Dit zou ik doen, ondanks dat dit misschien erg moeilijk is.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef zquing het volgende:
Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:
Je denkt erover om je dochter in de steek te laten?
Je moet zelf weten wat je doet maar noem jezelf geen man meer oke
Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Dat ze zegt: ik ook op jou? Ik kan me namelijk geen andere reden bedenken.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ?
Wat speelt er precies allemaal? Dat zou ik eerst eens op een rijtje krijgen. Zoals iemand hierboven al zegt, het lijken gewoon 'straks zit ik vast'-kriebels. Ik geloof in elk geval wel dat het beter is om met je partner te praten i.p.v. het met een ander te doen, maar ja, je moet wel helder hebben wat je voelt, wat je wil en wat je van die ander verwacht. Want je kan denk ik wel raden hoe ze zal reageren. Zelf zou ik d'r niet al te idioot over doen en gewoon accepteren dat er tig mensen op de wereld zijn die ook wel leuk zijn. Je kan ze nou eenmaal niet allemaal trouwen, je hebt een keuze gemaakt, je hebt een kind gekregen, wat ik eigenlijk zou willen zeggen is: stel je niet aan!quote:Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
En als ze wel verliefd op je is? Ga je dan nieuwe schoenen passen en dan pas bedenken of je je oude weggooit? Dit is jouw probleem en hoe je het oplost zegt iets over jou. Als het nodig is mag je wat mij betreft ook overplaatsing naar een andere afdeling overwegen.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
Wat is dit nou weer voor adviesquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Tournesol het volgende:
Herkenbaar.. collega's zijn vervelend.. zeker als het aantrekkelijke dames zijn. Ik zou even wachten met trouwen.. dat kan altijd nog. Ga een leuke dingen doen met die collega.
Mee eens, wat een slappe zak zou je zijn dat je je dochtertje en je huidige vriendin laat lopen voor een collega die je over een bepaalde tijd ook gaat zien zoals je nu je vriendin ziet....quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:
Je denkt erover om je dochter in de steek te laten?
Je moet zelf weten wat je doet maar noem jezelf geen man meer oke
quote:jezus christus te paard
Br33z@h'squote:dit is voor altijd en eeuwig
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn
en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!
je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.
ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef Croga het volgende:
Niets doen, verder gaan met je leven, en ZEKER niet met je verloofde over praten!
Waarschijnlijk ben je, zoals hier boven al gemeld, verliefd op het gevoel verliefd te zijn. Leuk, maar heel erg tijdelijk. Er is geen enkele reden om je verloofde dit te vertellen. Het heeft uiteindelijk geen enkele invloed op je relatie en je kunt haar er alleen maar onzeker mee maken.
Ik zou, als ik jou was, zeker genieten van dat gevoel van verliefdheid. Het is namelijk gewoon een erg leuk gevoel. Maar om je 8 jaar zekerheid en je dochter in te gaan ruilen voor een verliefdheid is dom en onzinnig.
Ik ben het met jou eens alleen zou ik fucking loser vervangen door kutkneus.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:04 schreef Seeyounelson het volgende:
Het is vrij simpel met je vriendin heb je nu acht jaar. Dat je er uberhaupt al over denkt met een dochter. Jij bent echt een fucking loser.
Kan toch dat het een 'bekende' is en dit graag anoniem wil posten.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef MailGozer het volgende:
Heb je je alleen voor dit topic vandaag geregistreerd?
1) Dus je dumpt je huidige situatie zodra je kleegatje toehapt, en als ze niet wat wil, dan blijf je ??quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
blablabla........Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij. Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ? Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
quote:[b]
Ik ben het met jou eens alleen zou ik fucking loser vervangen door kutkneus.
Mensen als TS verdienen het niet om kinderen te krijgen.
Je bent een vent, ik wist het.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!
ik denk het ook, helemaal omdat ik zelf meteen zin van krijg, dat soort empathische meimeringenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
Dit dus!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn
je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.
ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
Topic kan dichtquote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
Ja al dat gelul over lichaam, vrouwenbenen, deinende borsten, ik moest ook even een glas koud water halen. Daarbij zei je dat hij het dag in dag uit gaat doen, en dat denken mannen misschien als ze gaan trouwen, vrouwen denken "ha kind schoppen, en daarna nooit meer zo vies hoeven doen".quote:Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef milagro het volgende:
ik denk het ook, helemaal omdat ik zelf meteen zin van krijg, dat soort empathische meimeringen
DOE NIET ZO ENG!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja al dat gelul over lichaam, vrouwenbenen, deinende borsten, ik moest ook even een glas koud water halen. Daarbij zei je dat hij het dag in dag uit gaat doen, en dat denken mannen misschien als ze gaan trouwen, vrouwen denken "ha kind schoppen, en daarna nooit meer zo vies hoeven doen".
Ik geloof je niet meer.
Die een relatie van 8 jaar heeft, een kind van 7 maanden en jou met een verliefd oog aangaapt? Vandaar dat hij een kloon heeft aangemaakt.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Logician het volgende:
Doet me denken aan een collega van mij...
Zeer, zeer waar. Ik zou je kansen ook niet te hoog inschatten als ik je situatie zo lees. Grote kans dat ze naar iedereen zo lief glimlacht, zo aardig en behulpzaam is om lekker veel aandacht en goedkeuring te krijgen. Zet nooit teveel op het spel voor een vluchtige verliefdheid. Als je er nog nooit seks mee hebt gehad is het beste om zeker niks op voorhand te concluderen of aan te nemen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
In dat geval, ophouden die collega van je te cockteasen en het probleem is opgelost.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Logician het volgende:
Doet me denken aan een collega van mij...
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Die een relatie van 8 jaar heeft, een kind van 7 maanden en jou met een verliefd oog aangaapt? Vandaar dat hij een kloon heeft aangemaakt.
Waarom staat dat los? (ik snap dat je dat niet doet omdát je 'verliefd' bent, maar je gaat dit nu wel doen ondanks dát je verliefd bent)quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende:
Op dit moment hebben we de stap genomen om een 2e kind proberen te krijgen, dit staat wel los van deze soap.
... en dat potentiele neukertje natuurlijk...quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:03 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik heb nu een baan met een vaste papamiddag en ga op de fiets naar het werk. Is me eerlijk gezegd ook wel wat waard...
Ik sta nog regelmatig op het punt om mn aanstaande het te vertellen. Maar wat moet zij ermee.. Zal echt 100% negatief uitvallen. Kon ik de schuld maar delen en had ik maar eens sex met de collega.. Gewoon om te zien dat het groene gras echt niet groener is ..quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah je hebt het je aanstaande vast verteld. Dan deel je alvast een beetje de schuld als je je collega neukt "Je WIST het toch! En TOCH laat je me met 'r werken"
Absoluut niet , was een avondje voetballen en heb mn telefoon onbeschermt laten liggen. Je had haar moeten zien flippen toen ik thuis kwam ..quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt je aanstaande toch al smsjes laten lezen. Je bent je aan het indekken.
Enige wat ik me afvraag is waarom je jezelf symbolic truth hebt genoemd?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:09 schreef SymbolicTruth het volgende:
[..]
Absoluut niet , was een avondje voetballen en heb mn telefoon onbeschermt laten liggen. Je had haar moeten zien flippen toen ik thuis kwam ..
Daarnaast zijn er vast wel betere trucjes om je in te dekken.
Er is geen makkelijke oplossing. Wees een vent en doe wat je moet doen, zonder zo te klinken als een pubermeisje die haar idool aanbidt. Oók die collega is maar een mens, en ook die collega gaat niet altijd vlinders in je buik bezorgen. Dat is nieuw, dat is verliefdheid. En dat gaat over.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:59 schreef SymbolicTruth het volgende:
maybe :S
Dit is ook niet gezond en nog geen goede vriendschap. Ik vertel dit alleen maar omdat het me dwarszit. Ik ben toch echt serieus opzoek naar een (makkelijke) oplossing. Waarom kan ik sommige dingen gewoon niet krijgen bij mn aanstaande, of niet meer .. Waarom lijkt het bij mn collega zo perfect, omdat ze jonger is of gewoon nog knapper ??
Als je een echte vent was geweest had je dit al lang achter je gelaten. Al dat zelfmedelijden over die 'tegenstrijdige gevoelens' van je. Voor mij ben je een huilie. En een loser. Die niet met gevoelens om kan gaanquote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik ben echt superverliefd op een collega van mij. Zij is in mijn ogen op dit moment echter perfect en heb ook wel het gevoel dat ze me leuk vind. Er is echter een probleempje. Ongeveer een week voordat ik echt verliefd op haar werd heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Ik en mij vriendin hebben al een relatie van meer als 8 jaar. De relatie zit eigenlijk absoluut niet in een sleur, maar van verliefdheid is geen sprake meer. Ook is het nog zo dat we een dochtertje hebben van inmiddels 7 maanden.
Ik zit op dit moment dus met veel tegenstrijdige gevoelens. Al een maand lang probeer ik een oplossing te vinden. Het probleem is dat ik mijn collega dus elke dag zie en dat de verliefdheid daardoor zeker niet minder word. Het is een constante strijd tussen mijn hart en mijn hersenen. Zelfs als ik leuk weg ben met mijn verloofde en dochter denk ik aan mijn collega. Sterker nog er gaat bijna geen minuut voorbij waarbij ik niet aan haar denk.
Is er iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt ? Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ?
Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
Ja dat kan ze zeggen , maar dat hoeft ze niet per defenitie waar te maken...quote:Op zondag 28 september 2008 00:08 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik ga trouwen op de dag dat ik en mn vriendin exact 10 jaar bij elkaar zijn. Wel zo romantisch dacht ik...
Of er sprake is van sleur... Tja we hebben nog geen geraniums voor het raam. Toch is er een verschil gekomen tussen ons sinds ons dochtertje geboren is. Ze heeft natuurlijk veel aandacht voor haar.
Daarnaast heeft ze ook veeeel meer behoefte om te leven als echt gezinnetje. Zonder de leuke feestjes (dancefeesten,pinkpop) en uitstapjes.. Laat ik tijdens zulke feesten (bijna) altijd die collega tegenkomen.
Ik ben zelf ontwikkelaar bij een klein softwarebedrijfje en zei is officemanager/secretaresse. Dus ze doet het niet om hogerop te willen. We hebben extra veel contact omdat er intern veel stribbelingen zijn geweest met andere collega's. Zo is het eigenlijk een beetje begonnen, de hele dag achter MSN en altijd wat te vertellen. Als het rustig ging over onderwerpen over het werk gingen we hele gesprekken voeren over prive zaken.
Als ik stiekum met haar het bed zal delen, zou ik echt niet eens willen trouwen. Wie houd ik dan echt voor de gek. Ook kan ik het gewoon niet tegen mn aanstaande zeggen. Ze heeft al eens gezegd dat als ik ook maar verliefd werd op een ander, ik mn dochtertje nooit meer zou zien. ...
quote:Op zondag 28 september 2008 00:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Verliefdheid is naar mijn mening voor een heel groot deel een keuze, je kunt verliefdheid sturen. Jij zit deze verliefdheid alleen maar te voeden door contact met haar te blijven zoeken i.p.v. afstand te nemen. Bovendien idealiseer je haar. Natuurlijk is het met haar nu alleen maar leuk. Als je met haar zou leven zou het op een gegeven moment net zo goed 'gewoon' en een 'sleur' worden. Neem je verantwoordelijkheid en zet deze vrouw uit je hoofd en neem afstand, houd het contact wat zakelijker en ga zéker niet alle dingen die je moeilijk vindt in je relatie met haar zitten bespreken.
Dat allebei.quote:Op zondag 28 september 2008 00:42 schreef Fakkan het volgende:
Mijn god, wat een watje ben jij zeg. Ben jij nou een puber of een volwassen man? Ik ben er nog niet uit. Als je met je aanstaande vrouw serieus verder wilde gaan, dan was deze kwestie geen eens een topic waard.
Ik vrees dat je eerste advies al te laat komt.quote:Op zondag 28 september 2008 00:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Koop in hemelsnaam condooms en zeg die bruiloft af! Dit is toch geen basis om te trouwen en nog een kind te krijgen?!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik laat de telefoon wel vaker liggen .. Maar verwijder de smsjes, ben alleen hier en daar een paar vergeten.
Misschien sms en msn ik wel veel met haar om de aandacht ...
Het is niet alleen maar flirterij.
In een normale relatie zijn er vaak stribbelingen, over geld of het huishouden. Bij haar heb ik altijd positieve gesprekken. Gewoon echt altijd leuk gezellig, lachen. Komt er dus ook op neer dat als ik thuis problemen heb (niet vaak) ik toch naar mn collega toetrek en de situatie vertel. Ze weet ook zeker meer van mij als sommige van mn beste vrienden.
quote:Op zondag 28 september 2008 00:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Verliefdheid is naar mijn mening voor een heel groot deel een keuze, je kunt verliefdheid sturen. Jij zit deze verliefdheid alleen maar te voeden door contact met haar te blijven zoeken i.p.v. afstand te nemen. Bovendien idealiseer je haar. Natuurlijk is het met haar nu alleen maar leuk. Als je met haar zou leven zou het op een gegeven moment net zo goed 'gewoon' en een 'sleur' worden. Neem je verantwoordelijkheid en zet deze vrouw uit je hoofd en neem afstand, houd het contact wat zakelijker en ga zéker niet alle dingen die je moeilijk vindt in je relatie met haar zitten bespreken.
Je bedoelt dat TS niet aan kind nummer 1 had moeten beginnen als ie toch niet bereid is ervoor te zorgen en het leven van tien jaar geleden wil leven? Eens. Maar kind nummer 2 kan hopelijk voorkomen worden.quote:Op zondag 28 september 2008 00:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vrees dat je eerste advies al te laat komt.
Nee, ik vrees dat nummer 2 al in aantocht is (hoewel je met wat je over kind nummer 1 zegt ook groot gelijk hebt). TS schreef namelijk dat z'n vriendin hiertoe het initiatief had genomen, al vóór dat ze mot kregen.quote:Op zondag 28 september 2008 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Je bedoelt dat TS niet aan kind nummer 1 had moeten beginnen als ie toch niet bereid is ervoor te zorgen en het leven van tien jaar geleden wil leven? Eens. Maar kind nummer 2 kan hopelijk voorkomen worden.
En zal ik je eens wat vertellen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
In een normale relatie zijn er vaak stribbelingen, over geld of het huishouden. Bij haar heb ik altijd positieve gesprekken. Gewoon echt altijd leuk gezellig, lachen. Komt er dus ook op neer dat als ik thuis problemen heb (niet vaak) ik toch naar mn collega toetrek en de situatie vertel. Ze weet ook zeker meer van mij als sommige van mn beste vrienden.
Nou nee. Voor haar niet echt he?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende:
Tijd voor een update. Ik ga nog steeds trouwen met de vrouw die ik ten huwelijk heb gevraagd. Gelukkig maar.
Gek he? Met een vent die op twee paarden wedt en dan geen 100% gevoel meer. On-be-grij-pe-lijkquote:We hebben inmiddels zelfs een ander huis gekocht om burgelijker te worden :S
De vlinders dingen die ik voelde voor mn collega zijn verdwenen. Toch kan ik nog steeds niet stoppen met denken aan haar. Ik snap er geen hout meer van en heb serieus geen idee wat ik moet doen. Ik heb veel geprobeerd om een betere chemie te creeeren met mn aanstaande. Ik heb nog nooit zovaak Center Parcs gezien als dit jaar.
Mn collega blijft gewoon de coolste vrouw die ik op dit moment ken. Zelfs toen ze op vakantie was naar Gran Caneria (als vrijgezel) smste ze mij elke dag. Ook als ik in center parcs zat kreeg ik smsjes van haar dat ze me miste.(en misschien dom, maar ik reageerde hetzelfde) Kortom er ging eigenlijk ook geen dag voorbij dat wel elkaar niet spraken. Echter als ik haar bel om wat af te spreken (kroegje, shoppen) is ze terughoudend (=verstandig). We hebben nog nooit gezoend of wat dan ook ...
Mijn aanstaande vrouw kent haar ook goed en is erg jaloers. Ze heeft wat smsjes gelezen en is echt bang dat ze verliefd op mij is. Ik denk zelf echt nog van niet. Na wat troubles in paradise heb ik het contact echt geminimaliseerd (met mn collega). De binding die ik met mn aanstaande een jaar geleden had, is helaas nog niet terug.
Nee dat staat daar niet los van, want dit tweede kind komt in jouw opgeklopte bullshit terecht.quote:Op dit moment hebben we de stap genomen om een 2e kind proberen te krijgen, dit staat wel los van deze soap.
Omdat jij er een ander gevoel bij hebt (gehad) dan "gewoon" vrienden. Ik sms mijn vrienden niet elke dag en probeer niet met ze af te spreken. Zij reageert dan wel terughoudend, jij hebt de stap al gezet hoor. En wat "knap" dat je het contact "geminimaliseerd" hebt en niet gezoend hebt ofzoquote:nog een leuk detail is dat mn collega ook op onze bruiloft komt. Het moet geen Ross incident worden :S
Kortom bij vlagen voel ik de geluk van mn gezinnetje en af en toe zoek ik toch het avontuur of het groenere gras. Ik ben opzoek naar het geluk natuurlijk en hoop dat alles goed blijft gaan. De kans is erg klein dat ik en mn collega elkaar minder gaan zien of dat onze wegen scheiden. Ik heb er veel over gepraat met mn kameraden en logisch genoeg geeft iedereen hetzelfde advies...
Ik kan het alleen niet makkelijk loslaten, ik weet alles van haar, serieus alles en ik zie haar echt elke werkdag ..
Waarom kunnen we niet gewoon vrienden worden ...
Ja, jij charmeur, droomprins.quote:Op zondag 28 september 2008 00:08 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik ga trouwen op de dag dat ik en mn vriendin exact 10 jaar bij elkaar zijn. Wel zo romantisch dacht ik...
...
Speltip 14: Spreid je kansenquote:Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef Mwanatabu het volgende:
*knip*
Gek he? Met een vent die op twee paarden wedt en dan geen 100% gevoel meer. On-be-grij-pe-lijk
*knip*
Daar moet je onmiddellijk mee stoppen. Op deze manier maak je deze vrouwelijke collega een te belangrijke figuur in je leven. Je vrouw verdient het niet dat jullie relatie en de dagelijkse dingen die zich daarbij voordoen aan de neus van een vrouwelijke collega worden gehangen, omdat jij je daarbij goed voelt. Stop met puberen en wordt een volwassen vent, kom op zeg, je hebt toch ook een kind. Laat die meid verkering zoeken met een vrije jongen. Je bent leuk genoeg, anders had je vrouw wel nee gezegd toen je haar ten huwelijk vroeg, hoeveel bevestiging heb je nou nodig??quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik laat de telefoon wel vaker liggen .. Maar verwijder de smsjes, ben alleen hier en daar een paar vergeten.
Misschien sms en msn ik wel veel met haar om de aandacht ...
Het is niet alleen maar flirterij.
Center Parcs, de plek voor romantiek?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende: Ik heb veel geprobeerd om een betere chemie te creeeren met mn aanstaande. Ik heb nog nooit zovaak Center Parcs gezien als dit jaar.
Het bovenstaande geeft mij aan dat je weet dat zij gevoelens voor je heeft, ook al zeg je dat je denkt van niet. Want gebaseerd op het bovenstaande dat jij hebt geplaatst is het duidelijk dat jij inmiddels een belangrijke keuze hebt genomen. Namelijk: Je wilt haar in jouw leven. Op welke manier dan ook. Koste wat het kost. Daar gaat het nu allemaal om.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ze heeft wat smsjes gelezen en is echt bang dat ze verliefd op mij is. Ik denk zelf echt nog van niet.
…
De kans is erg klein dat ik en mn collega elkaar minder gaan zien of dat onze wegen scheiden. Ik heb er veel over gepraat met mn kameraden en logisch genoeg geeft iedereen hetzelfde advies...
Ik kan het alleen niet makkelijk loslaten, ik weet alles van haar, serieus alles en ik zie haar echt elke werkdag ..
Waarom kunnen we niet gewoon vrienden worden ...
Goed gedaan, echt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
Het is inmiddels alweer lang geleden. De topictitel klopt in ieder geval niet meer. Ben gelukkig getrouwd en de 2e is nu ook op komst. Ik put veel energie uit mn gezin. Het is, hoe burgelijk ook, toch echt wel fantastisch.
Heb echt extra veel tijd thuis besteed en maar een lange vakantie opgenomen. Regelmatig zijn ik en mn vrouw er even tussen uit gegaan. Simpele dingen, tijd voor elkaar, theater, bioscoop en uit eten. Ook nog meer gedaan als gezin.
De office manager van mn leven is nog steeds superlekker en we ouwehoeren nog wel op het werk, gewoon leuk. We hebben knallende ruzie gehad en we hebben het goed uitgepraat. We zijn nu gezellige collega's en hebben buiten het werk helemaal geen contact meer. Soms kijk ik nog stiekem op mn telefoon of ze me gesmst heeft, maar weet ook dat het nooit meer zo zou zijn. Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels. Langzaam gaat het "foute" gevoel weg...
Toch raar om er nog elke dag er mee geconfronteerd word, daardoor gaat het te langzaam. Ben ook maar op zoek gegaan naar een andere baan. Is voor mijn vrouw ook een veel fijner gevoel.
Ben er nooit achter gekomen wat ze nu van mij dacht ..
Respect dudequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
Het is inmiddels alweer lang geleden. [knip]
Nou ja, lang geleden, een maand of drie. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het verstandig is om in zo'n rollercoaster van emoties een tweede kind op de wereld te zetten. Binnen drie maanden van: m'n collega is de coolste vrouw die ik ken naar: ben gelukkig getrouwd. Ik geloof niet in sprookjes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
Het is inmiddels alweer lang geleden. De topictitel klopt in ieder geval niet meer. Ben gelukkig getrouwd en de 2e is nu ook op komst. Ik put veel energie uit mn gezin. Het is, hoe burgelijk ook, toch echt wel fantastisch.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
Het is inmiddels alweer lang geleden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Rainbow007 het volgende:
Als het nou 3 maanden of 6 maanden was zou ik zeggen nou dat waait wel over.
En als ze dan met DNA testen komt je kunt haar altijd nog in zee dumpen a la Joran.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef LaZZ het volgende:
Vriendin dumpen, kind ontkennen en verdergaan met je collega. Zij is de ware.
Dat kun je nog steeds vragen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ben er nooit achter gekomen wat ze nu van mij dacht ..
Maar dat zou ik vooral niet doen.quote:
Die kameraad toch.quote:Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef skippy22 het volgende:
Kameraad van me is getrouwd met een muts van heb ik jeTerwijl hij helemaal verliefd was op een heel leuk meisje En het was wederzijds best jammer dan
Is dit gevoel gezond? Ik heb precies hetzelfde bij een goeie vriendin van me.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef zquing het volgende:
Je gaat trouwen en wil nog snel iemand anders neuken. De vraag is of dat verstandig is en je hebt ook nog een dochtertje.......
Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
Eensch!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat iedereen wel eens in zo'n situatie terecht komt waarin ze toch wel van hun partner houden, maar ook verliefd zijn op een ander. Die dingen staan los van elkaar. De meeste mensen die vreemdgaan not-done vinden hebben duidelijk nog nooit zo'n situatie zelf meegemaakt, en als ze er zelf inzitten dan is het ineens anders uiteraard. Hypocriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |