nog voor ze 3 is zul je bedoelen!

prachtige foto KD, wat een ontzettend mooie ogen heeft ze toch. en die vlechtjes alleen al, geweldig! dat krijg ik hier echt niet voor elkaar. anna's haar leent zich er niet voor en anna's humeur evenmin.

mariametgekkemutsje weer zo heerlijk stralend.

damian staat daar inderdaad ontzettend lief op appelsap. heel aandoenlijke foto.
spuug, heerlijke foto's weer, fijn dat 't eindelijk weer es kon!! en op de foto's vind ik dit keer vooral dat lekkere pretbekkie van tristan ontzettend leuk gelukt.
ruben met z'n mooie kusmondje

hij ziet er goed uit Troel!
en sasha is 'n echt lekker beertje he?
memmel, die anna met traan, oeh!

icicle, grappige foto-strip!

en ik zag een stukje icicle-buik, mooi groot is ie alweer!
meike heeft 't enorm naar haar zin gehad zie ik!
en dean, jarige dean, lekker ding!

(ook zo'n ideaal fotomodel!) wat veul & vooral grote kado's heb je gekregen! gefeliciteerd nog, ik loop vreselijk achter in 't verjaardagentopic.
ook Liam had ik nog helemaal niet gefeliciteerd, schandalig.

bij deze!

wat een prachtig spidermanpak heb je! piet heeft 'm ook, maar dan zonder hoofddeksel (van de H&M). nu hij dit gezien heeft wilde hij 't pak niet meer aan... (vandaag was 't bij piet op school vervroegd carnavalsfeest omdat ze vrijdag vrij zijn. meneer ging dus als piraat). mag ik vragen waar jullie dat pak/hoofddeksel vandaan hebben?
ik vergeet er geloof ik nog een hele boel maar heb weer erg genoten van alle plaaaatjes hoor!
[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 30-01-2008 21:12:18 ]