Iedereen is precies op andere tijden online...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Het forum gaat vandaag weer als dikke poep door een dun rietje...
Succes en eet smakelijk!quote:
Ja ze moet het maar eens een keer goed uitleggenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En dan is ze ineens niet meer aanwezig he
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:39 schreef Jipje het volgende:
Ik ga mn Ikeapak weer eens aantrekken...
Voor de slomen onder ons: dat ik liever overdag op het werk zit en geen vrij heb, dan dat ik een dagje vrij heb terwijl ik de rest van de week in de schoolbanken moet zitten.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:25 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik snap alleen nog steeds niet wat S_S wil zeggen
Origineel.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Jipje het volgende:![]()
onze TT is gejat!
[KSC #695] Overdaad schaadt.....Niet!
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Jipje het volgende:![]()
onze TT is gejat!
[KSC #695] Overdaad schaadt.....Niet!
Copy+paste werkte goed?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht!
Ik denk niet dat iemand je het hier kwalijk zal nemen dat je je door Poemie laat inspirerenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht!
Dat boeit me niet, ik wil gewoon ook meer vrijquote:Op maandag 28 januari 2008 20:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Voor de slomen onder ons: dat ik liever overdag op het werk zit en geen vrij heb, dan dat ik een dagje vrij heb terwijl ik de rest van de week in de schoolbanken moet zitten.Capiche?
Dan regel je dat toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik wil gewoon ook meer vrij
isiets softwaretechnisch, dit ishet 8e toetsenbord ineenjaar tijdquote:Op maandag 28 januari 2008 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Koop nou eens een nieuw toetsenbord
Woei!quote:
Je kan zoveel willen. Kiezen of delen: zoveel verdienen als Jipje (en evenveel vrij), of meer verdienen maar geen vrij.quote:
pm je adres envraagsnelaanje vriendhoehij tegenover eentrio staat:')quote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Woei!Als je snel bent kan je nog seks regelen voor je 365ste dag, dan wordt het niet meer dan een jaar seksloos!
Check!quote:
Al eens aan een clean install gedacht?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
isiets softwaretechnisch, dit ishet 8e toetsenbord ineenjaar tijd
op mnwerk?:') dikke doei.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Al eens aan een clean install gedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |