Kloptquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
Nog een 3FM luisteraar merk ik![]()
Sterkte ermee Marloes!!
Hier ook niet alles goed hoor.
Doe eens lief! Zeur niet zo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Ben ik nu wel echt aan de beurt!
@ Kiwi, je kan wel zo zeuren over de opticiën maar je kan ook gewoon jezelf de schuld geven dat je zulke kut ogen hebt. Hetzelfde geld voor het tentamen, door jou kut voorbereiding stress je je nu.
De drukte in je hoofd is een ander verhaal. Als je maar lang genoeg zo denkt dan neemt die vazelf toe!
niet happenquote:
okquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel, ik heb honger en heb zin om te happen!
He?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Jezus Eer-ik kun je die irritante frontpage-redactie posten ook even wissen! Want dat geTVP daar word ik niet veel geiler van! Daarnaast gaven jullie als mods aan dat kwaliteit gewaarborgt moest worden. Dat gebagger doet die maar op de frontpage!
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Jezus Eer-ik kun je die irritante frontpage-redactie posten ook even wissen! Want dat geTVP daar word ik niet veel geiler van! Daarnaast gaven jullie als mods aan dat kwaliteit gewaarborgt moest worden. Dat gebagger doet die maar op de frontpage!
Dat ge-tvp hier telkens van die dude met dat kuiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He?
Wat?
Waar heb je het in godsnaam over?
Whehe!!1quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Al vind ik het geloofwaardiger dat ik ophoudt met uitstellen, dan dat jij aan het werk gaat.
Ja, ik moet toch wat om dat topic in MyAT te gooien?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ge-tvp hier telkens van die dude met dat kuiken.
Ik zag het toevallig op de laatste bladzijde @ vorige topic ja..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat ge-tvp hier telkens van die dude met dat kuiken.
Wauw, dat was het?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi: sorry !
Deze collega van jou, TVP't al 3 x op rij (in de beide net gesloten topic en in deze). Kaheem vindt dat het forum, als zijnde het presenteer blaadje van Fok! een beetje netjes gehouden moet worden. Zulk bagger-gedrag kan wel gedaan worden, maar doe het in zaken die minder het visitekaartje van Fok! zijn (de frontpage, het weblog etc.).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
tvp
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wat om dat topic in MyAT te gooien?![]()
edit: Zolang er geen knop is om dat topic in MyAT te gooien, doen we dat nog altijd met een TVP. Nieuw op Fok, zeker?![]()
Je even voorstellen en leuk meepraten word veel beter gewaardeerd Renéquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
edit: Zolang er geen knop is om dat topic in MyAT te gooien, doen we dat nog altijd met een TVP. Nieuw op Fok, zeker?![]()
Voor mij de laatste wekenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wauw, dat was het?
Geen verdere discussie.
Dat doe ik goed
Voor wie is dit/zijn dit nu de laatste week/laatste weken van zijn/haar stage eigenlijk?
Ok. Ik ben dus SharQueDo, en ik uhm.. Tsja.. En, uhh.. Hmm. Tsja, hmm. Ja, ja.. Iets met ICT en stage lopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Hij had zich op zijn minst eerst even voor kunnen stellen!
Ik ben hier niet nieuw en ik weet ook wel dat ik hier nutteloos bezig ben. Maar volgens mij leven we tegenwoordig nog in zo'n vrijheid dat we mogen proberen tegen het systeem in te gaan. Of vergis ik me?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
ik ben al klaar met m'n stagequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Voor wie is dit/zijn dit nu de laatste week/laatste weken van zijn/haar stage eigenlijk?
Ah, zo. Nog wel, ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben hier niet nieuw en ik weet ook wel dat ik hier nutteloos bezig ben. Maar volgens mij leven we tegenwoordig nog in zo'n vrijheid dat we mogen proberen tegen het systeem in te gaan. Of vergis ik me?
Sharquedo, Sharqy voor vrienden (quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder alweer een Groninger. Nu die misselijke Brabanters eindelijk de deur gewezen zijn word het hier wel een heel noordelijk onderonsje. Welkom Sharqudinges, zie je wel dat je het kunt. Nu valt me wel op dat de laatste 2 ICTërs niet echt spraakzaam zijn met hunzelf voorstellen. Is er dan toch wat waar van de vooroordelen?
Nee heb gewoon zin om heel de wereld ten onder te laten gaan! Verder ben ik best vrolijk hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:26 schreef eer-ik het volgende:
Kaheem
Iets met bed en been vandaag ofzo?
Wel blijven komen hier he! Anders moet ik ruzie met je gaan makenquote:
En ook jij blijft hier posten, pfewquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben al klaar met m'n stageen toch zit ik op stage
Ok, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zin om heel de wereld ten onder te laten gaan! Verder ben ik best vrolijk hoor.
Heb er gewoon genoeg van, die stage schiet niet op....
Ik loop heel geen stage zelfsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wel blijven komen hier he! Anders moet ik ruzie met je gaan maken
[..]
En ook jij blijft hier posten, pfew
Voor jou kom ik alle dagen terugquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wel blijven komen hier he! Anders moet ik ruzie met je gaan maken
Ben jij autistisch, zwijgend, verlegen en heb je het idee dat weinig mensen jou als vriend zien, waag je dan niet aan een sociaal leven maar creëer je leven om een karakter op het wereld wijde web. Van een complete no naar een online hero met WOW!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sharquedo, Sharqy voor vrienden (![]()
![]()
).
Als je het hebt over een ietsje ondermatig sociaal level, mwhoa.![]()
Dat gevoel heb ik vandaag ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee heb gewoon zin om heel de wereld ten onder te laten gaan! Verder ben ik best vrolijk hoor.
Heb er gewoon genoeg van, die stage schiet niet op....
En gelukkig kom ook jij hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik loop heel geen stage zelfs
Nooit gedaan ook
Er is niet veel the matter. Het is een prima instelling waar veel mensen graag hun werk vervullen. Alleen ik heb al zins het begin er geen binding mee gehad. Ik voel me er gewoon niet op mijn plaats en als het mijn werk was had ik 2 maand geleden al ontslag genomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, kan gebeuren.
What's the matter daar...
als ik klaar ben denk ik niet lang meer hoorquote:
Kan je niet 2 weken ziekmeldenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er is niet veel the matter. Het is een prima instelling waar veel mensen graag hun werk vervullen. Alleen ik heb al zins het begin er geen binding mee gehad. Ik voel me er gewoon niet op mijn plaats en als het mijn werk was had ik 2 maand geleden al ontslag genomen.
Moet trouwens nog 2 weken!
Licht autistisch (PDD-NOS achtig), in meeste gevallen zwijgend (niet zozeer door verlegenheid, eerder geen zin om discussies en dergelijke aan te gaan, maar ik sta wel m'n mannetje waar het nodig is, tegen wie dan ook), verlegen was ik vroeger, nu niet meer, en dat ik weinig echte vrienden heb kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben jij autistisch, zwijgend, verlegen en heb je het idee dat weinig mensen jou als vriend zien, waag je dan niet aan een sociaal leven maar creëer je leven om een karakter op het wereld wijde web. Van een complete no naar een online hero met WOW!
Al geprobeerd, maar als ik me nog 1 x ziekmeld hoef ik niet weer te komen:Pquote:
Ja, dat is prima.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar als ik me nog 1 x ziekmeld hoef ik niet weer te komen:P
Ik ga morgen en donderdag weer gewoon thuis bezig! Lekker op mijn kamertje, kacheltje lekker warm, koffie erbij, eigen muziek aan! Wat wil je nog meer.
Als ik toch met een verslag bezig ben kan ik me die 2,5 uur reizen ook wel besparen neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is prima.
Beetje thuiszitetn voor wrkwerkwerk
dat wel ja, maar de eind stage stress bevalt me ook niet echt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hans
Beter dat dan hele dagen vervelen!
Goh school, wat mis ik dat. Gezellig om een uur of 2 met een kater aan komen, een vette hap naar binnen werken een bakje koffie of een biertje nemen en dan even een college volgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef HansU het volgende:
[..]
dat wel ja, maar de eind stage stress bevalt me ook niet echt.
Ik kan niet wachten om weer 5 dagen in de week naar school te mogen.
Dat is dus iig al 4 dagen aangezien de dinsdag altijd al roostervrij is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Tijd niet op,.
de 1e week school ga ik hard partyen, toch tenminste dronken worden op maandag, woensdag en donderdag. Dat naast het weekend dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goh school, wat mis ik dat. Gezellig om een uur of 2 met een kater aan komen, een vette hap naar binnen werken een bakje koffie of een biertje nemen en dan even een college volgen
Mijn school begint heel mooi. De eerste week ben ik nog op stage, gelukkig is er dan week 2 waarin ik dinsdag, woensdag en donderdag nacht feest heb!
Ah, zeg dat danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik eet nooit gebak, dus ik heb dat al een tijd niet op.
best welquote:
quote:Conflicten in Organisaties, Y.H. Gramsbergen, H. Blom, H.T. van der Molen, Wolters Noordhoff, 2005 ISBN 90 01 34 601 4
Nee, die heb ik niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
heb jij toevallig het boek
[..]
of kopietjes?
Foto's (doe het even voor je Dean)!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woei, mijn bestelling van de H&M is binnen!
En alles past en is mooi !
Wat is afvallen toch leuk!
Ik heb al ervaring in die branche, en ik vind dat wel leuk om te doen jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel leuk Eer-ik, ben je zo'n verkoper dan?
Zienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb al ervaring in die branche, en ik vind dat wel leuk om te doen ja
Ik reageer zo even op je pm trouwens, ben heel effe druk
Afvallen is best ftw ja, zeker als je er niet al te gek voor hoeft te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Misschien maak ik die wel, ik beloof nietsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Foto's (doe het even voor je Dean)!
Zie bovenstaande.quote:
Dat is zeker netjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Afvallen is best ftw ja, zeker als je er niet al te gek voor hoeft te doen.
Ik schrok van mijn gewicht na oud en nieuw en had toen besloten om daar wat aan te gaan doen.
Sindsdien gewoon heel fatsoenlijk gegeten, netjes 2 stuks fruit de dag en ben gaan hardlopen, ben nu 6 kilo afgevallen
Vind 't toch best netjes, zeker als ik zie wat ik ervoor gedaan heb.
ik wel denk ik. Conflict hantering heb ik gehad. Is het toevallig een roze boek met hard cover?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
best wel![]()
heb jij toevallig het boek
[..]
of kopietjes?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Misschien maak ik die wel, ik beloof niets
[..]
Zie bovenstaande.
Nee, ik denk dat je daarbij conflicthantering & onderhandelen bedoeld?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wel denk ik. Conflict hantering heb ik gehad. Is het toevallig een roze boek met hard cover?
(daar staat me iets van bij)
21 wtf.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes!
Ik ben nu 21 kilo kwijtEn voel me echt onwijs goed!
Maar heb er wel wat voor moeten doen, echt ander eetpatroon aanleren etc!
je hebt gelijk (denk ik)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daarbij conflicthantering & onderhandelen bedoeld?
Doe heb ik ook.
Dat is de goede instelling.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
21 wtf.
Dat is wel een hoop.
Ik wil in totaal 15 kwijt, moet te doen zijn.
Ben bijna op de helft
Nou dat herken ik maar al te goed inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef HansU het volgende:
[..]
je hebt gelijk (denk ik)
Was weer een boek van 40 of 50 euro waarin ik niet verder dan de inhoudsopgave ben gekomen..
lang leven het HBO
ik heb geen idee, ik weet allen de titel en isbn en schrijvers enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wel denk ik. Conflict hantering heb ik gehad. Is het toevallig een roze boek met hard cover?
(daar staat me iets van bij)
Uhm weinig brood eten. Veel yoghurt, crackers en fruit. Avond eten gewoon normaal, niet 2 x opscheppen. Niet snoepen en veel water drinken. Daarnaast wandel ik elke dag 45 a 60 min met mijn honden en zwem ik 2 x per week.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is je eetpatroon nu trouwens Marloes? En wat voor soort eten eet je dan?
Staat je goed!!quote:
Ga ik dat ook eens wat proberen. 2e keer opscheppen doe ik sowieso al niet. Snoepen ook niet, tussendoortjes ook niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhm weinig brood eten. Veel yoghurt, crackers en fruit. Avond eten gewoon normaal, niet 2 x opscheppen. Niet snoepen en veel water drinken. Daarnaast wandel ik elke dag 45 a 60 min met mijn honden en zwem ik 2 x per week.
Dat moet ik zeker nog lang aanhoren he, dat ik dat gisteren vroeg?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik snoep eigenlijk nooit. Maar ik eet wel veel brood en drink heel veel (nee niet alleen alcohol loesje) fris.
Dank je.quote:
Hmmm, ja dan is het wel lastig. Veel water drinken helpt ook enorm. Weinig alcohol trouwens ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ga ik dat ook eens wat proberen. 2e keer opscheppen doe ik sowieso al niet. Snoepen ook niet, tussendoortjes ook niet...
Dank!
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef Houniet het volgende:
Goed hoor. Ik heb weekend! sssssst [ afbeelding ]
Wauw, dat is wel echt veel zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoeveel drinken jullie eigenlijk op een dag. Ik ben al regelmatig op diabetis getest omdat ik altijd enorm veel drink. Even een voorstelling: Wanneer ik zomers 3 college's van 1,5 uur achter mekaar aan heb dan heb ik sowieso tussen de 3 en de 4,5 liter water op. Verder drink ik denk ik al met al wel 4 liter per dag als het niet meer is ('s winters).
Elk lichaam is anders he, de een heeft het harder nodig dan de anderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Sterven jullie niet af van de dorst? Ik heb altijd echt bijna altijd dorst. Bij het eten heb ik ook wel vaak zo'n schenkkan met 1,5 liter water. Die gaat meestal ook wel op!
Beide zoveel mogelijk elke dagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef eer-ik het volgende:
Ik zuip altijd veel.
zowel van drank als gewoon normaal vocht.
Maar drank meestal maar alleen vrijdag en zaterdag.
A. jij rukt teveelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Sterven jullie niet af van de dorst? Ik heb altijd echt bijna altijd dorst. Bij het eten heb ik ook wel vaak zo'n schenkkan met 1,5 liter water. Die gaat meestal ook wel op!
B. ben ik bijna zeker van. Ik heb tegenwoordig weer energy voor 15 man en ben al heel vaak op diabetis getest. A. en C. wil ik bekennen nog ontkennen, het moet 1 van de 2 zijn maar welke?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
A. jij rukt teveel
B. je hebt inderdaad diabetes.
C. je lichaam heeft gewoon veel vocht nodig
Maar kaas is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
B. ben ik bijna zeker van. Ik heb tegenwoordig weer energy voor 15 man en ben al heel vaak op diabetis getest. A. en C. wil ik bekennen nog ontkennen, het moet 1 van de 2 zijn maar welke?
Verder ben ik het niet met Kiwi eens qua kaas. Ik eet meestal vrij ongezonde kaas want die zijn zo lekker!
Eens!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Verder ben ik het niet met Kiwi eens qua kaas. Ik eet meestal vrij ongezonde kaas want die zijn zo lekker!
Slankie enzo is gelijkwaardig noch beter aan echte kaas. Zo wel goed?quote:
Wat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Eens!
Maja, je moet wat he
En ach, het is te doen.
Zelf ben ik echt onwijs gek op kaas, dus het was best moeilijk in het begin!
ik heb het wel eens vaker gehoord. Van die figuren die ieder uur, misschien wel half uur voor een blikje (vaak cola) naar de koelkast lopen. Die dacht ook al diabetes te hebben maar is er nog niet op getest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
B. ben ik bijna zeker van. Ik heb tegenwoordig weer energy voor 15 man en ben al heel vaak op diabetis getest. A. en C. wil ik bekennen nog ontkennen, het moet 1 van de 2 zijn maar welke?
Ach, het went we hoor!quote:
Dat lijkt er meer op jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Slankie enzo is gelijkwaardig noch beter aan echte kaas. Zo wel goed?
[..]
Wat doe je jezelf aan![]()
Als je cola drinkt is het wel logisch! Cola is neit echt een dorst lesser, ik drink meestal sinaasappelsap of andere van zulk soort sappen dat is al iets beter toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:25 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb het wel eens vaker gehoord. Van die figuren die ieder uur, misschien wel half uur voor een blikje (vaak cola) naar de koelkast lopen. Die dacht ook al diabetes te hebben maar is er nog niet op getest.
Heb mijn duim open liggen van een combi kaasschaf hand en hele oude kaas. Best fout!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben echt niet te labiel om m'n kaas te schaven.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Theo Maassen zegt over wennen:
Dat went zo! Dat is toch geen argument?
Ik weet zeker dat als je elke morgen heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te proppen dat het op geven moment ook gaat wennen, maar dat is toch geen reden om het dan ook te doen??
Ja sorry cabaretiers quoten is niet echt cool
Ik heb ook een stuk uit mn duim vd kaasschaafquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb mijn duim open liggen van een combi kaasschaf hand en hele oude kaas. Best fout!
@kiwi
[..]
Best wel triest eigenlijk, al was het bloeden daarna wel heel erg stoer! Toen snapte ik waarom er emo's waren en waarom die krassen!quote:
ijstheequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je cola drinkt is het wel logisch! Cola is neit echt een dorst lesser, ik drink meestal sinaasappelsap of andere van zulk soort sappen dat is al iets beter toch?
Dat rood is ook wel een mooi kleurtje jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi, dat kan geen toeval zijn
[..]
Best wel triest eigenlijk, al was het bloeden daarna wel heel erg stoer! Toen snapte ik waarom er emo's waren en waarom die krassen!
tonic ftwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Grapefruitsap en tonic drink ik ook graag
Geen BTWquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Net ff naar de Mediamarkt om een nieuwe beeldscherm te kopen.. was 19% korting
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ijsthee en al die andere drankjes zijn echt niet beter dan cola of sinas.
Lijkt mij dan? Het is niet beter omdat er geen prik in zit ofzo.
Nee, BTW betaal je toch wel.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt marloes, en zit ook barstensvol suiker volgens mij...
Pieter
Wat moois gekocht?
neeee verpest het niet! die illusie! geen btweequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, BTW betaal je toch wel.
Je krijgt alleen een korting die net zo hoog is als de BTW.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Samsung Syncmaster 2032BW.. 20' widescreen
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt marloes, en zit ook barstensvol suiker volgens mij...
Als ik BOB ben drink ik cola light of water inderdaad. Na 3 cola komt me dat ook wel mn neusgaten uitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Jus d'orange wordt stiekem nog wel eens aangeraden lees ik..
Maar ik koop sowieso alleen fatsoenlijke jus,m et een paar kuub vruchtvlees erin, anders zuip ik 't niet.
Frisdrank drink ik eigenlijk nooit, alleen als ik bob ben, maar drink dan net zo lief water.
Oh, mij niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Als ik BOB ben drink ik cola light of water inderdaad. Na 3 cola komt me dat ook wel mn neusgaten uit
Dank je. Ik vond het de mooiste scherm die ik voor rond de ¤200 kon krijgen..quote:
Drink dan melkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
Coca Cola Zero
Cola krijg ik amper, alleen soms met Beerenburg of Jägermeister
Cola Beerenburg drink ik best vaak! Toch wel een paar keer per week. Jagermeister daarentegen hoor je gewoon puur te drinken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
Coca Cola Zero
Cola krijg ik amper, alleen soms met Beerenburg of Jägermeister
Echt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind gewone cola veel te zoet.
Light vind ik dus veel lekkerder
Haha, wat grappigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind light echt smerig zoet juist
Gewone cola vind ik prima te zuipen, voooral als het gierend koud is.
En als ik kater heb, dan drink ik vaak col.
Mja, meeste frisdrank is 'gierend koud' het lekkerst natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Als ik bij mijn ouders ben zuip ik altijd aldi mandarijnensap (light:P). Dat spul drinkt zo makkelijk weg, dan heb je zo 1,5 liter opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt?
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mja, meeste frisdrank is 'gierend koud' het lekkerst natuurlijk
Een beerenburgje nog beterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, wat grappig
Ik drink ook weleens een glas cola als ik buikpijn heb, helpt ook weleens!
ik eet dan bruine bonen en laat een paar flinke ruften. Werkt bij altijd primaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, wat grappig
Ik drink ook weleens een glas cola als ik buikpijn heb, helpt ook weleens!
Polenquote:
sokquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Sok41 het volgende:
Dhr. Sok maakt hier zijn comeback omdat zojuist zijn 2e stage is begonnen. Zijn er nog andere veteranen hier?
xx
Errr... introductie, uitleg, rondleiding, faq etc etcquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Begin jij altijd om 4 uur 's middags. Dat zijn nog eens uitslaap tijden!
iedereen is bijna wegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Alloha ! Hoelang heeft de oude SC intro overleeft(met dat gedichtje) ?
Kiwiquote:
huilen met de sombrero op.. maar allee, we overleven het welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
iedereen is bijna weg [ afbeelding ]
jewelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef Sok41 het volgende:
[..]
huilen met de sombrero op.. maar allee, we overleven het wel
Je UI is kapot.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Sok41 het volgende:
Dhr. Sok maakt hier zijn comeback omdat zojuist zijn 2e stage is begonnen. Zijn er nog andere veteranen hier?
xx
bar weinig, jullie moesten je schamen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hey ReM
gemiddeld 1 post per anderhalfuur. Op het moent zo'n beetje
Tegen jezelf praten via FOK! staat zo stomquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bar weinig, jullie moesten je schamen!
Ik heb de 206 BW, ook 20" maar nu ik dat een tijdje heb wil ik eigenlijk stiekem wel wat groterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Samsung Syncmaster 2032BW.. 20' widescreen
Ik ben ook geen ochtendmens, als ik geen wekker zet slaap ik zo tot een uurtje of 2 smiddags.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan ook mijn bed steeds niet uit komen. Maar dat komt doordat het een nieuw bed is en zo verdomd lekker ligt. Nou ja, misschien ook wel doordat 4 a 5 uur niet genoeg is.
Ik ga nog even tv kijken en proberen vannacht minimaal 7 uur te slapen.
Vrijdagavond is wel altijd lekker goedkoopquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:16 schreef eer-ik het volgende:
daarom moet je ook powernappen op vrijdagavond
ik heb meteen al gezegd dat ik nogal vaak op FOK! te vinden benquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef Thrilled het volgende:
tvpik mis veel te veel zie ik al, maar durf nog niet te fokken op mn stageplek
dat komt in de loop van mn stage wel
bij je sollicatie gesprek:quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb meteen al gezegd dat ik nogal vaak op FOK! te vinden benmaar dat vond m'n begeleider niet erg
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:07 schreef HansU het volgende:
[..]
bij je sollicatie gesprek:
Wat verwacht je van de stage?
- nou, naast veel tijd door te brengen op een internet forum. hyves en een stel andere websites hoop ik ook dat de koffie lekker is, anders doe ik dat kwartier dat per dag overblijft ook helemaal niets.
naast in je privé tijd ook onder werk tijd vermeld?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
nee het ging meer over internet in het algemeen, en dat ik dus op FOK! zit en vaak geinig nieuws meepik.
oh ja hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef HansU het volgende:
[..]
naast in je privé tijd ook onder werk tijd vermeld?
quote:
Daarom, als je goede wil en inzet toont ben je al een heel eindquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Etcetera het volgende:
hier ookhyven msnen privedingen regelen
![]()
het is maar net hoe je jezelf opstelt. zoals die collega van je, dat werkt nooit natuurlijk. maar als je wel werkt, en af en toe ook eens wat anders doet is er niks aan de hand lijkt mij
Wel, behalve dat ik 40u in de week stage loop voor een opleiding die ik niet eens leuk vind heb ik daarnaast mn werk nog(taxichauff) en dat vind zich plaats op vrijdag en zaterdagnacht. Wat dus betekent dat ik alleen maar een zondagavond heb als weekend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef Etcetera het volgende:
wat moet je doen dan? ben te lui om terug te lezen
Andere opleiding zoeken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wel, behalve dat ik 40u in de week stage loop voor een opleiding die ik niet eens leuk vind heb ik daarnaast mn werk nog(taxichauff) en dat vind zich plaats op vrijdag en zaterdagnacht. Wat dus betekent dat ik alleen maar een zondagavond heb als weekend.
/wrists
Nu nog niet...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:46 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij werkt Erik al...
jaquote:
ging goed?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu nog niet...
Maar ik kom wel net bij sollicitatie vandaan
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja
[..]
ging goed?
was een geintje he, ik weet wel dat je bezig bent met solliciteren enzo
Ik zit op werk altijd via remote desktop naar huis, dit vind mijn baas ook niet erg. Hij zit af en toe ook wel is mee te kijken wat ik thuis allemaal doe.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:32 schreef Etcetera het volgende:
hier ookhyven msnen privedingen regelen
![]()
het is maar net hoe je jezelf opstelt. zoals die collega van je, dat werkt nooit natuurlijk. maar als je wel werkt, en af en toe ook eens wat anders doet is er niks aan de hand lijkt mij
dan zou ik het ook afmakenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:53 schreef Sok41 het volgende:
Toch wel afmaken waar ik mee bezig ben, laatste jaar...
en daar gaat het om tochquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zit op werk altijd via remote desktop naar huis, dit vind mijn baas ook niet erg. Hij zit af en toe ook wel is mee te kijken wat ik thuis allemaal doe.
Maar ik werk er inmiddels ook al een tijdje en men baas is dan ook tevreden over me
Inderdaad, een beetje geven en nemen is het. Ik sta altijd paraat en als ik een keertje tot 7 uur moet werken en ik ben om half 9 thuis vind ik dat niet zo erg. Net zo min hij het erg vind als ik eventjes een kwartiertje nieuws aan het lezen ben / even aan het msnen ben of iets in die trent.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zou ik het ook afmaken
[..]
en daar gaat het om toch
dat is beleefdquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:03 schreef Houniet het volgende:
waarom noem je iedereen altijd bij de voornaam Dean
Dank jequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Succes Pieter
Wat is het hier stil zeg!
De lunch is nu toch ook wel voorbij.
Doos gebak en een kratje bierquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Iemand een idee wat ik allemaal mee moet/mag kan nemen naar een tweede gesprek.
- Je goede humeur
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte!
Geen idee Johnny, vind ik leuk
beetje netjes aankleden, niet te netjes want als je dan begint in gewone kleren is het contrast te grootquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Iemand een idee wat ik allemaal mee moet/mag kan nemen naar een tweede gesprek.
- Je goede humeur
Hahaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doos gebak en een kratje bier
Goed dat je er over begint!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja je goede humeur, misschien paspoort ofzo (moest ik vandaag wel voor een kopie), evt stagecontract? Voor de rest zou ik het ook niet weten
Aaahquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
MSN
Heb trouwens niemand van Stage SC erin
Jullie willen me niet, ik wist het wel
Paspoort is inderdaad een hele goeiequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja je goede humeur, misschien paspoort ofzo (moest ik vandaag wel voor een kopie), evt stagecontract? Voor de rest zou ik het ook niet weten
En ja, volgens mij is Siebren druk, hij reageert ook niet op msn!
Ben nog maar paar dagen bezig en tel nu al afquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aaah
Tja, mijn msn adres staat gewoon in mijn profiel. Dus toevoegen is niet al te moeilijk!
Dat treft weer lekker jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:54 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ben nog maar paar dagen bezig en tel nu al af![]()
Tot nu toe valt het dus tegen, en net had ik een klus om een internet verbinding te regelen bij iemand thuis en toen ik daar aankwam bleek toevallig mijn ex daar ook op bezoek te zijn... Wat een leuke middag toch hoezeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toploaderquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:09 schreef Sok41 het volgende:
Dancing in the moonlight ;D
neem www.koolim.com daar kan het welquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer dat je met eBuddy niemand toe kan voegen
ho wacht even, ik nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
Nog meer 3FM luisteraars merk ik wel
Beep Beep Remix [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neem www.koolim.com daar kan het wel
die gebruikte ik op het laatst op mn stagequote:
Nee, maar eerder Erik al, nu hoor ik het van Sokquote:
Lang leve herkansingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okeee, het tentamen moet er maar in zitten. En zo niet, dan maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |