Dat is helemaal niet mijn logica.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:14 schreef mark2012 het volgende:
Dat zou ook een beetje raar zijn he. Met die logica zouden marathon lopers alles winnen op kortere afstanden wat natuurlijk onzin is.
Was eigenlijk nog een deel van het verhaal wat ik vergeten was te vertellen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:14 schreef mark2012 het volgende:
Dat zou ook een beetje raar zijn he. Met die logica zouden marathon lopers alles winnen op kortere afstanden wat natuurlijk onzin is.
Ik ga deze lopen: http://www.nikehilversumcityrun.nl/ op 6 april. Twee jaar geleden heb ik daar voor het eerst een 5 km gelopen (in een genante tijd) dus nu wilde ik schitteren, eigenlijk inj <50.... ik gamijn best doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef thaleia het volgende:
Ah je bent een vrouwDat had ik nog helemaal niet door.
Waar ga je die 10 lopen? Ik heb er eentje toegezegd met Pasen, maar da's me eigenlijk veel te snel nu ik net vandaag pas weer mijn periode van totale inactiviteit heb doorbroken. Mag blij zijn als ik onder het uur blijf
ik heb zo'n vermoeden dat ik hetzelfde probleem hebquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:19 schreef FJD het volgende:
De enige genante tijd is de tijd die je loopt op een dag dat je te lui bent om je ene voet voor de andere te zetten. Met 100% inzet bestaat er geen genante tijd.
Ik kon in het afgelopen jaar m'n tijden op de korte afstanden direct doortrekken naar de langere afstanden maar dat is niet omdat dat normaal is maar omdat ik zelf steeds beter werd; de 5km heb ik na 9 weken training gelopen en toen nooit meer, 9 weken later de 10km en daarna nooit meer in wedstrijdverband. Om die reden heb ik dus 23:45 op de 5km staan, iets van 43:xx op de 10km en 1:45:19 op de halve marathon
Overmorgen eindelijk naar de sportarts, lijkt wel een eeuwigheid te duren zeg!
Goed op letten inderdaad. Een van de eerste fases is dat je bij aanvang last van je schenen krijgt maar dat dit na een stuk lopen vanzelf wegtrekt. Dat is dus erg verradelijk; je denkt nml. dat het gewoon wat spierpijn is en je het kwijt bent maar feitelijk loop je je lijf kapot. Vervolgens komt de pijn de volgende dag terug en hoe langer je doorloopt hoe chronischer het wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:42 schreef kepler het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat ik hetzelfde probleem hebHet vreemde is dat ik goed op mn knie heb gelet omdat ik daar eerst last van had. Dat is nu zo goed als over en nu krijg ik last van mn scheenbenen... Het kan ook gewoon spierpijn zijn, maar komende dagen ga ik hier maar even goed opletten
bedankt, ik ga het gewoon proberenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef annoh het volgende:
Wat schijnt te werken bij shin splits, naast de dingen die jullie hier beschrijven, is rekken alsof je je kuispier rekt (zoals je hardlopers altijd ziet doen) maar dan je knie verder door duwen naar voren (met je hiel ietsjes van de grond). Ik heb zelf ook wat last gehad van mijn scheenbenen en heb het idee dat dat rekken samen met rust goed geholpen heeft. Het is nu nog steeds onderdeel van mijn warming up en cooling down routine.
Je kunt vragen bij de sportarts of dit ook voor jouw klachten zou gelden. Misschien is het wel gewoon een placebo effect, net als bij antidepressiva.
thx voor de link.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:05 schreef Asics-DS het volgende:
Voor een hartslagmeter moet je echt hier eens kijken. Super prijzen. http://www.seeyourheartbeat.com/
Dankje... Ja, voorzichtiger lopen is wellicht een goed plan. Vorige keer had ik vrijwel geen warmup gehad en verstapte ik me na 50 meter van de 5 km die ik wilde lopen. Een echte bikkel loopt dan toch gewoon die 5 km door, maar toen ik thuis kwam kon ik de trap niet eens meer op komen... Bleek achteraf speling te zijn ontstaan in mijn kniegewricht en mocht ik een tijd niet sporten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:46 schreef Grumpey het volgende:
www.uitslagen.nl zou weleens kunnen helpen daarbij, welkom terug en succes dit keer![]()
Misschien iets voorzichter lopen dit keer?
ja, die estafettes zijn echt geniaal, puur ook omdat het zo'n onbetaalbaar groepsgevoel geeft die gelijk voor een goede band zorgt! Iedereen zit in zelfde schuitje dus laten we er het beste van maken en allemaal tot einde doorgaan, zoietsquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef thaleia het volgende:
Ah, in het mediapark![]()
Ik ga met Pasen in Utrecht de 10 lopen. Was in de verleiding om het te skippen, maar een maand daarna is alweer de......Batavierenrace
Die Roparun klinkt trouwens ontzettend leuk en dan niet zozeer vanwege het lopen, maar vanwege het fenomeen "met z'n allen doorbikkelen" dat je bij de Bata ook al een beetje hebt. Dat zijn de leukere evenementen
hoeveel was je van plan te lopen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:14 schreef Innocence het volgende:
Gisteren voor 't eerst weer gelopen na de Bruggenloop. Dacht dat ik alleen een beetje stijfjes zou zijn, maar ging echt door de grond van de pijn in m'n enkels. Na paar km afwisselend wandelen en hardlopen toch maar gestopt.
Dus nog maar even een paar dagen rust en hopen dat ik nog wel op tijd ben voor de CPC...
ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:30 schreef Grumpey het volgende:
Wow, mijn herstellopen zijn meestal gewoon rondje vondelpark en niet meer dan dat, puur zeg maar even de beentje losschudden en de pijntjes beetje eruit lopen
Kwaliteit verschil in de hartslagmeting zal er niet zijn. Elk merk zal prima je hartslag weergeven. Het verschil zal zitten in de extra functies die ze aanbieden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
thx voor de link.
Iemand die het verschil weet (qua kwaliteit ed.) tussen
Polar - Suunto - Garmin ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |