abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:47:54 #251
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56386362
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:43 schreef Meki het volgende:

[..]

jah die is dood
dankzij Wilders
Nou moet zelfs iemand die zo gods onbegrenst achterlijk is als jij toch begrijpen dat je een hoop over Wilders kan zeggen, maar dit niet.
pi_56386445
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nou moet zelfs iemand die zo gods onbegrenst achterlijk is als jij toch begrijpen dat je een hoop over Wilders kan zeggen, maar dit niet.

Wilders heeft de vrijheid naar de malle moer geschopt
er bestaat nu alleeen provoceren en uitlokking van geweld
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:54:00 #253
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56386525
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Geweld lok je nooit uit. Zodra je openlijk geweld wil plegen is er al iets mis in je bovenkamer. Provoceren, ja dat wel. Maar ook zeggen wat je wilt en denkt. Ongeacht hoe stom het ook mogen wezen. Dus wel degelijk alle vrijheid om te zeggen wat je wil.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:55:02 #254
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56386541
Nee hoor dat hebben al die boomknuffelaars en linkse types die ons demoniseren al veel eerder gedaan. Het feit dat de gemiddelde Nederlander een en ander niet meer mag zeggen terwijl dat toch een vastrecht is in Nederland is tekenend hoe Wilders optreedt M.a.w hoe meer men tegen Wilders aanschopt ter favoure van de linkse types hoe meer stemmen Wilders krijgt. Kom maar op met die film.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56386555
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Meki het volgende:
Niet waar. Kijk eens hoeveel vrije woorden die onderwerp alleen al op Fok! genereert.
quote:
Het is alleen provoceren en uitlokking van geweld als hetgeen hij zegt je niet aanstaat en je niet in staat bent om het met woorden en argumenten te tegen te spreken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56386600
Al die nieuwberichten en maatregelen over de film ... Als het zover is zou je het er bijna om gaan doen. Lekker rellen
pi_56386601
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:54 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Geweld lok je nooit uit. Zodra je openlijk geweld wil plegen is er al iets mis in je bovenkamer. Provoceren, ja dat wel. Maar ook zeggen wat je wilt en denkt. Ongeacht hoe stom het ook mogen wezen. Dus wel degelijk alle vrijheid om te zeggen wat je wil.
onzin.. Wilders lokt terroristen aan.. hij lokt Al Qaida aan ..
waarom zou je 1.5 miljard moslims gaan uitlokken door hun geloof achterlijk te maken..

Waarom doet een Nederlandse vertegenwoordiger dit ??
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:57:35 #258
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56386612
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef tgs. het volgende:

Het feit dat de gemiddelde Nederlander een en ander niet meer mag zeggen
Wat mag de gemiddelde Nederlander niet meer zeggen, en hoe ga jij dat aan mij kenbaar maken zonder je eigen stelling onderuit te halen?
Géén kloon van tvlxd!
pi_56386621
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Niet waar. Kijk eens hoeveel vrije woorden die onderwerp alleen al op Fok! genereert.
[..]

Het is alleen provoceren en uitlokking van geweld als hetgeen hij zegt je niet aanstaat en je niet in staat bent om het met woorden en argumenten te tegen te spreken.
jullie hebben makkelijk praten...
pi_56386710
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:57 schreef Meki het volgende:
jullie hebben makkelijk praten...
Wie bedoel je met "jullie"?

Wilders lokt helemaal niks uit. Hij maakt een film waarin hij zijn mening uit. Dat mag in dit land. Dat sommige groepen deze mening niet leuk vinden is geen reden om het te verbieden. Degene die geweld toepassen als reactie zijn hier zelf schuldig aan. Zij maken de keuze om hem met geweld het zwijgen op te leggen, in plaats van met woorden. En trouwens. Sinds wanneer hebben moslims een reden nodig om geprovoceerd te worden? Met die lange tenen is er altijd wel een reden. Of het nu de film van Wilders is, of het sprookje van de 3 biggetjes.
pi_56386789
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wie bedoel je met "jullie"?

Wilders lokt helemaal niks uit. Hij maakt een film waarin hij zijn mening uit. Dat mag in dit land. Dat sommige groepen deze mening niet leuk vinden is geen reden om het te verbieden. Degene die geweld toepassen als reactie zijn hier zelf schuldig aan. Zij maken de keuze om hem met geweld het zwijgen op te leggen, in plaats van met woorden. En trouwens. Sinds wanneer hebben moslims een reden nodig om geprovoceerd te worden? Met die lange tenen is er altijd wel een reden. Of het nu de film van Wilders is, of het sprookje van de 3 biggetjes.
Nogmaals jullie begrijpen er niks van... omdat jullie geen Moslims zijn.

Wilders maakt een rampzalige provocatie over de Koran waarin hij leugens zal verspreiden.
hij lokt Al Qaida aan.. hij zal voor een grote ramp zorgen.. de naam voor Nederland zal geschaad worden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:07:37 #262
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56386851
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders maakt een rampzalige provocatie over de Koran waarin hij leugens zal verspreiden.
hij lokt Al Qaida aan.. hij zal voor een grote ramp zorgen.. de naam voor Nederland zal geschaad worden.
Jij zegt nu dus eigenlijk dat provocatie een vrijbrief tot geweld is?
pi_56386890
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tolerantie heeft ook grenzen. Waarom zou men in het westen zich moeten schikken naar een religie wat intolerant is.

Als ik naar een religieus land ga moet ik mij daar schikken. Maw, ik ga niet eens naar een dergelijk land omdat hun leefwijze niet in mijn denkbeeld past van vrijheid. Andersom zou het ook zo moeten zijn. Aanpassen aan je omgeving.
Ja. Als ze geen democratie/vrijheid willen kunnen teruggaan naar de zandbak. Wat doe je hier als je alles haat?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_56386920
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Jij zegt nu dus eigenlijk dat provocatie een vrijbrief tot geweld is?
dat willen jullie graag.
als er maar rellen komen dan kunnen wij weer laten zien dat we gelijk hebben !!!

En wat als iemand een video gaat maken over de holocaust ???
pi_56386947
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef Meki het volgende:

[..]

En omdat jij moslims bent snap jij er nix van hoe het is als er veel te veel 'mensen' zijn die alles waar je voor staat te verachten, want zelf doe je het ook. Triest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_56386994
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En omdat jij moslims bent snap jij er nix van hoe het is als er veel te veel 'mensen' zijn die alles waar je voor staat te verachten, want zelf doe je het ook. Triest.
dus jij wilt provocatie en uitlokking van geweld goedkeuren
pi_56387029
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Meki het volgende:

[..]

dat willen jullie graag.
als er maar rellen komen dan kunnen wij weer laten zien dat we gelijk hebben !!!

Holocaust ontkennen is bij wet verboden, rest mag volgens mij wel. En ik hoop dat er rellen komen zodat wij kunnen winnen en jullie allemaal dood gaan! Dan hebben wij gelijk!
pi_56387057
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef bijdehand het volgende:
Ja. Als ze geen democratie/vrijheid willen kunnen teruggaan naar de zandbak. Wat doe je hier als je alles haat?
Dat is juist het hypocriete van die haat-moslims. Het westen is verderfelijk, maar die vrijheid van meningsuiting is toch maar verrekte handig om gebruik van te maken en je achter te verschuilen. Tenminste, zolang iemand anders dit maar niet gebruikt om kritiek te leveren op de Islam.
pi_56387109
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Holocaust ontkennen is bij wet verboden, rest mag volgens mij wel. En ik hoop dat er rellen komen zodat wij kunnen winnen en jullie allemaal dood gaan! Dan hebben wij gelijk!
Je wenst dus hierbij een bevolkinsgroep dood.
racist was je al.... maar zo triest was je nog nooit geweest
pi_56387131
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Meki het volgende:

[..]

dat willen jullie graag.

Kom eens onder je steen vandaan.

Nieuws voor jou: Er zijn duizenden films over de holocaust en het is maar goed ook.
pi_56387151
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is juist het hypocriete van die haat-moslims. Het westen is verderfelijk, maar die vrijheid van meningsuiting is toch maar verrekte handig om gebruik van te maken en je achter te verschuilen. Tenminste, zolang iemand anders dit maar niet gebruikt om kritiek te leveren op de Islam.
dus jij zegt hierbij dat alle Moslims het westen haten ???...

Dus wat jij nu zegt .. een film over holocaust maken en leugens daarin vertellen is nu toegestaan.
want dat is provocatie
pi_56387175
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kom eens onder je steen vandaan.

Nieuws voor jou: Er zijn duizenden films over de holocaust en het is maar goed ook.
bron ????
en over Talmoed die alle ongelovigen varkens noemt..
pi_56387208
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Je wenst dus hierbij een bevolkinsgroep dood.
racist was je al.... maar zo triest was je nog nooit geweest
De extremen die gaan rellen mogen van mij dood ja. En hun hoofden als troffees op de dam ofzo, is nix racistisch aan!
pi_56387248
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De extremen die gaan rellen mogen van mij dood ja. En hun hoofden als troffees op de dam ofzo, is nix racistisch aan!
Je weet dondersgoed wat ik bedoel..
al is je posthistorie lees ben je erger dan een racist
pi_56387257
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef Meki het volgende:
dus jij zegt hierbij dat alle Moslims het westen haten ???...
Nee, dat zeg ik niet.
quote:
Dus wat jij nu zegt .. een film over holocaust maken en leugens daarin vertellen is nu toegestaan.
want dat is provocatie
Nee, dat zeg ik ook niet.

En de Holocaust is een objectief feit dat heeft plaatsgevonden, en per wet verboden is te ontkennen.
Kritiek op de Islam wordt door sommige mensen als provocerend ervaren, dat is subjectief.
pi_56387334
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed wat ik bedoel..
al is je posthistorie lees ben je erger dan een racist
Wat bedoel je anders?
Ik ben geen racist, ik haat alleen die extreme kutzakken
pi_56387336
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:21 schreef Meki het volgende:

[..]

bron ????
Kijk je toch niet naar maar vooruit
Veel kijk en leesplezier voor je leven meki
quote:
en over Talmoed die alle ongelovigen varkens noemt..
We hebben het over de Koran droppie.
pi_56387358
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet.
[..]

En de Holocaust is een objectief feit dat heeft plaatsgevonden, en per wet verboden is te ontkennen.
Kritiek op de Islam wordt door sommige mensen als provocerend ervaren, dat is subjectief.
Kan ik je vragen waarom je denkt dat de wet op het ontkennen van de holocaust er is?
pi_56387363
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet.
[..]

nee want als ik een film wil maken over holocaust dan ben ik aan het provoceren aan de nabestaanden..

en als ik een film maak over Koran met leugens waar ik mogelijk de koran zal verbranden dan ben ik ook aan het provoceren...

jij vindt dat kunnen. ik niet
pi_56387381
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Xith het volgende:

[..]

Kan ik je vragen waarom je denkt dat de wet op het ontkennen van de holocaust er is?
Om geen provocerende uitlatingen te doen jegens de nabestaanden.
Maar nu mag het opeens wel..
pi_56387447
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kijk je toch niet naar maar vooruit
Veel kijk en leesplezier voor je leven meki
[..]

We hebben het over de Koran droppie.
Ik zie nergens een Nederlandse film
pi_56387490
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef Meki het volgende:

[..]

nee want als ik een film wil maken over holocaust dan ben ik aan het provoceren aan de nabestaanden..

en als ik een film maak over Koran met leugens waar ik mogelijk de koran zal verbranden dan ben ik ook aan het provoceren...

jij vindt dat kunnen. ik niet
Als jouw mening is dat de holocaust goed is, moet je daar een film over maken joh!
pi_56387535
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Moet elk land er een maken?
pi_56387571
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als jouw mening is dat de holocaust goed is, moet je daar een film over maken joh!
Ik ben geen user bijdehand die graag provoceert en nabestaanden kwetst
pi_56387595
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

WE ZIJN in NEDERLAND
pi_56387683
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach ja, zelfs Duitsland waar de holocaust heeft plaatsgevonden hebben Duitsers -tig films erover gemaakt. Menige hebben zelfs een Oscar ermee verdiend.

Maargoed, meki gelooft alleen in sprookjes die in zijn straatje passen.
pi_56387806
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach ja, zelfs Duitsland waar de holocaust heeft plaatsgevonden hebben Duitsers -tig films erover gemaakt. Menige hebben zelfs een Oscar ermee verdiend.

Maargoed, meki gelooft alleen in sprookjes die in zijn straatje passen.
en jij gelooft alleen in gevaarlijke dictators zoals wilders
pi_56388002
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef Meki het volgende:

[..]

en jij gelooft alleen in gevaarlijke dictators zoals wilders
Laat ik je gerust stellen, ik geloof nergens in.

Maar vertel eens want ik ben nogal naïef, waar heeft willders de macht vandaan gehaald om wetten te veranderen die mensen onderdrukken en zijn wil kwaadschiks oplegt op straffe van opsluiting of zelfs martelen tot de dood?
pi_56388005
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:57 schreef Meki het volgende:

[..]

onzin.. Wilders lokt terroristen aan.. hij lokt Al Qaida aan ..
waarom zou je 1.5 miljard moslims gaan uitlokken door hun geloof achterlijk te maken..

Waarom doet een Nederlandse vertegenwoordiger dit ??
Zodra jij het antwoord snapt leven we in een wereld waarin Wilders overbodig is.

Echt, jouw manier van discussieren bevestigt post-na-post de achterlijkheid van de islam in haar onvermogen om vreedzaam om te gaan met een afwijkende visie.

Anders gezegd: Zowel Wilders als jij zijn twee uitersten van een spectrum waar een normaal eenentwintigste eeuws mens hoofdschuddend naar kijkt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56388034
Menig Hollywood-regisseur is jaloers op zo veel media-aandacht maanden voordat de film echt uit is. En dat voor een rolprent van pakweg 10-15 minuten.
pi_56388078
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Laat ik je gerust stellen, ik geloof nergens in.

Maar vertel eens want ik ben nogal naïef, waar heeft willders de macht vandaan gehaald om wetten te veranderen die mensen onderdrukken en zijn wil kwaadschiks oplegt op straffe van opsluiting of zelfs martelen tot de dood?

We leven nu in 1929 a 1930 toen een man die Joden vreselijke haatte , nu alleen andersom haat Wilders moslims
pi_56388132
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
Menig Hollywood-regisseur is jaloers op zo veel media-aandacht maanden voordat de film echt uit is. En dat voor een rolprent van pakweg 10-15 minuten.
Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de regering zelf hier een ook een aardige hand in heeft met de paniekmaatregelen.
pi_56388179
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef Meki het volgende:
Nee want als ik een film wil maken over holocaust dan ben ik aan het provoceren aan de nabestaanden..
En als ik een film maak over Koran met leugens waar ik mogelijk de koran zal verbranden dan ben ik ook aan het provoceren... Jjij vindt dat kunnen. ik niet
Onzin. Als jij een goede film over de Holocaust maakt, is dat geen provocatie. Er zijn legio films gemaakt over de Tweede Oorlog en zeker ook over de jodenvervolging. Schindler's List is wellicht de meest bekende.

Anders wordt het wanneer jij een film gaat maken waarin je de holocaust ten twijfel trekt. Dat kan wél als kwetsend worden ervaren. Wat Wilders echter lijkt te gaan doen met zijn film, is aan de hand van koran-teksten laten zien hoe wetgeving in moslimlanden in de praktijk wordt gebracht. Hij zegt bestaand beeldmateriaal (van executies en dergelijke) te gebruiken. Er is dus niets aan verzonnen. Het is een feitelijke weergave van wat er daadwerkelijk gebeurt, uit naam van de islam.

Maar hoogstwaarschijnlijk zullen hele volksstammen moslims wel niet kunnen omgaan met deze harde waarheid. Ze zullen Wilders als boe-man afschilderen en stellen dat hij moslims kwetst, et cetera. De ECHTE misdadigers zijn de bestuurders van moslim-landen als Iran en Saoedi-Arabië, die mensenrechten schenden, gruwelijke vormen van geweld toepassen en daarbij de islam misbruiken om die daden te rechtvaardigen. DAAR zou je woede zich eens op moeten richten. Maar ja... dat is te confronterend. Het zijn immers je geloofsgenoten, niet waar... Schelden op een doorgeslagen politicus met peroxide-kapsel is stukken makkelijker.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:02:10 #294
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56388188
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Dan moet je lezen. http://en.wikipedia.org/wiki/Left_Luggage_%28film%29
pi_56388196
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:57 schreef Meki het volgende:

[..]

We leven nu in 1929 a 1930 toen een man die Joden vreselijke haatte , nu alleen andersom haat Wilders moslims
en moslims haten wilders zodanig dat hij beschermd moet worden tegen potentiële moordenaars.

Waarom haat jij wilders?
pi_56388258
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

en moslims haten wilders zodanig dat hij beschermd moet worden tegen potentiële moordenaars.

Waarom haat jij wilders?
Omdat hij een eersteklas racist is. daarom haat ik hem.
Jij stemt Wilders
pi_56388301
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Onzin. Als jij een goede film over de Holocaust maakt, is dat geen provocatie. Er zijn legio films gemaakt over de Tweede Oorlog en zeker ook over de jodenvervolging. Schindler's List is wellicht de meest bekende.

Anders wordt het wanneer jij een film gaat maken waarin je de holocaust ten twijfel trekt. Dat kan wél als kwetsend worden ervaren. Wat Wilders echter lijkt te gaan doen met zijn film, is aan de hand van koran-teksten laten zien hoe wetgeving in moslimlanden in de praktijk wordt gebracht. Hij zegt bestaand beeldmateriaal (van executies en dergelijke) te gebruiken. Er is dus niets aan verzonnen. Het is een feitelijke weergave van wat er daadwerkelijk gebeurt, uit naam van de islam.

Maar hoogstwaarschijnlijk zullen hele volksstammen moslims wel niet kunnen omgaan met deze harde waarheid. Ze zullen Wilders als boe-man afschilderen en stellen dat hij moslims kwetst, et cetera. De ECHTE misdadigers zijn de bestuurders van moslim-landen als Iran en Saoedi-Arabië, die mensenrechten schenden, gruwelijke vormen van geweld toepassen en daarbij de islam misbruiken om die daden te rechtvaardigen. DAAR zou je woede zich eens op moeten richten. Maar ja... dat is te confronterend. Het zijn immers je geloofsgenoten, niet waar... Schelden op een doorgeslagen politicus met peroxide-kapsel is stukken makkelijker.
Nou als het om joden gaat mag het niet meer.. maar over Moslims wel ...

Als hij een film wilt maken over S/A dan gaat hij maar daar lekker wonen in S/A
Als je een film wilt maken over de KORAN waarin je hem mogelijk gaat verbranden is dit een pure provocatie en wij Moslims mogen dat niet accepteren van een vertegenwoordiger van NL.

dit is net als de holocaust in twijfel trekken waarin je pure provocatie zoekt met de nabestaanden
pi_56388356
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou als het om joden gaat mag het niet meer.. maar over Moslims wel ...

Als hij een film wilt maken over S/A dan gaat hij maar daar lekker wonen in S/A
Als je een film wilt maken over de KORAN waarin je hem mogelijk gaat verbranden is dit een pure provocatie en wij Moslims mogen dat niet accepteren van een vertegenwoordiger van NL.

dit is net als de holocaust in twijfel trekken waarin je pure provocatie zoekt met de nabestaanden
Nee dit is laten zien hoe achterlijk en barbaars een deel van een religie kan zijn. Ik geloof ook wel dat er een goede kant zit aan de koran en aan de islam. Maar er zijn gewoon heel veel dingen die niet meer thuis horen in deze tijd. En ik denk dat hij dat wil laten zien.
I am the Alpha and the Omega
pi_56388472
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:10 schreef BossFight het volgende:

[..]

Nee dit is laten zien hoe achterlijk en barbaars een deel van een religie kan zijn. Ik geloof ook wel dat er een goede kant zit aan de koran en aan de islam. Maar er zijn gewoon heel veel dingen die niet meer thuis horen in deze tijd. En ik denk dat hij dat wil laten zien.
en zijn religie dan ?? en de TALMOED ???
waarom brengt hij elke week een bezoek aan de Israelische ambassade ?
Waarom brengt hij vaak bezoek aan P Israel
pi_56388505
Jullie keuren dit film alleen goed , omdat jullie ook moslims haten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')