranden , overigens heeft hij wel gezegd dat, dat tot zijn optie behoortquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:27 schreef Paxlie het volgende:
Meki,
er is een groot verschil tussen leugens verspreiden over de Holocaust en het maken van een film over zaken die gebeuren uit monde van de Koran. Blijkbaar wil jij dat niet inzien.
Als je een film maakt over hoe goed de holocaust was dan bevestig je nog steeds dat die geweest is. Het zal je niet in dank worden afgenomen gezien de miljoenen doden erdoor, maar je mag een film maken die de positieve kanten van de holocaust benadrukt.
Hetzelfde is Wilders nu aan het doen. Hij maakt een film over de slechte kanten van de Koran en alles wat daaruit voortvloeid. Hij verspreid dus geen leugens maar brengt feiten naar voren op een manier die niet iedereen zal kunnen waarderen.
Overigens blijf je hameren op het verbranden van een Koran, maar tot het gebeurt is zijn dat alleen maar vermoedens en geruchten.
Jij maakt een vergelijking die helemaal nergens over gaat. De Holocaust-kwestie gaat niet over de Joodse religie, maar gaat over stelselmatige Jodenvervolging door Nazi-Duitsland. Jij gaat dat vergelijken met de kritiek vanuit het westen de islam; een religie in delen van Afrika en Azië, die door zijn aanwezigheid in Europa voor veel spanningen zorgt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
Nou als het om joden gaat mag het niet meer.. maar over Moslims wel ...
Als hij een film wilt maken over S/A dan gaat hij maar daar lekker wonen in S/A
Als je een film wilt maken over de KORAN waarin je hem mogelijk gaat verbranden is dit een pure provocatie en wij Moslims mogen dat niet accepteren van een vertegenwoordiger van NL.
dit is net als de holocaust in twijfel trekken waarin je pure provocatie zoekt met de nabestaanden
Leugens over de koran is natuurlijk niet hetzelfde als de koran verbranden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders brengt leugens over de Koran ... hij heeft zelf gezegd dat ie mogelijk de koran gaat verbranden , overigens heeft hij wel gezegd dat, dat tot zijn optie behoort
Jij snapt nog steeds niet dat dit een rampzalig zal zijn voor Nederland en een rampzalige provocatie zal zijn jegens de Islaam en de 1.5 miljard moslims.
We zijn niet in Iran maar in Nederland. als je je woede wilt uiten ga je maar naar Iran.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij maakt een vergelijking die helemaal nergens over gaat. De Holocaust-kwestie gaat niet over de Joodse religie, maar gaat over stelselmatige Jodenvervolging door Nazi-Duitsland. Jij gaat dat vergelijken met de kritiek vanuit het westen de islam; een religie in delen van Afrika en Azië, die door zijn aanwezigheid in Europa voor veel spanningen zorgt.
Ik ben hier niet om het voor de Joden of hun religie op te nemen, maar in het geval van de Holocaust waren de Joden slachtoffer. Zoals ook de geëxecuteerde minderjarigen in Iran slachtoffer zijn van een bepaald bewind. Dat bewind is waar de kritiek om draait. Dat Wilders in zijn film een Koran gaat verbranden, is pure speculatie. Ik zou een dergelijke actie afkeuren.
Ik zie je hier hoog opgeven over één of andere Nederlandse politicus die mogelijk een Koran gaat verbranden, met teksten als "Moslims mogen dit niet accepteren". Met geen woord spreek je over wat er in landen als Iran en Saoedi-Arabië gebeurt. Nogmaals: DAAR zou je woede zich eens op moeten richten.
Mij is inmiddels wel duidelijk geworden dat in het moslim-woordenboek één woord niet voorkomt: zelfkritiek.
