Ik wel. Best een dure grap voor een student. "Even" de tank volooienquote:
Dan ben je vooralsnog goedkoper uit dan hier in de Randstad, hier doet een litertje zo'n 1,399quote:Op maandag 28 januari 2008 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Benzine is duur
Vandeweek nog 1,34 de liter bij de shell
Zo rond de 60 euro voor mijquote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel. Best een dure grap voor een student. "Even" de tank volooien
Ik ook, met me ouwequote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga morgen denk ff hardlopen, sinds heel lange tijd
Nee hoor, gewoon hard werkenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
Even duitsland binnenhoppen?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maarquote:
Tanktoerisme FTWquote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ben je vooralsnog goedkoper uit dan hier in de Randstad, hier doet een litertje zo'n 1,399
Doe ik alquote:
daarom kom je toch gratiesj met de treinquote:Op maandag 28 januari 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
ja euh, brei dan zelf maar een dasquote:
Dat was vanmiddag ook al, met die cadeaus weggeven. Sloebersquote:Op maandag 28 januari 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Oprah is op tv en het is een KERSTuitzending
Ga je langs zwemmen komende zondag?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
je zegt net dat ik langs mag komen
[..]
ik heb zondag eindelijk weer gezwommen
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Oprah is op tv en het is een KERSTuitzending
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom kom je toch gratiesj met de trein
Komende zondag is er geen zwemmenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je langs zwemmen komende zondag?
Ja inderdaad gillen en gillen en gillenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag ook al, met die cadeaus weggeven. Sloebers
En hard staan juichen om een mixer
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag ook al, met die cadeaus weggeven. Sloebers
En hard staan juichen om een mixer
bij houwnie?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je langs zwemmen komende zondag?
Tuurlijk is het hier leukquote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand zei dat het hier leuk zou zijn. En als dat niet zo is, dan is die persoon een leugenaar.
Erikquote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand zei dat het hier leuk zou zijn. En als dat niet zo is, dan is die persoon een leugenaar.
Het zal vast een mod zijn, die liegen wel vakerquote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
een FOT-modquote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was geen mod.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal vast een mod zijn, die liegen wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |