ze volgen je !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Toen ik over de zuidelijk rondweg cruisde zag ik er één, toen ik thuis inparkeerde zag ik er nog één en toen ik net met m'n aantrekkelijke aars op m'n bureaustoel ging zitten hoorde ik er nog één.
Ohja, 1 dagje niet naar school en het gaat gelijk fout. Kudt!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:30 schreef Kuukske het volgende:
VELDMUIS! Je spelling, wat doe je.
Die kans is relatief groot, ik zei ook dat ik drie keer een AWACKS heb gezienquote:
Ik dacht dat 't met een K wasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef bassieVL het volgende:
Zo een ding heet AWACS. Of je hebt natuurlijk heel iets anders gezien.
You're wackquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef veldmuis het volgende:
Wacken terwijl er niet eens ijs ligt!
Gewoon een Airborne Warning And Control System - Wikipedia, dat wist ik uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't met een K was
Ik weet nieteens waar 't voor staat en ben te lui om 't op te zoeken
Zie je wel dat 't met een K wasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gewoon een Airborne Warning And Control Klote System - Wikipedia, dat wist ik uit m'n hoofd.
Dudequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
HAHAHAHA!
Toen hadden jullie het waarschijnlijk nog over, Boy George!
Zo van:"Wat denk jij? Is het nou een wijf of niet!?"
Zij zo van:"Hihi, maakt mij niet uit hoooooooooooor. Zijn muziek is beeldig!"(ja zo praatte mensen uit die tijd!)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | | `'. / BECAUSE WE DON'T HAVE __ |`-._/_.:---`-.._ / TO STOP TO BREATHE ='. _/..--'`__ `'-._ - '-.--"` === / o `', )= ( .--_ | _.' /_=.'-._ {=_-_ | .--`-. /_.' ``'-._ '-= _.' ) _.-'`'-.. _..-'` /_.' `/";';`| ` .'/ |
Madonnaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:27 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dude
Ik had mazzel dat eind jaren 80 de house muziek een beetje doorbrak, van de top40 popmuziek van die tijd werd ik echt niet helemaal goed. Michael Jackson, George Michael, you name it, I hate it.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:27 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Dude
Ik had mazzel dat eind jaren 80 de house muziek een beetje doorbrak, van de top40 popmuziek van die tijd werd ik echt niet helemaal goed. Michael Jackson, George Michael, you name it, I hate it.
Wel in minuten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:11 schreef bassieVL het volgende:
Ik moet nog een aantal weken. Ik ga het niet in uren uitrekenen.
Dan lijkt het langer te duren dan dat 't eigenlijk doetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:32 schreef BossFight het volgende:
Milli vanilli seconden?
Ow ja dank je! Nu komt er bloed uit mijn oren!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan lijkt het langer te duren dan dat 't eigenlijk doet
Heb je dan liever deze?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow ja dank je! Nu komt er bloed uit mijn oren!
HELD!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dan liever deze?
Goeie oude tijd
Klassieker.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Heb je dan liever deze?
Goeie oude tijd
Waarom klik ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |