Die is over 2 jaar rijp voor Ajax.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:57 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Cahais wel overnemen?![]()
Ik zie Martin van Geel wel weer met z'n zak met geld aankomen
quote:Jong Ajax verslaat FC Utrecht
Utrecht, 28 jan 2008
Jong Ajax heet de uitwedstrijd tegen Jong FC Utrecht met 2-3 gewonnen. Mitchell Donald, Edgar Manucharyan en Javier Martina scoorden voor de ploeg van Aron Winter.
Silva heeft 3 toch al?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:55 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een geniale zaakwaarnemer zeg.
En overleg gepleegd met zijn moeder of hij nummer 3 of 6 moest nemen. Goeie jongen!
Die boy scoorde pas in de tweede helft, want na de eerste helft stond het pas 0-1. En toen speelde 'ie ook al! C'est un held.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Badabingea het volgende:
Nog nieuwe overleden spelers gekocht?
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Badabingea het volgende:
Nog nieuwe overleden spelers gekocht?
------------Steek------------quote:
idquote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij effe verder had geluisterd, dan had hij geweten dat hij een andere van Klaas zelf kreeg. Azijnpissers altijd
Vuile hondenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Staken. Politie. Enzo.
Het is alleen afhankelijk van welke bemiddelaar er wordt aangesteld.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:42 schreef Jasza het volgende:
Alleen als de bemiddelaar ervoor zorgt dat er een akkoord komt gaat het door zondag wss, nou dan weetik genoeg
quote:Voetbalwedstrijden
Onduidelijk is wat de consequenties zijn voor de geplande landelijke staking komende donderdag en voorgenomen acties van de politie rond voetbalwedstrijden in de eerste en eredivisie dit weekeinde.
De vakbonden laten hun besluit of de acties doorgaan mede afhangen van de bemiddelaar die Ter Horst aanstelt. Zij heeft toegezegd dat het iemand wordt die op het vertrouwen van beide partijen kan rekenen.
Voorzitter Gerrit van de Kamp van politiebond ACP constateerde dat het mislukte gesprek met de minister het onderlinge vertrouwen niet bevordert. "Ik maak me grote zorgen wat dit doet bij de politieagenten."
quote:Ajax heeft zich maandag versterkt met de Ghanese verdediger Samuel Osei Kuffour. De 31-jarige verdediger kwam transfervrij over van het Italiaanse AS Roma, waar hij dit seizoen geen potten kon breken. De oud-speler van Bayern München heeft een contract getekend voor een half jaar. In het contract is een optie opgenomen voor een verlenging met twee seizoenen.
''Het voelt goed om hier te zijn'', vertelde Kuffour tegen de aanwezige media. ''Ajax behoort tot de beste clubs in de wereld. Ook omdat de jeugdopleiding grote spelers als Marco van Basten, Edgar Davids en Clarence Seedorf heeft voortgebracht.''
Kuffour maakte eigenlijk op 8 december 2004 al zijn debuut in de Amsterdam ArenA. Het Champions League-treffen tussen Ajax en de club waar Kuffour speelde, Bayern München, bleef onbeslist: 2-2.
Kuffour draagt komende halfjaar het shirt met rugnummer zes. Bij de keuze welk rugnummer hij zou kiezen, heeft hij zich laten inspireren door zijn moeder. ''Tijdens de onderhandelingen met Ajax, kon ik kiezen uit nummer drie of zes'', vertelde Kuffour kort na de ondertekening van zijn contract. ''Ik heb mijn moeder snel om advies gevraagd. Volgens haar was zes de beste keuze. Met de hulp van God is veel mogelijk. Ik reken op het beste voor mij, de fans en het publiek in dit mooie stadion.''
quote:Ook Danny Landzaat is, net zoals verscheidene andere voetbalspelers, niet te spreken over Martin van Geel. Volgens de speler, die vorige week de overstap maakte naar Feyenoord, heeft de technisch directeur van Ajax niet juist gehandeld rondom de onderhandelingen tussen de speler en Ajax. Ook de uitlatingen die Van Geel maakte nadat het kenbaar werd dat Landzaat naar Feyenoord ging vond de international van Nederland wederom niet gepast.
''Het is niet normaal als een technisch directeur gaat praten waarom de onderhandelingen spaak liepen. Als hij gaat zeggen dat ik te hoge salariseisen heb liegt hij. Ajax heeft gewoon niet juist gehandeld. Nadat duidelijk werd dat Feyenoord interesse in me had heb ik daarna niks meer van Van Geel vernomen'', aldus Landzaat.
Landzaat speelde afgelopen zondag zijn eerste wedstrijd in het rood-witte shirt van Feyenoord. De speler begon gelijk in de basis en deed dit niet onopvallend. Landzaat loste twee schoten, weliswaar niet doeltreffend, maar toch rakelings langs het doel van Groningen.
En Perez is ook nog gekocht deze transfer periodequote:Op maandag 28 januari 2008 22:55 schreef Nashje het volgende:
Silva, Kuffour en Lindgren. Had slechter gekund. Ben niet ontevreden.
----------------------- Stekelenburg
--- Silva -------- Kuffour ----- Heitinga ------- Vermaelen
---------- Gabri -------- Davids -------- Lindgren
-------------------------- Perez
----------- Huntelaar ------------ Suarez
Kampioenen kampioenen ole ole!
Ben 'm spontaan vergeten. Zal wel komen omdat het een Ajacied is. Daar kan zo'n periode in dat kille eindhoven niks aan veranderen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En Perez is ook nog gekocht deze transfer periode
Een Ajacied die PSV kil noemtquote:Op maandag 28 januari 2008 22:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben 'm spontaan vergeten. Zal wel komen omdat het een Ajacied is. Daar kan zo'n periode in dat kille eindhoven niks aan veranderen.
Loek, ga ff snel wat anders doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Een Ajacied die PSV kil noemt.
En Perez een Ajacied? Vreemd dat ie dan een mondeling akkoord met Feyenoord had en door een meningsverschil met een trainer van Ajax naar PSV vertrok.
Het is beter als Davids en Lindgren van positie wisselen maargoedquote:Op maandag 28 januari 2008 22:55 schreef Nashje het volgende:
Silva, Kuffour en Lindgren. Had slechter gekund. Ben niet ontevreden.
----------------------- Stekelenburg
--- Silva -------- Kuffour ----- Heitinga ------- Vermaelen
---------- Gabri -------- Davids -------- Lindgren
-------------------------- Perez
----------- Huntelaar ------------ Suarez
Kampioenen kampioenen ole ole!
Ben iig wel blij dat we wat breder zitten in de verdedigers.quote:-----------Lindgren----------
Gabri--------------------Davids
-------------Perez-----------
Welke waarheid? Dat hij het liefst zo snel mogelijk terug wilde naar Ajax toen Ten Cate weg was?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:07 schreef De.Kromme het volgende:
Whehe prachtig hoe ze hier gaan lopen schelden en om de feiten heenlullen wanneer ze een keertje geconfronteerd worden met de waarheid.
Gast ga nou maar weg voordat je naam perongeluk weer uit iemand ze handen schietquote:Op maandag 28 januari 2008 23:07 schreef De.Kromme het volgende:
Whehe prachtig hoe ze hier gaan lopen schelden en om de feiten heenlullen wanneer ze een keertje geconfronteerd worden met de waarheid.
Denk niet dat Kesler en Ajax zich opnieuw op de kop laten zitten. Die zouden allang bezig moeten zijn met alternatieven, tijd genoeg.quote:
Vraag me af of die dat ook gedaan had als ie bij PSV (of Feyenoord) een onbetwiste basisspeler was geweest. Ik vind niet dat je een echte Ajacied bent als je net bijna zo graag bij PSV of Feyenoord had gespeeld, jullie laten je een beetje inpakken door z'n mooie woordjes.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Welke waarheid? Dat hij het liefst zo snel mogelijk terug wilde naar Ajax toen Ten Cate weg was?
Goede reactie weerquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Nashje het volgende:
Prachtig ook hoe die kakkerlakjes zich toch altijd weer druk met Ajax bezig houden. Ondertussen stug blijven volhouden dat het een kankerclub is.
Wie houdt zich hier nu voor de gek?
idd. Perez wil gewoon voetballen, en het maakt hem denk ik niet uit of dat nou bij PSV, Feyenoord of Ajax is. Als ie maar netjes betaald wordt en niet op de bank hoeft te zitten. Spelers als Heitinga en Davids zijn echte Ajacieden. Over echte Ajacieden gesproken, Bobby Haarms bezoekt tegenwoordig elke uitwedstrijd van Ajax tussen het echte publiek?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vraag me af of die dat ook gedaan had als ie bij PSV (of Feyenoord) een onbetwiste basisspeler was geweest. Ik vind niet dat je een echte Ajacied bent als je net bijna zo graag bij PSV of Feyenoord had gespeeld, jullie laten je een beetje inpakken door z'n mooie woordjes.
Iemand als Heitinga is een echte Ajacied, Perez vertrekt volgend seizoen wanneer de nieuwe trainer hem op de bank zou zetten gewoon weer.
Bobby altijd in het uitvak ja, mooi manquote:Op maandag 28 januari 2008 23:15 schreef toma het volgende:
[..]
idd. Perez wil gewoon voetballen, en het maakt hem denk ik niet uit of dat nou bij PSV, Feyenoord of Ajax is. Als ie maar netjes betaald wordt en niet op de bank hoeft te zitten. Spelers als Heitinga en Davids zijn echte Ajacieden. Over echte Ajacieden gesproken, Bobby Haarms bezoekt tegenwoordig elke uitwedstrijd van Ajax tussen het echte publiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |