abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56389358
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Meki het volgende:
Wat wordt dan in de naam van Allah gedaan dat is dus de leugens van Wilders wat jij gelijk gelooft
Jij gelooft alles wat er maar is over de ISLAAM
Het moet niet veel gekker worden nu. Je weet kennelijk NIET welke misstanden er worden uitgevoerd in de naam van Allah, maar je hebt WEL gelijk je oordeel over Wilders klaar: een leugenaar.

Of zou het misschien ook zo kunnen zijn dat Meki een erg bekrompen, gekleurd wereldbeeld heeft. Een wereldbeeld dat wordt beheerst door een obsessie tegen mensen die kritiek op de islam hebben en een wereldbeeld waarin in geen plaats is voor gruwelijkheden uit naam van de islam? Dat terwijl die er LEGIO zijn. Ga eens een jaarverslag van Amnesty of Human Rights Watch bekijken ofzo.
pi_56389360
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

Terroristen laten zichzelf exploderen en zeggen Alaho Akbar
jah en dat is dan de naam van allah dan gelijk
als er een paar idioten dat zeggen geloof je dat gelijk

je gelooft alles wat er negatief staat over de Islaam en de Moslims
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:50:48 #28
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_56389363
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus als er paar mensen dat zeggen geloof je dat gelijk,
je bent een zwakke jongen die zwakke opmerkingen gelooft van Wilders
Een paar mensen die het zeggen?

Je ziet toch de beelden op tv, hersenloze zeveraar! Je ziet toch documantaire's over heilige oorlogen in de naam Allah, en je ziet toch duidelijk in de Koran staan dat ongelovigen dood moeten ?

Waar haal je het lef vandaan mij zwak te noemen, terwijl je zelf je ogen sluit voor het achterlijke (waar je waarschijnlijk zelf in gelooft) ?
Kill the fish.
pi_56389391
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het moet niet veel gekker worden nu. Je weet kennelijk NIET welke misstanden er worden uitgevoerd in de naam van Allah, maar je hebt WEL gelijk je oordeel over Wilders klaar: een leugenaar.

Of zou het misschien ook zo kunnen zijn dat Meki een erg bekrompen, gekleurd wereldbeeld heeft. Een wereldbeeld dat wordt beheerst door een obsessie tegen mensen die kritiek op de islam hebben en een wereldbeeld waarin in geen plaats is voor gruwelijkheden uit naam van de islam? Dat terwijl die er LEGIO zijn. Ga eens een jaarverslag van Amnesty of Human Rights Watch bekijken ofzo.
waarom geloof je de propoganda van Wilders over de Islam..
jij denkt werkelijk dat terroristen zijn toegestaan in de Islam. FOUT nee dat zijn ze dus niet.

Nogmaals jij gelooft alles wat lieden zoals Wilders zeggen over de Islam
pi_56389404
Meki vergeet dat we hier in NEDERLAND zijn.
Hier geldt de NEDERLANDSE wetgeving.
En dat houd in dat je pas schuldig bent van een strafbaar feit als je door een rechter veroordeeld bent daarvoor.

Verder is het natuurlijk voor je om de makkelijkste wegt te kiezen en het over de Joden te hebben.
Zelfkritiek- en kennis is iets wat niet bij sommige moslims aanwezig is.
Al met al bewijs je hier alleen de lange-tenen-theorie aan van zowel jou als vele andere moslimbroeders.
pi_56389406
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:50 schreef Meki het volgende:

[..]

jah en dat is dan de naam van allah dan gelijk
als er een paar idioten dat zeggen geloof je dat gelijk

je gelooft alles wat er negatief staat over de Islaam en de Moslims
Ze hangen mensen op voordat ze het doen gaan ze verzen uit de Koran voorlezen ? Waar ergens in de Koran staat dat je mensen mag vermoorden? En zo kan je maar door gaan
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_56389436
In een vergelijkbaar thread was dit een stukje van mijn reactie. Ik denk dat die hier ook wel past.

Geen enkel geloof is zo vredelievend als het pretendeerd te zijn. Sla het oude testament open en moord en dooslag word in godsnaam opgelegd en goedgekeurd. In Japan werden zelfmoord piloten getraind met behulp van zeer strenge zen principes. Als we door middel van dit soort provocerende films die problemen de wereld uit willen helpen gaan we denk ik de verkeerde kant op. Grote groepen mensen komen hierdoor lijnrecht tegenover elkaar te staan en de dialoog word daardoor steeds moeilijker.

Kortom, geen enkel geloof is zonder zonden.
Zelfs kleutertjes leren op school dat je scheldend en tierend geen conflict kunt oplossen.
De feestvreugde daald per minut door dit soort stunts van wannabe politicie.
Bill Hicks
"We all pay for life with death, so everything in between should be free."
pi_56389437
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:50 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Een paar mensen die het zeggen?

Je ziet toch de beelden op tv, hersenloze zeveraar! Je ziet toch documantaire's over heilige oorlogen in de naam Allah, en je ziet toch duidelijk in de Koran staan dat ongelovigen dood moeten ?

Waar haal je het lef vandaan mij zwak te noemen, terwijl je zelf je ogen sluit voor het achterlijke (waar je waarschijnlijk zelf in gelooft) ?

Jij bent zwak omdat je de leugens en propoganda van Wilders gelooft
jij ziet kennelijk alle Moslims voor criminelen en terroristen. daarom ben je zwak
pi_56389441
Ik vind het typisch dat mensen van de islam boos worden als er gedeeltes uit de koran verfilmd en besproken wordt.

Ik denk dat iedereen zich teveel druk maakt om het onbekende.
pi_56389461
Wilders beoefent zijn taak vanuit de Talmoed

Christenen (minnim) en anderen die de Talmoed afwijzen, zullen naar de hel gaan en zullen daar gestraft worden voor alle generaties.
Rosh Hashanah 17a.Talmoed valt niet-Joodse geloofsvormen aan
pi_56389468
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:48 schreef Meki het volgende:
Kun jij me zeggen dan waarom Wilders elke week een bezoek brengt aan Israelische ambassade ??. Waarom krijgt hij geld en steun vanuit die hoek. Waarom zegt hij niks over de Talmoed. We zijn niet in Iran of die landen.
We zijn hier niet in die landen. Tot zover Meki's commentaar op de mensenrechtenschendingen - UIT NAAM VAN DE ISLAM - in landen als Iran en Saoedi-Arabië. We zijn hier niet in die landen. Om te janken, zo triest.

Het zal mij een rotzorg zijn of Wilders op de Israelische ambassade komt. Het verandert namelijk nul komma nul aan de misstanden waar jij weigert op in te gaan. Je verontwaardiging voor andermans daden en acties is levensgroot. Die van je eigen geloofsgenoten wimpel je het liefst weg.
pi_56389486
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:54 schreef Meki het volgende:
Wilders beoefent zijn taak vanuit de Talmoed
Bron?
pi_56389512
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:55 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Bron?
Waarom is hij op werkbezoek naar Israel gegaan
en waarom is hij dan elke week op bezoek bij de Israelische ambassade
pi_56389543
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We zijn hier niet in die landen. Tot zover Meki's commentaar op de mensenrechtenschendingen - UIT NAAM VAN DE ISLAM - in landen als Iran en Saoedi-Arabië. We zijn hier niet in die landen. Om te janken, zo triest.

Het zal mij een rotzorg zijn of Wilders op de Israelische ambassade komt. Het verandert namelijk nul komma nul aan de misstanden waar jij weigert op in te gaan. Je verontwaardiging voor andermans daden en acties is levensgroot. Die van je eigen geloofsgenoten wimpel je het liefst weg.
Nederland en westerse landen schenden ook mensenrechten what is your point
en wat is jou reactie op de boek van Wilders namelijk de talmoed
pi_56389569
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Ow en dan ben je gelijk aanhanger van de talmoed?

Zeg Meki...je bent het levende bewijs voor de bevestiging van de vooroordelen over de Moslims!

Ga zo door!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:59:18 #41
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_56389584
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:

[..]

jij ziet kennelijk alle Moslims voor criminelen en terroristen. daarom ben je zwak
Waar haal je die onzin vandaan?

Ook zónder Wilders en zijn 'leugens', zoals jij ze noemt, had ik precies hetzelfde beeld over de Islam als ik nu heb. Ik denk helemaal niet dat alle moslims criminelen en terroristen zijn, dat verzin je ter plekke (zoals bijna al je reacties over dit onderwerp). Jíj bent hier dus degene die leugens verspreid, en niet WIlders.

Je begint lachwekkend belachelijk te worden, met jou is geen zinnige discussie te voeren.

Heb er alweer spijt van dat ik eraan begonnen ben
Kill the fish.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:59:51 #42
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56389603
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat hij die bezoekt? Hij gaat zijn gang maar zolang hij niet mensen afmaakt of leugens verspreid.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_56389619
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Daar zit het probleem dus ; de Islam doet dat namelijk op grote schaal
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_56389622
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ow en dan ben je gelijk aanhanger van de talmoed?

Zeg Meki...je bent het levende bewijs voor de bevestiging van de vooroordelen over de Moslims!

Ga zo door!

nou ga maar lekker door met je vooroordelen over de Moslims.,,, Maar jij bent iemand met die haat jegens andere mensen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:01:28 #45
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56389642
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:

[..]

dus daarom moeten we het goedkeuren? Donder toch op man
Wat er in de Islamitische wereld gebeurt met onderdrukking van vrouwen en vermoorden van mensen omdat ze ongelovig zijn is verschrikkelijk en kan niet door de beugel. Je kan hier wel beweren dat het geen moslims zijn die zelfterroristje spelen maar de bewijzen laten keihard zien dat dat wel zo is.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_56389648
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Waar haal je die onzin vandaan?

Ook zónder Wilders en zijn 'leugens', zoals jij ze noemt, had ik precies hetzelfde beeld over de Islam als ik nu heb. Ik denk helemaal niet dat alle moslims criminelen en terroristen zijn, dat verzin je ter plekke (zoals bijna al je reacties over dit onderwerp). Jíj bent hier dus degene die leugens verspreid, en niet WIlders.

Je begint lachwekkend belachelijk te worden, met jou is geen zinnige discussie te voeren.

Heb er alweer spijt van dat ik eraan begonnen ben
Nou dat denk je dus wel... wat vind jij over Moslims ..
pi_56389669
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Paxlie het volgende:

[..]

dus daarom moeten we het goedkeuren? Donder toch op man
Wat er in de Islamitische wereld gebeurt met onderdrukking van vrouwen en vermoorden van mensen omdat ze ongelovig zijn is verschrikkelijk en kan niet door de beugel. Je kan hier wel beweren dat het geen moslims zijn die zelfterroristje spelen maar de bewijzen laten keihard zien dat dat wel zo is.
Nou dat zeg ik niet.
Jullie willen graag de mensenrechten gaan afkeuren in die landen o.a IRAN maar jullie weigeren te kijken naar China of USA etc...
pi_56389685
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat hij die bezoekt? Hij gaat zijn gang maar zolang hij niet mensen afmaakt of leugens verspreid.
Nou is dat geen probleem dan ??? hij beoefent zijn taak vanuit de talmoed
  dinsdag 29 januari 2008 @ 17:04:43 #49
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_56389714
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou dat denk je dus wel...
Ja, haha, zo ken ik er ook nog wel een paar..

Lekker woorden verdraaien en koste wat kost je eigen gelijk proberen door te rammen.

Je lijkt wel een moslim

Mij zie je in ieder geval niet meer in dit topic zolang jij er onzin loopt te blaten, te triest voor woorden dit

Kill the fish.
pi_56389736
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:52 schreef Meki het volgende:
waarom geloof je de propoganda van Wilders over de Islam..
jij denkt werkelijk dat terroristen zijn toegestaan in de Islam. FOUT nee dat zijn ze dus niet.
Nogmaals jij gelooft alles wat lieden zoals Wilders zeggen over de Islam
- omdat het grotendeels waahahahaa-aaar is...
- omdat die terroristen er wèèèèèèèèl zij-hijn...
- omdat er gewoon legio bewijzen zijn.

Of moet ik hier soms de foto's plaatsen van minderjarige Iraakse jongens, vlak voor hun executie?
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
Er is er hier maar één zwak en dat ben jij. De mond vol van andermans gedrag. Onmiddellijk een oordeel klaar over kritiek (leugens, propaganda) maar gewoon botweg WEIGEREN in te zien dat de misstanden die aan de kaak worden gesteld daadwerkelijk plaatsvinden. In landen die echt bestaan. Echte mensen. Echte islam-wetgeving. Echte executies. En dat alles uit naam van de enige echte islam. Want er is toch maar één ware islam?

Als er dan mensen zijn die jouw enige echte islam zó grof misbruiken dat ze gruwelijkheden plegen uit naam van die religie, waarom kom je in je oordeel dan niet verder als 'we zijn niet in die landen', of 'een paar idioten'. Nee Meki, waar we hier mee van doen hebben zijn volledig islamitische landen, waar de islam de staatsreligie is en soms zelfs verplicht. DIT is leven volgens de islam. Islam = barbaarse toestanden. Islam = niet respecteren van mensenrechten.

DIT is wat jouw geloofsgenoten ervan gebakken hebben. Vrouwen de doodstraf geven omdat ze door een man zijn verkracht. Jongens van 15 ophangen omdat ze homo zijn. Taferelen die in een moderne beschaving al eeuwenlang niet meer denkbaar zijn.

De waarheid is hard en moeilijk, maar je bent aanhanger van een primitieve, barbaarse en wrede godsdienst. Misschien is dat NIET wat er in de Koran wordt voorgeschreven of wat Allah graag zou zien. Maar het is WEL wat je geloofsgenoten er in de dagelijkse praktijk van maken. En jij blijft ze maar de handen boven het hoofd houden.

En dan ook nog gek vinden dat je op zo veel onbegrip stuit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')