Ik ben heel blij dat ik dat gemist hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben geloof ik voorgoed genezen van die dingen. Zal het nu nooit meer kunnen zien zonder aan de sperma van sebagger te denken
* JortK gooit bakje weg...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben geloof ik voorgoed genezen van die dingen. Zal het nu nooit meer kunnen zien zonder aan de sperma van sebagger te denken
Pardonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
so true....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik dat gemist heb
ff in de spoiler voor frits:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Ik heb het niet gemist, maar hij deed slechts alsof het sperma was, dus ik eet gewoon nog noedels hoor!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik dat gemist heb
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff in de spoiler voor frits:Ah. Nu zullen noodles nooit meer hetzelfde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
nee, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Nu zullen noodles nooit meer hetzelfde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |