Kan ook fijn zijn, die sneltreinvaart. Als je iets doms zegt is het toch zo weer ondergesneeuwdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hebben in totaal al 2 KSC's volgeposthalverwege 697 begonnen vanochtend
![]()
![]()
Was dat vannacht?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het is gewoon te druk op werk om heel actief met jullie mee te doen vandaag... nou ja, vanavond dan, tussen het verhalenschrijven doorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hehe, dat is ook goed hoor. Fokken tijdens werk is slechts weggelegd voor de hele groten, toch OA?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is gewoon te druk op werk om heel actief met jullie mee te doen vandaag... nou ja, vanavond dan, tussen het verhalenschrijven door.
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur eerder is gezegd!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook fijn zijn, die sneltreinvaart. Als je iets doms zegt is het toch zo weer ondergesneeuwd.
Ja, dat is toch de dress-code? Blauw?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Valt wel op dat hij hier komt nadat 'ie mod is
Ik kan het wel... maar wil deze week toch even wat wegwerken van alles wat vorige week tijdens het FOK!ken is blijven liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook goed hoor. Fokken tijdens werk is slechts weggelegd voor de hele groten, toch OA?
Crapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur eerder is gezegd!
eM heeft daar idd een patentje opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur dagen eerder is gezegd!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is toch de dress-code? Blauw?
Ik kan dat ook hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook goed hoor. Fokken tijdens werk is slechts weggelegd voor de hele groten, toch OA?
Was die hand in je UI nou ook al blauw voordat je mod was?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is toch de dress-code? Blauw?
Grote meid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb mijn topic in FOT een schopje gegeven
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor het geval je het je afvraagt, ik weet eigenlijk niks van technische dingen wat betreft fotografie.
Was jij er toen ook weer bij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, sinds vanochtend rond een uurtje of zes.
irritant is dat, want dan ben ik haast geneigd ook terug te gaan lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur eerder is gezegd!
Ik wel...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was jij er toen ook weer bij?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik niet, ik weiger dat glashardquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
irritant is dat, want dan ben ik haast geneigd ook terug te gaan lezen
Ik volgde niet veel later...quote:
mag dat nog in Nederland?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef Sebasser het volgende:
Alleen mijn 9771 Red Laser Keychain (2mW) x 1 Shipped $2.68 - is eigenlijk een max 1 mW laser. Ach..
Ach, die goede oude tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook goed hoor. Fokken tijdens werk is slechts weggelegd voor de hele groten, toch OA? [afbeelding]
Toen sliep ik al.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was jij er toen ook weer bij? [afbeelding]
Bush is gewoon een hele grote joker....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik Bush het woord: 'terror' hoor uitspreken
nee, anderhalf uur later welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was jij er toen ook weer bij?
Zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Bush is gewoon een hele grote joker....
Was effe na tienen out gegaan gister, en na 6 a 7 uur word ik altijd vanzelf wakker, helemaal uitgeslapen.quote:
Aha, wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was effe na tienen out gegaan gister, en na 6 a 7 uur word ik altijd vanzelf wakker, helemaal uitgeslapen.
Zodoende was ik om 5:10 ofzo wakker.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een grote!
Nu in de bibliotheek?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef eer-ik het volgende:
OMFG!!11
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik
Mooiquote:
Geen idee, nog niks gehoord. Hij smste gisteren dat ie op de a12 reed en mijn kant op kwam. Gelukkig zag ik het net op tijd, want ik zat in A'damquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef BrandX het volgende:
rot opSjeen is mean, maar ik ben een lean mean killerqueen die je KO slaat als je niet oppast.
ik ben geloof ik voorgoed genezen van die dingen. Zal het nu nooit meer kunnen zien zonder aan de sperma van sebagger te denkenquote:
Ik ben heel blij dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben geloof ik voorgoed genezen van die dingen. Zal het nu nooit meer kunnen zien zonder aan de sperma van sebagger te denken
* JortK gooit bakje weg...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben geloof ik voorgoed genezen van die dingen. Zal het nu nooit meer kunnen zien zonder aan de sperma van sebagger te denken
Pardonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
so true....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik dat gemist heb
ff in de spoiler voor frits:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ik heb het niet gemist, maar hij deed slechts alsof het sperma was, dus ik eet gewoon nog noedels hoor!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik dat gemist heb
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff in de spoiler voor frits:Ah. Nu zullen noodles nooit meer hetzelfde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
nee, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Nu zullen noodles nooit meer hetzelfde zijn.
Maar is sebasser dan al oud genoeg omd at vergelijk te kunnen maken?quote:
wil ik het weten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is sebasser dan al oud genoeg omd at vergelijk te kunnen maken?
quote:Topstuk is de brief van Schagen aan de Nederlandse gouverneur Peter Minuit, waarin hij schrijft dat "t'eyland Manhatten" gekocht is "voor de waerde van 60 gulden". Nieuw-Amsterdam was
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff in de spoiler voor frits:HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Polen eten witbrood met goedkopen vleeswarenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry, maar 't is wel typisch polenvoer
Dat taelgebruick.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is toch oud nieuws? wat wil je met deze post zeggen, OA?
Haiquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is sebasser dan al oud genoeg omd at vergelijk te kunnen maken?
Iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, kom laten we Manhattan ruilen voor Suriname, want daar ligt veel Bauxiet
Maar ook noodles, want 1 euro tops voor pakje, wat toch beetje vult.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Polen eten witbrood met goedkopen vleeswaren
Welnee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry, maar 't is wel typisch polenvoer
Mijn maag is anders nog behoorlijk leeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ook noodles, want 1 euro tops voor pakje, wat toch beetje vult.
Ik had Noodles van 4,5 euro... met versie kip kerrie erin en shitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ook noodles, want 1 euro tops voor pakje, wat toch beetje vult.
Das nog duurder dan een overheerlijk broodje bij de subway.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had Noodles van 4,5 euro... met versie kip kerrie erin en shit
eeehhhhh ff denken....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai
Ik verveel me de teringVermaak me eens
Ga je nu ineens de serieuze mod uithangen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is toch oud nieuws? wat wil je met deze post zeggen, OA?
Dat dus!quote:
Die is er nog niet...quote:
Meestal hou ik neit van americans funnyst home video's achtige programmas/filmpjes, maar deze is wel grappig eig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeehhhhh ff denken....
http://www.youtube.com/watch?v=4bmRwdnWgZQ
some people do realy stupid shit
Jepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |