Appels worden automatisch bruin als je ze niet snel genoeg opeet!!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat zal dan inderdaad snel apple crème of apple bruin worden. (afhankelijk van de lichaamsopening)
"fruity begint snel zijn apple te schillen, voordat die ook bruin wordt..."quote:Op maandag 28 januari 2008 14:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Appels worden automatisch bruin als je ze niet snel genoeg opeet!!
Wat uiteraard de logische vraag oproept of eetbare eenmalig bruikbare vibrators (of niet zelfaangedreven hulpstukken) geen gat in de markt zouden zijn. Hmm.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Appels worden automatisch bruin als je ze niet snel genoeg opeet!!
Zo serieus dat het weer grappig wordt misschien?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gelukkig idd, anders zouden we in een heel vervelende wereld leven denk ik... als je altijd maar niet serieus moet zijn....
Mmm, als ze van chocolade zijn dan verdwijnen ze bij mij weer in een ander gaatje!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat uiteraard de logische vraag oproept of eetbare eenmalig bruikbare vibrators (of niet zelfaangedreven hulpstukken) geen gat in de markt zouden zijn. Hmm.
Da's vast niet om te voorkomen dat ze bruin wordenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, als ze van chocolade zijn dan verdwijnen ze bij mij weer in een ander gaatje!
Hey Poemie, es geht sehr gut also mag ich nicht klagen eigentlichquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik dacht gezellig hier te lurken Algemene Kennis Quic deel 1135 , toen ik een vraag zag die ik wel kon antwoorden.Ik had het goed, en poste prompt het topic vol.
Dus nieuwe maken én nieuwe vraag bedenken.
Algemene Kennis Quic deel 1136
Sehr gut, bist du heute wieder an den arbeit?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:56 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hey Poemie, es geht sehr gut also mag ich nicht klagen eigentlich
Wie gehts dir? Herrlich gebumst abgelaufen wochenende?
Nouja, zoals je kan zien was het antwoord bijna meteen al gegeven.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wat een goeie vraag, weet je het antwoord zelf wel?
Volgende vraag; Wat was er eerder, de kip of het ei?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik dacht gezellig hier te lurken Algemene Kennis Quic deel 1135 , toen ik een vraag zag die ik wel kon antwoorden.Ik had het goed, en poste prompt het topic vol.
Dus nieuwe maken én nieuwe vraag bedenken.
Algemene Kennis Quic deel 1136
Ja, ich bin heute morgen wieder an den arbeit gegangen, wenig zeit gehat um zu fokkenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:01 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Sehr gut, bist du heute wieder an den arbeit?![]()
Ja, es wartet sehr toll dieses wochenende!![]()
![]()
![]()
Ik merkte het ja, gelukkig ben je in ieder geval weer beter!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:06 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja, ich bin heute morgen wieder an den arbeit gegangen, wenig zeit gehat um zu fokken
Jeej, ga zo ff boodschappen doen met JohnBoy, doeiiiiiquote:Op maandag 28 januari 2008 15:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik merkte het ja, gelukkig ben je in ieder geval weer beter!![]()
![]()
Shop ze en geef niet teveel geld uit!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Jeej, ga zo ff boodschappen doen met JohnBoy, doeiiiii![]()
Dat maakt niet uit, wij zijn er altijd als je terugkomtquote:
De ervaring leert anders.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, wij zijn er altijd als je terugkomt.
Nou ja, het is uiteraard niet dat ik jouw ervaring in twijfel wil trekken, maar tenzij je heel veel elleboogruimte in je SC-topic wil hebben is het natuurlijk geen hoopvolle insteek voor de toekomst, wel?quote:
Ik weet niet precies waar je heen wilt, maar laat ik maar gewoon zeggen dat ik het gezellig vind dat je er dit keer bent bij mijn terugkomst.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is uiteraard niet dat ik jouw ervaring in twijfel wil trekken, maar tenzij je heel veel elleboogruimte in je SC-topic wil hebben is het natuurlijk geen hoopvolle insteek voor de toekomst, wel?
Hoi CG!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaat het nog ergens over vandaag?
Heyquote:
Dat overkomt me vakerquote:Op maandag 28 januari 2008 16:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je heen wilt,
Yayquote:maar laat ik maar gewoon zeggen dat ik het gezellig vind dat je er dit keer bent bij mijn terugkomst.
Ligt dat aan jou of aan de ontvangers?quote:
quote:Yay.
De ontvangers natuurlijk. Allemaalquote:Op maandag 28 januari 2008 16:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan de ontvangers?
Tsss, doe ik eens mijn best om positief over te komen...quote:Waar een simpele ziel al niet blij van kan worden.
Da's zijn eigen schuld. Hij wil bescherming, voer en onderdak als het regent, daar mag best wat tegenoverstaanquote:Op maandag 28 januari 2008 16:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey. Goed om te zien dat je je vermaakt hebt in Blijdorp. Heb al wat foto's gekeken, die arme tijger
.
Haantje de voorste natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:02 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Volgende vraag; Wat was er eerder, de kip of het ei?
De hele wereld is gek.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
De ontvangers natuurlijk. Allemaal.
Het is even wennen.quote:Tsss, doe ik eens mijn best om positief over te komen....
quote:
Ja, zelf bedacht.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]Toegegeven, die is goed!
Als je 'm tenminste zelf hebt bedacht.
Ik ben naar huis.
Ben niet weg geweestquote:
Lekker zo'n dagje thuis of niet?quote:
Hulde.quote:
Goeieavond!quote:Tot vanavond, Sadiemeisje.
Ik weet niet of je weer graag terug naar de schoolbanken wilt, maar ik vind het niet zo erg dat zij de hele dag thuis was, als je ziet wat de tegenprestatie is.quote:
Volgens mij heb ik iets gemist, verlicht mequote:Op maandag 28 januari 2008 18:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je weer graag terug naar de schoolbanken wilt, maar ik vind het niet zo erg dat zij de hele dag thuis was, als je ziet wat de tegenprestatie is.
Je wilde zeggen dat je aan de vorige versie gewend was?quote:
Weet je wat Jipje doet in het dagelijks leven?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist, verlicht me
Ik ben gewend aan een bepaald soort reacties van andere mensen, ongeacht wie het is.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je aan de vorige versie gewend was?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |