Hahaha Demi!! Dat vind ik grappig en zielig tegelijk

Dat toetje
Emma mooi ondergoedje hoor

Maarten, wat een mooi mannetje zeg, prachtig gaaf gezichtje!
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 20:52 schreef Libel het volgende:CarOnline, wat een geweldig mooie kinderen heb je!
Is de tweeling ook zo aan elkaar gehecht als uit de foto's blijkt?
En ik vraag me dan af, valt Lara niet vaak uit de boot. Ik bedoel dat ze niet mee mag/kan doen van de zussen?
Sorry, ik weet het, verkeerde topic voor deze vraag, maar ik weet niet of CarOnline in andere topics komt??
Leuke foto's! Vooral van je jongste
Dat beloofd nog wat

Ja, ze zijn in het echt ook zo hecht. Liggen nog elke avond samen in bed, hoewel ze een stapelbed hebben.
Soms leg je ze in bed en liggen ze elk apart maar als je 's avonds gaat kijken liggen ze toch weer samen.
Het is echt een twee-eenheid. Lara valt niet echt buiten de boot moet ik zeggen, daar was ik wel bang voor, maar dat valt me wel mee. Soms wel natuurlijk maar dat is vaak ook leeftijd gebonden. Omdat zij dingen nog niet kan wat B&R wel mogen. (Zij is 4, B&R zijn 8)
Heel af en toe slaan ze een beetje door en wordt ze de zolder (daar slapen ze) afgejaagd maar dan grijpen wij wel in dmv een preekje en dan snappen ze ook weer dat het voor Lara best moeilijk is, een front van 2 zussen die alles samen willen doen. En dan gaat het weer een tijd goed
Screw them.
We're going home.