quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
Gewoon twee jaar niks kopen, alleen eigen jeugd opstellen.
Kanquote:Op maandag 28 januari 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:
Zou Van Geel per abuis Defour verwisseld hebben met Kuffour?
"Zeg Maarten, wie is die neger die net komt aanrijden op het parkeerdek?"quote:Op maandag 28 januari 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:
Zou Van Geel per abuis Defour verwisseld hebben met Kuffour?
De twee beste spitsen die we sinds jaaaaaren hebben gehad. Prachtig.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:41 schreef patrickt37 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wViESjb2jXQ&feature=related
Goed idee. Je haalt er geen Europees voetbal mee, maar je mag over twee jaar wel naar Emmen en Sittardquote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als er nou iets soeps uit de jeugd komtquote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
You get my pointquote:Op maandag 28 januari 2008 16:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Goed idee. Je haalt er geen Europees voetbal mee, maar je mag over twee jaar wel naar Emmen en Sittard
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
"Zeg Maarten, wie is die neger die net komt aanrijden op het parkeerdek?"
slechtere Tvpquote:-four
hele slechte tvp
Wil je kampioen worden?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef M0NTANA het volgende:
Van Geel: verdediging op sterkte.quote:Ajax heeft zeldzaam hoog aantal tegengoals
28/01/2008 16:15
Ajax incasseerde afgelopen zondag in de uitwedstrijd tegen Vitesse (2-2) alweer zijn 28ste en 29ste doelpunt van dit EredivisieseizoeMet gemiddeld 1,38 tegengoals per duel maken de Amsterdammers een historisch slecht seizoen door.
In de Eredivisiehistorie realiseerde Ajax slechts zes keer een slechter moyenne dan dit seizoen het geval is. Het dieptepunt wat het gemiddeld aantal tegentreffers betreft, dateert van de jaargang 1958/59, toen het moyenne op 1,85 uitkwam (63 tegengoals in 34 duels).
Ajax wist dit seizoen tot dusverre pas vier keer de nul te houden in een competitiewedstrijd: tegen Heracles Almelo (0-1), NEC (0-0) en FC Utrecht (0-1 en 2-0).
Van alle huidige Eredivisieploegen hielden alleen FC Utrecht, Excelsior en Sparta Rotterdam (allen één clean sheet) minder vaak de nul.
Hoogste gemiddeld aantal tegengoals Ajax
Seizoen Duels Tegengoals Gem.
1958/59 34 63 1,85
1961/62 34 59 1,74
1964/65 30 51 1,70
1980/81 34 54 1,58
1999/00 34 51 1,50
1960/61 34 51 1,50
2007/08 21 29 1,38
Schop schop schop die Buijsquote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef denthemen het volgende:
Zondag is mijn neefje mascotte
Tevens een tvp uitenatuurcourse
Na het aantrekken van Kuffour, Silva en het terugkomen van Vermaelen, hoop ik daar van harte op . . . .quote:
Hij speelt wel... toch?quote:Heitinga twijfelgeval voor kraker tegen PSV
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 28 januari om 16:19
Ajax moet het komende woensdag in de competitiekraker tegen PSV mogelijk stellen zonder John Heitinga. De verdediger kreeg al tijdens de wedstrijd tegen Vitesse (2-2) fysieke problemen en trainde vandaag apart. Het is twijfelachtig of hij woensdag kan spelen.
Terwijl zijn ploeggenoten vandaag weer op het trainingsveld verschenen, bleef Heitinga binnen in de sportzaal. "Mijn voet is wat opgezwollen", vertelde de 24-jarige international aan dagblad De Pers. "Zolang ik mijn schoen aan heb gaat het wel, maar als ik hem uit doe is hij wat verdikt."
Bij tegenstander PSV staan de vraagtekens op de positie achter de spits. Ibrahim Afellay zal vanwege een schorsing ontbreken tegen Ajax, waardoor coach Sef Vergoossen moet gaan schuiven in zijn basiself. Hoogstwaarschijnlijk zal Otman Bakkal de plek van Afellay overnemen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Sjonnie: Mijn wreef is wat verdikt. Dus uh.. een ijsmassage en dan woensdag ben ik van de partij hoor.
Ajax TV interviewer: Ja geen enkel probleem woensdag?
Sjonnie: Nee voor mij is het geen probleem.
Wat een bikkel![]()
Je speelt gewoon Sjonnie.quote:Ajax moet het komende woensdag in de competitiekraker tegen PSV mogelijk stellen zonder John Heitinga. De verdediger kreeg al tijdens de wedstrijd tegen Vitesse (2-2) fysieke problemen en trainde vandaag apart. Het is twijfelachtig of hij woensdag kan spelen.
Terwijl zijn ploeggenoten vandaag weer op het trainingsveld verschenen, bleef Heitinga binnen in de sportzaal. "Mijn voet is wat opgezwollen", vertelde de 24-jarige international aan dagblad De Pers. "Zolang ik mijn schoen aan heb gaat het wel, maar als ik hem uit doe is hij wat verdikt."
Die zal ongetwijfeld op het lijstje staan. Het zou alleen wel een grote nederlaag voor Jaakke zijn, als hij straks met Co de champagne moet heffen bij zijn presentatie. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef JohnnyH het volgende:
Adriaanse is ontslagen (teletekst)
interesse?
Die gaat naar HSV toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef JohnnyH het volgende:
Adriaanse is ontslagen (teletekst)
interesse?
Vandaag medische keuring, morgen presentatie met Lindgren. Bron: AT5quote:Op maandag 28 januari 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb btw nog niks gelezen over de komst van Kuffour op Ajax.nl hoor
Zal waarschijnlijk wel voor 18u komen, de beurs is nu dicht.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb btw nog niks gelezen over de komst van Kuffour op Ajax.nl hoor
Ah op zo'n fietsquote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vandaag medische keuring, morgen presentatie met Lindgren. Bron: AT5
Hij zal zijn medespelers toch niet alleen met de vuist zijn aangevallen?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:21 schreef BigKahuna het volgende:
Kuffour lijkt me niet, die heeft al een half jaar geen bal gezien.
Meerquote:Woensdag staat Ajax-PSV op het programma. Het duel werd eerder afgelast door cao-acties van de politie. Groot verschil met geplande duel van 16 december is voor PSV het gemis van Ibrahim Afellay. De jonge middenvelder kreeg tegen Excelsior zijn vijfde gele kaart en is nu voor het duel met Ajax geschorst.
In het verleden leverden de duels in Amsterdam dikwijls spektakelstukken op. Ajax was daarbij 26 keer baas in eigen huis, achttien keer nam PSV alle punten mee naar Eindhoven en zevenmaal eindigde het duel onbeslist.
Hij zat te vissen in zijn vijver, en sloeg na Roger, Urzaiz, Rommedahl en Luque ineens deze Ghanees aan de haak.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:36 schreef Prosac het volgende:
hoe zou Martin toch bij Kuffour zijn gekomen? champions league hoogtepunten dvdtje gekeken?
Echt indrukwekkend veel wedstrijden heeft hij overigens ook niet gespeeld.
Nu vergeet ik nog gewoon onze "kijk mij eens op de lat zitten"-cultheld Juanfranquote:Op maandag 28 januari 2008 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zat te vissen in zijn vijver, en sloeg na Roger, Urzaiz, Rommedahl en Luque ineens deze Ghanees aan de haak.
De opvolger van Steek is in de zomer ook al binnen.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef jna het volgende:
Als opvolger voor Huntelaar haalt ie waarschijnlijk Teddy Sheringham
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nu vergeet ik nog gewoon onze "kijk mij eens op de lat zitten"-cultheld Juanfran
Veel te jongquote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De opvolger van Steek is in de zomer ook al binnen.
[ afbeelding ]
Onze Clooney look-a-like heeft net bijgetekend bij Olympiakosquote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De opvolger van Steek is in de zomer ook al binnen.
[ afbeelding ]
3 ton aankoop, 2,5 miljoen verkoop. Dat verzacht de pijn enigzins.quote:De gelimiteerde transfersom was één van de harde voorwaarden die Lindgren stelde toen FC Groningen hem op 1 maart 2006 voor 300.000 euro definitief overnam van Ajax, tot die tijd werd hij gehuurd van de Amsterdammers.
Dank je. We komen binnenkort wel weer terug voor Ron Jans, Koen vd Laak en Nijland jr. waarschijnlijk. Oh, en wat is de kleurcode van dat groen van jullie? Kan ook van pas komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:59 schreef Prosac het volgende:
Owh ja, ook een optie natuurlijk.
[..]
3 ton aankoop, 2,5 miljoen verkoop. Dat verzacht de pijn enigzins.
Veel plezier met Rasmus
quote:Ajax contracteert Samuel Kuffour
Amsterdam, 28 jan 2008
Ajax heeft de Ghanese voetballer Samuel Kuffour gecontracteerd. De verdediger komt transfervrij over van AS Roma. Kuffour tekende vandaag een contract voor een half jaar. In het contract is een optie voor een verlenging met twee seizoenen opgenomen.
Kuffour (geboren op 3 september 1976) begon zijn loopbaan als profvoetballer in 1994 bij Bayern München. Na dat seizoen speelde hij een half seizoen voor 1. FC Nürnberg, om daarna voor negen seizoenen terug te keren naar Bayern München. Vanaf het seizoen 2005/2006 stond hij onder contract bij AS Roma.
quote:
Jorientje is overalquote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een foto van jou herinneren dat je in het psv-vak naar een bekerwedstrijd van ze keek
Brugge en Anderlechtquote:Op maandag 28 januari 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jorientje is overal
Brussel
Rotterdam
Parijs
Brugge
Eindhoven
Lekker een stevig robbertje vechten met Luque.quote:
Als hij effe verder had geluisterd, dan had hij geweten dat hij een andere van Klaas zelf kreeg. Azijnpissers altijdquote:
Tegen het gros van de eredivisieclubs kunnen we wel met drie verdedigers spelen, omdat zij toch maar met twee spitsen spelen. Dan kan Lindgren op de "4" spelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:28 schreef peaceman het volgende:
Maar het kan toch niet waar zijn dat we een speler terugkopen die we toen niet goed genoeg vonden en waarvan nog maar zeer de vraag is hoe hij nu bij Ajax past. (daarbij waar moet hij spelen? In principe zullen Davids, Perez en Gabri toch het middenveld vormen).
Inderdaad. Klagende paupers,quote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij effe verder had geluisterd, dan had hij geweten dat hij een andere van Klaas zelf kreeg. Azijnpissers altijd
Sommige mensen idd ookquote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij effe verder had geluisterd, dan had hij geweten dat hij een andere van Klaas zelf kreeg. Azijnpissers altijd
Krijgen we nog taart?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:42 schreef Ordinair het volgende:
Siem is ook jarig trouwens.
quote:Ajax contracteert Rasmus Lindgren
Amsterdam, 28 jan 2008
Ajax heeft de Zweedse voetballer Rasmus Lindgren gecontracteerd. De middenvelder tekende vandaag een contract dat loopt tot en met 30 juni 2012. Lindgren speelde tot en met afgelopen zondag voor FC Groningen.
Lindgren (geboren op 29 november 1984) startte zijn carrière als profvoetballer in Amsterdam, in het seizoen 2004/2005 speelde hij zijn eerste wedstrijd voor Ajax. In de zomer van 2005 vertrok de verdediger naar FC Groningen waar hij, onder meer als aanvoerder, tot en met dit seizoen actief was. Hij speelde 98 wedstrijden voor de club uit Noord-Nederland.
Toch wel. Het is een extra optie achterin.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef SCH het volgende:
Zijn jullie blij met kuffour?
Is hij wel een serieuze optie?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Toch wel. Het is een extra optie achterin.
Ik wel. Gaat het mis jammer dan. Gaat het goed, prima zaak.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef SCH het volgende:
Niet in de zin dat ik juichend over straat ga, maar extra keuze achterin is wel lekker.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:18 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |