abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56475783
Bix, doe je die kleurplaten ook in opdracht maken?
pi_56476104
jahoor. wat schuift 't?
pi_56476791
Nathan had een ouderwets medicijn gekregen tegen spruw (Gentiaanviolet) waar je een paarse mond van krijgt en als je het ook op je tepels moet smeren omdat je borstvoeding geeft krijg je een smurf

En vandaag lekker slapen in zijn ledikant

pi_56477169
Faja wat lijkt hij op zijn grote zus

Jetje

we hebben een nieuwe fotocamera,maar ik snap er geen snars van ..... Ik wil gewoon weer foto's maken met zo'n klein digitaal dingetje in plaats van deze reus
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56477376
Wat heeft Jet een mooie blauwe ogen!
pi_56477393
Die heeft ze mij maar daar is dan ook alles mee gezegt
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_56477556
Ik ken dat, het is dat ik weet dat ik mijn beide kinderen op de wereld heb gezet want het zijn exacte kopieen van hun vader

Net nog even gemaakt, mijn kroost
pi_56477989
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 11:16 schreef bixister het volgende:
jahoor. wat schuift 't?
Mijn eeuwige dankbaarheid
pi_56478698
als je er een goede foto bij geeft vind ik 't niet zo'n probleem hoor. hangt er alleen vanaf of ik tijd heb.

nathan met die paarse mond! heeft 't geholpen faja? hij is prachtig! en zuslief ook. lief die van hen samen!

en Libel, leuke foto's! en lieve jongens volgens mij (ondanks de wc-papier-streken ).

beaker, ik weet niet of 't aan je nieuwe camera ligt maar ze staat er geweldig op hoor! mooie kijkers! en jet, die veronica-gids staat je goed!

[ Bericht 12% gewijzigd door bixister op 02-02-2008 14:18:06 ]
pi_56479203
Helaas lijkt het niet te hebben geholpen en heb ik weer een herhaalrecept van het andere medicijn gehaald. Het is echt zo hardnekkig die spruw, ga nu ook maar wat citroensap proberen. Levert alleen minder leuke foto's op denk ik
pi_56479559
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:01 schreef bixister het volgende:
als je er een goede foto bij geeft vind ik 't niet zo'n probleem hoor. hangt er alleen vanaf of ik tijd heb.
ik heb het pas in de zomer nodig, ik zal je pm-en tegen die tijd en vragen of je tijd (en zin! : is ook belangrjk ) hebt
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:17:11 #112
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56481750

Het boefje dat toch iets te pakken kreeg om in zijn
mond te stoppen.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:10:23 #113
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56484513
Och, wat is Jet toch een mooie bolle baby.
En Nathan en Morgaine zijn erg lief zo samen, Faja.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_56488966
Sugar wat heeft Storm een ander gezicht op die foto!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_56490349
Ja, dat viel mij ook gelijk op! Is dat toevallig op deze foto of is zijn snoetje ineens zo aan het veranderen?
pi_56494836
Wauw wat krijgt Storm al een 'groot' koppie!
Faja, je hebt prachtkinders
En Jetje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_56500464
Na 2 x te zijn onder gekotst zijn we maar even samen gaan douchen en toen hij kant en klaar was even in zijn bed gelegd zodat ik mij aan kon kleden, kom je terug zie je dit

En deze smile kreeg ik na zijn voeding
  zondag 3 februari 2008 @ 15:56:20 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_56501842
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:05 schreef bixister het volgende:
ook Liam had ik nog helemaal niet gefeliciteerd, schandalig. bij deze! wat een prachtig spidermanpak heb je! piet heeft 'm ook, maar dan zonder hoofddeksel (van de H&M). nu hij dit gezien heeft wilde hij 't pak niet meer aan... (vandaag was 't bij piet op school vervroegd carnavalsfeest omdat ze vrijdag vrij zijn. meneer ging dus als piraat). mag ik vragen waar jullie dat pak/hoofddeksel vandaan hebben?
ik vergeet er geloof ik nog een hele boel maar heb weer erg genoten van alle plaaaatjes hoor!
hij heeft hem gekregen voor zijn verjaardag, ik denk gewoon bij iets als bart smit vandaan gewoon.
arme piet trouwens

en ik zie die kleurplaat van Anna en ik schrik gewoon dat die alweer 3 is

Ardenlyn, wat een prachtige foto!!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 februari 2008 @ 18:50:34 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56505404
Vandaag met Anna voor het eerst op pad geweest met de rugzak/draagzak. Ze vond het prachtig! Wij ook, een heel handig ding!

En daarna ben je natuurlijk veel te moe voor een bordje pap...

Maar gelukkig wel weer trek in haar schoenen...

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56524698
Hahahah Anna zijn je schoenen lekker?

Luchtbel, mag ik je iets vragen? Sta je met Jolie ingeschreven bij een soort fotobureau? Voorop het tijdschrift Groter Groeien van december staat een meisje dat echt heel erg op jouw dochter lijkt Mocht je er niks over kwijt willen, dan is het ook prima hoor En als ze het niet is, moet je zeker eens proberen om het nummer te zien.
pi_56529650
Anna.....Xboxen smaken beter hoor
Ziet er relaxt uit, die drager.

Stiemie, wat had je een leuk jurkje gemaakt, je bent er wel trots op denk ik he!

Nathan, zoals hij ligt te slapen met die handjes in de lucht, lief zeg!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 4 februari 2008 @ 17:41:40 #122
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56530056
Jet heeft zulke mooie duidelijke wenkbrauwen , dat zie je volgens mij niet vaak bij babies!

Ah gos.. Nathan met z'n paarse smoeltje

Maria kijkt wel heel erg strenge-schooljuf-achtig, kword er bijna bang van

Anna (leuke papa ook heur )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  † In Memoriam † maandag 4 februari 2008 @ 18:41:17 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56531024
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ken dat, het is dat ik weet dat ik mijn beide kinderen op de wereld heb gezet want het zijn exacte kopieen van hun vader
ben ik niet met je eens, morgaine heeft absoluut jouw oogopslag
  dinsdag 5 februari 2008 @ 11:13:23 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56542753
Leuke foto's van jullie Anna, Memmel.
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:19 schreef Stiemie het volgende:
Hahahah Anna zijn je schoenen lekker?

Luchtbel, mag ik je iets vragen? Sta je met Jolie ingeschreven bij een soort fotobureau? Voorop het tijdschrift Groter Groeien van december staat een meisje dat echt heel erg op jouw dochter lijkt Mocht je er niks over kwijt willen, dan is het ook prima hoor En als ze het niet is, moet je zeker eens proberen om het nummer te zien.
Nee dat is Jolie niet. Ze staat ook nergens ingeschreven. Ik heb de foto niet gezien dus geen idee of ze er echt op lijkt. Wel geinig.
pi_56542928
Demi als kwebbel, wat kijkt ze er zielig bij! Maar wel erg lief.
Emma wil ook al niet op de foto.
Wat lief, maarten die bij papa slaapt.
Hmm Meike lekker zelf eten, wat kijkt ze er wijs bij.
Libel wat lijken jouw mannetjes veel op elkaar, echte broers.
Nathan is net zijn zus maar dan zonder bos met krullen! Mooie kinderen hoor Faja.
Jet, leuk om je weer eens te zien. Ik zou ook wel een Jetje willen.
Ik vind Storm wat meer het gezicht van Maria krijgen.
Anna. Ziet er gezellig uit, zo lekker hoog bij papa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')