I knowquote:
Hoe heb je de couscous klaargemaakt? Ik heb ook nog een half pak liggen.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
I know
wilde alleen even voorveelden geven van dingen die dan weer niet lekker zijn in je eentje
ik heb vanavond coucous gemaakt, dat is ook prima te doen voor 1 persoon
Eh, ik vind het vaak wel lastig asl je van die recepten hebt voor zes personen waar 1 rode peper, 2 kruidnagels, een teentje knoflook en sap van een halve meloen in moeten. Soms werkt delen niet zo goed dus. Dan moet je wel weer heel erg gaan improviseren en dat lukt me niet altijd.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..je kunt gewoon een recept nemen en dan de hoeveelheden aanpassen naar 1 persoon. Dat kan heel soms een beetje puzzelen zijn maar moet geen problemen opleveren.
Rijst moet je opbakken manquote:Op maandag 28 januari 2008 13:10 schreef KhaZ het volgende:
Ja, en niet lekker. Bijvoorbeeld rijst van gister uit de magnetron, blegh.
Ja maar jij bent een vrouwquote:Op maandag 4 februari 2008 14:08 schreef Lips het volgende:
Ik eet eigenlijk altijd alleen en kook maar voor 1 dag.
Rijst, pasta, couscous en risotto (ja weet ik, eigenlijk ook rijst) kan je makkelijk voor 1 persoon koken. Ik heb in de vriezer zakken met gemengde diepvriesgroentes, diepvries spinazie in deelblokjes en potjes groenten in de kast. Keuze genoeg dus. Aan verse groenten heb ik vaak champignons, paprika, courgette en lente-ui in huis.
Met bovenstaande ingrediėnten en een pakje monchou, een karton gezeefde tomaten, potjes pesto en een paar flessen met woksauzen lukt het me toch iedere dag weer iets lekkers op tafel te zetten!
Zo moeilijk is het dus eigenlijk niet...
Oh is dat hetquote:
die eten altijd voor twee?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |