Had ik ook vaak last van.. en dan raar op je horloge kijken.. dat je een hartslag van 0 hebtquote:Op maandag 4 februari 2008 22:44 schreef waht het volgende:
Ik heb ook een tijd met een hartslagmeter gelopen, ging in principe goed. Maar naar verloop van tijd gleed die band steeds weer af, en lopen met een op en neer vliegende band rond je middel is niet heel fijn.
Morgen eens proberen om vroeg in de ochtend te hardlopen. Zou een uitkomst zijn.
Ik had een keer een groepstraining, waarbij 80% van de groep met een hartslagmeter moest lopen. Keek ik opeens op mijn schermpje.. HUH!!! Een hartslag boven de 240.. Mijn hartslagmeter nam ook de hartslag van mijn loopmaatje mee, die liep naast me. Keek zij ook op haar horloge.. bleek ze ook een hartslag van 240 te hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:24 schreef annoh het volgende:
Haha dat doet me denken aan een verhaal dat in de nrc next stond na de marathon van rotterdam van 1 jaar geleden. Een van de deelnemers ging out en toen hij weer bijkwam riep hij alleen maar "ik ben dood ik ben dood" omdat hij op zijn horloge geen hartslag zag. De hulpdiensten hadden de band losgehaald om hem beter te kunnen laten ademen terwijl hij buiten bewustzijn was.
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:23 schreef kepler het volgende:
24 februari 2008, Fortis Bruggenloop
Kepler, 15 km, 1:05
Innocence, 15 km, 90 minuten
15 maart 2008, City Pier City, Den Haag
Zotheid, halve marathon, 2 uur.
Innocence, halve marathon, 2 uur
30 maart 2008, Zandvoort Circuit Loop, 12 km, Zandvoort
Annoh, 63 minuten.
Zotheid (waarschijnlijk) ... minuten.
Grumpey (puur training) 50 minuten
LedZep (puur training) 55 minuten
Bullebak, 60 minuten
Kepler (training) 55 minuten
6 april 2008, Hilversum City Run, Hilversum
Annoh, 10 km, < 50 minuten.
13 april 2008, Marathon Rotterdam, Rotterdam
Grumpey, richttijd: 3:30:00 (duim duim)
Kepler, richttijd 3:40:00 (wordt moeilijk)
Ja klopt! Woensdagavond liep ik ook over het strand en wou ik inderdaad tussen de bunkers door de duinen lopen. Maar aangezien het al donker was en ik alleen liep vond ik het niet erg verstandig om dat daar te lopen, ben dus ook over het strand terug te lopen. Aangezien het vanmiddag erg mooi weer was was ik van plan om dat stuk te lopen. Maar het strand liep zo lekker dat ik door ben gegaan tot aan Wassenaarse slag. Van daar tot aan Duinrell gelopen en toen had ik zo'n ontzettende last van m'n blaar dat ik maar met de bus terug naar Den Haag ben gegaan. In m'n korte broek en t-shirt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:41 schreef FJD het volgende:
Mooi stuk is dat he! Pas ook nog gelopen, en dan halverwege het strand tussen de bunkers omhoog en dan nog een stuk door de duinen crossen. Heerlijk, jammer dat het niet een klein beetje verlicht is.
Dank je.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:02 schreef FJD het volgende:
Ziet er mooi uitHopelijk kan ik morgen ook weer een rondje lopen, lekker weer, lekker langs het strand. Nu nog hopen op goede schoenen.
Met de telefoon gemaakt zeker?quote:
quote:Morgen maar even een dagje rust houden, anders blijf ik helemaal last van die blaar houden. Na morgen gaat het weer koud worden toch?
Ja klopt. Maar voor een telefoon zeker niet slecht.quote:
Zondag is het ook nog lekker weer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:41 schreef FJD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat ik morgen ga lopen, eens even kijken hoe t morgen gaat. Heb wel weer zin en met zo'n zonnetje is het natuurlijk geen straf
Precies. Ik zal er geen commentaar op geven met een DSRL onder m'n armquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:00 schreef Zotheid het volgende:
Ja klopt. Maar voor een telefoon zeker niet slecht.
Tis heel variabel inderdaadquote:Zondag is het ook nog lekker weer.Misschien dat ik dan even scheveningen ga. Ik verbaasde me er overigens wel over dat ik maar 4 andere mensen zag trainen, maar dat verschilt sowieso heel erg. Soms kom ik echt niemand tegen en de dag erna lopen er 30 man (en opvallend veel vrouwen) rond.
Haha, zo'n camarea heeft m'n pa ook. En m'n oom is zelf professioneel fotograaf.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies. Ik zal er geen commentaar op geven met een DSRL onder m'n armMaar goed, het gaat om de sfeerimpressie, een telefoon blijft gelimiteerd in de mogelijkheden. Misschien dat ik morgen op de mountainbike eens naar Scheveningen cross als ik geen zin heb om hard te lopen (of als m'n kooptocht niet slaagt).
Ja klopt. Ik vind het wel gezellig hoor. Vrag me ook altijd af of diegene aan de CPC zou meedoen, en de hoeveel kilometer. Nou ja, nog een maandje en dan zien we het wel. Gaat mjn eerste wedstijd worden, gelijk de halve marathon. Ik ben nogal geneigd om iets sneller te lopen dan goed voor me is als ik mensen voor me zie die ik wil inhalen, wat is het makkelijkst om te zorgen dat ik op mijn eigen tempo blijf lopen en niet halverwege al uitgeput te zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis heel variabel inderdaadIk zie ook de ene keer enorm veel mensen terwijl ik de volgende keer niemand tegen kom. Je merkt wel dat de CPC er aan zit te komen, opeens komen overal de hardlopers vandaan
Klopt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:30 schreef Grumpey het volgende:
die laatste foto is wassenaarseslag toch?...kom daar vakeren herken het gewoon aan de paaltjes![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:41 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat ik morgen ga lopen, eens even kijken hoe t morgen gaat. Heb wel weer zin en met zo'n zonnetje is het natuurlijk geen straf
Er is daar parralel aan die weg ook een fietspadquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:49 schreef Zotheid het volgende:
Klopt.![]()
Van daar heb ik richting duinrell gelopen. Erg gevaarlijk en irritant aangezien er eigenlijk geen voet/fietspad is. Stond om de zoveel meter stil omdat ik geen zin had om door een auto geraakt te worden.
Hoe loop jij daar dan?
Door een mooie kilometertijd in te stellen voor jezelf, zorg ervoor dat je sowieso de eerste 12 kilometer op dat schema loopt, daarna meer luisteren naar wat je gevoel zegt. De eerste kilometer gaat nooit zoals je dat wilt, er lopen veel mensen in de weg (zeker bij CPCquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben nogal geneigd om iets sneller te lopen dan goed voor me is als ik mensen voor me zie die ik wil inhalen, wat is het makkelijkst om te zorgen dat ik op mijn eigen tempo blijf lopen en niet halverwege al uitgeput te zijn?
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:23 schreef kepler het volgende:
24 februari 2008, Fortis Bruggenloop
Kepler, 15 km, 1:05
15 maart 2008, City Pier City, Den Haag
Zotheid, halve marathon, 2 uur.
30 maart 2008, Zandvoort Circuit Loop, 12 km, Zandvoort
Annoh, 63 minuten.
Zotheid (waarschijnlijk) ... minuten.
Grumpey (puur training) 50 minuten
LedZep (puur training) 55 minuten
Bullebak, 60 minuten
Kepler (training) 55 minuten
Raphaelo29 53 minuten
6 april 2008, Hilversum City Run, Hilversum
Annoh, 10 km, < 50 minuten.
13 april 2008, Marathon Rotterdam, Rotterdam
Grumpey, richttijd: 3:30:00 (duim duim)
Kepler, richttijd 3:40:00 (wordt moeilijk)
Zaterdag 3 mei Start 18:00u Halve Marathon van Luxemburg
Raphaelo29 Streeftijd onder 1:40:00u
Tot nu toe had ik een positieve split, dus ik zou nog iets sneller van start kunnen gaan. Daarnaast heb ik nog 2 maanden training te gaan, dus daar hoop ik ook nog wat winst (vooral in uithoudingsvermogen) te pakkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:39 schreef FJD het volgende:
Klinkt goed GrumpeyZou mooi zijn als je het vol kunt houden maar tis idd echt een tering eind verder
Denk ook dat door het verval de 3:30 wel eens heeeel moeilijk zou kunnen worden maar goed.
Het is heel lekker weer om te lopen, alleen is het wel een beetje.. "wat trek ik aan met dit hondenweer"...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:13 schreef Bullebak het volgende:
Met de auto naar het strand heb ik besloten!![]()
Met dit weer
Ik ben naar Callantsoog gegaan, is voor mij 10 minuutjes rijden. Was niet echt druk, alleen bij de opgang van het strand. Na een paar minuutjes rennen was het strand al bijna leegquote:Op zondag 10 februari 2008 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is heel lekker weer om te lopen, alleen is het wel een beetje.. "wat trek ik aan met dit hondenweer"...
Mooie weer + Strand/bos + Loslopende honden = hondenweer
Hangt er vanaf welke strand je neemt.. Hoek van Holland was al om 12 uur erg druk.. Gelukkig hadden wij om 10.30 training en ging gewoon met de fiets ernaar toe.
Wel een beetje vreemde situatie gehad tijdens het hardlopen. We waren bezig met een korte estafette, opeens komt er een politieterreinwagen aan rijden, of wij toevallig een 5 jarige jongetje zijn tegengekomen, die was namelijk vermist. Na de training zagen we al een politiehelikopter op 50m hoogte over ons heen vliegen
. Het zal je kind maar zijn
vandaag 1:45 gelopen, met trui en lange broek. Was wel een beetje warm, maar in principe goed te doenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:52 schreef the_disheaver het volgende:
Het is inderdaad moeilijk kiezen wat aan te doen.
Gister kort gelopen (om 12h) met lange mouwen en lange broek en zelfs met jasje, die al snel om m'n heup ging. Vandaag om 4h met korte broek en korte t-shirt. En dat liep perfect. Om 5h begon het alleen te koud te worden toen de zon weg ging (totaal 80 minuten gelopen)
HOEK VAN HOLLAND - Eerst de vader en later een legertje politiemensen hebben zondagochtend in en rond de duinen van Hoek van Holland intensief gezocht naar een 7-jarig jongetje.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is heel lekker weer om te lopen, alleen is het wel een beetje.. "wat trek ik aan met dit hondenweer"...
Mooie weer + Strand/bos + Loslopende honden = hondenweer
Hangt er vanaf welke strand je neemt.. Hoek van Holland was al om 12 uur erg druk.. Gelukkig hadden wij om 10.30 training en ging gewoon met de fiets ernaar toe.
Wel een beetje vreemde situatie gehad tijdens het hardlopen. We waren bezig met een korte estafette, opeens komt er een politieterreinwagen aan rijden, of wij toevallig een 5 jarige jongetje zijn tegengekomen, die was namelijk vermist. Na de training zagen we al een politiehelikopter op 50m hoogte over ons heen vliegen
. Het zal je kind maar zijn
Dank je, ook voor de moeite die je ervoor heeft gedaan. Erg handig om te gebruiken over een paar weken. En over je schoenen, tja, je moet ze toch zelf gedragen dus jouw mening is het belangrijkst. De Run2Day in het centrum toch? Daar woon ik zo goed als achter.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:01 schreef FJD het volgende:
Ben nu bij Run2Day geweest. Ook daar goed geholpen, net als bij Runnersworld, maar zoals je begrijpt durf ik nergens meer een waardeoordeel over te geven. Behalve dan dat ik voortaan gewoon altijd m'n eigen zin door ga drammen
Anyway, een scan lukte niet. Software niet geinstalleerd en ik heb geen zin in die bagger op m'n PC. Vandaar een paar foto's:
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |