abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56355459
Ik ben echt superverliefd op een collega van mij. Zij is in mijn ogen op dit moment echter perfect en heb ook wel het gevoel dat ze me leuk vind. Er is echter een probleempje. Ongeveer een week voordat ik echt verliefd op haar werd heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Ik en mij vriendin hebben al een relatie van meer als 8 jaar. De relatie zit eigenlijk absoluut niet in een sleur, maar van verliefdheid is geen sprake meer. Ook is het nog zo dat we een dochtertje hebben van inmiddels 7 maanden.
Ik zit op dit moment dus met veel tegenstrijdige gevoelens. Al een maand lang probeer ik een oplossing te vinden. Het probleem is dat ik mijn collega dus elke dag zie en dat de verliefdheid daardoor zeker niet minder word. Het is een constante strijd tussen mijn hart en mijn hersenen. Zelfs als ik leuk weg ben met mijn verloofde en dochter denk ik aan mijn collega. Sterker nog er gaat bijna geen minuut voorbij waarbij ik niet aan haar denk.
Is er iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt ? Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ?
Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
pi_56355541
klinkt meer als "laatste moment daarna zit ik vast" kriebels. weet je zeker dat je niet verliefd bent op het gevoel verliefd te zijn?

anyway: probeer te bedenken wat jij graag wilt, en weeg dat af tegen je verplichtingen tegenover je verloofde en dochtertje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_56355599
Je gaat trouwen en wil nog snel iemand anders neuken. De vraag is of dat verstandig is en je hebt ook nog een dochtertje.......

Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56355632
porbber het toch maat te negeren
veel mensen zullen dit wel eens meemaken!
nu weet je wat je hebt,en die collega kan nog zo leuk en perfect zijn, op je werk
je weet niet hoe ze is ,buiten het werk,vaak is het dan minder perfect dan je denkt
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_56355635
Niets doen, verder gaan met je leven, en ZEKER niet met je verloofde over praten!

Waarschijnlijk ben je, zoals hier boven al gemeld, verliefd op het gevoel verliefd te zijn. Leuk, maar heel erg tijdelijk. Er is geen enkele reden om je verloofde dit te vertellen. Het heeft uiteindelijk geen enkele invloed op je relatie en je kunt haar er alleen maar onzeker mee maken.

Ik zou, als ik jou was, zeker genieten van dat gevoel van verliefdheid. Het is namelijk gewoon een erg leuk gevoel. Maar om je 8 jaar zekerheid en je dochter in te gaan ruilen voor een verliefdheid is dom en onzinnig.
pi_56355646
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef zquing het volgende:

Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
Dit zou ik doen, ondanks dat dit misschien erg moeilijk is.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_56355693
Heel herkenbaar. De verliefdheid gaat over, het is wel lastig dat je haar dagelijks ziet.
En degene die je nu als de ideale match ziet, is dat over een paar jaar ook niet meer. Als je een tijd bij elkaar bent kan het gebeuren dat je verliefd wordt op een ander en het is aan jou of je er iets mee doet.

Als je een vriendin hebt waar je mee wil trouwen en een dochter van 7 maanden, zou ik nog een goed achter mijn oren krabben en lekker voor haar gaan. Tenzij je een puinhoop van je leven wilt maken.
pi_56355742
Je denkt erover om je dochter in de steek te laten?

Je moet zelf weten wat je doet maar noem jezelf geen man meer oke
Beter 1 vogel in de hand dan geen hand
pi_56355769
Je hebt vaker spijt van de dingen die je niet hebt gedaan dan van de dingen die je wel hebt gedaan.

Wel vreemd trouwens dat je tot over je oren verliefd wordt op iemand die je niet kent buiten het werk (neem ik dan maar even aan), je bent toch geen puber meer?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56355777
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56355885
Tsja, lastig. Maar denk er goed over na voor je je relatie en misschien zelfs de relatie vader-dochter te grabbel gooit.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56356060
Je kind gaat voor je eigen gevoelens. Jullie hebben ervoor gekozen dit kind op de wereld te brengen dan moet je er ook voor zorgen dat het in een stabiele omgeving opgroeid. En paps die er vanwege een losse verliefdheid vandoor is gegaan is niet bepaald stabiel. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?

Daarbij, hebben jij en je verloofde nooit besproken over hoe en wat als 1 van beide verliefd wordt op een ander? Mijn vriend en ik hebben dit besproken en ik weet dat hij het van mij wel zou willen weten en ik wil het van hem niet weten. Wel verwachten wij van elkaar dat als het gebeurd, de ander afstand neemt.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 09:28:05 #13
43556 miss_dynastie
pi_56356107
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Wat wil je daar in hemelsnaam mee bereiken? Dat ze zegt: ik ook op jou? Ik kan me namelijk geen andere reden bedenken.
quote:
Wat speelt er precies allemaal? Dat zou ik eerst eens op een rijtje krijgen. Zoals iemand hierboven al zegt, het lijken gewoon 'straks zit ik vast'-kriebels. Ik geloof in elk geval wel dat het beter is om met je partner te praten i.p.v. het met een ander te doen, maar ja, je moet wel helder hebben wat je voelt, wat je wil en wat je van die ander verwacht. Want je kan denk ik wel raden hoe ze zal reageren. Zelf zou ik d'r niet al te idioot over doen en gewoon accepteren dat er tig mensen op de wereld zijn die ook wel leuk zijn. Je kan ze nou eenmaal niet allemaal trouwen, je hebt een keuze gemaakt, je hebt een kind gekregen, wat ik eigenlijk zou willen zeggen is: stel je niet aan!
pi_56356234
Herkenbaar.. collega's zijn vervelend.. zeker als het aantrekkelijke dames zijn. Ik zou even wachten met trouwen.. dat kan altijd nog. Ga een leuke dingen doen met die collega.
Signature
  Vis een optie? maandag 28 januari 2008 @ 09:39:28 #15
70532 loveli
N
pi_56356290
quote:
Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
En als ze wel verliefd op je is? Ga je dan nieuwe schoenen passen en dan pas bedenken of je je oude weggooit? Dit is jouw probleem en hoe je het oplost zegt iets over jou. Als het nodig is mag je wat mij betreft ook overplaatsing naar een andere afdeling overwegen.
En waarom heb je je vriendin ten huwelijk gevraagd als je helemaal niet zeker van je zaak bent? Verliefd zijn terwijl je verloofd bent klinkt als een laatste escape, 'what if'. Vertel je vriendin niet over je collega, maar hou wel goed contact met haar.

En je collega is 'perfect'. Hoe makkelijk is het om verliefd te zijn op een onbereikbare (?), perfecte vrouw. Je kunt je complete ideaalbeeld over haar projecteren. Maar is ze ook zo perfect als ze een relatie van 8 jaar, een kind van 7 maanden heeft en een twijfelende vriend heeft?
crap in = crap out
pi_56356409
Die verliefdheid gaat wel over, en zeker als die collega een relatie krijgt maar hopelijk niet met jou.
Iedereen is weleens verliefd of het nu een man is of een vrouw, samenwonend of getrouwd, en pas nadien als je toch gekozen hebt voor je vrouw, of in jouw geval je vriendin waar je een kind bij hebt, pas dan zie je in dat je blij bent dat je je relatie niet opgezegd hebt, voor iets als verliefdheid.
Ja tis een fijn gevoel, maar denk ook eens na over het aantal jaren dat je nu al hebt opgebouwd in je huidige relatie, en die je zou laten vallen.
Al die jaren moet je dan wéér opbouwen en wie zegt dat dat goed gaat?
Daarnaast is je kind er nog, die verder zou moeten zonder vader in het gezin.
Mocht je toch je aanstaande bruid verlaten dan is een dikke alimentatie betalen en dus de verder rest van je leven dik in de schuld zitten méér dan terecht.
Had je maar niet moeten toegeven aan een dom iets als verliefd zijn, want geloof me er komen nog wel meer dames waar je "verliefd"op word.
Op je werk honger krijgen en thuis gaan eten dus :-)
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
  maandag 28 januari 2008 @ 09:49:55 #17
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56356445
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Tournesol het volgende:
Herkenbaar.. collega's zijn vervelend.. zeker als het aantrekkelijke dames zijn. Ik zou even wachten met trouwen.. dat kan altijd nog. Ga een leuke dingen doen met die collega.
Wat is dit nou weer voor advies ?
Wil je dat hij zijn vrouw en dochtertje verlaat ofzo?
There is no rehab for stupidity.
  maandag 28 januari 2008 @ 09:50:17 #18
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56356451
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef The_Interpreter het volgende:

Mee eens, wat een slappe zak zou je zijn dat je je dochtertje en je huidige vriendin laat lopen voor een collega die je over een bepaalde tijd ook gaat zien zoals je nu je vriendin ziet....

Leuk ook om later met je dochter te praten over eerlijkheid e.d.

jaaahaaa,want paps hier is bij jouw mama weggegaan, omdat hij zo nodig een kleegatje moest ketsen
We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
pi_56356458
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn

en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!

je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.

ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 28 januari 2008 @ 09:56:42 #20
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56356560
quote:
jezus christus te paard
quote:
dit is voor altijd en eeuwig
Br33z@h's .
There is no rehab for stupidity.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 januari 2008 @ 10:00:19 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56356613
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn

en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!

je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.

ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
pi_56356681
Deze verliefdheid zal ook weer overgaan. Als je hieraan toegeeft eindig je op den duur weer met niks.
pi_56356691
Het is vrij simpel met je vriendin heb je nu acht jaar. Dat je er uberhaupt al over denkt met een dochter. Jij bent echt een fucking loser. Je bent zeker zo'n sjonny pappa met hippe kleertjes, pall mall shirtje, strakke broek en van die puntschoenen.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:06:35 #24
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_56356725
Vriendin dumpen, kind ontkennen en verdergaan met je collega. Zij is de ware.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_56356792
Heb je je alleen voor dit topic vandaag geregistreerd?
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
pi_56356810
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef Croga het volgende:
Niets doen, verder gaan met je leven, en ZEKER niet met je verloofde over praten!

Waarschijnlijk ben je, zoals hier boven al gemeld, verliefd op het gevoel verliefd te zijn. Leuk, maar heel erg tijdelijk. Er is geen enkele reden om je verloofde dit te vertellen. Het heeft uiteindelijk geen enkele invloed op je relatie en je kunt haar er alleen maar onzeker mee maken.

Ik zou, als ik jou was, zeker genieten van dat gevoel van verliefdheid. Het is namelijk gewoon een erg leuk gevoel. Maar om je 8 jaar zekerheid en je dochter in te gaan ruilen voor een verliefdheid is dom en onzinnig.
Helemaal mee eens.
En inderdaad zeker niet vertellen aan je verloofde, dat maakt veel meer kapot dan je lief is. En die verliefdheid is waarschijnlijk zo over.
Ik zou verder niet te veel genieten van het verliefd zijn, maar vooral ook proberen om je collega als collega te zien, en niet als mogelijke partner/etc.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:13:33 #27
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_56356868
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:04 schreef Seeyounelson het volgende:
Het is vrij simpel met je vriendin heb je nu acht jaar. Dat je er uberhaupt al over denkt met een dochter. Jij bent echt een fucking loser.
Ik ben het met jou eens alleen zou ik fucking loser vervangen door kutkneus.
Mensen als TS verdienen het niet om kinderen te krijgen.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_56356931
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef MailGozer het volgende:
Heb je je alleen voor dit topic vandaag geregistreerd?
Kan toch dat het een 'bekende' is en dit graag anoniem wil posten.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:17:49 #29
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56356944
quote:
blablabla........

• Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.

• Moet ik mijn collega de situatie uitleggen en vertellen dat ik verliefd ben ?

• Of moet ik mijn verloofde vertellen wat er allemaal speelt ?
  • 1) Dus je dumpt je huidige situatie zodra je kleegatje toehapt, en als ze niet wat wil, dan blijf je ??
    2) Ja
    3) Ja
    We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
    pi_56357067
    quote:
    [b]
    Ik ben het met jou eens alleen zou ik fucking loser vervangen door kutkneus.
    Mensen als TS verdienen het niet om kinderen te krijgen.

Wat een simpele reactie. Zeker nooit in een lange relatie gezeten. Pffff.
      maandag 28 januari 2008 @ 10:30:18 #31
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_56357203
    quote:
    Je bent een vent, ik wist het.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_56357255
    Waarom zou je überhaupt willen weten of het wederzijds is? Maakt dat de situatie makkelijker? Ik bedoel, achter elk stapje schuilt een nieuw gevaar. Wat als ze jou idd ziet zitten? Lijkt me dat je relatie dan nog meer op de helling komt te staan. Door jouw doen! Nu denk je er alleen maar aan en loopt je van alles aan te praten waarschijnlijk.

Plus de consequenties: je gaat er vandoor met meisje 2. En wat doet dat met meisje 1? Ik neem aan dat als je daar 8 jaar mee samenwoont, een dochter hebt en je haar ten huwelijk hebt gevraagd dat het je toch iets moet doen als je haar naar de klote helpt.
    En zelfs als je verblind bent door dame 2 dat numero 1 overstemd wordt, dan denk ik niet dat je je over het verdriet van je dochtertje heen kan kijken. Denk er even over na dat je haar niet meer in bed kunt stoppen elke dag en haar ziet opgroeien met de intensiteit die je nu waarschijnlijk wel hebt. Want die pijn raakt jou ook.

En ja, het kán dat jouw gevoel voor 2 echt is en dat ze straks net zo leuk, nee zelfs leuker is dan nummer 1. Maar gezien de kansberekening denk ik dat voor 2 gaan een hoop verdriet met zich mee gaat brengen dat de lol al snel zal overschaduwen.

En oh ja, verliefd worden op iemand anders gebeurt heel veel mensen. Het gaat erom hoe je ermee omgaat. Maak er een leuk moment van voor jezelf dat je op je vriendin/verloofde projecteert en zit de rit uit.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_56357467
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 10:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Je bent een vent, ik wist het.
    ik denk het ook, helemaal omdat ik zelf meteen zin van krijg, dat soort empathische meimeringen
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      maandag 28 januari 2008 @ 10:58:17 #34
    203900 bryanw
    Thuiswerk Nederland
    pi_56357764
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_56357892
    Pas als je haar even mee naar de toiletten zou nemen en daar een nummertje maakt kom je tot het inzicht dat dit niet verliefdheid is. In m'n beginjaren maakte ik die fout ook weleens.
      maandag 28 januari 2008 @ 11:10:08 #36
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56357988
    quote:

Dit dus!
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56358046
    TS ligt te neuken in het kopieerhok.
      Moderator maandag 28 januari 2008 @ 11:31:21 #38
    5428 crew  miss_sly
    pi_56358465
    quote:

Eyeopener enzo. Duidelijke zaak, verder heeft TS geen advies meer nodig, dit zegt genoeg
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      maandag 28 januari 2008 @ 11:38:57 #39
    172358 oddman
    Introspecteur
    pi_56358608
    Eén van die dingen die je moet leren door ervaring.

Wel, aangezien je om advies vraagt en je vooral gescheld naar je hoofd krijgt, TS, de feiten.
    Het is het nooit waard om voor een 'verliefdheid' van wat voor intensiteit dan ook een relatie die je zowel gevoelsmatig als bewust aangegaan bent te verwaarlozen.
    Stel nou dat je vriendin van 8 jaar eigenlijk helemaal niet bij je past, dan kan ik het me nog voorstellen. Maar goed, dan ligt het probleem dáár en moet je dat oplossen. Wegrennen met je afleiding gaat in geen geval helpen.
    "The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
    - Bertrand Russell
    pi_56358800
    quote:

Topic kan dicht
      maandag 28 januari 2008 @ 11:57:59 #41
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_56358978
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 10:42 schreef milagro het volgende:
    ik denk het ook, helemaal omdat ik zelf meteen zin van krijg, dat soort empathische meimeringen
    Ja al dat gelul over lichaam, vrouwenbenen, deinende borsten, ik moest ook even een glas koud water halen. Daarbij zei je dat hij het dag in dag uit gaat doen, en dat denken mannen misschien als ze gaan trouwen, vrouwen denken "ha kind schoppen, en daarna nooit meer zo vies hoeven doen".

Ik geloof je niet meer .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_56359074
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 11:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja al dat gelul over lichaam, vrouwenbenen, deinende borsten, ik moest ook even een glas koud water halen. Daarbij zei je dat hij het dag in dag uit gaat doen, en dat denken mannen misschien als ze gaan trouwen, vrouwen denken "ha kind schoppen, en daarna nooit meer zo vies hoeven doen".

Ik geloof je niet meer .
    DOE NIET ZO ENG!

kiddo is anderhalf... anderhalf jaar plus 9 maanden is ehm, 2 jaar en 4 maanden ommenabij...

ZO LANG GEEN SEKS??? rot op, dat is niet waarom ik getrouwd ben met een jongere man!
      maandag 28 januari 2008 @ 12:09:40 #43
    187328 B1nulnul
    telefoon te koop
    pi_56359211
    Simpel, als je relatie goed is, maak het dan niet kapot voor een verliefdheid.
    Als je relatie niet goed is, beeindig deze dan eerst netjes en duik niet gelijk het bed van een ander in.
    ik heb ook altijd pech.. :'(
    pi_56360431
    Doet me denken aan een collega van mij...
      Vis een optie? maandag 28 januari 2008 @ 13:15:29 #45
    70532 loveli
    N
    pi_56360637
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Logician het volgende:
    Die een relatie van 8 jaar heeft, een kind van 7 maanden en jou met een verliefd oog aangaapt? Vandaar dat hij een kloon heeft aangemaakt.
    crap in = crap out
    pi_56360752
    quote:
    Zeer, zeer waar. Ik zou je kansen ook niet te hoog inschatten als ik je situatie zo lees. Grote kans dat ze naar iedereen zo lief glimlacht, zo aardig en behulpzaam is om lekker veel aandacht en goedkeuring te krijgen. Zet nooit teveel op het spel voor een vluchtige verliefdheid. Als je er nog nooit seks mee hebt gehad is het beste om zeker niks op voorhand te concluderen of aan te nemen.
      maandag 28 januari 2008 @ 13:25:45 #47
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_56360838
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Logician het volgende:
    In dat geval, ophouden die collega van je te cockteasen en het probleem is opgelost.
    Ik ga naar huis.
    pi_56360853
    Ik zou zeggen, wat voor een idioot ben je als je je dochter achterlaat en een nog niet gesloten huwelijk afzegt voor een kantoorsletje dat een paar keer naar je gelachen heeft en je schouder twee keer vriendschappelijk heeft aangeraakt, waarvan je niet eens weet of zij vergelijkbare gevoelens voor jou heeft.

Of nog simpeler, als je een week eerder je vrouw ten huwelijk hebt gevraagd zal je relatie wel niet zo heel vreselijk zijn, dus wat voor bosmongool ben je dan ueberhaupt om je dochter achter te laten.

Maar Milagro formuleert het beter en mooier.

Sommige mensen maken ook echt hun eigen dilemma's, kijk nou eens goed in de spiegel en zie een vent die bevangen is door idiote gevoelens die zwerven tussen bindingsangst en midlife-crisis. Zo'n slapjanus waar er in elke sit-com wel eentje van rondloopt.
    twee violen en een trommel en een fluit
    pi_56360948
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Die een relatie van 8 jaar heeft, een kind van 7 maanden en jou met een verliefd oog aangaapt? Vandaar dat hij een kloon heeft aangemaakt.

Een collega van mij heeft ook een klein kindje van die leeftijd, hij is net getrouwd maar loopt ondertussen de hele dag achter een collega aan, zij is een regelrechte flirt en ze gaan vaak samen weg. Ook iets dat redelijk uit de hand kan gaan lopen zeg maar...

Ik vind dat als je niet 100% voor iemand gaat je diegene beter kan kwetsen door ze de waarheid te vertellen en evt. het hele trouw gedoe af te blazen dan dat je iemand een leugen laat leven.
    pi_56361065
    Vooruit dan, soft als ik ben zal ik nog met een serieus advies komen:

Ga de dingen doen die je samen met je vriendin deed toen jullie nog wel verliefd waren, verras haar met een weekendje weg en REGEL ZELF DE OPPAS, dat moet je dan dus niet nog es aan haar vragen... (ergens heb ik het gevoel dat je dat helemaal aan haar zou overlaten).

Vuurtjes moeten brandstof, anders doven ze en mensen vergeten dat veel te vaak... en dan gaan ze na een jaar of 8 zeiken dat ze "opeens" niet meer verliefd op elkaar zijn en ze weten nooit hoe dat nou in godsnaam kan

Furthermore, onderschat niet wat een impact het ouders worden heeft, zeven jaar was je met z'n tweetjes, had je misschien alle aandacht van haar. Nu moet je haar delen en ook jouw aandacht verdelen, tuurlijk lijkt een frisse relatie met een persoontje die je totaal niet kent en waar je je idealen dus lekker op los kan laten (lees= FANTASIEËN).

Even een realitycheck lijkt me erg handig...

En DOEN NOU dat weekendje, of om mijn part 1 nachtje, opa en oma willen best een nachtje oppassen.

mannen kunnen toch wel vuurtjes maken of niet dan????
    pi_61960956
    Tijd voor een update. Ik ga nog steeds trouwen met de vrouw die ik ten huwelijk heb gevraagd. Gelukkig maar.
    We hebben inmiddels zelfs een ander huis gekocht om burgelijker te worden :S

De vlinders dingen die ik voelde voor mn collega zijn verdwenen. Toch kan ik nog steeds niet stoppen met denken aan haar. Ik snap er geen hout meer van en heb serieus geen idee wat ik moet doen. Ik heb veel geprobeerd om een betere chemie te creeeren met mn aanstaande. Ik heb nog nooit zovaak Center Parcs gezien als dit jaar.
    Mn collega blijft gewoon de coolste vrouw die ik op dit moment ken. Zelfs toen ze op vakantie was naar Gran Caneria (als vrijgezel) smste ze mij elke dag. Ook als ik in center parcs zat kreeg ik smsjes van haar dat ze me miste.(en misschien dom, maar ik reageerde hetzelfde) Kortom er ging eigenlijk ook geen dag voorbij dat wel elkaar niet spraken. Echter als ik haar bel om wat af te spreken (kroegje, shoppen) is ze terughoudend (=verstandig). We hebben nog nooit gezoend of wat dan ook ...
    Mijn aanstaande vrouw kent haar ook goed en is erg jaloers. Ze heeft wat smsjes gelezen en is echt bang dat ze verliefd op mij is. Ik denk zelf echt nog van niet. Na wat troubles in paradise heb ik het contact echt geminimaliseerd (met mn collega). De binding die ik met mn aanstaande een jaar geleden had, is helaas nog niet terug. Op dit moment hebben we de stap genomen om een 2e kind proberen te krijgen, dit staat wel los van deze soap.

nog een leuk detail is dat mn collega ook op onze bruiloft komt. Het moet geen Ross incident worden :S

Kortom bij vlagen voel ik de geluk van mn gezinnetje en af en toe zoek ik toch het avontuur of het groenere gras. Ik ben opzoek naar het geluk natuurlijk en hoop dat alles goed blijft gaan. De kans is erg klein dat ik en mn collega elkaar minder gaan zien of dat onze wegen scheiden. Ik heb er veel over gepraat met mn kameraden en logisch genoeg geeft iedereen hetzelfde advies...
    Ik kan het alleen niet makkelijk loslaten, ik weet alles van haar, serieus alles en ik zie haar echt elke werkdag ..
    Waarom kunnen we niet gewoon vrienden worden ...
    pi_61961017
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende:
    Op dit moment hebben we de stap genomen om een 2e kind proberen te krijgen, dit staat wel los van deze soap.
    Waarom staat dat los? (ik snap dat je dat niet doet omdát je 'verliefd' bent, maar je gaat dit nu wel doen ondanks dát je verliefd bent)
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
    pi_61961073
    om haar makkelijker los te laten ; ga op zoek naar een andere baan
    pi_61961075
    Okee staat misschien niet helemaal los, ik noem het niet voor niks. De reden dat het enigszins los staat is dat eigenlijk mn aanstaande het initiatief heeft genomen.Nog voordat ze jaloers werd, en meer details had achterhaald .. Ik sta er zelf wel achter
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2008 @ 23:01:05 #55
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61961079
    Ah je hebt het je aanstaande vast verteld. Dan deel je alvast een beetje de schuld als je je collega neukt "Je WIST het toch! En TOCH laat je me met 'r werken"

pi_61961118
    Laat ik trouwens ook nog even vermelden dat ik de afgelopen 2 maand echt serieus op zoek ben gegaan naar een andere baan. Echt om dit probleem te verhelpen. Ik heb 5 gesprekken gehad !!!
    Ik heb tot op heden echt niks gevonden met een vergelijkbaar salaris (wat ook nog bereisbaar is). Ik heb nu een baan met een vaste papamiddag en ga op de fiets naar het werk. Is me eerlijk gezegd ook wel wat waard...
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2008 @ 23:05:17 #57
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61961151
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 23:03 schreef SymbolicTruth het volgende:
    Ik heb nu een baan met een vaste papamiddag en ga op de fiets naar het werk. Is me eerlijk gezegd ook wel wat waard...
    ... en dat potentiele neukertje natuurlijk...

Maar goed, straks als de scheiding achter de rug is en je moet verhuizen en je dochter nooit meer ziet zal je toch verder moeten reizen voor je werk.
    pi_61961156
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
    Ah je hebt het je aanstaande vast verteld. Dan deel je alvast een beetje de schuld als je je collega neukt "Je WIST het toch! En TOCH laat je me met 'r werken"
    Ik sta nog regelmatig op het punt om mn aanstaande het te vertellen. Maar wat moet zij ermee.. Zal echt 100% negatief uitvallen. Kon ik de schuld maar delen en had ik maar eens sex met de collega.. Gewoon om te zien dat het groene gras echt niet groener is ..
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2008 @ 23:06:49 #59
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61961180
    Je hebt je aanstaande toch al smsjes laten lezen. Je bent je aan het indekken.
    pi_61961213
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
    Je hebt je aanstaande toch al smsjes laten lezen. Je bent je aan het indekken.
    Absoluut niet , was een avondje voetballen en heb mn telefoon onbeschermt laten liggen. Je had haar moeten zien flippen toen ik thuis kwam ..
    Daarnaast zijn er vast wel betere trucjes om je in te dekken.
      zaterdag 27 september 2008 @ 23:24:23 #61
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_61961503
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 23:09 schreef SymbolicTruth het volgende:

[..]

Absoluut niet , was een avondje voetballen en heb mn telefoon onbeschermt laten liggen. Je had haar moeten zien flippen toen ik thuis kwam ..
    Daarnaast zijn er vast wel betere trucjes om je in te dekken.
    Enige wat ik me afvraag is waarom je jezelf symbolic truth hebt genoemd?
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2008 @ 23:25:52 #62
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61961533
    En waarom je een telefoon met smsjes laat liggen. Of waarom je uberhaupt smst.
    pi_61961632
    Ik laat de telefoon wel vaker liggen .. Maar verwijder de smsjes, ben alleen hier en daar een paar vergeten.
    Misschien sms en msn ik wel veel met haar om de aandacht ...
    Het is niet alleen maar flirterij.
    In een normale relatie zijn er vaak stribbelingen, over geld of het huishouden. Bij haar heb ik altijd positieve gesprekken. Gewoon echt altijd leuk gezellig, lachen. Komt er dus ook op neer dat als ik thuis problemen heb (niet vaak) ik toch naar mn collega toetrek en de situatie vertel. Ze weet ook zeker meer van mij als sommige van mn beste vrienden.
    pi_61961727
    Ts heeft bindings of huwelijks angst
    geil zeg
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_61961742
    Euh, als je voor je aanstaande huwelijk wil gaan, waarom heb je dan in hemelsnaam zo veel contact met die collega? . Het is al eerder minimaal geweest, toen je troubles had met je vriendin, maar blijkbaar heb je dat nu weer opgepakt ofzo? Vertel me nou niet dat het puur vriendschappelijk is, want ik geloof echt wel in man-vrouw vriendschappen, maar dat van jou heeft daar nul-komma-niets mee te maken.

Je zit niet te twijfelen, je bent gewoon heel hard op weg een affaire te hebben. Het lichamelijk deel is er niet, maar alleen al het feit dat jij smsjes verbergt en er zo idioot over doet, is voldoende.
    pi_61961866
    Zou het bindingsangst zijn ?Ik heb echt geen idee, ik denk dat het daarvoor echt te lang speeld.
    Ik ben misschien opzoek naar die ene bevestiging dat een mooie jonge vrouw nog verliefd op mij kan zijn. Toch hoop ik dat ik echt gewoon een gezonde man-vrouw vriendschap eraan overhoud. Wel meer als een collega dus, maar niks ten nadele van mn huwelijk/gezinnetje.
    Ik weet dat ik er idioot en zelfs verkeerd aan doe.. Maar het voelt zoals ik al zei gewoon echt altijd goed. Het is gewoon echt elke seconde waard.. Positieve aandacht rules ..
    pi_61961986
    Ah, ik herzie m'n mening, je stelt je aan en gedraagt je als een puber.

Kom op zeg, dit heeft niets met een gezonde vriendschap te maken.
    pi_61962052
    maybe :S
    Dit is ook niet gezond en nog geen goede vriendschap. Ik vertel dit alleen maar omdat het me dwarszit. Ik ben toch echt serieus opzoek naar een (makkelijke) oplossing. Waarom kan ik sommige dingen gewoon niet krijgen bij mn aanstaande, of niet meer .. Waarom lijkt het bij mn collega zo perfect, omdat ze jonger is of gewoon nog knapper ??
    pi_61962076
    je gaat trouwen met de vrouw van je leven (ja na 8 jaar een relatie en geen sleur...dat is een goed teken)

je kan je collega een keer (indien ze wil ) het bed in krijgen....
    Ik weet niet wat je functie is op het werk....maa als jij een hogere fucntie hebt met meer zeggenschap dan je collega...doet ze het alleen om hogerop te komen
    dus : indien je met haar tussen de lakens kruipt.... jij blijft je huwelijk lang spijt hebben en je collega doet er alles aan om hogerop te komen .... (ik weet niet of dit het geval is )

Je kan er ook met je as vrouw over hebben en eerlijk zijn tegen elkaar....indien dit niet mogelijk is ....dan zit er iets niet goed ...
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_61962139
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 23:59 schreef SymbolicTruth het volgende:
    maybe :S
    Dit is ook niet gezond en nog geen goede vriendschap. Ik vertel dit alleen maar omdat het me dwarszit. Ik ben toch echt serieus opzoek naar een (makkelijke) oplossing. Waarom kan ik sommige dingen gewoon niet krijgen bij mn aanstaande, of niet meer .. Waarom lijkt het bij mn collega zo perfect, omdat ze jonger is of gewoon nog knapper ??
    Er is geen makkelijke oplossing. Wees een vent en doe wat je moet doen, zonder zo te klinken als een pubermeisje die haar idool aanbidt. Oók die collega is maar een mens, en ook die collega gaat niet altijd vlinders in je buik bezorgen. Dat is nieuw, dat is verliefdheid. En dat gaat over.
    pi_61962174
    Ik ga trouwen op de dag dat ik en mn vriendin exact 10 jaar bij elkaar zijn. Wel zo romantisch dacht ik...
    Of er sprake is van sleur... Tja we hebben nog geen geraniums voor het raam. Toch is er een verschil gekomen tussen ons sinds ons dochtertje geboren is. Ze heeft natuurlijk veel aandacht voor haar.
    Daarnaast heeft ze ook veeeel meer behoefte om te leven als echt gezinnetje. Zonder de leuke feestjes (dancefeesten,pinkpop) en uitstapjes.. Laat ik tijdens zulke feesten (bijna) altijd die collega tegenkomen.

Ik ben zelf ontwikkelaar bij een klein softwarebedrijfje en zei is officemanager/secretaresse. Dus ze doet het niet om hogerop te willen. We hebben extra veel contact omdat er intern veel stribbelingen zijn geweest met andere collega's. Zo is het eigenlijk een beetje begonnen, de hele dag achter MSN en altijd wat te vertellen. Als het rustig ging over onderwerpen over het werk gingen we hele gesprekken voeren over prive zaken.

Als ik stiekum met haar het bed zal delen, zou ik echt niet eens willen trouwen. Wie houd ik dan echt voor de gek. Ook kan ik het gewoon niet tegen mn aanstaande zeggen. Ze heeft al eens gezegd dat als ik ook maar verliefd werd op een ander, ik mn dochtertje nooit meer zou zien. ...
      zondag 28 september 2008 @ 00:12:12 #72
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_61962222
    quote:
    Ik ben echt superverliefd op een collega van mij. Zij is in mijn ogen op dit moment echter perfect en heb ook wel het gevoel dat ze me leuk vind. Er is echter een probleempje. Ongeveer een week voordat ik echt verliefd op haar werd heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Ik en mij vriendin hebben al een relatie van meer als 8 jaar. De relatie zit eigenlijk absoluut niet in een sleur, maar van verliefdheid is geen sprake meer. Ook is het nog zo dat we een dochtertje hebben van inmiddels 7 maanden.
    Ik zit op dit moment dus met veel tegenstrijdige gevoelens. Al een maand lang probeer ik een oplossing te vinden. Het probleem is dat ik mijn collega dus elke dag zie en dat de verliefdheid daardoor zeker niet minder word. Het is een constante strijd tussen mijn hart en mijn hersenen. Zelfs als ik leuk weg ben met mijn verloofde en dochter denk ik aan mijn collega. Sterker nog er gaat bijna geen minuut voorbij waarbij ik niet aan haar denk.
    Is er iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt ? Ik ben bang dat ik even moet doorzetten in deze lastige periode en gewoon mijn kop volgen. Helemaal zolang ik niet weet of zij ook verliefd is op mij.
    Als je een echte vent was geweest had je dit al lang achter je gelaten. Al dat zelfmedelijden over die 'tegenstrijdige gevoelens' van je. Voor mij ben je een huilie. En een loser. Die niet met gevoelens om kan gaan

De oplossing is: gewoon je kop houden, tegen wie dan ook, en je verantwoordelijkheid nemen. Van dit soort 'keuzes' heb je afscheid genomen op het moment dat je -definitief...-voor je vriendin en vooral voor je dochtertje koos.
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_61962228
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:08 schreef SymbolicTruth het volgende:
    Ik ga trouwen op de dag dat ik en mn vriendin exact 10 jaar bij elkaar zijn. Wel zo romantisch dacht ik...
    Of er sprake is van sleur... Tja we hebben nog geen geraniums voor het raam. Toch is er een verschil gekomen tussen ons sinds ons dochtertje geboren is. Ze heeft natuurlijk veel aandacht voor haar.
    Daarnaast heeft ze ook veeeel meer behoefte om te leven als echt gezinnetje. Zonder de leuke feestjes (dancefeesten,pinkpop) en uitstapjes.. Laat ik tijdens zulke feesten (bijna) altijd die collega tegenkomen.

Ik ben zelf ontwikkelaar bij een klein softwarebedrijfje en zei is officemanager/secretaresse. Dus ze doet het niet om hogerop te willen. We hebben extra veel contact omdat er intern veel stribbelingen zijn geweest met andere collega's. Zo is het eigenlijk een beetje begonnen, de hele dag achter MSN en altijd wat te vertellen. Als het rustig ging over onderwerpen over het werk gingen we hele gesprekken voeren over prive zaken.

Als ik stiekum met haar het bed zal delen, zou ik echt niet eens willen trouwen. Wie houd ik dan echt voor de gek. Ook kan ik het gewoon niet tegen mn aanstaande zeggen. Ze heeft al eens gezegd dat als ik ook maar verliefd werd op een ander, ik mn dochtertje nooit meer zou zien. ...
    Ja dat kan ze zeggen , maar dat hoeft ze niet per defenitie waar te maken...

Hoelang werk je al met die collega?
    als ik vragen mag
    Thank Drunk I'm a Goddess!
      † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 00:24:02 #74
    43556 miss_dynastie
    pi_61962376
    Koop in hemelsnaam condooms en zeg die bruiloft af! Dit is toch geen basis om te trouwen en nog een kind te krijgen?!
    pi_61962574
    Verliefdheid is naar mijn mening voor een heel groot deel een keuze, je kunt verliefdheid sturen. Jij zit deze verliefdheid alleen maar te voeden door contact met haar te blijven zoeken i.p.v. afstand te nemen. Bovendien idealiseer je haar. Natuurlijk is het met haar nu alleen maar leuk. Als je met haar zou leven zou het op een gegeven moment net zo goed 'gewoon' en een 'sleur' worden. Neem je verantwoordelijkheid en zet deze vrouw uit je hoofd en neem afstand, houd het contact wat zakelijker en ga zéker niet alle dingen die je moeilijk vindt in je relatie met haar zitten bespreken.
    pi_61962609
    Mijn god, wat een watje ben jij zeg. Ben jij nou een puber of een volwassen man? Ik ben er nog niet uit. Als je met je aanstaande vrouw serieus verder wilde gaan, dan was deze kwestie geen eens een topic waard.
    pi_61962730
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
    Verliefdheid is naar mijn mening voor een heel groot deel een keuze, je kunt verliefdheid sturen. Jij zit deze verliefdheid alleen maar te voeden door contact met haar te blijven zoeken i.p.v. afstand te nemen. Bovendien idealiseer je haar. Natuurlijk is het met haar nu alleen maar leuk. Als je met haar zou leven zou het op een gegeven moment net zo goed 'gewoon' en een 'sleur' worden. Neem je verantwoordelijkheid en zet deze vrouw uit je hoofd en neem afstand, houd het contact wat zakelijker en ga zéker niet alle dingen die je moeilijk vindt in je relatie met haar zitten bespreken.
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:42 schreef Fakkan het volgende:
    Mijn god, wat een watje ben jij zeg. Ben jij nou een puber of een volwassen man? Ik ben er nog niet uit. Als je met je aanstaande vrouw serieus verder wilde gaan, dan was deze kwestie geen eens een topic waard.
    Dat allebei.

Je bent haar aan het idealiseren. In je gedachten denk je over hoe het zou zijn als jullie samen zouden zijn in allerlei prachtige situaties. Dit is precies hoe verliefd worden oa. werkt. Begin eens te denken aan negatieve eigenschappen van haar en stop met reageren op haar sms'jes.

Klein stukje neuro-linguïstisch programmeren: Als je maar vaak genoeg jezelf iets probeert te vertellen, zal je het ook eindelijk vanzelf gaan geloven. Stop met jezelf te vertellen dat zij geweldig is, en begin met jezelf te vertellen dat je afstand moet nemen van haar en ze maar een domme troela is.
    pi_61962790
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:24 schreef miss_dynastie het volgende:
    Koop in hemelsnaam condooms en zeg die bruiloft af! Dit is toch geen basis om te trouwen en nog een kind te krijgen?!
    Ik vrees dat je eerste advies al te laat komt.
    r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
      zondag 28 september 2008 @ 08:46:07 #79
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_61965003
    Altijd goed om een kind te nemen in een relatie die niet 1000% procent goed is
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 september 2008 @ 09:36:33 #80
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_61965226
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 23:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
    Ik laat de telefoon wel vaker liggen .. Maar verwijder de smsjes, ben alleen hier en daar een paar vergeten.
    In een normale relatie zijn er vaak stribbelingen, over geld of het huishouden. Bij haar heb ik altijd positieve gesprekken. Gewoon echt altijd leuk gezellig, lachen. Komt er dus ook op neer dat als ik thuis problemen heb (niet vaak) ik toch naar mn collega toetrek en de situatie vertel. Ze weet ook zeker meer van mij als sommige van mn beste vrienden.

Ow je bent 12! Of je schrijft een boek natuurlijk. Dat laatste sluit ik niet gezien je recties op deze pagina.
    pi_61965304
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:38 schreef _Floddertje_ het volgende:

Wat een minkukel ben je als je voor je relatie kiest en toch nog zulk contact houdt met die collega.
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      † In Memoriam † zondag 28 september 2008 @ 11:35:11 #82
    43556 miss_dynastie
    pi_61966600
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik vrees dat je eerste advies al te laat komt.
    Je bedoelt dat TS niet aan kind nummer 1 had moeten beginnen als ie toch niet bereid is ervoor te zorgen en het leven van tien jaar geleden wil leven? Eens. Maar kind nummer 2 kan hopelijk voorkomen worden.
    pi_61967528
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
    Je bedoelt dat TS niet aan kind nummer 1 had moeten beginnen als ie toch niet bereid is ervoor te zorgen en het leven van tien jaar geleden wil leven? Eens. Maar kind nummer 2 kan hopelijk voorkomen worden.
    Nee, ik vrees dat nummer 2 al in aantocht is (hoewel je met wat je over kind nummer 1 zegt ook groot gelijk hebt). TS schreef namelijk dat z'n vriendin hiertoe het initiatief had genomen, al vóór dat ze mot kregen.
    r_one in WGR / [WGR] Feedback
    .
    Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
    Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
    pi_61973071
    quote:

En zal ik je eens wat vertellen?

Mocht je een relatie met die collega krijgen dan komen die strubbelingen over geld en huishouden er ook.
    En misschien nog wel erger.

Serieus, als je echt met je vrouw verder wilt moet je kappen met dat sms-en.
    Het feit dat je terug smst geeft aan dat je er voor open staat en zij is vrijgezel dus het zal haar jeuken.

En het feit dat jullie er een tweede kindje bij fabrieken is helemaal niet slim. Ten eerste heb ik, als ik alles zo lees niet erg veel vertrouwen in jullie relatie en ten tweede heeft je vrouw dan nog minder aandacht voor jou.
    En als ze zwanger is volgt er waarschijnlijk nog minder seks waardoor de kans dat je je collega even vreselijk uit woont op het copuleerapparaat nog groter wordt.
    pi_61973526
    quote:
    Tijd voor een update. Ik ga nog steeds trouwen met de vrouw die ik ten huwelijk heb gevraagd. Gelukkig maar.
    Nou nee. Voor haar niet echt he?
    quote:
    We hebben inmiddels zelfs een ander huis gekocht om burgelijker te worden :S

De vlinders dingen die ik voelde voor mn collega zijn verdwenen. Toch kan ik nog steeds niet stoppen met denken aan haar. Ik snap er geen hout meer van en heb serieus geen idee wat ik moet doen. Ik heb veel geprobeerd om een betere chemie te creeeren met mn aanstaande. Ik heb nog nooit zovaak Center Parcs gezien als dit jaar.
    Mn collega blijft gewoon de coolste vrouw die ik op dit moment ken. Zelfs toen ze op vakantie was naar Gran Caneria (als vrijgezel) smste ze mij elke dag. Ook als ik in center parcs zat kreeg ik smsjes van haar dat ze me miste.(en misschien dom, maar ik reageerde hetzelfde) Kortom er ging eigenlijk ook geen dag voorbij dat wel elkaar niet spraken. Echter als ik haar bel om wat af te spreken (kroegje, shoppen) is ze terughoudend (=verstandig). We hebben nog nooit gezoend of wat dan ook ...
    Mijn aanstaande vrouw kent haar ook goed en is erg jaloers. Ze heeft wat smsjes gelezen en is echt bang dat ze verliefd op mij is. Ik denk zelf echt nog van niet. Na wat troubles in paradise heb ik het contact echt geminimaliseerd (met mn collega). De binding die ik met mn aanstaande een jaar geleden had, is helaas nog niet terug.
    Gek he? Met een vent die op twee paarden wedt en dan geen 100% gevoel meer. On-be-grij-pe-lijk
    quote:
    Op dit moment hebben we de stap genomen om een 2e kind proberen te krijgen, dit staat wel los van deze soap.
    Nee dat staat daar niet los van, want dit tweede kind komt in jouw opgeklopte bullshit terecht.
    quote:
    nog een leuk detail is dat mn collega ook op onze bruiloft komt. Het moet geen Ross incident worden :S

Kortom bij vlagen voel ik de geluk van mn gezinnetje en af en toe zoek ik toch het avontuur of het groenere gras. Ik ben opzoek naar het geluk natuurlijk en hoop dat alles goed blijft gaan. De kans is erg klein dat ik en mn collega elkaar minder gaan zien of dat onze wegen scheiden. Ik heb er veel over gepraat met mn kameraden en logisch genoeg geeft iedereen hetzelfde advies...
    Ik kan het alleen niet makkelijk loslaten, ik weet alles van haar, serieus alles en ik zie haar echt elke werkdag ..
    Omdat jij er een ander gevoel bij hebt (gehad) dan "gewoon" vrienden. Ik sms mijn vrienden niet elke dag en probeer niet met ze af te spreken. Zij reageert dan wel terughoudend, jij hebt de stap al gezet hoor. En wat "knap" dat je het contact "geminimaliseerd" hebt en niet gezoend hebt ofzo

Rot toch op jongen, als je echt niks wilde dan was het ook niks. Dit is geen verhaal van "ik probeer het zo hard maar het lukt niet" maar "ik wil het niet echt want ik wil haar op zijn minst in reserve houden want ze is zo interessant".

Je wist je sms-jes, dat zegt al genoeg. Alles waar je stiekem over doet, is fout en je weet het. Je probeert het alleen goed te praten met hoe goed je wel niet je best doet. Als het echt zo onschuldig was, dan loop je nu weg van je pc en vertelt je aanstaande hoe het zit.

Ben je er nog? Ja he? Want je weet best wat er dan gebeurt. Je bent niet eerlijk geweest, je bent het nu niet en je bent ook niet van plan het eerlijk te gaan spelen. Bah. Wat ben ik blij dat ik die arme verloofde van jou niet ben

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 28-09-2008 17:41:22 ]
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_61973806
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 00:08 schreef SymbolicTruth het volgende:
    ...
    Ja, jij charmeur, droomprins.

Jezus christus....
    twee violen en een trommel en een fluit
      zondag 28 september 2008 @ 16:55:25 #87
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_61973907
    Als je echt helemaal gek op haar bent dan zou ik er toch voor gaan Waarom trouw je eigenlijk met je vriendin ?
      zondag 28 september 2008 @ 16:57:05 #88
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_61973954
    Kameraad van me is getrouwd met een muts van heb ik je Terwijl hij helemaal verliefd was op een heel leuk meisje En het was wederzijds best jammer dan
    pi_61980753
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef Mwanatabu het volgende:
    *knip*
    Gek he? Met een vent die op twee paarden wedt en dan geen 100% gevoel meer. On-be-grij-pe-lijk
    *knip*
    Speltip 14: Spreid je kansen
    pi_62036122
    Probeer al het contact met deze collega buiten het zakelijke om te vermijden. Richt je op je aanstaande vrouw en je kind. Dit gevoel van verliefdheid kun je weer net zo gemakkelijk laten verdwijnen als dat je het hebt opgerakeld. Het is hartstikke spannend en leuk als je aandacht krijgt van een mooie meid, maar het stelt allemaal niets voor. Het is gewoon een streling van je ego. Als je meer doet met dit gevoel en serieus met deze vrouw gaat aanpappen, dan maak je enorme brokken en doe je je lieve kind en je aanstaande vrouw vreselijk veel verdriet. Probeer liever om het met je vrouw leuk te maken door veel dingen met elkaar te gaan ondernemen en een beetje spanning in je relatie te brengen. Je verzint vast wel wat! Succes.
      dinsdag 30 september 2008 @ 22:05:28 #91
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_62036361
    ik krijg een beetje een "kamermeisje" gevoel alhier...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_62036367
    quote:
    Daar moet je onmiddellijk mee stoppen. Op deze manier maak je deze vrouwelijke collega een te belangrijke figuur in je leven. Je vrouw verdient het niet dat jullie relatie en de dagelijkse dingen die zich daarbij voordoen aan de neus van een vrouwelijke collega worden gehangen, omdat jij je daarbij goed voelt. Stop met puberen en wordt een volwassen vent, kom op zeg, je hebt toch ook een kind. Laat die meid verkering zoeken met een vrije jongen. Je bent leuk genoeg, anders had je vrouw wel nee gezegd toen je haar ten huwelijk vroeg, hoeveel bevestiging heb je nou nodig??
    pi_62036625
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! .
    dag
    pi_62039795
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende: Ik heb veel geprobeerd om een betere chemie te creeeren met mn aanstaande. Ik heb nog nooit zovaak Center Parcs gezien als dit jaar.
    Center Parcs, de plek voor romantiek?
    pi_62113644
    Dit speelt al ruim 9 maanden. Als het nou 3 maanden of 6 maanden was zou ik zeggen nou dat waait wel over. Maar 9 maanden!! Dan zijn die gevoelens toch wel vrij serieus. Het maakt niet uit of jij nou wel of niet vlinders ziet vliegen. Je denkt nog steeds 24 uur per dag, 7 dagen in de week aan je collega.
    quote:
    Ze heeft wat smsjes gelezen en is echt bang dat ze verliefd op mij is. Ik denk zelf echt nog van niet.

De kans is erg klein dat ik en mn collega elkaar minder gaan zien of dat onze wegen scheiden. Ik heb er veel over gepraat met mn kameraden en logisch genoeg geeft iedereen hetzelfde advies...
    Het bovenstaande geeft mij aan dat je weet dat zij gevoelens voor je heeft, ook al zeg je dat je denkt van niet. Want gebaseerd op het bovenstaande dat jij hebt geplaatst is het duidelijk dat jij inmiddels een belangrijke keuze hebt genomen. Namelijk: Je wilt haar in jouw leven. Op welke manier dan ook. Koste wat het kost. Daar gaat het nu allemaal om.

Dit gaat niet om trouwen, huizen kopen, baby’s produceren etc. Het gaat erom dat jij nu in een relatie zit. Je hebt gevoelens voor een collega. Je wilt haar in jouw leven. Jij plaatst hier berichten omdat je advies wilt over HOE je dat makkelijk voor elkaar kunt krijgen.

Er is geen “makkelijke” uitweg. Je zal gewoon moeten kiezen. Wat WIL je? Denk even niet aan verantwoordelijkheden, wat je verloofde wilt, wat je tante in Marokko wilt, wat iedereen hier op dit forum wilt. Wat wil JIJ? Zodra je weet wat je wilt nou dan komt alles op zijn pootjes terecht. Als die collega werkelijk de coolste vrouw is zal ze het heus accepteren dat je voor je verloofde kiest. Ze zou willen dat je gelukkig bent. En als je voor je collega kiest zal je verloofde het uiteindelijk wel begrijpen als je eerlijk tegen haar bent. Het is beter voor je dochter als je zo snel mogelijk een oplossing zoekt. Het is een beetje zielig voor haar als zij opgroeit en jarenlang ziet dat papa zich ongelukkig voelt bij mama.

Ik weet dat het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is. Wat je ook doet, veel succes.
    pi_62115318
    Wat ^ zegt. Ben het er roerend mee eens.

Dit vraagstuk gaat niet over wie zal ik kiezen? Want iedere mening wordt hier weergegeven vanuit een individueel referentiekader (mensen in een vaste relatie zeggen dat je bij je vrouw behoort te blijven, mensen die vrijgezel zijn en vanuit de collega bekijken zeggen: kies haar). Het gaat erom wat jij wil en hoe je daar achter gaat komen.
    You're never fully dressed until you wear a smile
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:07:49 #97
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_62116520
    Wat een kolerewijf, die collega, met d'r getease en gesms met een vent waarvan ze weet dat ie een vrouw heeft en een klein kind. Je beseft wel dat ze niks van je wil he, behalve de aandacht dan. Daarom spreekt ze niet met je af namelijk. Je bent gewoon haar marionetje en daar geilt ze op, niet op jou hoor.

Die vrouw van je is net zo'n groot kolerewijf trouwens, door te dreigen dat je je dochter niet meer mag zien mocht je verliefd worden op een ander. Dat soort figuren mogen ze van mij linea recta uit de ouderlijke macht ontzetten.

Jijzelf bent gewoon een slappe zak zonder ruggegraat en realiteitszin zo te lezen. En dan wil je nog een onschuldig kind met zulke ouders opzadelen?
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_62201120
    Die collega van je mag dan leuk en aantrekkelijk zijn maar je hebt voor je verloofde en kind gekozen. Zeker nu je de rubbers in de ban hebt gedaan en de pil de prullenbak is ingeflikkerd om even een 2e te knutselen. Persoonlijk zou ik die collega van mijn msn gooien en haar mobiele nummer blokkeren. Prima dat je op het werk contact met elkaar hebt en je niet van plan bent om ook daadwerkelijk ander werk te zoeken maar houd het dan puur en alleen bij werk contact. Prive is prive en ik ben heel erg in gescheiden houden van prive en werk.

Ook ik heb ooit eens wat gehad met een collega, ik was vrijgezel en het ging redelijk stiekem allemaal. Jammer was dat de man in kwestie zo nodig op moest scheppen over het geen wij deden. Kwam de sfeer niet echt ten goede. Kloot nooit met een collega want je kan er donder op zeggen dat hoe het ook uit pakt, kort of langdurig, de sfeer er nooit beter op wordt.

Daarbij genomen stel dat je in de verleiding komt en haar even een beurt geeft op het kopieerapparaat of met haar mee naar huis gaat. Dan komt het toch een keer boven water want of je vertelt het je verloofde en zij schopt je het huis uit of ze leest een keer een sms of msn bericht over die o zo lekkere beurt. En dan ben je vrijgezel en kan je der ieder moment van de dag uitwonen. Denk nou maar niet dat het de relatie ten goede komt dat je een ex hebt en een kind (of 2) bij je ex die om het weekend bij je komen logeren. Dan heeft die collega in ene misschien wel hele andere wensen en zit ze niet op kinderen als extra bagage te wachten.

Be a man en zoek ander werk of recht je ruggengraat en ga de confrontatie aan met de dame in kwestie en neem de gevolgen as the come.
    pi_64307537
    Het is inmiddels alweer lang geleden. De topictitel klopt in ieder geval niet meer. Ben gelukkig getrouwd en de 2e is nu ook op komst. Ik put veel energie uit mn gezin. Het is, hoe burgelijk ook, toch echt wel fantastisch.
    Heb echt extra veel tijd thuis besteed en maar een lange vakantie opgenomen. Regelmatig zijn ik en mn vrouw er even tussen uit gegaan. Simpele dingen, tijd voor elkaar, theater, bioscoop en uit eten. Ook nog meer gedaan als gezin.
    De office manager van mn leven is nog steeds superlekker en we ouwehoeren nog wel op het werk, gewoon leuk. We hebben knallende ruzie gehad en we hebben het goed uitgepraat. We zijn nu gezellige collega's en hebben buiten het werk helemaal geen contact meer. Soms kijk ik nog stiekem op mn telefoon of ze me gesmst heeft, maar weet ook dat het nooit meer zo zou zijn. Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels. Langzaam gaat het "foute" gevoel weg...
    Toch raar om er nog elke dag er mee geconfronteerd word, daardoor gaat het te langzaam. Ben ook maar op zoek gegaan naar een andere baan. Is voor mijn vrouw ook een veel fijner gevoel.
    Ben er nooit achter gekomen wat ze nu van mij dacht ..
    pi_64308780
    Hehe eindelijk
    What? No. We can't stop here. This is bat country.
      woensdag 24 december 2008 @ 00:18:48 #101
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_64309473
    quote:

pi_64314795
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
    Het is inmiddels alweer lang geleden. De topictitel klopt in ieder geval niet meer. Ben gelukkig getrouwd en de 2e is nu ook op komst. Ik put veel energie uit mn gezin. Het is, hoe burgelijk ook, toch echt wel fantastisch.
    Heb echt extra veel tijd thuis besteed en maar een lange vakantie opgenomen. Regelmatig zijn ik en mn vrouw er even tussen uit gegaan. Simpele dingen, tijd voor elkaar, theater, bioscoop en uit eten. Ook nog meer gedaan als gezin.
    De office manager van mn leven is nog steeds superlekker en we ouwehoeren nog wel op het werk, gewoon leuk. We hebben knallende ruzie gehad en we hebben het goed uitgepraat. We zijn nu gezellige collega's en hebben buiten het werk helemaal geen contact meer. Soms kijk ik nog stiekem op mn telefoon of ze me gesmst heeft, maar weet ook dat het nooit meer zo zou zijn. Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels. Langzaam gaat het "foute" gevoel weg...
    Toch raar om er nog elke dag er mee geconfronteerd word, daardoor gaat het te langzaam. Ben ook maar op zoek gegaan naar een andere baan. Is voor mijn vrouw ook een veel fijner gevoel.
    Goed gedaan, echt!
    pi_64315672
    quote:
    Het is inmiddels alweer lang geleden. [knip]
    Respect dude
    Menigeen had het het opgegeven maar blijkbaar geef jij zoveel om je vrouw en je kid(s) dat je volgehouden heb!
    Het heeft dan wel 11 maanden geduurd maar nu zie je blijkbaar in dat je een goede keuze gemaakt hebt.

Fijne kerstdagen en een goed nieuw jaar voor jullie toegewenst

Ps: Neem een nieuw mobiel nummer
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      † In Memoriam † woensdag 24 december 2008 @ 09:12:02 #104
    43556 miss_dynastie
    pi_64315754
    quote:
    Nou ja, lang geleden, een maand of drie. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het verstandig is om in zo'n rollercoaster van emoties een tweede kind op de wereld te zetten. Binnen drie maanden van: m'n collega is de coolste vrouw die ik ken naar: ben gelukkig getrouwd. Ik geloof niet in sprookjes.
    pi_64315947
    Die van dat nieuwe mobiele nummer vind ik een goeie. Dan weet je dat zij dat nummer niet heeft en dat scheelt dan ook weer.
    Echt top dat je voor je kind en je verloofde (destijds) heb gekozen!
    Fijne Dagen!
    Haters gonna hate.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 09:31:55 #106
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_64316065
    quote:
    Het is inmiddels alweer lang geleden.
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Rainbow007 het volgende:
    Als het nou 3 maanden of 6 maanden was zou ik zeggen nou dat waait wel over.
      woensdag 24 december 2008 @ 11:40:47 #107
    236716 motherflocker
    live for the weekends
    pi_64319271
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef LaZZ het volgende:
    Vriendin dumpen, kind ontkennen en verdergaan met je collega. Zij is de ware.
    En als ze dan met DNA testen komt je kunt haar altijd nog in zee dumpen a la Joran.
    PSV
    4 in a row!
    29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
      woensdag 24 december 2008 @ 11:41:05 #108
    236716 motherflocker
    live for the weekends
    pi_64319278
    .

[ Bericht 99% gewijzigd door motherflocker op 24-12-2008 11:41:31 (dubbele posting) ]
    PSV
    4 in a row!
    29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
    pi_64322900
    nah wel mooi dat je voor je relatie bent gegaan, hoewel ik wel denk dat dit een goeie les is ( ok, kon het ook niet anders zeggen) voor de toekomst..
    je bent een klein beetje afgeknapt op je vrouw, omdat ze sinds jullie een kindje hebben niet meer diegene is op wie je ooit verliefd werd.. vind ik ook wel ergens echt logisch. Dit zal met de komst van een tweede waarschijnlijk nog erger worden denk je zelf ook niet?
    Nu zit je nog in de wittebroodsweken en vernieuwde energie in de relatie maar over een jaar or so kom je toch weer op hetzelfde punt. Ik zou het er met je vrouw over hebben (tegen die tijd) dat je graag nog met haar naar feesten wil en pinkpop. Dan maar oppas regelen enzo..

en ow ja: Centre Parcs??? De aanblik van zo'n huisje alleen al.. leuk voor als je met vrienden bent en je gaat flink drinken en keten enzo, maar met je vriendin????? killer...
    [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
    maar eerst nog even dit: blablabla
    pi_64497636
    quote:
    Dat kun je nog steeds vragen.
    You're never fully dressed until you wear a smile
      dinsdag 30 december 2008 @ 21:52:11 #111
    236612 XtremeNL
    Internet Superheld
    pi_64511090
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 14:17 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat kun je nog steeds vragen.
    Maar dat zou ik vooral niet doen.
    Het is nu afgewikkeld, en je hebt het goed opgelost, niet oprakelen.
    The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
    Only a fool would take anything posted here as fact.
    Naakte fotos van mijn zusje
    pi_64631129
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef skippy22 het volgende:
    Kameraad van me is getrouwd met een muts van heb ik je Terwijl hij helemaal verliefd was op een heel leuk meisje En het was wederzijds best jammer dan
    Die kameraad toch.
      donderdag 8 januari 2009 @ 09:26:28 #113
    192269 Anneloortje
    Niet weer he...
    pi_64800305
    gelukkig ben je eruit gekomen.

[ Bericht 93% gewijzigd door Anneloortje op 08-01-2009 21:34:56 ]
    Het is de gekte van de verslaving.
    pi_64800665
    quote:
    Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels.
    Is dit gevoel gezond? Ik heb precies hetzelfde bij een goeie vriendin van me.
    pi_64800690
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef zquing het volgende:
    Je gaat trouwen en wil nog snel iemand anders neuken. De vraag is of dat verstandig is en je hebt ook nog een dochtertje.......

Inderdaad.
    Ik denk dat iedereen wel eens in zo'n situatie terecht komt waarin ze toch wel van hun partner houden, maar ook verliefd zijn op een ander. Die dingen staan los van elkaar. De meeste mensen die vreemdgaan not-done vinden hebben duidelijk nog nooit zo'n situatie zelf meegemaakt, en als ze er zelf inzitten dan is het ineens anders uiteraard. Hypocriet.
      zondag 11 januari 2009 @ 17:03:16 #116
    192269 Anneloortje
    Niet weer he...
    pi_64919205
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Inderdaad.
    Ik denk dat iedereen wel eens in zo'n situatie terecht komt waarin ze toch wel van hun partner houden, maar ook verliefd zijn op een ander. Die dingen staan los van elkaar. De meeste mensen die vreemdgaan not-done vinden hebben duidelijk nog nooit zo'n situatie zelf meegemaakt, en als ze er zelf inzitten dan is het ineens anders uiteraard. Hypocriet.
    Eensch!
    Het is de gekte van de verslaving.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')