Kom ik toch emt goede ideeenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ok, dit las ik dus om 17.00 uur, ben in de auto gestapt, ingredienten gehaald en ziehier wat ik 5 minuten geleden in de oven heb gestoptIk had zo'n zin in om het zelf te maken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
Vanavond beslist mijn betere helft en dus kan ik rekenen op wedges en nuggets... *sigh*
Ik begrijp het echt niet hoor; hoe samengeperst kippenvlees in een krokant jasje je favo dish kan zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijnwil ook altijd nuggets als we patat ofzo halen, maar die dingen smaken écht nergens naar
Nou, 't is niet z'n favo dish hoor, maar hij bestelt ze dan wel altijd. Ik snap 't ook niet, je kunt net zo goed karton in paneermeel bakken, dan heb je hetzelfde.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet hoor; hoe samengeperst kippenvlees in een krokant jasje je favo dish kan zijn.
Als ik ze eet doe ik er een enorme lik pindasaus op.quote:Maar mannen bijven altijd een beetje kind zeggen ze..en dat vind ik eigenlijk heel gezond, dus ik doe gewoon met 'm mee.
Ik prop die dingen wel lekker tussen een broodje, met wat sla, tomaatjes , relish en augurkjes.
Hij eet ze gewoon puur natuur, met appelmoes
Oooo ik zit hele tijd al te denken, ik heb ergens zin in, maar wist niet wat, DAT! dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |