quote:Op maandag 28 januari 2008 18:58 schreef Lois het volgende:
DeLiedje wat heeft Floortje prachtige kijkersWijs mooi meisje!
Vivi wat een geweldige foto's. Deze sprong er echt uit:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef marlieske het volgende:
Alle kleine en grotere kindjes wat zijn jullie leuk en lief, verjaardagstaart, thermometers tummytubs![]()
Een kleine spiderman erg stoer!!
Nog even Isa showen:
De mop van de 1000 spetters zoals beloofd:
Daarna mama even uitlachen die nattigheid voelde:
En ik pak lekker eigenwijs mijn grote teen in plaats van mijn duimpje:
mag ik bij jouw kliek dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:13 schreef Yoni het volgende:
Wat een stoer overhemd heeft ie aan! Vind dat echt zoooo cute die stoere kleertjes![]()
blijf alleen die baby's in mandjes vreselijk vindenHeb me voorgenomen dat soort foto's echt noooooit te gaan maken
tjongejonge, je wordt als moeder wel erg blij met zulk commentaar als je trots je foto's in dit topic plaatst.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:57 schreef dutchie het volgende:
[..]
mag ik bij jouw kliek dan?met alle respect, kinderen kunnen zo veel leuker op de kiek te zetten dan dat en ook voor dat geld en minder
Ik kan me niet herinneren eerder niet 'kusknuffelkroel ' gereageerd te hebben. Gelukkig mag ik hier dan inderdaad _mijn_persoonlijke_ mening geven. Die was in dit geval dat ik de reactie richting Davinia niet aardig vond.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef Yoni het volgende:
Leuk gedaan Icicle! Merlijn kan alvast aan zijn eerste zaterdagbaantje beginnen zo te zien
En Verida: Jij hebt er wel een handje van om te reageren als het niet allemaal kusknuffelkroel is he? Ik vind gewoon dat ik mijn mening mag geven over dat soort dingen. Mensen betalen hartstikke veel geld voor die standaard foto's, terwijl het gewoon vaak zoveel leuker kan in mijn ogen. En als Davinia er wél heel blij mee is, prima toch? Ik geef alleen _mijn_ persoonlijke mening. En dat is bij mijn weten nog steeds niet verboden
Als het in deze lijn door gaat komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Merlijn, jij wordt vast een hele handige jongen later!! Das fijn voor je toekomstige vriendin
Dit is nog de minst erge uit de serie hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik snap nu waar Kai zijn looks vandaan heeft...Doe dat nou niet m@xje
DOe eens een foto dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:12 schreef Wennie het volgende:onze vrijkontjes
BE, die foto's van Sasha doen me echt heel erg aan Robin denken
Neequote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef appelsap het volgende:
Mooie foto van Demi! Heb je er ook een van vandaag, met krullen?
Prachtig meisje is Alyssa zeg! En zoon mag er ook wezen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:51 schreef Bibikuif22 het volgende:
Superlieve foto's staan er weer bij zeg! Inderdaad knuffelfoto's zijn
Goed gelukt ook die kleurplaat, origineel!
Alyssa
[ afbeelding ]
Deze is al wat ouder maar wel lief...
[ afbeelding ]
aaaaghhhh!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:16 schreef KD-fotografie het volgende:
leuke meiden heb je Caroline,
Papa heeft vanochtend trots een foto gemaakt van Demi in carnavalskleren, alleen Demi had niet zo'n zin om op de foto te gaan.
[ afbeelding ]
zie hier: Traktaties voor op school/psz/kdv - 2 (op p. 2 staat ook een linkje naar de gestripte versie, scheelt je weer werk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heel leuk Bix die kleurplaat! Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?
Leuke foto's! Vooral van je jongstequote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:52 schreef Libel het volgende:
CarOnline, wat een geweldig mooie kinderen heb je!
Is de tweeling ook zo aan elkaar gehecht als uit de foto's blijkt?
En ik vraag me dan af, valt Lara niet vaak uit de boot. Ik bedoel dat ze niet mee mag/kan doen van de zussen?
Sorry, ik weet het, verkeerde topic voor deze vraag, maar ik weet niet of CarOnline in andere topics komt??
Oh dat haar van Meike, prachtig!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk ondergoed Emma!!
Lief Ardenlyn, zo'n klein humpie
Meike kan heel goed zelf eten..... ahum
[ afbeelding ]
Mijn eeuwige dankbaarheidquote:
ik heb het pas in de zomer nodig, ik zal je pm-en tegen die tijd en vragen of je tijd (en zin! : is ook belangrjkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:01 schreef bixister het volgende:
als je er een goede foto bij geeft vind ik 't niet zo'n probleem hoor. hangt er alleen vanaf of ik tijd heb.
hij heeft hem gekregen voor zijn verjaardag, ik denk gewoon bij iets als bart smit vandaan gewoon.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:05 schreef bixister het volgende:
ook Liam had ik nog helemaal niet gefeliciteerd, schandalig.bij deze!
wat een prachtig spidermanpak heb je! piet heeft 'm ook, maar dan zonder hoofddeksel (van de H&M). nu hij dit gezien heeft wilde hij 't pak niet meer aan... (vandaag was 't bij piet op school vervroegd carnavalsfeest omdat ze vrijdag vrij zijn. meneer ging dus als piraat). mag ik vragen waar jullie dat pak/hoofddeksel vandaan hebben?
ik vergeet er geloof ik nog een hele boel maar heb weer erg genoten van alle plaaaatjes hoor!
ben ik niet met je eens, morgaine heeft absoluut jouw oogopslagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ken dat, het is dat ik weet dat ik mijn beide kinderen op de wereld heb gezet want het zijn exacte kopieen van hun vader
Nee dat is Jolie niet. Ze staat ook nergens ingeschreven. Ik heb de foto niet gezien dus geen idee of ze er echt op lijkt. Wel geinig.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:19 schreef Stiemie het volgende:
Hahahah Anna zijn je schoenen lekker?
Luchtbel, mag ik je iets vragen? Sta je met Jolie ingeschreven bij een soort fotobureau? Voorop het tijdschrift Groter Groeien van december staat een meisje dat echt heel erg op jouw dochter lijktMocht je er niks over kwijt willen, dan is het ook prima hoor
En als ze het niet is, moet je zeker eens proberen om het nummer te zien.
juist bij jouw foto's zat ik altijd te kijken of er iets van jou terug te vinden wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dank je wel Lady-wrb, heeft ze naast haar karaktertrekjes toch nog wat uiterlijks van mj.
Hun vader is idd Surinaams maar wil niet op openbare internetsites (staat wel op mijn hyves) dus kan helaas niet laten zien dat het 2 kleine kopietjes van hem zijn. Maar het is altijd leuk als mensen iets van mij in hen terug zien.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
juist bij jouw foto's zat ik altijd te kijken of er iets van jou terug te vinden was
ik dacht altijd dat het dus niet zou kunnen, maar ik zie wel degelijk iets van jou terug. je moet gewoon even door het extra kleurtje en de rest van de surinaamse(?) kenmerken heenkijken.
Dank voor de complimentjes !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:53 schreef Beaker het volgende:
Rubenmooi mannetje!
KP, wat zijn de flensjes toch leuk zeg! Ze liggen op een behoorlijk groot kleed zie ikwaar heb je dat vandaan?? En die tuinbroekjes!!
zo leuk, waar gekocht?
Nou ja als ze niet meer passen dan hou ik me aanbevolenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dank voor de complimentjes !
Kleed heb ik ooit bij de HEMA gekocht. Het heeft een plastic onderkant, handig voor op het strand!
En de tuinbroeken heb ik gekregen als kraamcadeau! Vond ze zo toen ik ze kreeg en nu passen ze alVirgin staat erop, volgens mij.
quote:
We waren wat aan de late kant, dus de ergste drukte was al weg denk ik. En we waren ook op een wat minder druk strand dan bijv. Scheveningen of Zandvoort. Dus het was idd redelijk rustigquote:Op zondag 10 februari 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
die strandfoto's zien er heerlijk uit tex, was 't echt zo rustig of lijkt dat maar zo?
en ondeugend is zequote:Op maandag 11 februari 2008 21:51 schreef Madelieve het volgende:
Tuurlijk zijn alle kindjes lief & leuk maar voor een paar heb ik toch wel een zwak en Amber is er eentje van! Wat een leuk meisje is dat toch, met zo'n ondeugend prethoofdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |