abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56377088
Hallo fokkers,

Ik heb misschien een probleem en ben op zoek om even mijn vehraal kwijt te kunnen.
Zit in een zware relatie crisis. Mijn ex, die geopereerd was heb ik meerdere malen gesomeerd
om te vertekken uit 'mijn' huis. Maar omdat ze zo psychotisch is als het maar kan, bleef ze aan me hangen
uiteindelijk hebi ik haar op de bank geduwt. (hard? nee totaal niet) maar deed misschien pijn omdat ze geopeerd had.

Nu wil ze aangifte tegen mij doen vanwege mishandeling. Wat heeft dat kan van slagen?
Kan ik mijn verhaal ook doen? heb ik nu een probleem? ze heeft geen zichtbaar letsel en er is geen sprake
van mishandeling.
pi_56377129
Alsof een topic als dit kans van slagen heeft zonder hoor en wederhoor.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_56377506
Levenslang... voor het openen van kuttopics
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_56377599
Hmm das niet handig maar ja kan me wel voorstellen dat je het zat bent. Kijk de politie zal zo wel zien dat ze psychotisch is, en dus haar aangifte niet serieus nemen... dus ik denk dat je er verder geen gevolg van merkt. Mochten ze de aangifte opnemen geef haar dan vervolgens aan wegens huisvrede breuk zij gaat toch nie weg terwijl jij dat meerdere malen heb aangegeven.

Succes
pi_56377604
ik weet het niet hoor, dat beweerde mijn ex ook tegen de politie over mij toen die gek me een 5 meter lange gang doorsmeet.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_56377915
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 07:45 schreef simmu het volgende:
ik weet het niet hoor, dat beweerde mijn ex ook tegen de politie over mij toen die gek me een 5 meter lange gang doorsmeet.
Was het terecht?

@TS: Leer is eens een normale Nederlandse zin zonder spellingsfouten neer te zetten.
Daarnaast,.. Beat her to it. Werkt onwijs makkelijk.
QWie is de hoop koper/huurder?
Staat ze bij je ingeschreven? hebben jullie ene evenredig deel in het huis?
Iets meer info zou wel kunnen werken.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:37:57 #7
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_56377968
quote:
Beat her to it
Is het nou slim on dat tegen een persoon als TS te zeggen, gezien al die taalfouten
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:12:48 #8
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_56378396
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 07:44 schreef ralph_lisse het volgende:
Hmm das niet handig maar ja kan me wel voorstellen dat je het zat bent. Kijk de politie zal zo wel zien dat ze psychotisch is, en dus haar aangifte niet serieus nemen... dus ik denk dat je er verder geen gevolg van merkt. Mochten ze de aangifte opnemen geef haar dan vervolgens aan wegens huisvrede breuk zij gaat toch nie weg terwijl jij dat meerdere malen heb aangegeven.

Succes
Mee eens...
er zijn geen getuigen een letsel...
Niet te druk om maken, de politie zal jou ook horen (als ze al iets met haar verhaal doen)
Here I Am !!!
pi_56378457
Gewoon ontkennen.
Zeg dat je wel bij haar stond maar dat ze zelf op de bank neer plofte en dat je haar niet hebt aangeraakt..

- Getuigen .. Nee
- Bewijzen .. Nee
Vrijspraak.

En in het vervolg handjes thuis.
pi_56378708
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:16 schreef HarryP het volgende:
Gewoon ontkennen.
Zeg dat je wel bij haar stond maar dat ze zelf op de bank neer plofte en dat je haar niet hebt aangeraakt..

- Getuigen .. Nee
- Bewijzen .. Nee
Vrijspraak.

Iedereen roept altijdhanden thuis enzo,.. en zal ik nooit doen,.
Maar stel nou inderdaad dat een psycho figuur je het bloed onder de nagels vandaan haalt.
iedereen heeft volgens mij wel een breekpunt, waarom je denk,..
*AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGG* im gonna kill the fucking bitch!
  Vis een optie? dinsdag 29 januari 2008 @ 09:54:41 #11
70532 loveli
N
pi_56379167
Als je 3 keer iemand vreegt om je huis te verlaten en die persoon dot dat niet, is er sprake van huisvredebreuk. Dan kun je de pliesie erbij halen.

Aan de andere kant, als je al een tijd samenwoont met je ex kan het zijn dat ze een verworven recht heeft om in jouw huis te zijn. Dan is het verhaal anders en kun je beter navraag doen bij een jurist.
crap in = crap out
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:00:44 #12
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_56379278
Schopje WGR
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  Vis een optie? dinsdag 29 januari 2008 @ 10:04:35 #13
70532 loveli
N
pi_56379360
Postgeschiedenis bekeken. Is dit dezelfde vriendin die je vorig jaar al het huis uit wilde zetten?
crap in = crap out
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 10:06:09 #14
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56379384
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:16 schreef HarryP het volgende:
Gewoon ontkennen.

- Getuigen .. Nee
- Bewijzen .. Nee
Vrijspraak.

En als zij dit topic opeens vindt? he? he!!
Dan issie de lul!
pi_56379772
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:06 schreef Sebasser het volgende:

[..]

En als zij dit topic opeens vindt? he? he!!
Dan issie de lul!
Ook niet, dat heeft hij dat alleen geschreven om meer informatie te krijgen dan hij nodig heeft.
Om reacties van "je hebt niks gedaan dus je hoeft je nergens zorgen over te maken" niet te krijgen.
Maar informatie die handig is voor hem voor het geval de politie zijn ex geloofd.

Een posting op een forum is geen ondertekende verklaring.
pi_56380007
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Was het terecht?

@TS: Leer is eens een normale Nederlandse zin zonder spellingsfouten neer te zetten.
Daarnaast,.. Beat her to it. Werkt onwijs makkelijk.
QWie is de hoop koper/huurder?
Staat ze bij je ingeschreven? hebben jullie ene evenredig deel in het huis?
Iets meer info zou wel kunnen werken.
nee. wel aanleiding voor mij om elders te gaan wonen. wat helaas vrij weinig oploste, behalve dat de buren een klacht tegen mij indienden vanwege het lawaai elke nacht als hij dronken aan het raam stond te bonken. boodschappen doen ging ook niet meer, want hij stond me op te wachten. wist ook een keer naar binnen te dringen. politie bleef het allemaal niet geloven, heb uiteindelijk via een advocaat (en straatverbod gedreig, plus klacht richting politie) weten te bereiken dattie ophield. zoals die agent zei: "jaja mevrouwtje, u zult zelf ook wel wat gedaan hebben"
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 10:41:30 #17
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56380146
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:32 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Was het terecht?

pi_56380202
Zulke mensen verdienen het gewoon om van de trap te vallen.

(uitgaande dat dit verhaal waar is natuurlijk)
pi_56380230
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef Koewam het volgende:
Zulke mensen verdienen het gewoon om van de trap te vallen.

(uitgaande dat dit verhaal waar is natuurlijk)
ik weet niet hoor, als ik die postgeschiedenis zo eens bekijk is TS geen onschuldig zielig schaapje....
pi_56380798
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:34 schreef simmu het volgende:

[..]

nee. wel aanleiding voor mij om elders te gaan wonen. wat helaas vrij weinig oploste, behalve dat de buren een klacht tegen mij indienden vanwege het lawaai elke nacht als hij dronken aan het raam stond te bonken. boodschappen doen ging ook niet meer, want hij stond me op te wachten. wist ook een keer naar binnen te dringen. politie bleef het allemaal niet geloven, heb uiteindelijk via een advocaat (en straatverbod gedreig, plus klacht richting politie) weten te bereiken dattie ophield. zoals die agent zei: "jaja mevrouwtje, u zult zelf ook wel wat gedaan hebben"
oke,..
Op dinsdag 29 januari 2008 09:31 schreef het.ismij het volgende:
iedereen heeft volgens mij wel een breekpunt, waarom je denk,..
*AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGG* im gonna kill the fucking bitch!
Ja, en dat is precies het moment dat je de deur uit loopt. Enkel en alleen om jezelf te beschermen.
pi_56381967
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:16 schreef EvL. het volgende:

[..]

Ja, en dat is precies het moment dat je de deur uit loopt. Enkel en alleen om jezelf te beschermen.
niet iedereen heeft helaas die zelfbeheersing.
* het.ismij is goed in schreeuwen.
Op dinsdag 29 januari 2008 11:56 schreef het.ismij het volgende:

[..]

niet iedereen heeft helaas die zelfbeheersing.
* het.ismij is goed in schreeuwen.
dat is niet zo erg, zolang het daarbij blijft
pi_56383792
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is niet zo erg, zolang het daarbij blijft
Dat wel. K mag gelukkig zeggen dat ik af en toe wel de neiging heb gehad in het verleden. Maar het gewoon niet over me hart verkrijg om een vrouw te slaan.
Ook aangezien k bij 1.87 ben, en wel stevig gebouwd ben, (lees:niet dik dus). K denk dat er niks overblijft als k in blinde woede een vrouw sla
Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat wel. K mag gelukkig zeggen dat ik af en toe wel de neiging heb gehad in het verleden. Maar het gewoon niet over me hart verkrijg om een vrouw te slaan.
Ook aangezien k bij 1.87 ben, en wel stevig gebouwd ben, (lees:niet dik dus). K denk dat er niks overblijft als k in blinde woede een vrouw sla
houwe zo!

sangdrax en ik zijn nu 6 jaar samen, en wij doen gewoon niet aan fysiek geweld. dat komt niet eens in ons op. zelfs echt verbaal tekeer gaan komt zelden voor, gewoon omdat het ons allebei kwetst. sommige mensen hebben het gewoon in zich, door whatever reden. achteraf gezien heeft die ex van me het ook moeilijk gehad. zn pa is precies zo. ik sprak na het hele gedoe zn moeder nog eens, en die zei triestig: "tsja meisje, zo zijn de mannen in de familie nu eenmaal, daar moet je mee om kunnen gaan" (btw: ik had wel een "what the fuck!!" gevoel hierbij hoor. "ermee om kunnen gaan", tief op! mensen moeten gewoon hun poten thuishouden, er zijn andere manieren om dingen op te lossen). zn schoonzus liep ook regelmatig met een blauw oog. en niemand die een poot uitstak! wel een rijke respectabele familie, geen tokkies ofzo hoor (denk "miljoenen familie bedrijf")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')