ja meneer de agent,quote:
Ik heb nog veel minder zinquote:
Toch alleen maar goed?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:39 schreef lynda het volgende:
Ik vind me zelf eng worden.. vond nog wat dingen in het rapport wat anders konden en heb gewoon 'eventjes' nog 3/4 rapport herschreven
beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:47 schreef lynda het volgende:
[..]
nee want dat had ik 5 weken geleden al moeten doen
Die blijft leuk ahhahahahaquote:
Ergens vind ik het zielig..maar ik moet keihard lachenquote:
Ik blijf me altijd bij dat filmpje afvragen of het wel echt isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ergens vind ik het zielig..maar ik moet keihard lachen
Het ziet er wel echt uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd bij dat filmpje afvragen of het wel echt is
quote:
Ehm...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee! Ik ben van de mangothee! Grmblll!!
Ziet het nu pas. Wie ben u, oh newbie die mijn mangothee-voorliefde als username is gebruik heeft genomen?
Begreep je nu onze vergelijking met Seventees?quote:
* Knikt *quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begreep je nu onze vergelijking met Seventees?
Toch blijf ik het verdacht vindenquote:
* Seventees serveert MangoThee haar beroemde twijfelachtige theequote:
Wel lekkere koekjes, niet die hoopjes stront van WhiteLightning gisterenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees serveert MangoThee haar beroemde twijfelachtige thee![]()
Welkom
Ga jij met de koekjes rond?
Deze kwamen gewoon van google, kon ik zo proevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:18 schreef Seventees het volgende:
Glacekoeken!!
WL's pepernoten waren in december prima te doen. Hij had ze vast niet zelf gebakken
Een van ons zou natuurlijk ook gewoon 3 PC's kunnen hebben en 3 verschillende profielen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
zo nu posten we alledrie dus geen twijfel meer over ja is het seventees, is het lynda PUH!
The conspiracy continues....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Een van ons zou natuurlijk ook gewoon 3 PC's kunnen hebben en 3 verschillende profielen enzo
Dan maken we er van 3 pc's, 3 profielen, 3 wachtwoorden onthouden, minimaal 2 msn adressen (Aangezien seventees en ik vast wel bij 1 iemand alle twee in msn staan) dan daar weer foto's van etcquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Een van ons zou natuurlijk ook gewoon 3 PC's kunnen hebben en 3 verschillende profielen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |