hmm das wel handigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
moet 2 uur van te voren inenmen, je hebt gewoon echt behoefte om te slapen, en je word rond een uurtje of half 11 wakker
Weet jij waar ik kan kijken of er 7e nog chille party's zijn in Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef oshiro het volgende:
Maar Jordy, de 21e is NiD in Hollywood, dus ik wil even kijken of er meer mensen willen. Zo ja, dan kan ik nog vrij vragen
Partyflock kun je kijken, de nightguide gaat maar tot een paar dagen na vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
Weet jij waar ik kan kijken of er 7e nog chille party's zijn in Rotterdam?
Voor gratisj?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef oshiro het volgende:
Haha vet... een bedrijf wil het zitje van m'n motor bekleden om de graphics op het zitje mooi over te laten lopen in de graphics op de tank... blijven zelfs een extra dag geopend om dat voor elkaar te krijgen
Partyflockquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
Weet jij waar ik kan kijken of er 7e nog chille party's zijn in Rotterdam?
hmm dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef VlaDje het volgende:
http://partyflock.nl/city/10:Rotterdam.html
Weet ik nietquote:
En dan nog nieuwe zijschildjes en voorvorkbeschermers en stickers voor die achtergrondjesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Weet ik nietMaar ik heb er nu een paar uur werk in zitten, dus ik ben bereid om er voor te betalen als het goed gebeurt
Er moet iets van het schuim afgehaald worden, en dat moet heel netjes gedaan worden...
Boodschappenlijstje voor de rest:
FMF SST expansiepijp YZ250 '05 (¤250)
FMF Titanium 2 demper YZ250 '05 (¤130)
GYTR Frameguards YZ250 '05 (¤110)
Holeshot device (¤120)
Transponder (¤175)
En dan nog nieuwe telefoon
Wat heb jij met NiD?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef oshiro het volgende:
Maar Jordy, de 21e is NiD in Hollywood, dus ik wil even kijken of er meer mensen willen. Zo ja, dan kan ik nog vrij vragen
Dan is er nog IETS aan Hollywoodquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat heb jij met NiD?
Ik vind het prima.
Wat voor telefoon ga je halen?
Nope is dope.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:51 schreef VlaDje het volgende:
wat is het NiD?
Waarom geen Outland?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan is er nog IETS aan Hollywood
En telefoon wordt een N95 8GB
mn pa heeft ze gewoon bij de apotheek gehaald,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
hmm das wel handigwaar ken je die halen?
N95 8GB heeft nieuwe energiebesparende features in het OS ingebakken, en een batterij met extra capaciteit. Hij gaat ongeveer 50% langer meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarom geen Outland?
Tof dingBesef je enkel wel dat de batterijen daarvan waardeloos zijn
Ja we moeten ff kijken met Bart. Ik smste hem vanochtend al voor vrijdag, maar was vergeten dat jullie dan naar die puppy gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
N95 8GB heeft nieuwe energiebesparende features in het OS ingebakken, en een batterij met extra capaciteit. Hij gaat ongeveer 50% langer meeVerder ook groter scherm, meer geheugen (RAM en flash) en andere kleurstelling.
Outland kan ook, maar omdat ik voor de 21e nu nog vrij kan vragen vraag ik het daarom. Als het op een vrijdag of zaterdagavond is kan ik sowieso naar outland. Behalve dit weekend, en het weekend daarop kan ook niet.
Die puppy? Je kan nog het een en ander leren van hemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja we moeten ff kijken met Bart. Ik smste hem vanochtend al, maar was vergeten dat jullie dan naar die puppy gaan
Ja me ma zei dat het niet echt goed voor je is maarjaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
mn pa heeft ze gewoon bij de apotheek gehaald,
Melat matine voor het behoud van een natuurlijk dag en nacht ritme
Zoals?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die puppy? Je kan nog het een en ander leren van hem
Wtf is Emergenza?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:01 schreef oshiro het volgende:
Emergenza wordt echt vet btwZelfs poedeliewoepsie komt, en T_C en de rest van fok inclusief kloons
het is verslavendquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja me ma zei dat het niet echt goed voor je is maarja![]()
Ik wil niks met Hummer te maken hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zoals?
Is dit niks voor je?Zag ik liggen bij de Mediamarkt.
[afbeelding]
Me ma is 30 jaar verpleegster geweest?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
het is verslavend
en het is niet slecht, want het zijn alleen natuurlijke ingredienten
Vetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik wil niks met Hummer te maken hebben! Behalve met dat monster van Robby Gordon dan
[ afbeelding ]
Maar dat lijkt eigenlijk niet eens meer op een normale hummer
Schijt feestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
http://www.emergenza.net/ned/default.asp
De Ginaf- en Kamaz-trucks zijn nog veel vetterquote:
Sprak Jasza genuanceerdquote:
Ja maar nog nooit gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ken je Californication? Jij vindt dat wel tof denk ik.
Jij zou nog eens meegaan naar outlandquote:
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ken je Californication? Jij vindt dat wel tof denk ik.
k vind het nietsquote:
dat zoizo welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij zou nog eens meegaan naar outland!
Vet is het hčquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Ik kijk het altijd ja
Johnny Cashquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hank Moody is een voorbeeld voor elke man.
Haha dat ga ik niet ontkennequote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hank Moody is een voorbeeld voor elke man.
Picsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:42 schreef ericajax het volgende:
Zo, weer terug uit de stad
Nieuwe ski's!![]()
![]()
Hé uuuuh, nog uuuh geneukt? Lullllllquote:
Whehe geniaal stukkie nie?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé uuuuh, nog uuuh geneukt? Lullllll
jeuj jeujquote:
Iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe geniaal stukkie nie?
![]()
Ey arbeider! ga een fatsoenlijke baan zoeken ofzo!
dat ze dat kistje bier uit t raam tyfen..en aant begin van:quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dat ze dat kistje bier uit t raam tyfen..en aant begin van:
Weet je wat het is, we gaan enorm bellen
wat zei je vanmorgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef nijnja het volgende:
Wat ik vanmorgen zei
Ik kan het wel gaan verdedigen enzo maar ik weet wel dat jij gelijk hebt
ooh ja, daar heb je niet alleen je zelf mee, als je echt grappig wil doen rijd je dan tegen een boom op, ipv tegen een tegenliggerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:41 schreef nijnja het volgende:
laat maar, turk
dat ik iets moest leren aan hand van een truck
Ik geef je een punt, daarom deed ik het dus ook toen het 2 uur 's nachts was op een weg zonder ander verkeer, geen zijstraten, maar ik geef je de puntquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ooh ja, daar heb je niet alleen je zelf mee, als je echt grappig wil doen rijd je dan tegen een boom op, ipv tegen een tegenligger
We storten toch neerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:53 schreef ericajax het volgende:
[..]
jeuj jeuj![]()
![]()
nu nog een geschikte 4de persoon vinden?![]()
True, boeiendquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan is de keuken straks dus weer naar de klote
och tis toch na mn verjaardagquote:
nee want ang en zn buik blijven thuisquote:
Ga ergens anders janken ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:20 schreef ericajax het volgende:
Win je zo'n 120 euro, ben je nog boos, omdat het er zo'n 300 meer hadden moeten zijn![]()
Haha, dan krijgen ze turbulentie van die flaporen van jouquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef ericajax het volgende:
[..]
nee want ang en zn buik blijven thuis
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Haha, dan krijgen ze turbulentie van die flaporen van jou
zuurkoolschotelquote:
heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja das ook simpel![]()
![]()
Ik mag lekker aardappels schillen enzo
Kutwerk vind ik dat altijd maarquote:
heel goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kutwerk vind ik dat altijd maar![]()
Maarja me pa is er niet dus doe ik het maar een keer voor me moeder
je zou nog steeds voor mij kokenquote:
Komt nog wel een keer, in de zomer ofzo, dan heb je tenminste mooi weer mocht het totaal misgaanquote:
Ik heb ook gekooktquote:
quote:
ja daar doei k nie aanquote:
Lucky bastardquote:
quote:
quote:
overratedquote:
Hey lekker dierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef liiszle het volgende:
SCHAAAAAATJJJESS
Joel was maar al te blij dat ie niet bij jou hoefde te etenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef liiszle het volgende:
SCHAAAAAATJJJESS
tis hier erg rustig iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef MouzurX het volgende:
tis stil hier.....
Ik heb morgen gewoon het eerste uur een duits SE luister/kijken en dan 3 tussenuren en dan 3 uur les .. lekker zinloos
Lever dat diploma maar weer in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
tis hier erg rustig idd
Ben net terug van diploma uitrijking
omdat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Joel was maar al te blij dat ie niet bij jou hoefde te eten![]()
Oh ik vroeg of het eten lekker was wat je had gemaakt maar hij was bij je maquote:
hij lust geen zuurkoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh ik vroeg of het eten lekker was wat je had gemaakt maar hij was bij je ma![]()
Toen zaten we een beetje te geinen
heeeeequote:
Remember the name van Fort Minorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
heeeee
hoe heet dat ene nr, die met 10% blablabla 40% blablabal 100% blabalbal
Jooowquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
heeeee
hoe heet dat ene nr, die met 10% blablabla 40% blablabal 100% blabalbal
Das niet bestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij lust geen zuurkool
en mn bro gaat écht de verkeerde kant op
hij zoekt t maar lekker uitquote:
Osiris - Remember the namequote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jooow
Outblast - Styles of Beyond
Of het origineel van Fort Minor - Remember The Name
dankje dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jooow
Outblast - Styles of Beyond
Of het origineel van Fort Minor - Remember The Name
Mja zo ernstig is het toch allemaal niet imo wat ik van hem hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zoekt t maar lekker uit
heb wel net een vest van m gehad
wat zegt iequote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja zo ernstig is het toch allemaal niet imo wat ik van hem hoor
t ken mij geen kenker schelenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja of het nou zo slim is om het hier allemaal te gaan lopen rondschreeuwen![]()
dan houdt ie t netjes. das allemaal niet boeiendquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iets met luchtjes, pockies, kleding, fietsen etc
Ik weet ook wel dat dat niet alles is hehe maar dat is allemaal idd nou niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan houdt ie t netjes. das allemaal niet boeiend
dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dat niet alles is hehe maar dat is allemaal idd nou niet zo bijzonder.
wat isst?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef ericajax het volgende:
nog nooit zo erg naar ene massage verlangt, de tering
morgen ook nog al dat tillen ohohoho
die rug is kapottttttttttt morgenavond
Moet hij weten, ik zei al paar weken terug dat ik hem wel een type voor een strafblad vind op zijn 18equote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat zeg ik
hij loopt zn leven bij elkaar te verkloten nu..
dat jij nou al maanden geen reet uitvoert en dat ook nie gaat doenquote:
dan pas?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik zei al paar weken terug dat ik hem wel een type voor een strafblad vind op zijn 18e
ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat isst?
ik krijg bijna iedere dag massage
Je moet gewoon niet janken, je bied zelf aan om dat werk te doen, niet janken danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat jij nou al maanden geen reet uitvoert en dat ook nie gaat doen
ja vooral als je steeds moet typen op je toetsenbordquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet janken, je bied zelf aan om dat werk te doen, niet janken dan![]()
Daar heb ik niks mee te maken, onderuitzittend kan je ook best dingen invoeren in excell btw.
dat doe je toch echt zelfquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef ericajax het volgende:
[..]
ik niet![]()
khelp jur met allemaal gegevens invoeren in een database van excel, maar gaj e helemaal van naar voren zitten om te typen enzo, en ben al bezig sinds 4 uur vanmiddag ofzo
Ik typ nu ook onderuit hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja vooral als je steeds moet typen op je toetsenbord
ahjoh, laat m ook even zn ding zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet janken, je bied zelf aan om dat werk te doen, niet janken dan![]()
Daar heb ik niks mee te maken, onderuitzittend kan je ook best dingen invoeren in excell btw.
alsk onderuit zit typt ut wel langzamer en alles dus tjaquote:
Ach, stel ow niet zo an. Als je een beetje een fatsoenlijke houding aanneemt achter een bureau krijg je echt geen last van je rug tijdens het typen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja vooral als je steeds moet typen op je toetsenbord
Exactlyquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, stel ow niet zo an. Als je een beetje een fatsoenlijke houding aanneemt achter een bureau krijg je echt geen last van je rug tijdens het typen hoor
Ohneeeequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Exactly![]()
Zeikwijf on tour![]()
Ohja dat was een inkopper
Ja mijne is zo sterk gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:17 schreef Jasza het volgende:
Ja maar jij hebt geen sterke rug dus dat is iets anders imo.
tuurlijk dat is zo, maar als je een verkeerde houding hebt, is je rug snel dr aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:17 schreef Jasza het volgende:
Ja maar jij hebt geen sterke rug dus dat is iets anders imo.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken johquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:17 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ohneeee![]()
Iemand die nog minder uitvoert dan ik (de tering, nooit geweten dat dat kon) vind zichzelf weer goed
Ik irriteer me gewoon door iets, nee niet door dit maar door iets anders dus let er maar niet teveel opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja mijne is zo sterk gelukkig![]()
de tering, bij wie moet je nu weer iets bewijzen zeg
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mietjes![]()
Vroeger hadden ze pas last van hun rug toen ze de kanoalen moesten graven![]()
Dit zijn enkel luxe problemen
Ben jij een kloon van nijnja?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:26 schreef LucasBergman het volgende:
Ruggetjes
Had ik er maar 1 of meer in me portemonnee
jaja tis al goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon door iets, nee niet door dit maar door iets anders dus let er maar niet teveel op
quote:
aan mij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon door iets, nee niet door dit maar door iets anders dus let er maar niet teveel op
Slaopze lisjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:38 schreef liiszle het volgende:
Lieve lieve mensen/vrienden/anderen
ik ga slapen
foto?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:36 schreef VlaDje het volgende:
pffff, kan niet w88 tot ik mn meisje weer zie![]()
Nog nooit zo wies geweest met iemand
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:36 schreef VlaDje het volgende:
pffff, kan niet w88 tot ik mn meisje weer zie![]()
Nog nooit zo wies geweest met iemand
Heb ik daar een reden voor dan?quote:
ja niet te geloven dit,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:40 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
![]()
Vladje toch, beetje je hormonen in bedwang houden he
stuur ff naar jasza ofzoquote:
Cloverfieldquote:
HAHA.quote:
Slapen kreng.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:15 schreef rena het volgende:
Stik Mark in je park.
Okay, de trailer zag er wel vet uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Mist, kutfilm.
Ja, de film is de moeite niet waard. Wat een draak van een film. Echt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Okay, de trailer zag er wel vet uit
Ah okee. Ik ben net dus naar Cloverfield geweest... als je van films met open eindes houdt moet je daar zeker naar toe gaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, de film is de moeite niet waard. Wat een draak van een film. Echt.
Het is dat we een enorm gezellige zaal hadden, anders was ik weggegaan.
En, heb je goed opgelet in het laatste shot?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 keer gezien al.
Jazeker. Ben je tot na de aftiteling blijven zitten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
En, heb je goed opgelet in het laatste shot?
Neenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker. Ben je tot na de aftiteling blijven zitten?
Ach je miste er niets aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
NeenWe stonden een beetje fout geparkeerd
Ja, want ik hou van de manier waarop het opgebouwd is. Als kijker zie je nog maar de helft van wat de film inhoud. Lees het spoiler topic eens door in TV. En je zult er in opgaan. Je ziet elke keer weer nieuwe dingen en de omgeving eromheen leeft meer dan in menig andere film.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:37 schreef oshiro het volgende:
Maar D_A... vind jij dat de film de hype waard is?
Ik weet het, ik heb net zitten lezenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, want ik hou van de manier waarop het opgebouwd is. Als kijker zie je nog maar de helft van wat de film inhoud. Lees het spoiler topic eens door in TV. En je zult er in opgaan. Je ziet elke keer weer nieuwe dingen en de omgeving eromheen leeft meer dan in menig andere film.
Als het normaal gefilmd was, was het niet meer dan een standaard monster film. Maar dat is het niet, dus de recht op de hype is vrij terecht.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb net zitten lezenZe kunnen er zo weer een film van maken, precies hetzelfde maar dan vanuit het perspectief van iemand anders, en de boel nog steeds vet de moeite waard houden. Maar aan de andere kant... meer dan Godzilla meets Blair Witch is het niet
Maar goed, de laatste is dan ook zeker tof. Ik ben benieuwd wat het vervolg zal brengen
True. Je ziet alleen nauwelijks iets van dat Slusho en zo terug in de film. Alleen de tanker.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als het normaal gefilmd was, was het niet meer dan een standaard monster film. Maar dat is het niet, dus de recht op de hype is vrij terecht.
Neen, maar kijk o.a. ook naar LOST, daar zijn de verwijzingen enorm subtiel maar doch goed doorgedacht. Dat is bij deze film ook het geval.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
True. Je ziet alleen nauwelijks iets van dat Slusho en zo terug in de film. Alleen de tanker.
Hier zijn geen spoiler-tags voor nodig toch?
True. En voor het geld... misschien ga ik hem nog wel eens kijken. Ik heb geen Pathe Unlimited, das wel jammer in dit gevalquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, maar kijk o.a. ook naar LOST, daar zijn de verwijzingen enorm subtiel maar doch goed doorgedacht. Dat is bij deze film ook het geval.
Gewoon dinsdag gaan, 6,25,-quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
True. En voor het geld... misschien ga ik hem nog wel eens kijken. Ik heb geen Pathe Unlimited, das wel jammer in dit gevalIk ga niet zo vaak naar de bios.
6,50 hier dacht ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon dinsdag gaan, 6,25,-
Oh jeuj dankjequote:Op woensdag 30 januari 2008 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou, BB succes nog even in de trein
Ik ga slapen
We spreken elkaar ongetwijfeldquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh jeuj dankjeJij morgen succes
Tuurlijk, jij SOG't erop losquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We spreken elkaar ongetwijfeld
quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij SOG't erop los
We staan nou stil met voorbij schiphol omdat er een geit op het spoor staat en die moet eerst weg
Neuh ik doe zelfs mijn msn op onzichtbaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij SOG't erop los
We staan nou stil net voorbij schiphol omdat er een geit op het spoor staat en die moet eerst weg
Dan weet ik dat nu.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh ik doe zelfs mijn msn op onzichtbaar
God straft meteen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu moet ik aan die kutfilm denken
Maak eens een grap...quote:
Hi there.quote:
Moggűh!quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoiz.
Dat hebben ze bij mij ook eens gedaan..quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:35 schreef Monotomo het volgende:
Haha, de roostersite van m'n school is gehackt.
www.roosterdgw.nl
Ericajax kent de site wel.
Screen *klik*
Edit: headsite doet 't nu weer.
Heuyquote:
Ik ga vandaag tot 9 uur 's avonds doorquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:05 schreef VlaDje het volgende:
pffff, nog een dag vrij, echt nodig dat ik vast werk vind, duur maandje tegemoet
Goed idee wel, flesje brandewijn om de nek en goaaaaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:07 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ga vandaag tot 9 uur 's avonds door![]()
Wou dat ik vandaag vrij was
Ga post bezorgen!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goed idee wel, flesje brandewijn om de nek en goaaaaan
Met oud en nieuw mag je bezopen bij ons door de winkel lopenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:12 schreef bierbart het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 't zelfs een keer onder invloed gedaan..
Noem eens ander werk w\dat je bezopen mag doen?
Ik vind post bezorgen echt heerlijk
Heb jij mooi geluk..quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met oud en nieuw mag je bezopen bij ons door de winkel lopen
en zaterdagmorgen doen ze dr ook niet moeilijk over
pwnt!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:25 schreef bierbart het volgende:
[..]
Heb jij mooi geluk..
Als ik me bezopen bij de Waarbeek hier in Hengelo vertoon ben ik daar m'n baantje kwijt
ik heb het zoquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:41 schreef VlaDje het volgende:
wat zet je op je CV als je je wel in een taal kunt redden maar niet vloeiend spreekt
alleen dan met de nodige spaties er tussenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb het zo
• Bekend met de volgende talen:
Schrijven Spreken Begrijpen
Nederlands Redelijk goed Goed Goed
Engels Redelijk goed Goed Goed
Duits Redelijk goed Redelijk goed Goed
Spaans Redelijk Redelijk Redelijk
Italiaans Matig Matig Redelijk
wat ben jij vroeg wakker?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:48 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/10.gif[/img
][img]http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_dog.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
bij mij door die pillen heaquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik sliep ookal voor 2en![]()
En ga zo de stad in
Jij dan?![]()
Ik slaap sowieso de laatste week vrij vroeg dus dat is wel nice jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
bij mij door die pillen hea
zooz, menneer krijgt ritme
moooi moooiquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso de laatste week vrij vroeg dus dat is wel nice ja
ok, chilllquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb het zo
• Bekend met de volgende talen:
Schrijven Spreken Begrijpen
Nederlands Redelijk goed Goed Goed
Engels Redelijk goed Goed Goed
Duits Redelijk goed Redelijk goed Goed
Spaans Redelijk Redelijk Redelijk
Italiaans Matig Matig Redelijk
Hoi liisszzsssllelssllequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:43 schreef liiszle het volgende:
nou joh!
hay oshiiiquote:
wat doe jij nouquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:48 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
slaap is goooodequote:Op woensdag 30 januari 2008 14:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Sleep is the enemy, and i'm winning
nog niet int stadje?quote:
Pics?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:38 schreef VlaDje het volgende:
Lucas, ik heb gehoord dat jij een donderse lekker zusje heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |