Betrekkelijk nieuw.quote:
Dan ben ik duidelijk in de goede tijd gaan lurkenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En tot 2 maanden geleden kwam Poemie nooit in de SC!![]()
Ik vermoed ergens een causaal verband.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan ben ik duidelijk in de goede tijd gaan lurken.
Daar klinkt het bijna wel naar, ja. Ik neem aan dat ontkennen geen zin gaat hebben?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vermoed ergens een causaal verband.
Dat heb je goed.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar klinkt het bijna wel naar, ja. Ik neem aan dat ontkennen geen zin gaat hebben?
Pff, dan is ze toch vrij snel achteruitgegaan, maarja, je mag eigenlijk al blij zijn als je die leeftijd uberhaupt al haalt!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zo stond mijn oma er 2 jaar geleden nog voor.
Treurig, daar kan ze dan ook al niet meer echt iets mee ondernemen, ik hoop toch dat zo'n lijdensweg mij later bespaard zal blijven, het valt denk ik niet mee om iedereen te overleven!quote:[..]
Nouja, ze heeft nog een zus.Maar die is in een jaar tijd opeens heel hard afgetakeld, die ligt alleen maar in bed.
Inderdaad ja, ik denk dat de beginfase van dementie veel erger is dan een gevorderd stadium, het besef dat je aftakelt! bah!quote:[..]
Mijn oma ziet ook erg slecht, wat het onthouden erg moeilijk maakt.En het is natuurlijk ook moeilijk om te onthouden dat sommige mensen er niet meer zijn als je voornamelijk in het verleden leeft.
Wellesquote:[..]
Nietes!
Ach, die hoop heb ik al lang geleden opgegeven!quote:[..]
Doe maar niet, straks ga je nog dingen verwachten.
Er lopen zelfs weddenschappen of ze de lente nog haalt!quote:[..]
Ja, de club van 27.
Ach troost je, we hebben er eindelijk ook mannelijk gezelschap bijgekregen, hoi Litpho!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hmmm... Dit is wel erg de 'Poemie-Sadie' slowchat.
Hey Poemiequote:Op maandag 28 januari 2008 14:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach troost je, we hebben er eindelijk ook mannelijk gezelschap bijgekregen, hoi Litpho!
Hoi Lith, dat was een kort bezoekje!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey Poemie.
zo, nu weer even wat gaan doen.
.
Pas maar op dat je hem niet in het schuim laat vallen!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:25 schreef fruityloop het volgende:
Ok, heb een nieuwe Ipod gekocht, maar denk nog steeds veel aan het weekend...
Hehe, ik neem hem niet mee de badkamer in hoor.. Dan speel ik liever met wat anders..quote:Op maandag 28 januari 2008 14:37 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pas maar op dat je hem niet in het schuim laat vallen!
dat blijktquote:Op maandag 28 januari 2008 14:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Hoi Jipje!Tja, SEX is een serieuze aangelegenheid!
Goedzo, apparaten en badkamers is nogal een geladen combinatie! de vonken vliegen er dan echt vanafquote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hehe, ik neem hem niet mee de badkamer in hoor.. Dan speel ik liever met wat anders..
tenzij je d'r zo'n leuke vibrator aanhangt die ik gister voorbij zag komenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hehe, ik neem hem niet mee de badkamer in hoor.. Dan speel ik liever met wat anders..
How come?quote:
De iViboquote:Op maandag 28 januari 2008 14:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
tenzij je d'r zo'n leuke vibrator aanhangt die ik gister voorbij zag komen
Ach, dat moet af en toe ook kunnen toch?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
De iVibo. Eens zien hoe lang die Applewit gaat blijven
.
Dat zal dan inderdaad snel apple crème of apple bruin worden. (afhankelijk van de lichaamsopening)quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
De iVibo. Eens zien hoe lang die Applewit gaat blijven
.
Gelukkig idd, anders zouden we in een heel vervelende wereld leven denk ik... als je altijd maar niet serieus moet zijn....quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, dat moet af en toe ook kunnen toch?het leven is helaas niet alleen rozengeur en wodka lime!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |