dan houdt ie t netjes. das allemaal niet boeiendquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iets met luchtjes, pockies, kleding, fietsen etc
Ik weet ook wel dat dat niet alles is hehe maar dat is allemaal idd nou niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan houdt ie t netjes. das allemaal niet boeiend
dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat dat niet alles is hehe maar dat is allemaal idd nou niet zo bijzonder.
wat isst?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef ericajax het volgende:
nog nooit zo erg naar ene massage verlangt, de tering
morgen ook nog al dat tillen ohohoho
die rug is kapottttttttttt morgenavond
Moet hij weten, ik zei al paar weken terug dat ik hem wel een type voor een strafblad vind op zijn 18equote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat zeg ik
hij loopt zn leven bij elkaar te verkloten nu..
dat jij nou al maanden geen reet uitvoert en dat ook nie gaat doenquote:
dan pas?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik zei al paar weken terug dat ik hem wel een type voor een strafblad vind op zijn 18e
ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat isst?
ik krijg bijna iedere dag massage
Je moet gewoon niet janken, je bied zelf aan om dat werk te doen, niet janken danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat jij nou al maanden geen reet uitvoert en dat ook nie gaat doen
ja vooral als je steeds moet typen op je toetsenbordquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet janken, je bied zelf aan om dat werk te doen, niet janken dan![]()
Daar heb ik niks mee te maken, onderuitzittend kan je ook best dingen invoeren in excell btw.
dat doe je toch echt zelfquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef ericajax het volgende:
[..]
ik niet![]()
khelp jur met allemaal gegevens invoeren in een database van excel, maar gaj e helemaal van naar voren zitten om te typen enzo, en ben al bezig sinds 4 uur vanmiddag ofzo
Ik typ nu ook onderuit hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja vooral als je steeds moet typen op je toetsenbord
ahjoh, laat m ook even zn ding zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet janken, je bied zelf aan om dat werk te doen, niet janken dan![]()
Daar heb ik niks mee te maken, onderuitzittend kan je ook best dingen invoeren in excell btw.
alsk onderuit zit typt ut wel langzamer en alles dus tjaquote:
Ach, stel ow niet zo an. Als je een beetje een fatsoenlijke houding aanneemt achter een bureau krijg je echt geen last van je rug tijdens het typen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja vooral als je steeds moet typen op je toetsenbord
Exactlyquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, stel ow niet zo an. Als je een beetje een fatsoenlijke houding aanneemt achter een bureau krijg je echt geen last van je rug tijdens het typen hoor
Ohneeeequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Exactly![]()
Zeikwijf on tour![]()
Ohja dat was een inkopper
Ja mijne is zo sterk gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:17 schreef Jasza het volgende:
Ja maar jij hebt geen sterke rug dus dat is iets anders imo.
tuurlijk dat is zo, maar als je een verkeerde houding hebt, is je rug snel dr aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:17 schreef Jasza het volgende:
Ja maar jij hebt geen sterke rug dus dat is iets anders imo.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken johquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:17 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ohneeee![]()
Iemand die nog minder uitvoert dan ik (de tering, nooit geweten dat dat kon) vind zichzelf weer goed
Ik irriteer me gewoon door iets, nee niet door dit maar door iets anders dus let er maar niet teveel opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja mijne is zo sterk gelukkig![]()
de tering, bij wie moet je nu weer iets bewijzen zeg
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mietjes![]()
Vroeger hadden ze pas last van hun rug toen ze de kanoalen moesten graven![]()
Dit zijn enkel luxe problemen
Ben jij een kloon van nijnja?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:26 schreef LucasBergman het volgende:
Ruggetjes
Had ik er maar 1 of meer in me portemonnee
jaja tis al goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon door iets, nee niet door dit maar door iets anders dus let er maar niet teveel op
quote:
aan mij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon door iets, nee niet door dit maar door iets anders dus let er maar niet teveel op
Slaopze lisjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:38 schreef liiszle het volgende:
Lieve lieve mensen/vrienden/anderen
ik ga slapen
foto?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:36 schreef VlaDje het volgende:
pffff, kan niet w88 tot ik mn meisje weer zie![]()
Nog nooit zo wies geweest met iemand
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:36 schreef VlaDje het volgende:
pffff, kan niet w88 tot ik mn meisje weer zie![]()
Nog nooit zo wies geweest met iemand
Heb ik daar een reden voor dan?quote:
ja niet te geloven dit,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:40 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
![]()
Vladje toch, beetje je hormonen in bedwang houden he
stuur ff naar jasza ofzoquote:
Cloverfieldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |