Het zit nu in 7 bakjes... klaar om ingevroren te worden... maar ik moet nog eten... dus de test volgt zo (over een uurtje). Reminder.... vandaag de keuken doen (voor mijn middagdutje).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
laat even weten hoe het smaakt, het lijkt me echt zo vies
Die foto maak ik nog zeker.... ik heb bakjes genoeg over.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:10 schreef AcidBurner het volgende:
LOl - man wat een hoop drek ben jij ineen aan het flansen...
wel vermakelijk ... maak is een foto als het klaar is aub
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef klaarover het volgende:
Wat een heeeerlijk recept!
Ik mis alleen nog een onrijpe sinaasappel, een busje oploskoffie, een krant en een oude sok.
Niet erg Italiaans, wel erg lekker...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Tezz het volgende:
En ketjap in spaghettisaus???
Hij zal iig wel last hebben van gasvorming...ts heeft geen vriendin??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef skyrebel het volgende:
volgens mij is ie overleden van die crap
Dude... schrap gewoon (minstens) twee derde van de ingrediëntenlijst, zodat er nog iets overblijft waarin je balans kan vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Drugshond het volgende:
Het was prima te eten..... maar de balans was nog iets te neutraal (viel dus een beetje tegen). Er moest nog dus meer peper en zout bij.
Bij de volgende keer bak ik er wel salami bij + ananas.
hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:52 schreef klaarover het volgende:
Wat een heeeerlijk recept!
Ik mis alleen nog een onrijpe sinaasappel, een busje oploskoffie, een krant en een oude sok.
Da's niet helemaal waar hoor, iets meer mag best. Maar toch iig beter bij elkaar passende ingredienten, danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad een stuk of 15 ingrediënten te veel.
Het geheim van de Italiaanse keuken is eigenlijk dat ze nooit meer dan 5 ingrediënten bij elkaar gebruiken.
Bij elkaar, jazeker. Op een pizzaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Drugshond het volgende:
Salami en ananas smaakt echt goed hoor. Ook bij elkaar. En dat meen ik echt.
Dan wordt het recept iets als:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:46 schreef Drugshond het volgende:
Salami en ananas smaakt echt goed hoor. Ook bij elkaar. En dat meen ik echt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |