Olijfjes ok, wijn ok, maar kookworst, zilveruitjes, honing, suiker, spinazie, spekblokjes en pesto, dit lijkt mij abslouut geen lekkere combi! Mag ik vragen of dit een recept is, of dat je gewoon alle restjes uit je kast in een pan geflikkerd hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef skyrebel het volgende:
Heel eerlijk gezegd......Dit lijkt me helemaal niets! Veel te veel vreemde ingredienten voor pasta-saus, echt veel te veel!!!!
Mwah..... uiteindelijk bepaald het gewogen gemiddelde een beetje de smaak. De olijven blijf je wel proeven overigens. De walnoten kun je ook niet missen. Als ik mee-eters heb hoor ik ze ook nooit klagen (ze vinden de smaak wel grappig en het bordje gaat altijd wel leeg).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef skyrebel het volgende:
Heel eerlijk gezegd......Dit lijkt me helemaal niets! Veel te veel ingredienten, echt veel te veel!!!!
Kom zo uit de winkel.... 6 uur geleden gekocht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Olijfjes ok, wijn ok, maar kookworst, zilveruitjes, honing, suiker, spinazie, spekblokjes en pesto, dit lijkt mij abslouut geen lekkere combi! Mag ik vragen of dit een recept is, of dat je gewoon alle restjes uit je kast in een pan geflikkerd hebt?
die zoute stengels...snappen jullie t nu?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Mejoon het volgende:
wat zijn party sticks?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die zoute stengels...snappen jullie t nu?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die zoute stengels...snappen jullie t nu?
Okeee... nou.... eet smakelijk dan maar, maar ben bang dat het dus echt niet smaakt...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kom zo uit de winkel.... 6 uur geleden gekocht.
En kookboeken lees ik niet.
Het is geen [ONZ], dat even voorop.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
Dat iedereen hier serieus op reageertTis toch wel duidelijk dat dit topic een redelijk ONZ gehalte heeft...
Soort Augurk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Mejoon het volgende:
wat zijn party sticks?
Maar om het dan toch even te controleren, dit zit dus serieus nu in twee van je pannen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is geen [ONZ], dat even voorop.
Yup in de spagettikookpan paste het niet meer. En een mod kan e.e.a. verifiëren in [FC-NWS].quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar om het dan toch even te controleren, dit zit dus serieus nu in twee van je pannen?
Zal moeilijk gaan... mijn digi ligt bij mijn broer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Godlike02 het volgende:
Doe ons even een leuke Ispy achtige foto!
Dit lijkt me beter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef Drugshond het volgende:
Of het smaakt heb ik nog niet getest... het zit nu in 2 pannen te sudderen (ben al 3,5 bezig).1,5 kg gehakt (half/half). 2 potten (default pastasaus) 1 pot een handje zwarte olijven 2 half doosje champignons (geen paddo's). 1 pot party-sticks 680 gr 1 doosje spekblokjes. 1 ei (toevallig het laatste uit het doosje). 0,2 dl rode wijn (de rest opgedronken tijdens het koken). 2 scheppen suiker. 1 theelepel ketchap 1 theelepel sambal (zowat alles wat ik kook moet sambal bij... zelfs in de soep ) 2 theelepels honing 1 klein potje spinazie (voorgesneden). 1 bol broccoli 1 doosje voorgesneden ui 1 potje zilveruitjes 5 teentjes knoflook (volgens mij nog te weinig) 1 geraspte kookworst (no kidding) 12 walnoten (zonder de schil). 3 1 paprika's. 2 theelepels pesto (tomaat) Peper + zout
Praatjes vullen geen gaten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan... mijn digi ligt bij mijn broer.
Ik zal straks wel een poging wagen in combinatie met spagetti.
net zo erg.quote:
Het zit nu in 7 bakjes... klaar om ingevroren te worden... maar ik moet nog eten... dus de test volgt zo (over een uurtje). Reminder.... vandaag de keuken doen (voor mijn middagdutje).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
laat even weten hoe het smaakt, het lijkt me echt zo vies
Die foto maak ik nog zeker.... ik heb bakjes genoeg over.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:10 schreef AcidBurner het volgende:
LOl - man wat een hoop drek ben jij ineen aan het flansen...
wel vermakelijk ... maak is een foto als het klaar is aub
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef klaarover het volgende:
Wat een heeeerlijk recept!
Ik mis alleen nog een onrijpe sinaasappel, een busje oploskoffie, een krant en een oude sok.
Niet erg Italiaans, wel erg lekker...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Tezz het volgende:
En ketjap in spaghettisaus???
Hij zal iig wel last hebben van gasvorming...ts heeft geen vriendin??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef skyrebel het volgende:
volgens mij is ie overleden van die crap
Dude... schrap gewoon (minstens) twee derde van de ingrediëntenlijst, zodat er nog iets overblijft waarin je balans kan vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Drugshond het volgende:
Het was prima te eten..... maar de balans was nog iets te neutraal (viel dus een beetje tegen). Er moest nog dus meer peper en zout bij.
Bij de volgende keer bak ik er wel salami bij + ananas.
hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef klaarover het volgende:
Ik mis alleen nog een onrijpe sinaasappel, een busje oploskoffie, een krant en een oude sok.
Da's niet helemaal waar hoor, iets meer mag best. Maar toch iig beter bij elkaar passende ingredienten, danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad een stuk of 15 ingrediënten te veel.
Het geheim van de Italiaanse keuken is eigenlijk dat ze nooit meer dan 5 ingrediënten bij elkaar gebruiken.
Bij elkaar, jazeker. Op een pizzaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Drugshond het volgende:
Salami en ananas smaakt echt goed hoor. Ook bij elkaar. En dat meen ik echt.
Dan wordt het recept iets als:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Drugshond het volgende:
Salami en ananas smaakt echt goed hoor. Ook bij elkaar. En dat meen ik echt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef klaarover het volgende:
Zonder suiker? Vind ik zooo zuur.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, als ik pastasaus maak (ik hou niet zo van rode saus, dus doe t niet zo vaak)
dan gooi ik gepelde tomaten in een pan, een gesnipperd ui erbij, lekker wat knoflook en kruiden, en lekker laten pruttelen maareventueel wat champignons erbij, en klaar, dat vind ik tch wel het lekkerst
Op een pizza is het ook not done voor mij danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij elkaar, jazeker. Op een pizza
Maar niet bij olijven en champi's en ketjap
quote:[1, 0,5 kg gehakt (half/half). 2 potten (default pastasaus) 2 pakken gepureerde tomaten 1 pot handje zwarte olijven 2 0,5 doosjes champignons (geen paddo's). 1 pot party-sticks 680 gr 1 doosje spekblokjes. 1 ei (toevallig het laatste uit het doosje). 0,2 dl rode wijn (de rest opgedronken tijdens het koken). 2 scheppen suiker. 1 theelepel ketchap 1 theelepel sambal (zowat alles wat ik kook moet sambal bij... zelfs in de soep ) 2 theelepels honing 1 klein potje spinazie (voorgesneden). 1 bol broccoli (maar dan de champignons weg) 1 doosje voorgesneden ui 1 potje zilveruitjes 5 3teentjes knoflook (volgens mij nog te weinig) 1 geraspte kookworst (no kidding) 12 walnoten (zonder de schil). 3 paprika's. 2 theelepels pesto (tomaat) verse basilikum na het koken maar voor het opdienen Peper + zout
Hé schatz, ik heb toevallig een reuze lekker recept voor van die pruttel-chili con carne met koffie. Heerlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:36 schreef yvonne het volgende:
En toch zitten er ingredienten tussen die zeker wel kunnen, zelfs de suiker, alleen ben ik bang dat de olijven gaan overheersen, zelfde met basilicum wat zo enorm "hip"is en niemand echt goed gebruikt..
Oh, en de lolbroek met de oploskoffie?
Ga maar zoeken, er zijn recepten (italiaans) met wel degelijk een klein lepeltje koffie erin.
Zo, nu jullie weer
Ja, maar niet allemaal bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:36 schreef yvonne het volgende:
En toch zitten er ingredienten tussen die zeker wel kunnen,
Ja ja.. de volgende keer maak ik wel picca's... Heb nog 6 bakjes over.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Leef het volgende:
Wat een hilarisch topic dit!!!!! hahaha
Ik lach me dood, kan CUL niet een humor-subforum krijgen dan kan dit erin
Zo voelde ik me toen ik dit las
Die lijst wordt al erger!!
En vooral dat je er dan naderhand, voor de fijnproever zullen we maar zeggen, nog verse basilicum over moet doen![]()
Mijn beste tip voor dit gore vreten:
gooi het door de gehaktmachine
verdeel de massa die eruit komt in kleine brokjes
laat deze drogen
vind een hond die bij een ongeluk zijn smaak en reukvermogen en gezichtsvermogen is kwijtgeraakt
geef het de hond te vreten, kijken of hij erin trapt (wekenlang brokjesplezier!!!!)
gehaktmolen ontsmetten.
O ja, weet je zeker dat je die ananas niet nog even gaat halen? Ik zou wel verse doen hoor, je proeft het verschil met blikjes echt!!![]()
![]()
![]()
![]()
De crew ging toch naar Center P. hier bij mij in de buurt... Ik wil wel de kok uithangen. Regel maar alvast flessen wijn. Dan zorg ik dat het wel goed komt.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:49 schreef yvonne het volgende:
Ik wil het weleens proeven btw!
Je moet ook nooit met een metalen lepel de tomatenpuree/saus uit het blikje halen, dan ontstaat er een reactie die de boel zurig kan maken.quote:
ja, en?quote:
TT is aangepast, en veel andere mensen spellen het ook verkeerd.quote:
Boeiend, ik maak tenminste wel goede spagHettisaus!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:44 schreef David het volgende:
[..]
TT is aangepast, en veel andere mensen spellen het ook verkeerd.
Niet dat het echt veel uitmaakt, maar goed, dat geldt wel voor meer dingen.
En het is één woord.... Spaghettisaus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:44 schreef David het volgende:
[..]
TT is aangepast, en veel andere mensen spellen het ook verkeerd.
Niet dat het echt veel uitmaakt, maar goed, dat geldt wel voor meer dingen.
Ach ja, detail, doe ik ook pas op het eindequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het is één woord.... Spaghettisaus.
MarMar, ik zou, als ik jou was, de basilicum pas op het einde toevoegen, basilicum kan namelijk absoluut niet tegen verhittingVerliest in no time z'n aroma. En waarom je 't in twee pannen laat pruttelen is me een raadsel...
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Leef het volgende:
.......vind een hond die bij een ongeluk zijn smaak en reukvermogen en gezichtsvermogen is kwijtgeraakt
geef het de hond te vreten, kijken of hij erin trapt...........
Nou en dat vind ik zelfs nog discutabel..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij elkaar, jazeker. Op een pizza
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef abraham het volgende:
En gelukkig geen warme annanas. Als er iets giftig is is het dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |