Sorry, maar die clue snap ik ook even nietquote:Op maandag 28 januari 2008 18:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je weer graag terug naar de schoolbanken wilt, maar ik vind het niet zo erg dat zij de hele dag thuis was, als je ziet wat de tegenprestatie is.
Het beste, ik heb er nog 3quote:Op maandag 28 januari 2008 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker zo'n dagje thuis of niet?hoi Jipje
Het assesment is maandag pas (volgende dus) en donderdag hebben we gesprek met begeleiders van een bedrijf waar we een tijd gezeten hebben, ons advies bespreken enzo.Spannend!!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het beste, ik heb er nog 3(moet wel een tentamen leren, met heeel veel stof...) Hoe ging jouw assessment???
Hoi CG
Ow! Ik dacht dat dat vandaag wasquote:Op maandag 28 januari 2008 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het assesment is maandag pas (volgende dus) en donderdag hebben we gesprek met begeleiders van een bedrijf waar we een tijd gezeten hebben, ons advies bespreken enzo.Spannend!!
Pfff jij hebt veels te veel stofGa klagen
Studente bouwkunde. So, ik ben ook student geweestquote:Op maandag 28 januari 2008 18:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Weet je wat Jipje doet in het dagelijks leven?
En jij had nooit een dag vrij?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Studente bouwkunde. So, ik ben ook student geweest
ja is maandag vandaag, wss was ik niet heel duidelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow! Ik dacht dat dat vandaag was(tis vandaag toch maandag?
)
Klagen bij mn moederNee, ik heb zelfs nog heel mn kamer gepoetst vandaag
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja is maandag vandaag, wss was ik niet heel duidelijk
Studie ontwijkend gedrag
werdquote:
ik ook niet...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik snap alleen nog steeds niet wat S_S wil zeggen
nog gekker dan...quote:
Ik heb het niet gevolgd.. maar iets in de zin van dat ze net zo goed thuis kan zitten, want op school leer je toch niks?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat klinkt wat logischerquote:
quote:
Nee ze had over iets van dat ze het niet erg vond dat ik thuis zat, gezien de tegenprestatie...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd.. maar iets in de zin van dat ze net zo goed thuis kan zitten, want op school leer je toch niks?
vertel, wat doe jij als tegenprestatie?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee ze had over iets van dat ze het niet erg vond dat ik thuis zat, gezien de tegenprestatie...
Denk toch dat het aan Sadie ligtquote:
Mn diploma bouwkunde halen, en daarmee energiezuinige gebouwen gaan makenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
vertel, wat doe jij als tegenprestatie?
Ja. Dat denk ik ookquote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk toch dat het aan Sadie ligt
Ja, nee, dan heb je wel een dagje vrij verdiendquote:Op maandag 28 januari 2008 19:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mn diploma bouwkunde halen, en daarmee energiezuinige gebouwen gaan maken
Iedereen is precies op andere tijden online...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Het forum gaat vandaag weer als dikke poep door een dun rietje...
Succes en eet smakelijk!quote:
Ja ze moet het maar eens een keer goed uitleggenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En dan is ze ineens niet meer aanwezig he
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:39 schreef Jipje het volgende:
Ik ga mn Ikeapak weer eens aantrekken...
Voor de slomen onder ons: dat ik liever overdag op het werk zit en geen vrij heb, dan dat ik een dagje vrij heb terwijl ik de rest van de week in de schoolbanken moet zitten.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Origineel.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Jipje het volgende:![]()
onze TT is gejat!
[KSC #695] Overdaad schaadt.....Niet!
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Jipje het volgende:![]()
onze TT is gejat!
[KSC #695] Overdaad schaadt.....Niet!
Copy+paste werkte goed?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht!
Ik denk niet dat iemand je het hier kwalijk zal nemen dat je je door Poemie laat inspirerenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht!
Dat boeit me niet, ik wil gewoon ook meer vrijquote:Op maandag 28 januari 2008 20:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Voor de slomen onder ons: dat ik liever overdag op het werk zit en geen vrij heb, dan dat ik een dagje vrij heb terwijl ik de rest van de week in de schoolbanken moet zitten.Capiche?
Dan regel je dat toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik wil gewoon ook meer vrij
isiets softwaretechnisch, dit ishet 8e toetsenbord ineenjaar tijdquote:Op maandag 28 januari 2008 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Koop nou eens een nieuw toetsenbord
Woei!quote:
Je kan zoveel willen. Kiezen of delen: zoveel verdienen als Jipje (en evenveel vrij), of meer verdienen maar geen vrij.quote:
pm je adres envraagsnelaanje vriendhoehij tegenover eentrio staat:')quote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Woei!Als je snel bent kan je nog seks regelen voor je 365ste dag, dan wordt het niet meer dan een jaar seksloos!
Check!quote:
Al eens aan een clean install gedacht?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
isiets softwaretechnisch, dit ishet 8e toetsenbord ineenjaar tijd
op mnwerk?:') dikke doei.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Al eens aan een clean install gedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |