HAHA.quote:
Slapen kreng.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:15 schreef rena het volgende:
Stik Mark in je park.
Okay, de trailer zag er wel vet uitquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
The Mist, kutfilm.
Ja, de film is de moeite niet waard. Wat een draak van een film. Echt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Okay, de trailer zag er wel vet uit
Ah okee. Ik ben net dus naar Cloverfield geweest... als je van films met open eindes houdt moet je daar zeker naar toe gaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, de film is de moeite niet waard. Wat een draak van een film. Echt.
Het is dat we een enorm gezellige zaal hadden, anders was ik weggegaan.
En, heb je goed opgelet in het laatste shot?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 keer gezien al.
Jazeker. Ben je tot na de aftiteling blijven zitten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
En, heb je goed opgelet in het laatste shot?
Neenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker. Ben je tot na de aftiteling blijven zitten?
Ach je miste er niets aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
NeenWe stonden een beetje fout geparkeerd
Ja, want ik hou van de manier waarop het opgebouwd is. Als kijker zie je nog maar de helft van wat de film inhoud. Lees het spoiler topic eens door in TV. En je zult er in opgaan. Je ziet elke keer weer nieuwe dingen en de omgeving eromheen leeft meer dan in menig andere film.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:37 schreef oshiro het volgende:
Maar D_A... vind jij dat de film de hype waard is?
Ik weet het, ik heb net zitten lezenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, want ik hou van de manier waarop het opgebouwd is. Als kijker zie je nog maar de helft van wat de film inhoud. Lees het spoiler topic eens door in TV. En je zult er in opgaan. Je ziet elke keer weer nieuwe dingen en de omgeving eromheen leeft meer dan in menig andere film.
Als het normaal gefilmd was, was het niet meer dan een standaard monster film. Maar dat is het niet, dus de recht op de hype is vrij terecht.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb net zitten lezenZe kunnen er zo weer een film van maken, precies hetzelfde maar dan vanuit het perspectief van iemand anders, en de boel nog steeds vet de moeite waard houden. Maar aan de andere kant... meer dan Godzilla meets Blair Witch is het niet
Maar goed, de laatste is dan ook zeker tof. Ik ben benieuwd wat het vervolg zal brengen
True. Je ziet alleen nauwelijks iets van dat Slusho en zo terug in de film. Alleen de tanker.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als het normaal gefilmd was, was het niet meer dan een standaard monster film. Maar dat is het niet, dus de recht op de hype is vrij terecht.
Neen, maar kijk o.a. ook naar LOST, daar zijn de verwijzingen enorm subtiel maar doch goed doorgedacht. Dat is bij deze film ook het geval.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
True. Je ziet alleen nauwelijks iets van dat Slusho en zo terug in de film. Alleen de tanker.
Hier zijn geen spoiler-tags voor nodig toch?
True. En voor het geld... misschien ga ik hem nog wel eens kijken. Ik heb geen Pathe Unlimited, das wel jammer in dit gevalquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, maar kijk o.a. ook naar LOST, daar zijn de verwijzingen enorm subtiel maar doch goed doorgedacht. Dat is bij deze film ook het geval.
Gewoon dinsdag gaan, 6,25,-quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
True. En voor het geld... misschien ga ik hem nog wel eens kijken. Ik heb geen Pathe Unlimited, das wel jammer in dit gevalIk ga niet zo vaak naar de bios.
6,50 hier dacht ikquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon dinsdag gaan, 6,25,-
Oh jeuj dankjequote:Op woensdag 30 januari 2008 01:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou, BB succes nog even in de trein
Ik ga slapen
We spreken elkaar ongetwijfeldquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh jeuj dankjeJij morgen succes
Tuurlijk, jij SOG't erop losquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We spreken elkaar ongetwijfeld
quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij SOG't erop los
We staan nou stil met voorbij schiphol omdat er een geit op het spoor staat en die moet eerst weg
Neuh ik doe zelfs mijn msn op onzichtbaarquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij SOG't erop los
We staan nou stil net voorbij schiphol omdat er een geit op het spoor staat en die moet eerst weg
Dan weet ik dat nu.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh ik doe zelfs mijn msn op onzichtbaar
God straft meteen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu moet ik aan die kutfilm denken
Maak eens een grap...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |