Mwoah vond 'm wat tegenvallen. Doe mij maar de We Got It For Cheap mixtapes!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:16 schreef krioro het volgende:
Deze mixtape viel me heel erg mee.![]()
[ afbeelding ]
apa kabar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:49 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Tinus! Alles goed? Weet jij waar die JimJim tegenwoordig uithangt? Beetje dooie boel hier he?
Ja lekker hoor, met jou ook?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:49 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Tinus! Alles goed? Weet jij waar die JimJim tegenwoordig uithangt? Beetje dooie boel hier he?
En over Atmosphere gesproken...quote:Zo 18 mei, Bitterzoet (Amsterdam)
Blu & Ta'raach + Afterparty
quote:Zo 29 jun, Melkweg (Amsterdam)
Atmosphere / Brother Ali
Ik had hele lage verwachtingen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Mwoah vond 'm wat tegenvallen. Doe mij maar de We Got It For Cheap mixtapes!
Dat is het idee van mixtapes ook, rappen over andermans beats, eventueel met wat exlusieve eigen tracks erbij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had hele lage verwachtingen.Het is niks bijzonders idd, wel aardig vond ik. Vooral door de beats. Ook al zijn die wel erg opvallend gejat.
Dat snap ik wel hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat is het idee van mixtapes ook, rappen over andermans beats, eventueel met wat exlusieve eigen tracks erbij.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben opzoek naar een top 100 charts met de nieuwste rap tracks. Ik weet dat Billboard er een heeft maar daarvoor moet je betalen.
Iemand met een goede vervanging?
Neh, ik vind het ook niets.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:15 schreef Zuen het volgende:
Kan het helaas niet echt diggen, mja. Net iets té voor mij.
quote:As you look from whenceforth I come; riding the wind
thus eliminating competition from bird's eye view I'm
descending in helicopters, in a village raid
Flesh will burn when exposed to the poetical germ grenade
I'm highly intoxicating your mind, when I'm operating
on cell wars to membranes, cytoplasms to protoplasms
Disintegrate 'em, eliminate 'em now no one has 'em in battle
I display a nuclear ray that'll, destroy bone marrow in cattle
Thereby destroying the entire food supply
that's crawling with AIDS, maggots, flies
It's ironic, when a demonic, government
utilizes bionics and a six million dollar man to capture me
Clever, however; you could never ever begin to apprehend a hologram
Who's determined to fight solely, to defend in wars a land of the holy
I threw I-raq/a-rock and I-ran/I-ran
cause I couldn't stand anymore within the depths of the sand
So don't ask me Hu-ssein/who-sane
cause the hypnotical gases are eating my brain
quote:
serieus? ik ben zelf wel wat extreem, ik leer bijv met benighted enzo, maar hier al opgefokt van worden?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:11 schreef andre347 het volgende:
@ Syb-rund.: Vind het ook niet echt leuk. Hip hop heb ik altijd rustig op de achtergrond aanstaan. Hier wordt ik niet echt rustig van.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
![]()
Waarom kan die beat aan het begin niet de hele track doorlopen?
Die gasten waren hun tijd wel zo enorm ver vooruit!quote:
Over het algemeen komen alle kanalen los binnen; al is het bij hiphop toch wat andersquote:Op donderdag 24 april 2008 10:25 schreef Hellrazor het volgende:
iemand die hier die mij kan uitleggen wat het ''masteren'' en ''mixen'' betekent bij het produceren van muziek ,
en met wat je dat kan doen.
Ohhh vet, dat moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:15 schreef Zuen het volgende:
Nog anderen trouwens die naar Blu & Ta'raach gaan in Bitterzoet? 18 Mei volgens mij
Hahaha!quote:
Album is aaan. Echt niet normaal hoe dopequote:Op donderdag 24 april 2008 16:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
nieuwe album van The Roots is al uit op internet
Zal eens even kijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jazekerquote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef SpauldingPF het volgende:
De enige HipHop die ik goed vindt is NWA als dat al hiphop is
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hahaha!Om de een of andere reden moest ik hardop lachen toen ik dat zag!
Vet! Hopen dat Phife het een beetje vol kan houden!quote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef jimjim1983 het volgende:
a tribe called quest gaat door europa touren
Wowquote:Op maandag 28 april 2008 10:10 schreef jimjim1983 het volgende:
a tribe called quest gaat door europa touren
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:06 schreef emokid het volgende:
Wie kent Black Sheep nog? Ze komen de 16e naar Metropool in Hengelo. Ik herinner me er niet veel meer van maar lijkt me zeker wel de moeite waard nog voor een tientje op kruipafstand.
Ze komen ook in Rotterdam.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar hengelo is mij te ver weg, ik hoop wel dat ze hun oude nummers doen.
Ha, Nicolay heb ik net een paar dagen geleden ontdekt. Alleen nog snel effe doorgeskipt maar klinkt zeker tof.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:52 schreef andre347 het volgende:
Heb vanmiddag even lekker in de zon het album van Nicolay&Kay, 'Time:Line' gecheckt. .Zeer lekker album. Vooral Gunshot is een fijn nummer vooral nu het lekker zonnig is![]()
Gunshot:
Die heeft ook de soundtrack voor de anime Samurai Champloo geproduceerd. Serie gaat over samurai in het feodale japan, maar dan met met hiphopquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Zuen het volgende:
Nog Nujabes fans hier? Vandaag ontdekt en ik kan er geen genoeg van krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! Hiphop Album Top 100 2005quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik het me goed kan herinneren is er in het verleden wel eens een Hip Hop album top XXX geweest hier op FOK! toch? Waar kan ik die terugvinden?
Ik wil heel graag maar ik kan eigenlijk nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
En dan morgen Blu & Ta'raach in Amsterdam. Maar ik weet nog niet of ik daar heen ga.
Integendeel, Dres speelde veel van zn nieuwe plaat '8WM/Novakane', het klonk niet echt slecht moet ik zeggen maar toen The Choice Is Yours begon ging iedereen wild inclusief ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Hellrazor het volgende:
hopelijk gaan ze dalijk bij blacksheep veel oude nummers doen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Zuen het volgende:
vind het juist het tegeovergestelde , de eerste paar UGK albums waren tog stukken beterquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef Gkhn het volgende:
Bun B's nieuwe album is te downloaden.
Ik vind het zeer goed klinken.
No kidding!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
FOK! Hiphop Album Top 100 2008
Werd me volgens mij af en toe aangeraden door Last.fm. Nu inmiddels al even gecheckt, klinkt tof.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Zuen het volgende:
Wel allemaal meedoen he?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zal binnenkort eens kijken of ik iets kan verzinnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe was Black Sheep in Rotterdam wilde gaan na het goede concert van the beatnuts, maarja kwam wat tussen en het zelfde van blue & Ta'raach. Focked dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vertrek straks ook richting Rotterdam in de hoop dat ze veel spul van A Wolf In Sheep's Clothing doen.
En dan morgen Blu & Ta'raach in Amsterdam. Maar ik weet nog niet of ik daar heen ga.
Mwa, ik zal het album ook eens checkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef cosmick het volgende:
Loop waarschijnlijk - zo niet uiteraard - achter, maar wat fucking fresh is die nieuwe Herbaliser!
hehe dan loop ik helemaal achterquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef cosmick het volgende:
Loop waarschijnlijk - zo niet uiteraard - achter, maar wat fucking fresh is die nieuwe Herbaliser!
Zijn allemaal instrumentals van DOOM die onder een Clutchy beat gezet zijn. Klinkt idd superdope! Smaakt naar meer eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:34 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Over Clutchy Hopkins gesproken, hebben jullie MF Doom meets Clutchy Hopkins gehoord?? Dope combo imho. Anywayz, off to bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |