Dus Dirk Scheringa is een domme jongen die niks van contracten en de regels daaromtrent afweet? Man, als AZ geen poot had om op te staan, dan was deze hele arbitragezaak er nooit geweest.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:25 schreef okee6 het volgende:
Illegale spelerhandel, veel bonter kun je het niet maken als club zijnde. De FIFA zal in dat geval ook wel geld ruiken.
Ik hoop het voor AZ, dan houdt het punten overquote:Op maandag 28 januari 2008 21:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus Dirk Scheringa is een domme jongen die niks van contracten en de regels daaromtrent afweet? Man, als AZ geen poot had om op te staan, dan was deze hele arbitragezaak er nooit geweest.
je loopt gewoon te stoken he? om heir reacties uit te lokkenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor AZ, dan houdt het punten over
Och. Waar journalisten zich focussen op de speler, vind ik het zeer gerechtvaardigd om de schijnwerper op de handel te zetten. Heerenveen wil cashen, Alves staat dat toe en AZ dacht misbruik te kunnen maken. Waarschijnlijk een foutje in alle haast. De tactiek daarna, het contract geldig zien te krijgen met alle bluf daaromheen, komt lachwekkend over. Ook dat wordt in de berichtgeving weggedrukt door de soap rond de speler.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
je loopt gewoon te stoken he? om heir reacties uit te lokken
quote:Alves hoort arbitragezaak gespannen aan
ZEIST - De onderlinge verwijten en meningsverschillen in de spoedarbitragezaak tussen Afonso Alves en AZ waren maandag talrijk. De Braziliaanse spits zelf begreep zichtbaar geen woord van wat er gezegd werd. Zijn advocaat Ribeiro fluisterde zo nu en dan, in het Portugees, een korte samenvatting in zijn oor.
Alves zat het merendeel van de tijd met zijn handen gevouwen, waarbij zijn vingers zenuwachtig heen en weer bewogen. Het hoofd van de spits was naar beneden gebogen, elk oogcontact met technisch directeur Marcel Brands van AZ vermijdend. Alves keek hooguit eens op als zijn naam door advocaat Pim de Vos weer eens werd genoemd.
Dirk Scheringa is multimiljonair geworden over de rug van zwakzinnigen waarvan hij een handtekening op papier kreeg. Als hij verliest is dit zijn straf.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:43 schreef dagizmo het volgende:
AZ schijnt het contract niet te hebben ondertekend wat door Alves is getekend?
Als dat waar is dan doet AZ weer domme zaken in deze soap.
Ik hoop echt dat Verbeek hem na 1 feb dan ook helemaal niet meer opstelt.. Maar dat zal dan wel niet meer gebeuren.quote:Commissie: Vonnis mogelijk niet voor donderdag
ZEIST - Afonso Alves kan voor het einde van de transferperiode, op 1 februari, mogelijk niet vertrekken bij SC Heerenveen. „We kunnen geen enkele garantie geven dat er voor donderdag een vonnis is”, aldus voorzitter Franken van de arbitragecommissie maandagavond laat.
Lijkt me wel, maar Verbeek stelt hem niet meer op. Verhuren aan cambuurquote:Op maandag 28 januari 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat wanneer er voor 31 januari geen uitspraak komt Alves de rest van het seizoen gewoon afmaakt bij Heerenveen? Kan iemand daar een bevestiging van geven?
Ik denk dat de arbitragecomissie woensdag wel met een uitspraak komt.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Verbeek hem na 1 feb dan ook helemaal niet meer opstelt.. Maar dat zal dan wel niet meer gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |