we hebben in totaal al 2 KSC's volgepostquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeumig, zelfs 's ochtends (ok het is nu middag) hebben jullie er vaart in zitten zeg. Komt zeker door de koffie.
Kan ook fijn zijn, die sneltreinvaart. Als je iets doms zegt is het toch zo weer ondergesneeuwdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hebben in totaal al 2 KSC's volgeposthalverwege 697 begonnen vanochtend
![]()
![]()
Was dat vannacht?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het is gewoon te druk op werk om heel actief met jullie mee te doen vandaag... nou ja, vanavond dan, tussen het verhalenschrijven doorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hehe, dat is ook goed hoor. Fokken tijdens werk is slechts weggelegd voor de hele groten, toch OA?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is gewoon te druk op werk om heel actief met jullie mee te doen vandaag... nou ja, vanavond dan, tussen het verhalenschrijven door.
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur eerder is gezegd!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ook fijn zijn, die sneltreinvaart. Als je iets doms zegt is het toch zo weer ondergesneeuwd.
Ja, dat is toch de dress-code? Blauw?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Valt wel op dat hij hier komt nadat 'ie mod is
Ik kan het wel... maar wil deze week toch even wat wegwerken van alles wat vorige week tijdens het FOK!ken is blijven liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook goed hoor. Fokken tijdens werk is slechts weggelegd voor de hele groten, toch OA?
Crapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur eerder is gezegd!
eM heeft daar idd een patentje opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur dagen eerder is gezegd!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is toch de dress-code? Blauw?
Ik kan dat ook hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook goed hoor. Fokken tijdens werk is slechts weggelegd voor de hele groten, toch OA?
Was die hand in je UI nou ook al blauw voordat je mod was?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is toch de dress-code? Blauw?
Grote meid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb mijn topic in FOT een schopje gegeven
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor het geval je het je afvraagt, ik weet eigenlijk niks van technische dingen wat betreft fotografie.
Was jij er toen ook weer bij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, sinds vanochtend rond een uurtje of zes.
irritant is dat, want dan ben ik haast geneigd ook terug te gaan lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben hier fervent teruglezers, die er geen moeite mee hebben om te reageren op iets wat een paar uur eerder is gezegd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |