Mwoah vond 'm wat tegenvallen. Doe mij maar de We Got It For Cheap mixtapes!quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:16 schreef krioro het volgende:
Deze mixtape viel me heel erg mee.![]()
[ afbeelding ]
apa kabar?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:49 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Tinus! Alles goed? Weet jij waar die JimJim tegenwoordig uithangt? Beetje dooie boel hier he?
Ja lekker hoor, met jou ook?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:49 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Tinus! Alles goed? Weet jij waar die JimJim tegenwoordig uithangt? Beetje dooie boel hier he?
En over Atmosphere gesproken...quote:Zo 18 mei, Bitterzoet (Amsterdam)
Blu & Ta'raach + Afterparty
quote:Zo 29 jun, Melkweg (Amsterdam)
Atmosphere / Brother Ali
Ik had hele lage verwachtingen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Mwoah vond 'm wat tegenvallen. Doe mij maar de We Got It For Cheap mixtapes!
Dat is het idee van mixtapes ook, rappen over andermans beats, eventueel met wat exlusieve eigen tracks erbij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had hele lage verwachtingen.Het is niks bijzonders idd, wel aardig vond ik. Vooral door de beats. Ook al zijn die wel erg opvallend gejat.
Dat snap ik wel hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat is het idee van mixtapes ook, rappen over andermans beats, eventueel met wat exlusieve eigen tracks erbij.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben opzoek naar een top 100 charts met de nieuwste rap tracks. Ik weet dat Billboard er een heeft maar daarvoor moet je betalen.
Iemand met een goede vervanging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |