Waarom geloof je Wilders dan gelijk over rampzalige provocatie ??.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:04 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ja, haha, zo ken ik er ook nog wel een paar..
Lekker woorden verdraaien en koste wat kost je eigen gelijk proberen door te rammen.
Je lijkt wel een moslim![]()
Mij zie je in ieder geval niet meer in dit topic zolang jij er onzin loopt te blaten, te triest voor woorden dit
Wat lul je nou Meki?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef Meki het volgende:
[..]
nou ga maar lekker door met je vooroordelen over de Moslims.,,, Maar jij bent iemand met die haat jegens andere mensen
Daar heb je gelijk in maar het probleem is dat het vanuit het geloof wordt gedaan..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik niet.
Jullie willen graag de mensenrechten gaan afkeuren in die landen o.a IRAN maar jullie weigeren te kijken naar China of USA etc...
Wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wildersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:06 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat lul je nou Meki?
Je kent me helemaal niet.
De pot verwijt de ketel in dit geval, maar dat weet jij beter als geen ander hé Meki.
Iedereen die het niet eens met jou is of een Wilders aanhanger.
Kijk eens wat rond, en zie waar we het over hebben.
Je kijkt niet verder dan je neus lang is, en dan alleen nog wát je wilt zien.
Het zou je sieren als je eens serieus een discussie aanging, maar op de manier hoe je het nu doet maak je me alleen
maar aan het lachen. (meelijwekkend lachen dan)
Mensenrechtenschendingen in Nederland zijn te verwaarlozen in vergelijking bij zelfs de gematigde moslimlanden. Ik verafschuw de Talmoed net zo hard als dat ik de Bijbel en de Koran verafschuw. Allemaal religieuze boeken die bol staan van de gruwelijkheden. Allemaal gericht op het veroordelen van andere mensen. En allemaal grootschalig misbruikt om anderen geweld aan te doen. En dat al eeuwenlang. Niks is zo funest voor deze planeet als religie. Maar daar gaat deze discussie niet over. Je mag van mij best religieus zijn. Het zou alleen een stuk minder hypocriet zijn als je de feiten eens ging inzien en niet meteen in de gordijnen hangt bij wat kritiek van een geflipte politicus met zachte G en geblondeerd haar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
Nederland en westerse landen schenden ook mensenrechten what is your point
en wat is jou reactie op de boek van Wilders namelijk de talmoed
wie zegt dat ??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:06 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar het probleem is dat het vanuit het geloof wordt gedaan..
Wilders weigert naar de talmoed te kijken. Waarom dan ???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:08 schreef Inner-Eye het volgende:
Het is hier al in ieder geval duidelijk leesbaar dat het meneertje wilders behoorlijk goed lukt de zere plek in de samenleving in te drukken...... Ik snap werkelijkwaar niet dat alle voorbeelden in de geschiedenis altijd zo snel vergeten zijn. ELK geloof, heeft walgelijke dingen in zijn heilige boeken staan. In tijden van voorspoed lezen we daar makkelijk overheen. Maar wanneer we allemaal wat on edge zijn, tsja, dat lijken ze ineens met koeienletters geschreven te zijn. Kunnen wij ons niet andere politicie herinneren die hiervan probeerden te proviteren? Kom toch op mensen! Wat meneertje wilders probeert te doen is zeer duidelijk, opportunistisch en verre van orgineel! Mijn broek zakt echter af van de hordes mensen die achter die puist aanlopen
Ik herhaal het nogmaalsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
- omdat het grotendeels waahahahaa-aaar is...
- omdat die terroristen er wèèèèèèèèl zij-hijn...
- omdat er gewoon legio bewijzen zijn.
Of moet ik hier soms de foto's plaatsen van minderjarige Iraakse jongens, vlak voor hun executie?
[..]
Er is er hier maar één zwak en dat ben jij. De mond vol van andermans gedrag. Onmiddellijk een oordeel klaar over kritiek (leugens, propaganda) maar gewoon botweg WEIGEREN in te zien dat de misstanden die aan de kaak worden gesteld daadwerkelijk plaatsvinden. In landen die echt bestaan. Echte mensen. Echte islam-wetgeving. Echte executies. En dat alles uit naam van de enige echte islam. Want er is toch maar één ware islam?
Als er dan mensen zijn die jouw enige echte islam zó grof misbruiken dat ze gruwelijkheden plegen uit naam van die religie, waarom kom je in je oordeel dan niet verder als 'we zijn niet in die landen', of 'een paar idioten'. Nee Meki, waar we hier mee van doen hebben zijn volledig islamitische landen, waar de islam de staatsreligie is en soms zelfs verplicht. DIT is leven volgens de islam. Islam = barbaarse toestanden. Islam = niet respecteren van mensenrechten.
DIT is wat jouw geloofsgenoten ervan gebakken hebben. Vrouwen de doodstraf geven omdat ze door een man zijn verkracht. Jongens van 15 ophangen omdat ze homo zijn. Taferelen die in een moderne beschaving al eeuwenlang niet meer denkbaar zijn.
De waarheid is hard en moeilijk, maar je bent aanhanger van een primitieve, barbaarse en wrede godsdienst. Misschien is dat NIET wat er in de Koran wordt voorgeschreven of wat Allah graag zou zien. Maar het is WEL wat je geloofsgenoten er in de dagelijkse praktijk van maken. En jij blijft ze maar de handen boven het hoofd houden.
En dan ook nog gek vinden dat je op zo veel onbegrip stuit
Dat is volslagen gelul. Er is alleen niemand die zich hier hard voor maakt maar er zijn genoeg instanties in Nederland die uitzoeken of producten gemaakt worden met behulp van kinderarbeid om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik niet.
Jullie willen graag de mensenrechten gaan afkeuren in die landen o.a IRAN maar jullie weigeren te kijken naar China of USA etc...
Meki, goeie logica.........quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat hij een eersteklas racist is. daarom haat ik hem.
Jij stemt Wilders
"Sharia" rinkelt er al een belletje?quote:
dat zijn jou woordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Meki, goeie logica.........![]()
Als je de reet van moslims niet likt ben je een wildersstemmer.
Een spiegel voorhouden en feiten tonen hoe het er aan toe gaat in naam van Allah vind ik geenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wilders
waarom wilders weigert naar de talmoed te kijken komt waarschijnlijk omdat hij zijn pijlen op een andere groep heeft gericht...........daar gaat het echter helemaal niet om. Die man is zo doorzichtig als de waterstofperoxide waarmee hij z'n haar kleurt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders weigert naar de talmoed te kijken. Waarom dan ???
jah en rampzalige provocatie rinkelt er al een belletjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:12 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
"Sharia" rinkelt er al een belletje?
nogmaals wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wildersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:13 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Een spiegel voorhouden en feiten tonen hoe het er aan toe gaat in naam van Allah vind ik geen
provocatie, maar een weergave van de waarheid.
Maar jij schijnt de film al gezien te hebben, misschien kan je ons ook op de hoogte brengen.
je weet niet eens wat hij gaat uitbrengen en noemt het nu al rampzalige provocatie. Dat is conclusies trekken die nog helemaal niet getrokken kunnen worden. Daarbij, zelfs al provoceert hij keihard en beweert hij dat Allah een volslagen debiel is die neukt met geiten, is het nog steeds geen reden om geweld toe te staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en rampzalige provocatie rinkelt er al een belletje
dus moet de provocerende terrorist snel in sloot gegooid wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:14 schreef Inner-Eye het volgende:
[..]
waarom wilders weigert naar de talmoed te kijken komt waarschijnlijk omdat hij zijn pijlen op een andere groep heeft gericht...........daar gaat het echter helemaal niet om. Die man is zo doorzichtig als de waterstofperoxide waarmee hij z'n haar kleurt.
Waarom verander je van onderwerp? Het ging erom dat dit allemaal in de Sharia wet staat wat volslagen onzin is natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en rampzalige provocatie rinkelt er al een belletje
Zolang nog niemand de film heeft gezien kan je niet spreken van een provocatie Meki.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:15 schreef Meki het volgende:
[..]
nogmaals wat vind jij van de rampzalige provocatie van Wilders
dit keer zonder propoganda van Wilders erbij
Als er provocatie die rampzalig wordt goedgekeurd... waarom mogen de geweld als reactie dan niet worden goedgekeurdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je weet niet eens wat hij gaat uitbrengen en noemt het nu al rampzalige provocatie. Dat is conclusies trekken die nog helemaal niet getrokken kunnen worden. Daarbij, zelfs al provoceert hij keihard en beweert hij dat Allah een volslagen debiel is die neukt met geiten, is het nog steeds geen reden om geweld toe te staan.
Dus je was het dan ook eens dat een tasjesdief werdt doodgereden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er provocatie die rampzalig wordt goedgekeurd... waarom mogen de geweld als reactie dan niet worden goedgekeurd
Meki, niet alle moslims zijn terroristen maar alle terroristen zijn moslim.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dus moet de provocerende terrorist snel in sloot gegooid worden
Praten is wat anders dan Geweld Meki....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Als er provocatie die rampzalig wordt goedgekeurd... waarom mogen de geweld als reactie dan niet worden goedgekeurd
Omdat je bij provoceren geen geweld gebruikt. Het is een wezen een vreedzame demonstratie. Geweld gebruiken om je punt te maken is nooit goed te keurenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:18 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:17 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Waarom verander je van onderwerp? Het ging erom dat dit allemaal in de Sharia wet staat wat volslagen onzin is natuurlijk.
nou nu mag blijkbaar alles in Nederland.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:20 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dus je was het dan ook eens dat een tasjesdief werdt doodgereden.
Je eigen woorden...is een reactie van een provocatie, namelijk het stelen van iets van iemand.
Of zie ik het nu weer verkeerd Meki?
Hij is een terrorist want hij zaait haat en angst onder de bevolkingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Omdat je bij provoceren geen geweld gebruikt. Het is een wezen een vreedzame demonstratie. Geweld gebruiken om je punt te maken is nooit goed te keuren
Over je punten hierboven trouwens. Wilders is geen terrorist want hij pleegt geen terroristische aanslagen tegen welk land dan ook. Hij verkondigt alleen zijn mening over feiten die controleerbaar zijn.
Ow.....meten met 2 maten...nu mag dat ineens van je...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef Meki het volgende:
[..]
nou nu mag blijkbaar alles in Nederland.
Die vrouw wordt vervolgd voor het doodrijden dus niet alles mag zomaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:23 schreef Meki het volgende:
[..]
nou nu mag blijkbaar alles in Nederland.
geweld uitlokken is geweld vragen toch ??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Praten is wat anders dan Geweld Meki....
quote:
tjaah we zitten nu in een klimaat waarin je geweld uitlokt als een vorm van vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:24 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ow.....meten met 2 maten...nu mag dat ineens van je...
ps...
Ander antwoord had ik eerlijk niet verwacht van je eerlijk gezegd..
In jouw wereld mischien ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
geweld uitlokken is geweld vragen toch ??
jij hebt er een probleem ermee ikke nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
Wat is dat voor vraag ? Je kant niet eens serieus discussieren je weet dat ik gelijk heb dus bij deze
Waarom jank je dan zo als Wilders een film van 10!!!!! minuten gaat maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef Meki het volgende:
[..]
tjaah we zitten nu in een klimaat waarin je geweld uitlokt als een vorm van vrijheid van meningsuiting
mensen provoceren en kwetsen mag nu in Nederland
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:26 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
In jouw wereld mischien ?
Geciviliseerde mensen , kiezen ervoor om er niet op te reageren.
Als je geweld gebruikt zit je ALTIJD fout.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Waarom jank je dan zo als Wilders een film van 10!!!!! minuten gaat maken?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij is een terrorist want hij zaait haat en angst onder de bevolking
hij ontwricht de samenleving
Wilders heeft nog niks van geweld gedaan, hij heeft alleen zijn mening laten weten. Derhalve kan hij dus geen terrorist worden genoemd.quote:ter·ro·rist (dem; terroristen; terroriste)
1 iem. die daden van terrorisme pleegt
ter·ro·ris·me (het)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk
ter·reur (de)
1 georganiseerde geweldpleging om politieke of andere doelen te bereiken
Osama bin laden ook niet ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
[..]
Wilders heeft nog niks van geweld gedaan, hij heeft alleen zijn mening laten weten. Derhalve kan hij dus geen terrorist worden genoemd.
sinds wanneer zijn voetbal hooligans geciviliseerde mensen ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee echt niet...
Want als je Ajax supporter bent en je lokt geweld van Feijenoord dan kan je geweld terug verwachten
De enige schade die Nederland kan worden toegebracht is dan door de Langtenige Moslims die het als excuus opvatten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou omdat Nederland er een grote schade mee gaat krijgen in het buitenland.
dat vind jij wel kunnen nietwaar
NEE DUSquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn voetbal hooligans geciviliseerde mensen ?
Mijn punt blijft dus gewoon staan.
Elke vorm van lichamelijk geweld is per definitie FOUT!
Nou ik denk het niet hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:32 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De enige schade die Nederland kan worden toegebracht is dan door de Langtenige Moslims die het als excuus opvatten.
Elke weldenkende Moslim, gelukkig het overgrote deel, uitgezonderd jij, lachen er alleen om, omdat zij beter weten dan dat.
Osama Bin Laden heeft opdracht gegeven om daden van terreur uit te voeren. Derhalve zat hij in de organisatie van die daden en valt hij onder de categorie terrorist.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Osama bin laden ook niet ..
dus wat is your point
Waar wordt om geweld gevraagd dan? De enige die om geweld roepen zijn de mensen die verwachten (!) dat ze gekwetst gaan worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE DUS
als je geweld vraagt mag je geweld verwachten toch
Wilders heeft ook opdracht gegeven ... hij heeft geweld gevraagd en hij lokt het uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Osama Bin Laden heeft opdracht gegeven om daden van terreur uit te voeren. Derhalve zat hij in de organisatie van die daden en valt hij onder de categorie terrorist.
En daar ga jij dus volledig de mist in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
NEE DUS
als je geweld vraagt mag je geweld verwachten toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |