Heb je nog onderzoeken gepland staan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me weer hartstikke kut.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
Darm, en ik voel me zo licht in mijn hoofd...
twas een lekker postdagje vandaag, en FOK! werkt nog steeds mee qua snelheidquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:07 schreef marcb1974 het volgende:anders spammen jullie er hier gewoon 6 of 7 vol vandaag
Nee, ze doen niets meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog onderzoeken gepland staan?
Ik doe er niet aan mee. Werkwerkwerk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas een lekker postdagje vandaag, en FOK! werkt nog steeds mee qua snelheid
Doe ik ook nog even meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas een lekker postdagje vandaag, en FOK! werkt nog steeds mee qua snelheid
En dan? Er is niets te zien op scans.quote:
Fijn dat je die ook even post hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:10 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeezus. Kom ik een murp-banner tegen
[ afbeelding ]
Die pijn moet ergens vandaan komen tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Er is niets te zien op scans.
Ja. Enjoyquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn dat je die ook even post hier
nee, nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn dat je die ook even post hier
nieuwe scans bij een andere arts, het liefst in een academisch ziekenhuis waar ze vaak nog wel wat extra dingen willen uitproberen om het te vinden? Het is toch niet normaal dat als iemand gesloopt wordt door de pijn ze simpelweg zeggen: "meneer we kunnen niets vinden, zoekt u het verder zelf maar uit"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Er is niets te zien op scans.
Doe er dan eens wat aanquote:
welkom in de wondere wereld die ziekenhuis heet. Doen we goed hequote:nieuwe scans bij een andere arts, het liefst in een academisch ziekenhuis waar ze vaak nog wel wat extra dingen willen uitproberen om het te vinden? Het is toch niet normaal dat als iemand gesloopt wordt door de pijn ze simpelweg zeggen: "meneer we kunnen niets vinden, zoekt u het verder zelf maar uit"
Te zot voor woorden dit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet
Waarom niet? Is toch een leuke banner? Leuke kleurtjes ook!
Enig!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet
Waarom niet? Is toch een leuke banner? Leuke kleurtjes ook!
kijk, dat zijn de betere polen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:35 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/141(...)nog_steeds_dood.html
En daar blijft het niet bij...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé Ph. met zijn klachten
Daar word je toch niet goed van! Wat een falend kutsysteem hebben we toch hier in dit land als het op gezondheidszorg aankomt
Idem.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me hartstikke kut.
Culinaire hoogstandjes dus weer!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef BrandX het volgende:
ik begin toch wel honger te krijgen. Ik ga zo de ijskast eens in duiken om te kijken wat ik te magno-en heb voor vanavond
bierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef BrandX het volgende:
ik begin toch wel honger te krijgen. Ik ga zo de ijskast eens in duiken om te kijken wat ik te magno-en heb voor vanavond
Waaromquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:13 schreef BrandX het volgende:
[..]my drinking days are over voorlopig.
Netjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ha net gehoord dat mijn autootje door de APK is
Kostte 'maar' 75 euro.
Vanwaar de 75 eutjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ha net gehoord dat mijn autootje door de APK is
Kostte 'maar' 75 euro.
Mja, heb er zelf ~1000 euro in verstoken om 't weer te laten rijdenquote:
Das een beste verspijkering aan het ding. Watvoor wagen is het, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, heb er zelf ~1000 euro in verstoken om 't weer te laten rijden. Week na aankoop koppakking lek, en toen gelijk de distririem vervangen, remblokken voor, nieuwe radiator
.
Dus als je nog een autootje zoekt
ik ga vanaf vrijdag (heel misschien morgen al) weer aan de training, en dit keer weer voor het eggie.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga vanaf vrijdag (heel misschien morgen al) weer aan de training, en dit keer weer voor het eggie.
Kilo's eraf, conditie eraan, weer zo zijn en voelen als hoe ik was in juni - september 2007
tja, ik heb ong. 50 externe motivators die me bellen en sms-en wanneer ik weer kom boksenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Netjes
* JortK moet binnenkort ook maar weer gaan trainen
Nissan Micraquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beste verspijkering aan het ding. Watvoor wagen is het, als ik vragen mag?
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
Het valt wel heel erg stil nu he. Iedereen al naar bed na een vermoeiende dag posten?
Nu men weer klaar is met werken valt het stilquote:
Nu wordt het fok!ken niet meer betaald hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu men weer klaar is met werken valt het stil
MMquote:
Das wel jammer ja, Eigenlijk moeten bazen gewoon 24 uur per dag gaan betalenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wordt het fok!ken niet meer betaald he![]()
![]()
[..]
MM![]()
Dat blijkt wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wordt het fok!ken niet meer betaald he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja
Heb iig een lijstje wat ik morgen moet doen, en da's niets mis
Wat is er?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:47 schreef crossover het volgende:
VERDOMME!!!!!
nr 700 gemistquote:
Snel naar de 750 dan maar om het goed te maken?quote:
Snel danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snel naar de 750 dan maar om het goed te maken?
Je leeftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
.
Buzzerquote:
Gaat t weer iets beter?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:53 schreef Pheno het volgende:
.
Muck 'm danquote:
In het tempo van vandaag een weekje?quote:
Nu weer wel wat, maar nog niet 100%. Leuk, dat zou betekenen dat sporten wel een erg nare nasmaak heeft.quote:
Ik ook.quote:
quote:
Steeds na 't sporten bedoel je? of 't sporten opzich?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu weer wel wat, maar nog niet 100%. Leuk, dat zou betekenen dat sporten wel een erg nare nasmaak heeft.
Na het sporten. Kwam net van de fiets af, niet eens zwaar gedaan of zo, maar het ging helemaal mis.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Steeds na 't sporten bedoel je? of 't sporten opzich?
Das niet zo best neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na het sporten. Kwam net van de fiets af, niet eens zwaar gedaan of zo, maar het ging helemaal mis.
Pfff, heb je wel een uur kunnen spinnen? Of dat ook niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na het sporten. Kwam net van de fiets af, niet eens zwaar gedaan of zo, maar het ging helemaal mis.
Ja, niet iedereen kan continue baggeren zoals julliequote:
Bijkomen van de dagquote:
quote:
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen kan continue baggeren zoals jullie
Whehehe Rosa de killer-katquote:
Gevaarlijk beestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe Rosa de killer-kat
poolpoolpoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:46 schreef Pheno het volgende:
werkwerkwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |