abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 16:55:25 #87
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61973907
Als je echt helemaal gek op haar bent dan zou ik er toch voor gaan Waarom trouw je eigenlijk met je vriendin ?
  zondag 28 september 2008 @ 16:57:05 #88
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_61973954
Kameraad van me is getrouwd met een muts van heb ik je Terwijl hij helemaal verliefd was op een heel leuk meisje En het was wederzijds best jammer dan
pi_61980753
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:39 schreef Mwanatabu het volgende:
*knip*
Gek he? Met een vent die op twee paarden wedt en dan geen 100% gevoel meer. On-be-grij-pe-lijk
*knip*
Speltip 14: Spreid je kansen
pi_62036122
Probeer al het contact met deze collega buiten het zakelijke om te vermijden. Richt je op je aanstaande vrouw en je kind. Dit gevoel van verliefdheid kun je weer net zo gemakkelijk laten verdwijnen als dat je het hebt opgerakeld. Het is hartstikke spannend en leuk als je aandacht krijgt van een mooie meid, maar het stelt allemaal niets voor. Het is gewoon een streling van je ego. Als je meer doet met dit gevoel en serieus met deze vrouw gaat aanpappen, dan maak je enorme brokken en doe je je lieve kind en je aanstaande vrouw vreselijk veel verdriet. Probeer liever om het met je vrouw leuk te maken door veel dingen met elkaar te gaan ondernemen en een beetje spanning in je relatie te brengen. Je verzint vast wel wat! Succes.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:05:28 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62036361
ik krijg een beetje een "kamermeisje" gevoel alhier...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62036367
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:32 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ik laat de telefoon wel vaker liggen .. Maar verwijder de smsjes, ben alleen hier en daar een paar vergeten.
Misschien sms en msn ik wel veel met haar om de aandacht ...
Het is niet alleen maar flirterij.
In een normale relatie zijn er vaak stribbelingen, over geld of het huishouden. Bij haar heb ik altijd positieve gesprekken. Gewoon echt altijd leuk gezellig, lachen. Komt er dus ook op neer dat als ik thuis problemen heb (niet vaak) ik toch naar mn collega toetrek en de situatie vertel. Ze weet ook zeker meer van mij als sommige van mn beste vrienden.
Daar moet je onmiddellijk mee stoppen. Op deze manier maak je deze vrouwelijke collega een te belangrijke figuur in je leven. Je vrouw verdient het niet dat jullie relatie en de dagelijkse dingen die zich daarbij voordoen aan de neus van een vrouwelijke collega worden gehangen, omdat jij je daarbij goed voelt. Stop met puberen en wordt een volwassen vent, kom op zeg, je hebt toch ook een kind. Laat die meid verkering zoeken met een vrije jongen. Je bent leuk genoeg, anders had je vrouw wel nee gezegd toen je haar ten huwelijk vroeg, hoeveel bevestiging heb je nou nodig??
pi_62036625
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! .
dag
pi_62039795
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende: Ik heb veel geprobeerd om een betere chemie te creeeren met mn aanstaande. Ik heb nog nooit zovaak Center Parcs gezien als dit jaar.
Center Parcs, de plek voor romantiek?
pi_62113644
Dit speelt al ruim 9 maanden. Als het nou 3 maanden of 6 maanden was zou ik zeggen nou dat waait wel over. Maar 9 maanden!! Dan zijn die gevoelens toch wel vrij serieus. Het maakt niet uit of jij nou wel of niet vlinders ziet vliegen. Je denkt nog steeds 24 uur per dag, 7 dagen in de week aan je collega.
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:53 schreef SymbolicTruth het volgende:
Ze heeft wat smsjes gelezen en is echt bang dat ze verliefd op mij is. Ik denk zelf echt nog van niet.

De kans is erg klein dat ik en mn collega elkaar minder gaan zien of dat onze wegen scheiden. Ik heb er veel over gepraat met mn kameraden en logisch genoeg geeft iedereen hetzelfde advies...
Ik kan het alleen niet makkelijk loslaten, ik weet alles van haar, serieus alles en ik zie haar echt elke werkdag ..
Waarom kunnen we niet gewoon vrienden worden ...
Het bovenstaande geeft mij aan dat je weet dat zij gevoelens voor je heeft, ook al zeg je dat je denkt van niet. Want gebaseerd op het bovenstaande dat jij hebt geplaatst is het duidelijk dat jij inmiddels een belangrijke keuze hebt genomen. Namelijk: Je wilt haar in jouw leven. Op welke manier dan ook. Koste wat het kost. Daar gaat het nu allemaal om.

Dit gaat niet om trouwen, huizen kopen, baby’s produceren etc. Het gaat erom dat jij nu in een relatie zit. Je hebt gevoelens voor een collega. Je wilt haar in jouw leven. Jij plaatst hier berichten omdat je advies wilt over HOE je dat makkelijk voor elkaar kunt krijgen.

Er is geen “makkelijke” uitweg. Je zal gewoon moeten kiezen. Wat WIL je? Denk even niet aan verantwoordelijkheden, wat je verloofde wilt, wat je tante in Marokko wilt, wat iedereen hier op dit forum wilt. Wat wil JIJ? Zodra je weet wat je wilt nou dan komt alles op zijn pootjes terecht. Als die collega werkelijk de coolste vrouw is zal ze het heus accepteren dat je voor je verloofde kiest. Ze zou willen dat je gelukkig bent. En als je voor je collega kiest zal je verloofde het uiteindelijk wel begrijpen als je eerlijk tegen haar bent. Het is beter voor je dochter als je zo snel mogelijk een oplossing zoekt. Het is een beetje zielig voor haar als zij opgroeit en jarenlang ziet dat papa zich ongelukkig voelt bij mama.

Ik weet dat het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is. Wat je ook doet, veel succes.
pi_62115318
Wat ^ zegt. Ben het er roerend mee eens.

Dit vraagstuk gaat niet over wie zal ik kiezen? Want iedere mening wordt hier weergegeven vanuit een individueel referentiekader (mensen in een vaste relatie zeggen dat je bij je vrouw behoort te blijven, mensen die vrijgezel zijn en vanuit de collega bekijken zeggen: kies haar). Het gaat erom wat jij wil en hoe je daar achter gaat komen.
You're never fully dressed until you wear a smile
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:07:49 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62116520
Wat een kolerewijf, die collega, met d'r getease en gesms met een vent waarvan ze weet dat ie een vrouw heeft en een klein kind. Je beseft wel dat ze niks van je wil he, behalve de aandacht dan. Daarom spreekt ze niet met je af namelijk. Je bent gewoon haar marionetje en daar geilt ze op, niet op jou hoor.

Die vrouw van je is net zo'n groot kolerewijf trouwens, door te dreigen dat je je dochter niet meer mag zien mocht je verliefd worden op een ander. Dat soort figuren mogen ze van mij linea recta uit de ouderlijke macht ontzetten.

Jijzelf bent gewoon een slappe zak zonder ruggegraat en realiteitszin zo te lezen. En dan wil je nog een onschuldig kind met zulke ouders opzadelen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_62201120
Die collega van je mag dan leuk en aantrekkelijk zijn maar je hebt voor je verloofde en kind gekozen. Zeker nu je de rubbers in de ban hebt gedaan en de pil de prullenbak is ingeflikkerd om even een 2e te knutselen. Persoonlijk zou ik die collega van mijn msn gooien en haar mobiele nummer blokkeren. Prima dat je op het werk contact met elkaar hebt en je niet van plan bent om ook daadwerkelijk ander werk te zoeken maar houd het dan puur en alleen bij werk contact. Prive is prive en ik ben heel erg in gescheiden houden van prive en werk.

Ook ik heb ooit eens wat gehad met een collega, ik was vrijgezel en het ging redelijk stiekem allemaal. Jammer was dat de man in kwestie zo nodig op moest scheppen over het geen wij deden. Kwam de sfeer niet echt ten goede. Kloot nooit met een collega want je kan er donder op zeggen dat hoe het ook uit pakt, kort of langdurig, de sfeer er nooit beter op wordt.

Daarbij genomen stel dat je in de verleiding komt en haar even een beurt geeft op het kopieerapparaat of met haar mee naar huis gaat. Dan komt het toch een keer boven water want of je vertelt het je verloofde en zij schopt je het huis uit of ze leest een keer een sms of msn bericht over die o zo lekkere beurt. En dan ben je vrijgezel en kan je der ieder moment van de dag uitwonen. Denk nou maar niet dat het de relatie ten goede komt dat je een ex hebt en een kind (of 2) bij je ex die om het weekend bij je komen logeren. Dan heeft die collega in ene misschien wel hele andere wensen en zit ze niet op kinderen als extra bagage te wachten.

Be a man en zoek ander werk of recht je ruggengraat en ga de confrontatie aan met de dame in kwestie en neem de gevolgen as the come.
pi_64307537
Het is inmiddels alweer lang geleden. De topictitel klopt in ieder geval niet meer. Ben gelukkig getrouwd en de 2e is nu ook op komst. Ik put veel energie uit mn gezin. Het is, hoe burgelijk ook, toch echt wel fantastisch.
Heb echt extra veel tijd thuis besteed en maar een lange vakantie opgenomen. Regelmatig zijn ik en mn vrouw er even tussen uit gegaan. Simpele dingen, tijd voor elkaar, theater, bioscoop en uit eten. Ook nog meer gedaan als gezin.
De office manager van mn leven is nog steeds superlekker en we ouwehoeren nog wel op het werk, gewoon leuk. We hebben knallende ruzie gehad en we hebben het goed uitgepraat. We zijn nu gezellige collega's en hebben buiten het werk helemaal geen contact meer. Soms kijk ik nog stiekem op mn telefoon of ze me gesmst heeft, maar weet ook dat het nooit meer zo zou zijn. Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels. Langzaam gaat het "foute" gevoel weg...
Toch raar om er nog elke dag er mee geconfronteerd word, daardoor gaat het te langzaam. Ben ook maar op zoek gegaan naar een andere baan. Is voor mijn vrouw ook een veel fijner gevoel.
Ben er nooit achter gekomen wat ze nu van mij dacht ..
pi_64308780
Hehe eindelijk
What? No. We can't stop here. This is bat country.
  woensdag 24 december 2008 @ 00:18:48 #101
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_64309473
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:50 schreef milagro het volgende:
je zit jezelf een verliefdheid aan en in te praten... ooooooh ik ben zooooo verliefd, mijn god hoe verliefd ben ik dan, jezus christus te paard wat ben IK verliefd, zeg, man oh man dit is toch niet normaal hoe verliefd ik ben , ongelofelijk zeg, dat je zooo verliefd kan zijn

en dat allemaal 1 week na je niet zomaar terug te nemen voorstel met de bekende zweem van 'dit is voor altijd en eeuwig " om je dan meteen te realiseren OMG voor altijd!!!!!! ik zit vast, samenwonen is 1, maar trouwen!!!!!!!!! oh wat heb ik gedaan, wil ik dit wel, altijd maar sex met 1, dag in dag uit, omg jaar in jaar uit omg, nooit meer proeven van al dat andere lekkere fruit, zoals daar bijvoorbeeld die collega is, kijk dan, dat lichaam, die benen, die ogen, dat haar, die borsten die zo zachtjes deinen als ze lang loopt, de zoete geur van haar parfum die ik ineens overal denk te ruiken.... OMG OMG ik ga dood van verliefdheid, zij is het, ik voel het gewoon!!!!!!!!!!!!!

je beseft wel, hè, dat zij nog geen seconde aan jou op die manier gedacht heeft, en dat een vrouwenglimlach niet betekent persé wat jij denkt of hoopt, dito voor haar lichaamstaal, die jij , zoals mannen wel vaker doen in deze omstandigheden, geheel naar eigen inzicht en in eigen voordeel interpreteert.

ik neem aan dat een aanzoek doen niet betekent dat het morgen meteen verzilverd moet worden, dus je hebt nog even, neem een koude douche, lees een goed boek, doe een volwassen en get real en zo.
pi_64314795
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:36 schreef SymbolicTruth het volgende:
Het is inmiddels alweer lang geleden. De topictitel klopt in ieder geval niet meer. Ben gelukkig getrouwd en de 2e is nu ook op komst. Ik put veel energie uit mn gezin. Het is, hoe burgelijk ook, toch echt wel fantastisch.
Heb echt extra veel tijd thuis besteed en maar een lange vakantie opgenomen. Regelmatig zijn ik en mn vrouw er even tussen uit gegaan. Simpele dingen, tijd voor elkaar, theater, bioscoop en uit eten. Ook nog meer gedaan als gezin.
De office manager van mn leven is nog steeds superlekker en we ouwehoeren nog wel op het werk, gewoon leuk. We hebben knallende ruzie gehad en we hebben het goed uitgepraat. We zijn nu gezellige collega's en hebben buiten het werk helemaal geen contact meer. Soms kijk ik nog stiekem op mn telefoon of ze me gesmst heeft, maar weet ook dat het nooit meer zo zou zijn. Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels. Langzaam gaat het "foute" gevoel weg...
Toch raar om er nog elke dag er mee geconfronteerd word, daardoor gaat het te langzaam. Ben ook maar op zoek gegaan naar een andere baan. Is voor mijn vrouw ook een veel fijner gevoel.
Goed gedaan, echt!
pi_64315672
quote:
Het is inmiddels alweer lang geleden. [knip]
Respect dude
Menigeen had het het opgegeven maar blijkbaar geef jij zoveel om je vrouw en je kid(s) dat je volgehouden heb!
Het heeft dan wel 11 maanden geduurd maar nu zie je blijkbaar in dat je een goede keuze gemaakt hebt.

Fijne kerstdagen en een goed nieuw jaar voor jullie toegewenst

Ps: Neem een nieuw mobiel nummer
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2008 @ 09:12:02 #104
43556 miss_dynastie
pi_64315754
quote:
Nou ja, lang geleden, een maand of drie. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het verstandig is om in zo'n rollercoaster van emoties een tweede kind op de wereld te zetten. Binnen drie maanden van: m'n collega is de coolste vrouw die ik ken naar: ben gelukkig getrouwd. Ik geloof niet in sprookjes.
pi_64315947
Die van dat nieuwe mobiele nummer vind ik een goeie. Dan weet je dat zij dat nummer niet heeft en dat scheelt dan ook weer.
Echt top dat je voor je kind en je verloofde (destijds) heb gekozen!
Fijne Dagen!
Haters gonna hate.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 09:31:55 #106
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64316065
quote:
Het is inmiddels alweer lang geleden.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Rainbow007 het volgende:
Als het nou 3 maanden of 6 maanden was zou ik zeggen nou dat waait wel over.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:40:47 #107
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64319271
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef LaZZ het volgende:
Vriendin dumpen, kind ontkennen en verdergaan met je collega. Zij is de ware.
En als ze dan met DNA testen komt je kunt haar altijd nog in zee dumpen a la Joran.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:41:05 #108
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64319278
.

[ Bericht 99% gewijzigd door motherflocker op 24-12-2008 11:41:31 (dubbele posting) ]
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_64322900
nah wel mooi dat je voor je relatie bent gegaan, hoewel ik wel denk dat dit een goeie les is ( ok, kon het ook niet anders zeggen) voor de toekomst..
je bent een klein beetje afgeknapt op je vrouw, omdat ze sinds jullie een kindje hebben niet meer diegene is op wie je ooit verliefd werd.. vind ik ook wel ergens echt logisch. Dit zal met de komst van een tweede waarschijnlijk nog erger worden denk je zelf ook niet?
Nu zit je nog in de wittebroodsweken en vernieuwde energie in de relatie maar over een jaar or so kom je toch weer op hetzelfde punt. Ik zou het er met je vrouw over hebben (tegen die tijd) dat je graag nog met haar naar feesten wil en pinkpop. Dan maar oppas regelen enzo..

en ow ja: Centre Parcs??? De aanblik van zo'n huisje alleen al.. leuk voor als je met vrienden bent en je gaat flink drinken en keten enzo, maar met je vriendin????? killer...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_64497636
quote:
Dat kun je nog steeds vragen.
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:52:11 #111
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_64511090
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:17 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat kun je nog steeds vragen.
Maar dat zou ik vooral niet doen.
Het is nu afgewikkeld, en je hebt het goed opgelost, niet oprakelen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_64631129
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:57 schreef skippy22 het volgende:
Kameraad van me is getrouwd met een muts van heb ik je Terwijl hij helemaal verliefd was op een heel leuk meisje En het was wederzijds best jammer dan
Die kameraad toch.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:26:28 #113
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_64800305
gelukkig ben je eruit gekomen.

[ Bericht 93% gewijzigd door Anneloortje op 08-01-2009 21:34:56 ]
Het is de gekte van de verslaving.
pi_64800665
quote:
Ze is nog steeds vrijgezel en ben toch jaloers op sommige van haar scharrels.
Is dit gevoel gezond? Ik heb precies hetzelfde bij een goeie vriendin van me.
pi_64800690
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef zquing het volgende:
Je gaat trouwen en wil nog snel iemand anders neuken. De vraag is of dat verstandig is en je hebt ook nog een dochtertje.......

Niets doen, verder gaan met je leven, lekker trouwen en praat er over met je verloofde
Inderdaad.
Ik denk dat iedereen wel eens in zo'n situatie terecht komt waarin ze toch wel van hun partner houden, maar ook verliefd zijn op een ander. Die dingen staan los van elkaar. De meeste mensen die vreemdgaan not-done vinden hebben duidelijk nog nooit zo'n situatie zelf meegemaakt, en als ze er zelf inzitten dan is het ineens anders uiteraard. Hypocriet.
  zondag 11 januari 2009 @ 17:03:16 #116
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_64919205
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik denk dat iedereen wel eens in zo'n situatie terecht komt waarin ze toch wel van hun partner houden, maar ook verliefd zijn op een ander. Die dingen staan los van elkaar. De meeste mensen die vreemdgaan not-done vinden hebben duidelijk nog nooit zo'n situatie zelf meegemaakt, en als ze er zelf inzitten dan is het ineens anders uiteraard. Hypocriet.
Eensch!
Het is de gekte van de verslaving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')