Ik begin steeds meer te betwijfelen of de film wel zo bol zal staan van de opvattingen. Het lijkt er sterk op dat Wilders gewoon een serie misstanden aan de kaak gaat stellen die uit naam van de islam worden gepleegd. In een land als Saoedi-Arabië kunnen meisjes bijvoorbeeld al vanaf 9-jarige leeftijd de doodstraf krijgen. Als Wilders dergelijke zaken aan de kaak stelt, heeft hij WEL gelijk. Als hij daarbij ook de aan islam refereert, heeft hij ook gelijk. Het zijn namelijk moslims die deze mensenrechten schenden, het is islam-wetgeving en het zijn ook moslims in andere landen (zoals Nederland) die dergelijke kritiek wegwimpelen en meteen over 'provocatie' spreken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef FreedonNadd het volgende:
Daarnaast kan ik me wel goed voorstellen dat je je als moslim vernederd voelt over de opvattingen die Geert mogelijk in zijn film naar voren brengt. Daarom is het wel van belang om daar vreedzaam tegenin te gaan en te laten zien dat Geert geen gelijk heeft. Wanneer er massale rellen uitbreken bewijst dat in de ogen van Geert Wilders en zijn aanhangers alleen maar hun gelijk.
Waar heeft hij gezegd dat hij leugens gaat verspreiden dan? Voor zover ik weet gaat hij alleen maar aantonen wat er allemaal uit naam van de Koran wordt gedaan. Hij zal dus feiten presenteren. Als hij het bij feiten blijft en de moslimgemeenschap neemt er aanstoot aan dan is dat niet Wilders izjn schuld. Hij heeft het dan alleen maar verzameld en op een rijtje gezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders brengt leugens over de Koran ... hij heeft zelf gezegd dat ie mogelijk de koran gaat verbranden , overigens heeft hij wel gezegd dat, dat tot zijn optie behoort
Jij snapt nog steeds niet dat dit een rampzalig zal zijn voor Nederland en een rampzalige provocatie zal zijn jegens de Islaam en de 1.5 miljard moslims.
Nou het is zijn schuld als er doden vallenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waar heeft hij gezegd dat hij leugens gaat verspreiden dan? Voor zover ik weet gaat hij alleen maar aantonen wat er allemaal uit naam van de Koran wordt gedaan. Hij zal dus feiten presenteren. Als hij het bij feiten blijft en de moslimgemeenschap neemt er aanstoot aan dan is dat niet Wilders izjn schuld. Hij heeft het dan alleen maar verzameld en op een rijtje gezet.
kom dan iig met een argumentquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou het is zijn schuld als er doden vallen
Want hij maakt een rampzalige provocatie
Die vergelijking is echt debiel te noemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef Meki het volgende:
[..]
We zijn niet in Iran maar in Nederland. als je je woede wilt uiten ga je maar naar Iran.
Je begrijpt me helemaal niet. Jij vindt provocatie die rampzalig is kunnen tegen de Moslims maar tegen de Joden vind je dat niet kunnen..
je begrijpt niet als ik een film ga maken over de holocaust dat er mensen zijn die gekwetst worden .. dat het ook hetzelfde geldt voor de Moslims die gekwetst worden in de film van Wilders
Ik begrijp je donders goed. Ik heb namelijk allang door dat zelfkritiek jou (net zoals vele mede-moslims) volkomen vreemd is. Waarom wil je überhaupt over Joden praten? Die hebben helemaal niks met deze film te maken. Het frappante is nog wel dat je je kennelijk WEL gekwetst voelt door een film van Wilders (waarvan je de precieze inhoud nog niet eens kent), maar dat jij als moslim kennelijk NIET wordt gekwetst door de barbaarse praktijken die in Iran en Saoedi-Arabië worden uitgevoerd in naam van de islam. Ik heb er al drie keer op gewezen en in je antwoord heb je er al 3 keer niet op gereageerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef Meki het volgende:
We zijn niet in Iran maar in Nederland. als je je woede wilt uiten ga je maar naar Iran.
Je begrijpt me helemaal niet. Jij vindt provocatie die rampzalig is kunnen tegen de Moslims maar tegen de Joden vind je dat niet kunnen.. je begrijpt niet als ik een film ga maken over de holocaust dat er mensen zijn die gekwetst worden .. dat het ook hetzelfde geldt voor de Moslims die gekwetst worden in de film van Wilders
Ik zou zeggen, maak een film Meki.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:43 schreef Meki het volgende:
Waarom bezoekt Wilders elke week de ISRAELISCHE AMBASSADE
of waarom gaat Wilders afgelopen maand op werkbezoek in Israel
Kijk hier een paar citaten uit de Talmoed
"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
Komt nou niet met die loze citaten u, want dat is onzin.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:43 schreef Meki het volgende:
Waarom bezoekt Wilders elke week de ISRAELISCHE AMBASSADE
of waarom gaat Wilders afgelopen maand op werkbezoek in Israel
Kijk hier een paar citaten uit de Talmoed
"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405
"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b
Wat wordt dan in de naam van Allah gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:44 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Die vergelijking is echt debiel te noemen.
Een film over de holocaust is heel wat anders dan een film over de Islam.
Als Wilders een film wil maken over het boek van het Jodendom (TeNaCH), dan mag dat toch ook ?
Er wordt in de naam van Allah (en dus door de Koran) heel veel wat niet door de beugel kan.
Maar nee, omdat het moslims betreft, mag het weer niet, omdat die nogal lange tenen hebben, en meteen bommen gaan gooien.
Onzin ... ik wist het wel dat je dat zou zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Komt nou niet met die loze citaten u, want dat is onzin.
Ten eerste gaat het daar helemaal niet over, en ten tweede, als we citaten uit de Koran hier neer zouden zetten (die nog veel erger/extremer/lachwekkender zijn als dat gezever in de Talmoed), dan zou je waarschijnlijk zeggen dat je ze niet zo letterlijk moet nemen of iets dergelijks.
Haha, jij kijkt nooit TV?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat wordt dan in de naam van Allah gedaan
dat is dus de leugens van Wilders wat jij gelijk gelooft
Jij gelooft alles wat er maar is over de ISLAAM
Kun jij me zeggen dan waarom Wilders elke week een bezoek brengt aan Israelische ambassade ??. Waarom krijgt hij geld en steun vanuit die hoek.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp je donders goed. Ik heb namelijk allang door dat zelfkritiek jou (net zoals vele mede-moslims) volkomen vreemd is. Waarom wil je überhaupt over Joden praten? Die hebben helemaal niks met deze film te maken. Het frappante is nog wel dat je je kennelijk WEL gekwetst voelt door een film van Wilders (waarvan je de precieze inhoud nog niet eens kent), maar dat jij als moslim kennelijk NIET wordt gekwetst door de barbaarse praktijken die in Iran en Saoedi-Arabië worden uitgevoerd in naam van de islam. Ik heb er al drie keer op gewezen en in je antwoord heb je er al 3 keer niet op gereageerd.
Vertel me eens wat je ervan vindt, Meki. Wat vind jij als moslim ervan dat er in moslim-landen minderjarigen worden geëxecuteerd op basis van islamitische wetgeving? Is dit wat de koran voorschrijft? Of kom je nu weer met zo'n flauw verweer als 'dat zijn geen moslims' ?
Lees je wel wat ik typ (inhoud), of pak je het eerste het beste woordje eruit waar je op kan reageren (onzin) ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin ... ik wist het wel dat je dat zou zeggen
dat is nou de Talmoed waar Wilders zich uitoefent
Waarom is dat onzin ??
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Haha, jij kijkt nooit TV?
Ik zie hele kudde's Islamieten elkaar afmaken onder luid geschreeuw van "Allah hoe akbar". Als dat niet in de naam van Allah is, dan weet ik het ook niet meer.
Wat vind je van die uitspraken wat er daar in staatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik typ (inhoud), of pak je het eerste het beste woordje eruit waar je op kan reageren (onzin) ?
Terroristen laten zichzelf exploderen en zeggen Alaho Akbarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat wordt dan in de naam van Allah gedaan
dat is dus de leugens van Wilders wat jij gelijk gelooft
Het moet niet veel gekker worden nu. Je weet kennelijk NIET welke misstanden er worden uitgevoerd in de naam van Allah, maar je hebt WEL gelijk je oordeel over Wilders klaar: een leugenaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Meki het volgende:
Wat wordt dan in de naam van Allah gedaan dat is dus de leugens van Wilders wat jij gelijk gelooft
jah en dat is dan de naam van allah dan gelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Terroristen laten zichzelf exploderen en zeggen Alaho Akbar
Een paar mensen die het zeggen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus als er paar mensen dat zeggen geloof je dat gelijk,
je bent een zwakke jongen die zwakke opmerkingen gelooft van Wilders
waarom geloof je de propoganda van Wilders over de Islam..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moet niet veel gekker worden nu. Je weet kennelijk NIET welke misstanden er worden uitgevoerd in de naam van Allah, maar je hebt WEL gelijk je oordeel over Wilders klaar: een leugenaar.
Of zou het misschien ook zo kunnen zijn dat Meki een erg bekrompen, gekleurd wereldbeeld heeft. Een wereldbeeld dat wordt beheerst door een obsessie tegen mensen die kritiek op de islam hebben en een wereldbeeld waarin in geen plaats is voor gruwelijkheden uit naam van de islam? Dat terwijl die er LEGIO zijn. Ga eens een jaarverslag van Amnesty of Human Rights Watch bekijken ofzo.
Ze hangen mensen op voordat ze het doen gaan ze verzen uit de Koran voorlezen ? Waar ergens in de Koran staat dat je mensen mag vermoorden? En zo kan je maar door gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en dat is dan de naam van allah dan gelijk
als er een paar idioten dat zeggen geloof je dat gelijk
je gelooft alles wat er negatief staat over de Islaam en de Moslims
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:50 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Een paar mensen die het zeggen?
Je ziet toch de beelden op tv, hersenloze zeveraar! Je ziet toch documantaire's over heilige oorlogen in de naam Allah, en je ziet toch duidelijk in de Koran staan dat ongelovigen dood moeten ?
Waar haal je het lef vandaan mij zwak te noemen, terwijl je zelf je ogen sluit voor het achterlijke (waar je waarschijnlijk zelf in gelooft) ?
We zijn hier niet in die landen. Tot zover Meki's commentaar op de mensenrechtenschendingen - UIT NAAM VAN DE ISLAM - in landen als Iran en Saoedi-Arabië. We zijn hier niet in die landen. Om te janken, zo triest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef Meki het volgende:
Kun jij me zeggen dan waarom Wilders elke week een bezoek brengt aan Israelische ambassade ??. Waarom krijgt hij geld en steun vanuit die hoek. Waarom zegt hij niks over de Talmoed. We zijn niet in Iran of die landen.
Bron?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:54 schreef Meki het volgende:
Wilders beoefent zijn taak vanuit de Talmoed
Waarom is hij op werkbezoek naar Israel gegaanquote:
Nederland en westerse landen schenden ook mensenrechten what is your pointquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn hier niet in die landen. Tot zover Meki's commentaar op de mensenrechtenschendingen - UIT NAAM VAN DE ISLAM - in landen als Iran en Saoedi-Arabië. We zijn hier niet in die landen. Om te janken, zo triest.
Het zal mij een rotzorg zijn of Wilders op de Israelische ambassade komt. Het verandert namelijk nul komma nul aan de misstanden waar jij weigert op in te gaan. Je verontwaardiging voor andermans daden en acties is levensgroot. Die van je eigen geloofsgenoten wimpel je het liefst weg.
Ow en dan ben je gelijk aanhanger van de talmoed?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom is hij op werkbezoek naar Israel gegaan
en waarom is hij dan elke week op bezoek bij de Israelische ambassade
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent zwak omdat je de leugens en propoganda van Wilders gelooft
jij ziet kennelijk alle Moslims voor criminelen en terroristen. daarom ben je zwak
Wat maakt het uit dat hij die bezoekt? Hij gaat zijn gang maar zolang hij niet mensen afmaakt of leugens verspreid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom is hij op werkbezoek naar Israel gegaan
en waarom is hij dan elke week op bezoek bij de Israelische ambassade
Daar zit het probleem dus ; de Islam doet dat namelijk op grote schaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederland en westerse landen schenden ook mensenrechten what is your point
en wat is jou reactie op de boek van Wilders namelijk de talmoed
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ow en dan ben je gelijk aanhanger van de talmoed?
Zeg Meki...je bent het levende bewijs voor de bevestiging van de vooroordelen over de Moslims!
Ga zo door!
dus daarom moeten we het goedkeuren? Donder toch op manquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dat denk je dus wel... wat vind jij over Moslims ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan?
Ook zónder Wilders en zijn 'leugens', zoals jij ze noemt, had ik precies hetzelfde beeld over de Islam als ik nu heb. Ik denk helemaal niet dat alle moslims criminelen en terroristen zijn, dat verzin je ter plekke (zoals bijna al je reacties over dit onderwerp). Jíj bent hier dus degene die leugens verspreid, en niet WIlders.
Je begint lachwekkend belachelijk te worden, met jou is geen zinnige discussie te voeren.
Heb er alweer spijt van dat ik eraan begonnen ben
Nou dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dus daarom moeten we het goedkeuren? Donder toch op man
Wat er in de Islamitische wereld gebeurt met onderdrukking van vrouwen en vermoorden van mensen omdat ze ongelovig zijn is verschrikkelijk en kan niet door de beugel. Je kan hier wel beweren dat het geen moslims zijn die zelfterroristje spelen maar de bewijzen laten keihard zien dat dat wel zo is.
Nou is dat geen probleem dan ??? hij beoefent zijn taak vanuit de talmoedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat hij die bezoekt? Hij gaat zijn gang maar zolang hij niet mensen afmaakt of leugens verspreid.
Ja, haha, zo ken ik er ook nog wel een paar..quote:
- omdat het grotendeels waahahahaa-aaar is...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:52 schreef Meki het volgende:
waarom geloof je de propoganda van Wilders over de Islam..
jij denkt werkelijk dat terroristen zijn toegestaan in de Islam. FOUT nee dat zijn ze dus niet.
Nogmaals jij gelooft alles wat lieden zoals Wilders zeggen over de Islam
Er is er hier maar één zwak en dat ben jij. De mond vol van andermans gedrag. Onmiddellijk een oordeel klaar over kritiek (leugens, propaganda) maar gewoon botweg WEIGEREN in te zien dat de misstanden die aan de kaak worden gesteld daadwerkelijk plaatsvinden. In landen die echt bestaan. Echte mensen. Echte islam-wetgeving. Echte executies. En dat alles uit naam van de enige echte islam. Want er is toch maar één ware islam?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
Jij bent zwak omdat je de leugens en propoganda van Wilders gelooft
jij ziet kennelijk alle Moslims voor criminelen en terroristen. daarom ben je zwak
Waarom geloof je Wilders dan gelijk over rampzalige provocatie ??.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:04 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ja, haha, zo ken ik er ook nog wel een paar..
Lekker woorden verdraaien en koste wat kost je eigen gelijk proberen door te rammen.
Je lijkt wel een moslim![]()
Mij zie je in ieder geval niet meer in dit topic zolang jij er onzin loopt te blaten, te triest voor woorden dit
Wat lul je nou Meki?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef Meki het volgende:
[..]
nou ga maar lekker door met je vooroordelen over de Moslims.,,, Maar jij bent iemand met die haat jegens andere mensen
Daar heb je gelijk in maar het probleem is dat het vanuit het geloof wordt gedaan..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik niet.
Jullie willen graag de mensenrechten gaan afkeuren in die landen o.a IRAN maar jullie weigeren te kijken naar China of USA etc...
Wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wildersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:06 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat lul je nou Meki?
Je kent me helemaal niet.
De pot verwijt de ketel in dit geval, maar dat weet jij beter als geen ander hé Meki.
Iedereen die het niet eens met jou is of een Wilders aanhanger.
Kijk eens wat rond, en zie waar we het over hebben.
Je kijkt niet verder dan je neus lang is, en dan alleen nog wát je wilt zien.
Het zou je sieren als je eens serieus een discussie aanging, maar op de manier hoe je het nu doet maak je me alleen
maar aan het lachen. (meelijwekkend lachen dan)
Mensenrechtenschendingen in Nederland zijn te verwaarlozen in vergelijking bij zelfs de gematigde moslimlanden. Ik verafschuw de Talmoed net zo hard als dat ik de Bijbel en de Koran verafschuw. Allemaal religieuze boeken die bol staan van de gruwelijkheden. Allemaal gericht op het veroordelen van andere mensen. En allemaal grootschalig misbruikt om anderen geweld aan te doen. En dat al eeuwenlang. Niks is zo funest voor deze planeet als religie. Maar daar gaat deze discussie niet over. Je mag van mij best religieus zijn. Het zou alleen een stuk minder hypocriet zijn als je de feiten eens ging inzien en niet meteen in de gordijnen hangt bij wat kritiek van een geflipte politicus met zachte G en geblondeerd haar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
wie zegt dat ??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:06 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar het probleem is dat het vanuit het geloof wordt gedaan..
Wilders weigert naar de talmoed te kijken. Waarom dan ???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:08 schreef Inner-Eye het volgende:
Het is hier al in ieder geval duidelijk leesbaar dat het meneertje wilders behoorlijk goed lukt de zere plek in de samenleving in te drukken...... Ik snap werkelijkwaar niet dat alle voorbeelden in de geschiedenis altijd zo snel vergeten zijn. ELK geloof, heeft walgelijke dingen in zijn heilige boeken staan. In tijden van voorspoed lezen we daar makkelijk overheen. Maar wanneer we allemaal wat on edge zijn, tsja, dat lijken ze ineens met koeienletters geschreven te zijn. Kunnen wij ons niet andere politicie herinneren die hiervan probeerden te proviteren? Kom toch op mensen! Wat meneertje wilders probeert te doen is zeer duidelijk, opportunistisch en verre van orgineel! Mijn broek zakt echter af van de hordes mensen die achter die puist aanlopen
Ik herhaal het nogmaalsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
- omdat het grotendeels waahahahaa-aaar is...
- omdat die terroristen er wèèèèèèèèl zij-hijn...
- omdat er gewoon legio bewijzen zijn.
Of moet ik hier soms de foto's plaatsen van minderjarige Iraakse jongens, vlak voor hun executie?
[..]
Er is er hier maar één zwak en dat ben jij. De mond vol van andermans gedrag. Onmiddellijk een oordeel klaar over kritiek (leugens, propaganda) maar gewoon botweg WEIGEREN in te zien dat de misstanden die aan de kaak worden gesteld daadwerkelijk plaatsvinden. In landen die echt bestaan. Echte mensen. Echte islam-wetgeving. Echte executies. En dat alles uit naam van de enige echte islam. Want er is toch maar één ware islam?
Als er dan mensen zijn die jouw enige echte islam zó grof misbruiken dat ze gruwelijkheden plegen uit naam van die religie, waarom kom je in je oordeel dan niet verder als 'we zijn niet in die landen', of 'een paar idioten'. Nee Meki, waar we hier mee van doen hebben zijn volledig islamitische landen, waar de islam de staatsreligie is en soms zelfs verplicht. DIT is leven volgens de islam. Islam = barbaarse toestanden. Islam = niet respecteren van mensenrechten.
DIT is wat jouw geloofsgenoten ervan gebakken hebben. Vrouwen de doodstraf geven omdat ze door een man zijn verkracht. Jongens van 15 ophangen omdat ze homo zijn. Taferelen die in een moderne beschaving al eeuwenlang niet meer denkbaar zijn.
De waarheid is hard en moeilijk, maar je bent aanhanger van een primitieve, barbaarse en wrede godsdienst. Misschien is dat NIET wat er in de Koran wordt voorgeschreven of wat Allah graag zou zien. Maar het is WEL wat je geloofsgenoten er in de dagelijkse praktijk van maken. En jij blijft ze maar de handen boven het hoofd houden.
En dan ook nog gek vinden dat je op zo veel onbegrip stuit
Dat is volslagen gelul. Er is alleen niemand die zich hier hard voor maakt maar er zijn genoeg instanties in Nederland die uitzoeken of producten gemaakt worden met behulp van kinderarbeid om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik niet.
Jullie willen graag de mensenrechten gaan afkeuren in die landen o.a IRAN maar jullie weigeren te kijken naar China of USA etc...
Meki, goeie logica.........quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat hij een eersteklas racist is. daarom haat ik hem.
Jij stemt Wilders
"Sharia" rinkelt er al een belletje?quote:
dat zijn jou woordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Meki, goeie logica.........![]()
Als je de reet van moslims niet likt ben je een wildersstemmer.
Een spiegel voorhouden en feiten tonen hoe het er aan toe gaat in naam van Allah vind ik geenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wilders
waarom wilders weigert naar de talmoed te kijken komt waarschijnlijk omdat hij zijn pijlen op een andere groep heeft gericht...........daar gaat het echter helemaal niet om. Die man is zo doorzichtig als de waterstofperoxide waarmee hij z'n haar kleurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders weigert naar de talmoed te kijken. Waarom dan ???
jah en rampzalige provocatie rinkelt er al een belletjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:12 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
"Sharia" rinkelt er al een belletje?
nogmaals wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wildersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:13 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Een spiegel voorhouden en feiten tonen hoe het er aan toe gaat in naam van Allah vind ik geen
provocatie, maar een weergave van de waarheid.
Maar jij schijnt de film al gezien te hebben, misschien kan je ons ook op de hoogte brengen.
je weet niet eens wat hij gaat uitbrengen en noemt het nu al rampzalige provocatie. Dat is conclusies trekken die nog helemaal niet getrokken kunnen worden. Daarbij, zelfs al provoceert hij keihard en beweert hij dat Allah een volslagen debiel is die neukt met geiten, is het nog steeds geen reden om geweld toe te staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en rampzalige provocatie rinkelt er al een belletje
dus moet de provocerende terrorist snel in sloot gegooid wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:14 schreef Inner-Eye het volgende:
[..]
waarom wilders weigert naar de talmoed te kijken komt waarschijnlijk omdat hij zijn pijlen op een andere groep heeft gericht...........daar gaat het echter helemaal niet om. Die man is zo doorzichtig als de waterstofperoxide waarmee hij z'n haar kleurt.
Waarom verander je van onderwerp? Het ging erom dat dit allemaal in de Sharia wet staat wat volslagen onzin is natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en rampzalige provocatie rinkelt er al een belletje
Zolang nog niemand de film heeft gezien kan je niet spreken van een provocatie Meki.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:15 schreef Meki het volgende:
[..]
nogmaals wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wilders
dit keer zonder propoganda van Wilders erbij
Als er provocatie die rampzalig wordt goedgekeurd... waarom mogen de geweld als reactie dan niet worden goedgekeurdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je weet niet eens wat hij gaat uitbrengen en noemt het nu al rampzalige provocatie. Dat is conclusies trekken die nog helemaal niet getrokken kunnen worden. Daarbij, zelfs al provoceert hij keihard en beweert hij dat Allah een volslagen debiel is die neukt met geiten, is het nog steeds geen reden om geweld toe te staan.
Dus je was het dan ook eens dat een tasjesdief werdt doodgereden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er provocatie die rampzalig wordt goedgekeurd... waarom mogen de geweld als reactie dan niet worden goedgekeurd
Meki, niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn moslim.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dus moet de provocerende terrorist snel in sloot gegooid worden
Praten is wat anders dan Geweld Meki....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er provocatie die rampzalig wordt goedgekeurd... waarom mogen de geweld als reactie dan niet worden goedgekeurd
Omdat je bij provoceren geen geweld gebruikt. Het is een wezen een vreedzame demonstratie. Geweld gebruiken om je punt te maken is nooit goed te keurenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:17 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Waarom verander je van onderwerp? Het ging erom dat dit allemaal in de Sharia wet staat wat volslagen onzin is natuurlijk.
nou nu mag blijkbaar alles in Nederland.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:20 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dus je was het dan ook eens dat een tasjesdief werdt doodgereden.
Je eigen woorden...is een reactie van een provocatie, namelijk het stelen van iets van iemand.
Of zie ik het nu weer verkeerd Meki?
Hij is een terrorist want hij zaait haat en angst onder de bevolkingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Omdat je bij provoceren geen geweld gebruikt. Het is een wezen een vreedzame demonstratie. Geweld gebruiken om je punt te maken is nooit goed te keuren
Over je punten hierboven trouwens. Wilders is geen terrorist want hij pleegt geen terroristische aanslagen tegen welk land dan ook. Hij verkondigt alleen zijn mening over feiten die controleerbaar zijn.
Ow.....meten met 2 maten...nu mag dat ineens van je...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef Meki het volgende:
[..]
nou nu mag blijkbaar alles in Nederland.
Die vrouw wordt vervolgd voor het doodrijden dus niet alles mag zomaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef Meki het volgende:
[..]
nou nu mag blijkbaar alles in Nederland.
geweld uitlokken is geweld vragen toch ??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Praten is wat anders dan Geweld Meki....
quote:
tjaah we zitten nu in een klimaat waarin je geweld uitlokt als een vorm van vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:24 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ow.....meten met 2 maten...nu mag dat ineens van je...
ps...
Ander antwoord had ik eerlijk niet verwacht van je eerlijk gezegd..
In jouw wereld mischien ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
geweld uitlokken is geweld vragen toch ??
jij hebt er een probleem ermee ikke nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Wat is dat voor vraag ? Je kant niet eens serieus discussieren je weet dat ik gelijk heb dus bij deze
Waarom jank je dan zo als Wilders een film van 10!!!!! minuten gaat maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef Meki het volgende:
[..]
tjaah we zitten nu in een klimaat waarin je geweld uitlokt als een vorm van vrijheid van meningsuiting
mensen provoceren en kwetsen mag nu in Nederland
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
In jouw wereld mischien ?
Geciviliseerde mensen , kiezen ervoor om er niet op te reageren.
Als je geweld gebruikt zit je ALTIJD fout.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Waarom jank je dan zo als Wilders een film van 10!!!!! minuten gaat maken?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is een terrorist want hij zaait haat en angst onder de bevolking
hij ontwricht de samenleving
Wilders heeft nog niks van geweld gedaan, hij heeft alleen zijn mening laten weten. Derhalve kan hij dus geen terrorist worden genoemd.quote:ter·ro·rist (dem; terroristen; terroriste)
1 iem. die daden van terrorisme pleegt
ter·ro·ris·me (het)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk
ter·reur (de)
1 georganiseerde geweldpleging om politieke of andere doelen te bereiken
Osama bin laden ook niet ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
[..]
Wilders heeft nog niks van geweld gedaan, hij heeft alleen zijn mening laten weten. Derhalve kan hij dus geen terrorist worden genoemd.
sinds wanneer zijn voetbal hooligans geciviliseerde mensen ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee echt niet...
Want als je Ajax supporter bent en je lokt geweld van Feijenoord dan kan je geweld terug verwachten
De enige schade die Nederland kan worden toegebracht is dan door de Langtenige Moslims die het als excuus opvatten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou omdat Nederland er een grote schade mee gaat krijgen in het buitenland.
dat vind jij wel kunnen nietwaar
NEE DUSquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn voetbal hooligans geciviliseerde mensen ?
Mijn punt blijft dus gewoon staan.
Elke vorm van lichamelijk geweld is per definitie FOUT!
Nou ik denk het niet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De enige schade die Nederland kan worden toegebracht is dan door de Langtenige Moslims die het als excuus opvatten.
Elke weldenkende Moslim, gelukkig het overgrote deel, uitgezonderd jij, lachen er alleen om, omdat zij beter weten dan dat.
Osama Bin Laden heeft opdracht gegeven om daden van terreur uit te voeren. Derhalve zat hij in de organisatie van die daden en valt hij onder de categorie terrorist.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Osama bin laden ook niet ..
dus wat is your point
Waar wordt om geweld gevraagd dan? De enige die om geweld roepen zijn de mensen die verwachten (!) dat ze gekwetst gaan worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE DUS
als je geweld vraagt mag je geweld verwachten toch
Wilders heeft ook opdracht gegeven ... hij heeft geweld gevraagd en hij lokt het uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Osama Bin Laden heeft opdracht gegeven om daden van terreur uit te voeren. Derhalve zat hij in de organisatie van die daden en valt hij onder de categorie terrorist.
En daar ga jij dus volledig de mist in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE DUS
als je geweld vraagt mag je geweld verwachten toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |