Die heeft ook de soundtrack voor de anime Samurai Champloo geproduceerd. Serie gaat over samurai in het feodale japan, maar dan met met hiphopquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Zuen het volgende:
Nog Nujabes fans hier? Vandaag ontdekt en ik kan er geen genoeg van krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! Hiphop Album Top 100 2005quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik het me goed kan herinneren is er in het verleden wel eens een Hip Hop album top XXX geweest hier op FOK! toch? Waar kan ik die terugvinden?
Ik wil heel graag maar ik kan eigenlijk nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
En dan morgen Blu & Ta'raach in Amsterdam. Maar ik weet nog niet of ik daar heen ga.
Integendeel, Dres speelde veel van zn nieuwe plaat '8WM/Novakane', het klonk niet echt slecht moet ik zeggen maar toen The Choice Is Yours begon ging iedereen wild inclusief ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Hellrazor het volgende:
hopelijk gaan ze dalijk bij blacksheep veel oude nummers doen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Zuen het volgende:
vind het juist het tegeovergestelde , de eerste paar UGK albums waren tog stukken beterquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef Gkhn het volgende:
Bun B's nieuwe album is te downloaden.
Ik vind het zeer goed klinken.
No kidding!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
FOK! Hiphop Album Top 100 2008
Werd me volgens mij af en toe aangeraden door Last.fm. Nu inmiddels al even gecheckt, klinkt tof.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Zuen het volgende:
Wel allemaal meedoen he?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
FOK! Hiphop Album Top 100 2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |