Hij legt uit wat er in staat en laat zien hoe moslims dit toepassen: onthoofdingen, steniging, homo's aan een touw laten bungelen, etc. Gewoon de naakte feiten tonen. Zelfs dat mag niet meer in dit door linksen geleide hysterisch land.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Wilders maakt de koran niet belachelijk... Hij legt uit wat erin staat...
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef NDAsilenced het volgende:
NERGENS in het artikel kom ik een mening tegen van Bush/ FBI/ Homeland Security, alleen een analyse van mogelijke gevolgen bij het uitbrengen van een bepaalde film, niet of het uitbrengen van de film wel of niet slecht is.
Er wordt zelfs gezegd dat er geen problemen worden verwacht in de VS zelf, aangezien bij de cartoon crisis in Amerika alleen vredig zou zijn gedemonstreerd.
quote:VS bezorgd over film Wilders
De VS verwachten dat de 10-minuten durende film van Geert Wilders voor geweld wereldwijd zal zorgen. Dat blijkt uit een woensdag verschenen rapport van de FBI en The Department of Homeland Security. Het DHS/FBI rapport gaat ervan uit dat de Koran zal worden verscheurd ofwel op een andere manier vernietigd en waarschuwt dat dit in de islam gelijk staat aan ketterij en felle reacties kan losmaken. [..]
U.S. Worried Anti-Muslim Film Could Trigger Violence Abroad
[..]
The Department of Homeland Security and the FBI Wednesday circulated a report on the expected release of a 10-minute anti-Islam film by Dutch far-right Party for Freedom Founder and Chairman Geert Wilders, which is expected to spark global protests and raises the possibility of violence in Europe.[..]
Verwijs niet naar haar, zelfs zij vindt dat Wilders met deze film te ver gaat. De NVU (Nederlandse Volks Unie) vindt dat ook.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daar ga ik wel vanuit ja... de tijd zal het leren... iig klopte de film van ayaan hirshi ali ook maar toch werden die moslims helemaal gek. dus tja dat zal nu ook wel weer gebeuren
Je snapt er werkelijk geen moer van.quote:Op maandag 28 januari 2008 07:21 schreef Yildiz het volgende:
BS
Met alle respect, maar massaal flippen om een film?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aar_film_wilder.html
Zelfs USA en Bush zeggen dit al....
film moet snel verboden worden en Wilders snel de cel in en de sleutel weggoien
Sinds wanneer is de mening van de de NVU van belang? En verder wil ik nog een klein verschilletje aanbrengen. Ayaan Hirsi Ali zegt helemaal niet, dat Geert Wilders met de film te ver gaat.quote:Op maandag 28 januari 2008 07:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Verwijs niet naar haar, zelfs zij vindt dat Wilders met deze film te ver gaat. De NVU (Nederlandse Volks Unie) vindt dat ook.
Ik vind het verder wel typisch. Gaat Wilders een film maken dan relativeert de helft 'ah johh, we weten niet eens wat er in gaat komen'..... Dat weten we wel, dat heeft ie ook gezegd, maar blijkbaar is het voor FOK!kers niet gemakkelijk om dat te erkennen.
Kom er dan een Moslim voorbij, dan wordt ie standrechtelijk veroordeeld tot pedofiel, potentieel homo-van-de-flat-afwerper, onderdrukker van zijn vrouw, part-time steniger, geitenneuker (c)Ippon en van alles en nog wat.
Het heeft wel 2 hele aparte kanten.
En sinds waneer vind jij het boeiend wat de USA en Bush vinden?quote:
ze weten nog niet eens wat er in de film langs komtquote:Op maandag 28 januari 2008 07:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Verwijs niet naar haar, zelfs zij vindt dat Wilders met deze film te ver gaat. De NVU (Nederlandse Volks Unie) vindt dat ook.
Ik vind het verder wel typisch. Gaat Wilders een film maken dan relativeert de helft 'ah johh, we weten niet eens wat er in gaat komen'..... Dat weten we wel, dat heeft ie ook gezegd, maar blijkbaar is het voor FOK!kers niet gemakkelijk om dat te erkennen.
Kom er dan een Moslim voorbij, dan wordt ie standrechtelijk veroordeeld tot pedofiel, potentieel homo-van-de-flat-afwerper, onderdrukker van zijn vrouw, part-time steniger, geitenneuker (c)Ippon en van alles en nog wat.
Die film moet er gewoon komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ze weten nog niet eens wat er in de film langs komt
Dit is echt zo typisch voor bepaalde mensen/groepen dat ze nu al moord&brand schreeuwen en geweld verheerlijken zonder dat ze weten waar het over gaat. Die hele film hoeft niet eens meer te komen want Wilders heeft zijn punt al zo goed als gemaakt.
eens, ik doelde meer op het feit dat een groot gedeelte van het punt al gemaakt is door alle herrie die er vooraf over geschopt wordt.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die film moet er gewoon komen.. En dat zeg ik als ultra-linkse he.
Maar dat gemekker begin ik een beetje zat te worden. Wordt tijd dat ze hun plaats in de maatschappij eens leren kennen. Die is gelijk met ons, niet voor ons omdat hun niet-bestaande God zo belangrijk is.
Het hoort bij de 'experience' dat je er eventjes op moet wachten. Ik denk dat het de bedoeling is dat je ook van het wachten zelf moet kunnen genieten (lees maar eens wat kranten... genoeg entertainment)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
wanneer komt die film nu eens uit?
Ik wil die film nu wel eens een keertje zien hoor...
sjonge jonge wat een moord-en-brand-geschreeuw toch allemaal
Pff zeg dat wel wat een heisaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het hoord bij de 'experience' dat je er eventjes op moet wachten. Ik denk dat het de bedoeling is dat je ook van het wachten zelf moet kunnen genieten (lees maar eens wat kranten... genoeg entertainment)
waar zegt ze dat ???quote:Op maandag 28 januari 2008 07:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Probeer het eens in dit huis, zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:37 schreef Gia het volgende:
Gisteren bij 'jouw vrouw, mijn vrouw', werd er nog een bijbel in een afvalbak gegooid. Zou het ook tot rellen leiden als dit met de koran zou gebeuren?
Het gaat om het symbool.quote:Ik snap de ophef ook niet. Wat boeit het als iemand, die totaal niet gelooft in de koran, zo'n boekje verbrandt? Als dat een gelovige zou zijn, dan zou dat veel erger zijn. Die weet dan hoe belangrijk dat boek is. Maar iemand die daar niets mee heeft, mag er mee doen wat hij wil.
Ze zouden wc papier moeten bedrukken met koran teksten, dan kan ieder die dat wil, zijn gat er mee afvegen, als ze dat een goed gevoel geeft, zonder hiermee op tenen te trappen. Want, men weet dan niet dat die persoon dat doet.
Als ik een koran koop en er de bbq mee aanmaak, wordt er ook niemand boos, omdat ze dat niet weten.
Als een Wilders dit in het openbaar zou doen (wat ik niet verwacht, overigens), dan breekt in de hele wereld de pleuris uit? Wat is het verschil? Nog even goed één boekje dat verbrand is.
quote:Groot alarm na film Wilders
destentor
DEN HAAG - Zodra de film van Geert Wilders wordt vertoond, moeten politie, brandweer en andere hulpdiensten alle verloven intrekken, administratief personeel inzetten en geplande controles en andere activiteiten afgelasten.
Dat schrijft het ministerie van Binnenlandse Zaken in een gisteren verzonden brief aan de hulpdiensten.
Met het schrijven wil Binnenlandse Zaken helpen bij de 'operationele voorbereiding' van de hulpdiensten. De verwachting is dat de 'Film Wilders' met 'geweld en onrust' gepaard gaat en dat 'verstoringen meerdere dagen zullen aanhouden'.
Om een langdurige inzet van de hulpdiensten, waarbij het zwaartepunt bij de politie ligt, te waarborgen, geeft de brief enkele tips. Zo kan de dienstperiode worden opgerekt en wordt overwerk tijdelijk toegestaan. Opleidingen, cursussen en oefeningen worden geannuleerd en politiebureaus en kazernes mogen hun deuren sluiten. De gebouwen moeten worden beveiligd.
De Koninklijke Marechaussee en het leger staan paraat om waar nodig bij te springen.
Geen handjesgevende moslims kwetsen mij zoals ook moskeeën, net zoals (zelf)censureren van films tot cabaret en kunst. Bij niet aanhouden van moslimregels volgen doodsbedreigingen. Niet te vergeten vrouwenonderdrukking en en en en ...... oh ja, dit is niet het verre oosten waar alles om religie draait.quote:Symbolen zijn waardevol, groepen mensen kun je kwetsen via die symbolen, waarom begrijpt niemand dat, of is dat slechts selectief?
Ik begrijp dat, en afgezien van die gebouwen ben ik het ook met je eens. Ikzelf zal nooit censuur accepteren, geen enkele uitzondering. Ik ben er bijv. nog steeds tegen dat er nu iemand nog jaren in de cel zit omdat hij op een grote website beweerde dat Balkenende -deels- verantwoordelijk zou zijn voor de doden in Irak.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geen handjesgevende moslims kwetsen mij zoals ook moskeeën, net zoals (zelf)censureren van films tot cabaret en kunst. Bij niet aanhouden van moslimregels volgen doodsbedreigingen. Niet te vergeten vrouwenonderdrukking en en en en ...... oh ja, dit is niet het verre oosten waar alles om religie draait.
Waarom begrijpt niemand dat, of is dat slechts selectief?
Paniek alom en dat vanwege een intolerante religie.quote:
Waarom valt een groep van een miljard mensen in te delen in 1 vakje met allemaal een gelijke gradatie als het aankomt op bereidheid tot rellen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Paniek alom en dat vanwege een intolerante religie.![]()
Mochten er rellen komen is het meer dan duidelijk dat de islam een lange weg heeft te gaan voordat het maar een klein beetje aansluit bij andere geloven.
Bedoel je hetzelfde als dat er 5 miljard christenen in 1 hokje worden gestopt waarvan 2 miljard atheïst of agnost zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom valt een groep van een miljard mensen in te delen in 1 vakje met allemaal een gelijke gradatie als het aankomt op bereidheid tot rellen?
Dat zeker. De islam is 600 jaar jonger, en daardoor ook nog lang niet zo 'beschaafd' zoals het Christendom imo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:53 schreef Het_hupt het volgende:
Het steeds weer vergelijken van het Christendom en de Islam![]()
Appels en peren in deze tijd.
Ik denk dat je eerder bedoelt dat die 5 miljard mensen in het 'ongelovigen' hokje worden gedouwd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bedoel je hetzelfde als dat er 5 miljard christenen in 1 hokje worden gestopt waarvan 2 miljard atheïst of agnost zijn?
Klopt, dat geef ik in mijn post ook aan. Onze mate van Christendom valt niet te vergelijken met het meer orthodoxe deel van de Islam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:53 schreef Het_hupt het volgende:
Het steeds weer vergelijken van het Christendom en de Islam![]()
Appels en peren in deze tijd.
zou dat het "Calimero" gedrag verklaren?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeker. De islam is 600 jaar jonger, en daardoor ook nog lang niet zo 'beschaafd' zoals het Christendom imo.
Wat heeft 'leeftijd' van een religie te maken met een beschaafdheid ervan? Als iemand nu 100 jaar geleden een nieuwe religie startte, zou ie dan 1900 jaar achter lopen het Christendom, en dáárom wat in te halen hebben?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeker. De islam is 600 jaar jonger, en daardoor ook nog lang niet zo 'beschaafd' zoals het Christendom imo.
Zo zou het ook geformuleerd kunnen worden uitgaande van dat de islam de enige ware religie in het universum is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder bedoelt dat die 5 miljard mensen in het 'ongelovigen' hokje worden gedouwd.
Het "dom" houden heeft voor bepaalde religies zeker voordelen, denk maar eens aan het creëren van angst als dwangmiddel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat heeft 'leeftijd' van een religie te maken met een beschaafdheid ervan? Als iemand nu 100 jaar geleden een nieuwe religie startte, zou ie dan 1900 jaar achter lopen het Christendom, en dáárom wat in te halen hebben?
Leeftijd van een religie heeft in zoverre ermee te maken dat een religie leeft van overlevering; dat wil zeggen de verhalen van vroeger worden geinterpreteerd tegen de achtergrond van de culturele setting van die tijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat heeft 'leeftijd' van een religie te maken met een beschaafdheid ervan? Als iemand nu 100 jaar geleden een nieuwe religie startte, zou ie dan 1900 jaar achter lopen het Christendom, en dáárom wat in te halen hebben?
Idd goede waarnemingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel duidelijk dat we in dit land niet knuffelen uit liefde/verdraagzaamheid maar uit angst.
Heerlijk he, dat de overheid de boel net zo aan het op jutten is d.m.v. "overdreven angst".quote:
Wat een ongelovelijke calimero ben jij zeg, waar wordt iemand dan monddood gemaakt, Wilders praat nog steeds, de Imams praten nog steeds - het enigste verschil is dat jij/wilders wilt dat de Imams monddood worden gemaakt, en de imams willen dat jij/wilders monddood worden gemaakt, misschien kunnen jullie samen op de thee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:28 schreef Scorpie het volgende:
Het vrije woord is dood in Nederland.
Ah dus je bent eigenlijk net als "de" moslims, je wordt gekwetst door dingen van de andere groep die geen invloed op je eigen leven hebben, behalve dan omdat je het 'niet wilt', misschien kunnen jullie op de Thee, you've got a lot in common.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom begrijpt niemand dat, of is dat slechts selectief?
Ah dus je bent eigenlijk net als "de" moslims, jij gedraagt je generalizerend omdat "zij" het ook doen, misschien kunnen jullie op de Thee, you've got a lot in common.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bedoel je hetzelfde als dat er 5 miljard christenen in 1 hokje worden gestopt waarvan 2 miljard atheïst of agnost zijn?
Dat zou een logische gedachtegang zijn... als religies een soort van tevoren opgesteld pad volgen, en daarvoor allemaal dezelfde tijd krijgen. En dat, uiteraard, is een belachelijke aanname en dus kun je niet stellen dat de Islam minder beschaafd is omdat het zoveel jaar jonger is. De Islam kan minder beschaafd zijn, wat je dan ook onder Islam en beschaafd verstaat, maar niet doordat die religie 'jonger' is. Hindoes zijn vijfhonderd jaar beschaafder dan christenen? Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Hirsi Ali neemt het op voor Wilders
AMSTERDAM - De ophef rond de film van Geert Wilders is al een bewijs dat de Koran een intolerant boek is.
Zo ziet de Amerikaanse nieuwszender Fox News ons land: een vlag met Islamsymbool er doorheen
Dat zegt Ayaan Hirsi Ali in een interview met de Amerikaanse nieuwszender Fox. 'Maar Nederland zal niet buigen', zegt Hirsi Ali vanuit een Amerikaanse studio.
De politica die vanwege haar veiligheid naar de Verenigde Staten uitweek, zegt dat de paar critici die zich in Nederland durven uitspreken, tot ongelovigen zijn bestempeld.
'Zolang moslims zichzelf als slachtoffer zien, blijven ze in een cirkel ronddraaien', aldus Hirsi Ali. De interviewster sluit het gesprek af met: 'Ayaan je bent heel dapper, blijf in leven!'
jah die is doodquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:28 schreef Scorpie het volgende:
Het vrije woord is dood in Nederland.
Wilt Hirsi Ali Somali nu ook een beetje aandachtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik zal er wel twaalf keer overheen gelezen hebbenmaar stond deze hier nu al?
Bron: Telegraaf
[..]
Hup. In 1 klap is Wilders mijn vriend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]Zodra de film van Geert Wilders wordt vertoond, moeten politie, brandweer en andere hulpdiensten alle verloven intrekken, administratief personeel inzetten en geplande controles en andere activiteiten afgelasten.
Nou moet zelfs iemand die zo gods onbegrenst achterlijk is als jij toch begrijpen dat je een hoop over Wilders kan zeggen, maar dit niet.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou moet zelfs iemand die zo gods onbegrenst achterlijk is als jij toch begrijpen dat je een hoop over Wilders kan zeggen, maar dit niet.
Geweld lok je nooit uit. Zodra je openlijk geweld wil plegen is er al iets mis in je bovenkamer. Provoceren, ja dat wel. Maar ook zeggen wat je wilt en denkt. Ongeacht hoe stom het ook mogen wezen. Dus wel degelijk alle vrijheid om te zeggen wat je wil.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft de vrijheid naar de malle moer geschopt
er bestaat nu alleeen provoceren en uitlokking van geweld
Niet waar. Kijk eens hoeveel vrije woorden die onderwerp alleen al op Fok! genereert.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Meki het volgende:
Wilders heeft de vrijheid naar de malle moer geschopt
Het is alleen provoceren en uitlokking van geweld als hetgeen hij zegt je niet aanstaat en je niet in staat bent om het met woorden en argumenten te tegen te spreken.quote:er bestaat nu alleeen provoceren en uitlokking van geweld
onzin.. Wilders lokt terroristen aan.. hij lokt Al Qaida aan ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Geweld lok je nooit uit. Zodra je openlijk geweld wil plegen is er al iets mis in je bovenkamer. Provoceren, ja dat wel. Maar ook zeggen wat je wilt en denkt. Ongeacht hoe stom het ook mogen wezen. Dus wel degelijk alle vrijheid om te zeggen wat je wil.
Wat mag de gemiddelde Nederlander niet meer zeggen, en hoe ga jij dat aan mij kenbaar maken zonder je eigen stelling onderuit te halen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef tgs. het volgende:
Het feit dat de gemiddelde Nederlander een en ander niet meer mag zeggen
jullie hebben makkelijk praten...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet waar. Kijk eens hoeveel vrije woorden die onderwerp alleen al op Fok! genereert.
[..]
Het is alleen provoceren en uitlokking van geweld als hetgeen hij zegt je niet aanstaat en je niet in staat bent om het met woorden en argumenten te tegen te spreken.
Wie bedoel je met "jullie"?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:57 schreef Meki het volgende:
jullie hebben makkelijk praten...
Nogmaals jullie begrijpen er niks van... omdat jullie geen Moslims zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie bedoel je met "jullie"?
Wilders lokt helemaal niks uit. Hij maakt een film waarin hij zijn mening uit. Dat mag in dit land. Dat sommige groepen deze mening niet leuk vinden is geen reden om het te verbieden. Degene die geweld toepassen als reactie zijn hier zelf schuldig aan. Zij maken de keuze om hem met geweld het zwijgen op te leggen, in plaats van met woorden. En trouwens. Sinds wanneer hebben moslims een reden nodig om geprovoceerd te worden? Met die lange tenen is er altijd wel een reden. Of het nu de film van Wilders is, of het sprookje van de 3 biggetjes.
Jij zegt nu dus eigenlijk dat provocatie een vrijbrief tot geweld is?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals jullie begrijpen er niks van... omdat jullie geen Moslims zijn.
Wilders maakt een rampzalige provocatie over de Koran waarin hij leugens zal verspreiden.
hij lokt Al Qaida aan.. hij zal voor een grote ramp zorgen.. de naam voor Nederland zal geschaad worden.
Ja. Als ze geen democratie/vrijheid willen kunnen teruggaan naar de zandbak. Wat doe je hier als je alles haat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tolerantie heeft ook grenzen. Waarom zou men in het westen zich moeten schikken naar een religie wat intolerant is.
Als ik naar een religieus land ga moet ik mij daar schikken. Maw, ik ga niet eens naar een dergelijk land omdat hun leefwijze niet in mijn denkbeeld past van vrijheid. Andersom zou het ook zo moeten zijn. Aanpassen aan je omgeving.
dat willen jullie graag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij zegt nu dus eigenlijk dat provocatie een vrijbrief tot geweld is?
En omdat jij moslims bent snap jij er nix van hoe het is als er veel te veel 'mensen' zijn die alles waar je voor staat te verachten, want zelf doe je het ook. Triest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals jullie begrijpen er niks van... omdat jullie geen Moslims zijn.
Wilders maakt een rampzalige provocatie over de Koran waarin hij leugens zal verspreiden.
hij lokt Al Qaida aan.. hij zal voor een grote ramp zorgen.. de naam voor Nederland zal geschaad worden.
dus jij wilt provocatie en uitlokking van geweld goedkeurenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En omdat jij moslims bent snap jij er nix van hoe het is als er veel te veel 'mensen' zijn die alles waar je voor staat te verachten, want zelf doe je het ook. Triest.
Holocaust ontkennen is bij wet verboden, rest mag volgens mij wel. En ik hoop dat er rellen komen zodat wij kunnen winnen en jullie allemaal dood gaan! Dan hebben wij gelijk!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat willen jullie graag.
als er maar rellen komen dan kunnen wij weer laten zien dat we gelijk hebben !!!
En wat als iemand een video gaat maken over de holocaust ???
Dat is juist het hypocriete van die haat-moslims. Het westen is verderfelijk, maar die vrijheid van meningsuiting is toch maar verrekte handig om gebruik van te maken en je achter te verschuilen. Tenminste, zolang iemand anders dit maar niet gebruikt om kritiek te leveren op de Islam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef bijdehand het volgende:
Ja. Als ze geen democratie/vrijheid willen kunnen teruggaan naar de zandbak. Wat doe je hier als je alles haat?
Je wenst dus hierbij een bevolkinsgroep dood.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen is bij wet verboden, rest mag volgens mij wel. En ik hoop dat er rellen komen zodat wij kunnen winnen en jullie allemaal dood gaan! Dan hebben wij gelijk!
Kom eens onder je steen vandaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat willen jullie graag.
als er maar rellen komen dan kunnen wij weer laten zien dat we gelijk hebben !!!
En wat als iemand een video gaat maken over de holocaust ???
dus jij zegt hierbij dat alle Moslims het westen haten ???...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is juist het hypocriete van die haat-moslims. Het westen is verderfelijk, maar die vrijheid van meningsuiting is toch maar verrekte handig om gebruik van te maken en je achter te verschuilen. Tenminste, zolang iemand anders dit maar niet gebruikt om kritiek te leveren op de Islam.
bron ????quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kom eens onder je steen vandaan.
Nieuws voor jou: Er zijn duizenden films over de holocaust en het is maar goed ook.
De extremen die gaan rellen mogen van mij dood ja. En hun hoofden als troffees op de dam ofzo, is nix racistisch aan!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Je wenst dus hierbij een bevolkinsgroep dood.
racist was je al.... maar zo triest was je nog nooit geweest
Je weet dondersgoed wat ik bedoel..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De extremen die gaan rellen mogen van mij dood ja. En hun hoofden als troffees op de dam ofzo, is nix racistisch aan!
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef Meki het volgende:
dus jij zegt hierbij dat alle Moslims het westen haten ???...
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Dus wat jij nu zegt .. een film over holocaust maken en leugens daarin vertellen is nu toegestaan.
want dat is provocatie
Wat bedoel je anders?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat ik bedoel..
al is je posthistorie lees ben je erger dan een racist
Kijk je toch niet naar maar vooruitquote:
We hebben het over de Koran droppie.quote:en over Talmoed die alle ongelovigen varkens noemt..
Kan ik je vragen waarom je denkt dat de wet op het ontkennen van de holocaust er is?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.
En de Holocaust is een objectief feit dat heeft plaatsgevonden, en per wet verboden is te ontkennen.
Kritiek op de Islam wordt door sommige mensen als provocerend ervaren, dat is subjectief.
nee want als ik een film wil maken over holocaust dan ben ik aan het provoceren aan de nabestaanden..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.
En de Holocaust is een objectief feit dat heeft plaatsgevonden, en per wet verboden is te ontkennen.
Kritiek op de Islam wordt door sommige mensen als provocerend ervaren, dat is subjectief.
Om geen provocerende uitlatingen te doen jegens de nabestaanden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Xith het volgende:
[..]
Kan ik je vragen waarom je denkt dat de wet op het ontkennen van de holocaust er is?
Ik zie nergens een Nederlandse filmquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kijk je toch niet naar maar vooruit
Veel kijk en leesplezier voor je leven meki
[..]
We hebben het over de Koran droppie.
Als jouw mening is dat de holocaust goed is, moet je daar een film over maken joh!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef Meki het volgende:
[..]
nee want als ik een film wil maken over holocaust dan ben ik aan het provoceren aan de nabestaanden..
en als ik een film maak over Koran met leugens waar ik mogelijk de koran zal verbranden dan ben ik ook aan het provoceren...
jij vindt dat kunnen. ik niet
Moet elk land er een maken?quote:
Ik ben geen user bijdehand die graag provoceert en nabestaanden kwetstquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jouw mening is dat de holocaust goed is, moet je daar een film over maken joh!
Ach ja, zelfs Duitsland waar de holocaust heeft plaatsgevonden hebben Duitsers -tig films erover gemaakt. Menige hebben zelfs een Oscar ermee verdiend.quote:
en jij gelooft alleen in gevaarlijke dictators zoals wildersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs Duitsland waar de holocaust heeft plaatsgevonden hebben Duitsers -tig films erover gemaakt. Menige hebben zelfs een Oscar ermee verdiend.
Maargoed, meki gelooft alleen in sprookjes die in zijn straatje passen.
Laat ik je gerust stellen, ik geloof nergens in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef Meki het volgende:
[..]
en jij gelooft alleen in gevaarlijke dictators zoals wilders
Zodra jij het antwoord snapt leven we in een wereld waarin Wilders overbodig is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
onzin.. Wilders lokt terroristen aan.. hij lokt Al Qaida aan ..
waarom zou je 1.5 miljard moslims gaan uitlokken door hun geloof achterlijk te maken..
Waarom doet een Nederlandse vertegenwoordiger dit ??
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Laat ik je gerust stellen, ik geloof nergens in.
Maar vertel eens want ik ben nogal naïef, waar heeft willders de macht vandaan gehaald om wetten te veranderen die mensen onderdrukken en zijn wil kwaadschiks oplegt op straffe van opsluiting of zelfs martelen tot de dood?
Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de regering zelf hier een ook een aardige hand in heeft met de paniekmaatregelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:55 schreef Elfletterig het volgende:
Menig Hollywood-regisseur is jaloers op zo veel media-aandacht maanden voordat de film echt uit is. En dat voor een rolprent van pakweg 10-15 minuten.
Onzin. Als jij een goede film over de Holocaust maakt, is dat geen provocatie. Er zijn legio films gemaakt over de Tweede Oorlog en zeker ook over de jodenvervolging. Schindler's List is wellicht de meest bekende.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef Meki het volgende:
Nee want als ik een film wil maken over holocaust dan ben ik aan het provoceren aan de nabestaanden..
En als ik een film maak over Koran met leugens waar ik mogelijk de koran zal verbranden dan ben ik ook aan het provoceren... Jjij vindt dat kunnen. ik niet
en moslims haten wilders zodanig dat hij beschermd moet worden tegen potentiële moordenaars.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:57 schreef Meki het volgende:
[..]
We leven nu in 1929 a 1930 toen een man die Joden vreselijke haatte , nu alleen andersom haat Wilders moslims
Omdat hij een eersteklas racist is. daarom haat ik hem.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
en moslims haten wilders zodanig dat hij beschermd moet worden tegen potentiële moordenaars.
Waarom haat jij wilders?
Nou als het om joden gaat mag het niet meer.. maar over Moslims wel ...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. Als jij een goede film over de Holocaust maakt, is dat geen provocatie. Er zijn legio films gemaakt over de Tweede Oorlog en zeker ook over de jodenvervolging. Schindler's List is wellicht de meest bekende.
Anders wordt het wanneer jij een film gaat maken waarin je de holocaust ten twijfel trekt. Dat kan wél als kwetsend worden ervaren. Wat Wilders echter lijkt te gaan doen met zijn film, is aan de hand van koran-teksten laten zien hoe wetgeving in moslimlanden in de praktijk wordt gebracht. Hij zegt bestaand beeldmateriaal (van executies en dergelijke) te gebruiken. Er is dus niets aan verzonnen. Het is een feitelijke weergave van wat er daadwerkelijk gebeurt, uit naam van de islam.
Maar hoogstwaarschijnlijk zullen hele volksstammen moslims wel niet kunnen omgaan met deze harde waarheid. Ze zullen Wilders als boe-man afschilderen en stellen dat hij moslims kwetst, et cetera. De ECHTE misdadigers zijn de bestuurders van moslim-landen als Iran en Saoedi-Arabië, die mensenrechten schenden, gruwelijke vormen van geweld toepassen en daarbij de islam misbruiken om die daden te rechtvaardigen. DAAR zou je woede zich eens op moeten richten. Maar ja... dat is te confronterend. Het zijn immers je geloofsgenoten, niet waar... Schelden op een doorgeslagen politicus met peroxide-kapsel is stukken makkelijker.
Nee dit is laten zien hoe achterlijk en barbaars een deel van een religie kan zijn. Ik geloof ook wel dat er een goede kant zit aan de koran en aan de islam. Maar er zijn gewoon heel veel dingen die niet meer thuis horen in deze tijd. En ik denk dat hij dat wil laten zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou als het om joden gaat mag het niet meer.. maar over Moslims wel ...
Als hij een film wilt maken over S/A dan gaat hij maar daar lekker wonen in S/A
Als je een film wilt maken over de KORAN waarin je hem mogelijk gaat verbranden is dit een pure provocatie en wij Moslims mogen dat niet accepteren van een vertegenwoordiger van NL.
dit is net als de holocaust in twijfel trekken waarin je pure provocatie zoekt met de nabestaanden
en zijn religie dan ?? en de TALMOED ???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee dit is laten zien hoe achterlijk en barbaars een deel van een religie kan zijn. Ik geloof ook wel dat er een goede kant zit aan de koran en aan de islam. Maar er zijn gewoon heel veel dingen die niet meer thuis horen in deze tijd. En ik denk dat hij dat wil laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |