Wat is er zondag?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:37 schreef BossFight het volgende:
[..]
Oh jawel, zo erg kan het wel zijn.
Weet je nog dat je als klein kind niet kon wachten tot het sinterklaas was, of eerste kerstdag zodat je cadeautjes open kon maken? Zo voel ik me nu over zondag, alles duurt me te lang.
Heb je nou express een hele pagina niet gepost?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Jarig?
Riiiiiiiiiight.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik had gisteren de hele dag gewoon geen zin in Internet.
Die was bij mij. Dus ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:54 schreef BossFight het volgende:
Riiiiiiiiiight.
Wat me opvalt is dat JD ook de hele pagina niet gepost heeft!
![]()
Waar de neuk is dat wenkbrauw smiley dingetje als je hem nodig hebt verdomme.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:58 schreef BossFight het volgende:
Waar de neuk is dat wenkbrauw smiley dingetje als je hem nodig hebt verdomme.
Oh mag ik de jouwe dan ff lenen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik heb niet zoveel met tieten. Sorry.
Met welk doel?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef veldmuis het volgende:
Oh mag ik de jouwe dan ff lenen?
nou nou, het wemelt van de NACcers daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:12 schreef Dalamar het volgende:
Een goedemorgen weer uit het pittoreske Oosterhout.
Overigens: Oosterhout
Jawel, maar sinds juli 2007 niet meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef BossFight het volgende:
Hey Kuuk jij had toch ook niet zoveel met bier?
Geef dat dan maar aan mij, is iedereen weer tevreden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawel, maar sinds juli 2007 niet meer.
Spreek het maar eens hardop uit met een minieme pauze tussen 'kut' en 'scheet'.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:14 schreef Asics het volgende:
ik vind 'kutscheet' dan weer minder
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Spreek het maar eens hardop uit met een minieme pauze tussen 'kut' en 'scheet'.
Het is een juweeltje zeg ik je! De lading er van is prachtig!
Als je ooit in een situatie zit waar het ijs nog gebroken moet worden is dit HET woord wat alles zal versoepelen.
Trust me.
Stel je voor:
Je zit in een matig verlicht klein restaurantje met tegenover je het meisje van dromen die net zo zenuwachtig is als jij.
Na een paar ongemakkelijke woorden over het slechte weer buiten valt de conversatie volledig stil en begint die ongemakkelijk stilte er in te hakken. Op dat moment kom jij met de briljante ingeving:"Weet je welk woord je niet vaak genoeg hoort? KUTSCHEET!" Zij zal zich vervolgens een stuk opgeluchter voelen en het gesprek zal losbarsten over alles wat je maar voor kunt stellen.
Euh.. neuh.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:11 schreef BossFight het volgende:
Geef dat dan maar aan mij, is iedereen weer tevreden.
Of moet dat ook weer in overleg met JD?
fris!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef Swiffer het volgende:
dubbel
Hmm, ik hanteer toch duidelijk andere techniekenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Spreek het maar eens hardop uit met een minieme pauze tussen 'kut' en 'scheet'.
Het is een juweeltje zeg ik je! De lading er van is prachtig!
Als je ooit in een situatie zit waar het ijs nog gebroken moet worden is dit HET woord wat alles zal versoepelen.
Trust me.
Stel je voor:
Je zit in een matig verlicht klein restaurantje met tegenover je het meisje van je dromen die net zo zenuwachtig is als jij.
Na een paar ongemakkelijke woorden over het slechte weer buiten valt de conversatie volledig stil en begint die ongemakkelijke stilte er in te hakken. Op dat moment kom jij met de briljante ingeving: "Weet je welk woord je niet vaak genoeg hoort? KUTSCHEET!" Zij zal zich vervolgens een stuk opgeluchter voelen en het gesprek zal losbarsten over alles wat je maar voor kunt stellen.
HAHAHAHA!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:40 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hmm, ik hanteer toch duidelijk andere technieken![]()
Maar goed, ik ga geen tips geven, mijn dating days stammen uit de jaren 80 en begin 90
Kooknie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:46 schreef bassieVL het volgende:
Ik ga er niet veel van meekrijgen.
Die tijd van "Hebt u dat gezien op het Polygoon-journaal?"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
HAHAHAHA!
Toen hadden jullie het waarschijnlijk nog over, Boy George!
Zo van:"Wat denk jij? Is het nou een wijf of niet!?"
Zij zo van:"Hihi, maakt mij niet uit hoooooooooooor. Zijn muziek is beeldig!"(ja zo praatte mensen uit die tijd!)
HA! PAK AAN!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die tijd van "Heeft u dat gezien op het Polygoon-journaal?"
Ik zie niets.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Watskeburt met al die AWACKS in de lucht? Dit is al de derde die ik zie c.q. hoor overvliegen
Toen ik over de zuidelijk rondweg cruisde zag ik er één, toen ik thuis inparkeerde zag ik er nog één en toen ik net met m'n aantrekkelijke aars op m'n bureaustoel ging zitten hoorde ik er nog één.quote:
Was het niet gewoon dezelfde die je achtervolgt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Toen ik over de zuidelijk rondweg cruisde zag ik er één, toen ik thuis inparkeerde zag ik er nog één en toen ik net met m'n aantrekkelijke aars op m'n bureaustoel ging zitten hoorde ik er nog één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |