en vreemd genoeg worden die uitspraken van dat hof toch regelmatig door landen naast hun neergelegd. vreemd he?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef vero-legata het volgende:
prima dat jij de inhoud van scientology niet interessant vind, jammer dat je niet met inhoudelijke argumenten komt maar slecht kunt roepen dat het kinderlijk, zielig en dom is.[/qupte]
als je zou lezen wat mensen ook daadwerkelijk als argument er tegen gebruiken zou je dat niet kunnen zeggen. tenzij je natuurlijk geindoctrineerd in de leer bent, en dan zal je als elke fundamentalist, stellig met je vingers in de oren op de grond blijven stampen. precies wat je aan het doen bent.
[quote]En nogmaals besluiten van een Europees hof van de Rechten van de mens kunnen niet naast je neergelegd worden. Moskou is dan ook verplicht Scientology gewoon toe te laten tot de verzoekprocedure wat ook gebeurt is. Het is namelijk rechtsgeldig en het zijn geen un verzoeken.
wat dus alleen bewijst dat de spaanse autoriteiten OF onder druk gezet zijn, of niet weten waar ze het over hebben.quote:Dus naast dat je niet kunt lezen in die postlijn moet je misschien ook zelf eens wat dingen uitzoeken in dit geval wat het EVRM precies inhoudt. Daarnaast noem je wat landen die scientology nu volledig toestaan maar een paar twijfels hebben, nou prima, dat horen we dan toch vanzelf wat de overheden daar van vinden. Daar zijn rechters en rechtbanken voor. Ondertussen heeft Spanje net de kerk volledig religieuze status gegeven. http://www.freedommag.org/english/canada/vol004i1/page07.htm met alle voordelen van dien.
Over die zogenaamde board of directors gaat het hardnekkige gerucht dat beiden hebben trachten te vluchten en nu de riolen schoon maken als straf.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:06 schreef vero-legata het volgende:
Sektes en religies zijn gelijk over het algemeen alleen hangt het er vanaf hoe populair iets is, en wat ik eerder al zei de church of scientology heeft echt wel wat rotte policies her en der maar dat van miscavage en zijn machine geweer is echt onzin. Scientolgy heeft namelijk een board of directors waar hij voorzitter van is. HIj heeft absoluut niet de enige macht in handen in die kerk, dat kun je ook zien in zijn intervieuw wat al eerder een keer gepost is. En als dat bewijs zo overal rondslingert zou ik linkjes bij je uitspraken zeer op prijs stellen.
<knip>
Maar ga gewoon lekker demonstreren zondag en kijk dan voor jezelf maar eens wat voor mensen er daar in Amsterdam rondlopen. Niets werkt zo goed als informatie uit eigen ervaring.quote:Ideas, and not battles mark the forward progress of mankind,
Individuals, and not groups form the culture of a race.
-LRH
Human rights should be made a fact,
Not an idealistic dream.
-LRH
www.youthforhumanrights.org
Wat fijn dat je alle Scientology-critici even belachelijk maakt. In welke cursus heb je dat geleerd?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef vero-legata het volgende:
Oh en dan beschuldigen ze scientologen dat ze soms paranoia zijn. Als ik jullie moet geloven zijn onafhankelijke rechters van Amerika, Spanje en het Europees hof van de Rechten van de mens ook allemaal gebrainwashed of omgekocht door scientology net als de alle overheden van Engeland, Duitsland, Londen en Berlijn..... Ik denk dat zij ook verantwoordelijk zijn voor de moord op Natalie holloway denken jullie niet. En voor de holocaust en voor het aan de macht komen van Mao en voor de inslag van de komeet die alle dinosauriers heeft uitgeroeid. Wat moet je de wereld complex maken om jullie verhaal ook nog enigszins geloofwaardig te houden.
Volgens mij maakt Scientology zelf duidelijk hoe ze is door hun gedrag. If it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck...quote:En dystopian laat mij de eerste uitspraak van het europees hof van de rechten van de mens wat een nationale overheid naast zich neerlegt maar even zien. Dat je blijkbaar niet weet wat het EVMR is en niet snapt hoe de rechtsordes in verhouding tussen nationale overheden is jouw probleem lijkt me. Maar dat maakt je argument niet waar. En dat je moreel over hun oordeel heen stapt en beter denkt te weten wat scientology is zonder ooit in een organisatie te zijn geweest dan een x aantal onafhankelijke rechters die zo een uitspraak doen prima allemaal maar dan hoef ik je hopelijk toch verder niet meer serieus te nemen als je dat denkt.
Ze maken zo veel mogelijk gebruik van de vrijheden die democratieën proberen te bewerkstelligen. Zolang het hun goed uitkomt natuurlijk.quote:En laat mij maar eens zien waar scientology op hun eigen site zeggen dat miscavage de absolute leider is, weer zo een loze claim zonder bewijs. Of heb je dat ook van het wetenschappelijke en onafhankelijke Factnet net als die teksten die al 30 jaar op internet te vinden zijn.
Ik vind het vervelend dat scientology met hun simpele en begrijpelijk basisinhoud van voortbestaan blijkbaar een groot aantal mensen aanspreekt. Dat ze zich in Europa zo vlot verspreiden rond al de hoofdsteden om ons heen is dan helemaal vervelend als je zo bang voor ze bent als jullie. Zeker omdat ze van die ongekende macht hebben volgens jullie. Misschien moet je er een topic van maken in brave new world. Hoe scientology alle overheden om de tuin weet te leiden of weet om te kopen....
Zo rationeel ben jij niet. Je bent al een aantal topics je evangelie aan het verspreiden, maar nobody's buying.quote:Ik ben blij dat de gemiddelde scientologen die ik ken een stuk rationeler zijn, en gelukkig zijn ze over het algemeen vrij vriendelijk en vreedzaam ingesteld. Om nog eens wat mooie quotes te doen van onze vriend hubbard:
[..]
The official translation of an extract of the German Federal Constitutional Courts's decision of 14th Oct 2004 reads:quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef vero-legata het volgende:
Oh en dan beschuldigen ze scientologen dat ze soms paranoia zijn. Als ik jullie moet geloven zijn onafhankelijke rechters van Amerika, Spanje en het Europees hof van de Rechten van de mens ook allemaal gebrainwashed of omgekocht door scientology net als de alle overheden van Engeland, Duitsland, Londen en Berlijn..... Ik denk dat zij ook verantwoordelijk zijn voor de moord op Natalie holloway denken jullie niet. En voor de holocaust en voor het aan de macht komen van Mao en voor de inslag van de komeet die alle dinosauriers heeft uitgeroeid. Wat moet je de wereld complex maken om jullie verhaal ook nog enigszins geloofwaardig te houden.
En dystopian laat mij de eerste uitspraak van het europees hof van de rechten van de mens wat een nationale overheid naast zich neerlegt maar even zien. Dat je blijkbaar niet weet wat het EVMR is en niet snapt hoe de rechtsordes in verhouding tussen nationale overheden is jouw probleem lijkt me. Maar dat maakt je argument niet waar.
ik denk dat je dan de enige bent, verder neemt hier immers niemand *jou* serieus.quote:En dat je moreel over hun oordeel heen stapt en beter denkt te weten wat scientology is zonder ooit in een organisatie te zijn geweest dan een x aantal onafhankelijke rechters die zo een uitspraak doen prima allemaal maar dan hoef ik je hopelijk toch verder niet meer serieus te nemen, als je dat oprecht gelooft tenminste.
wat blijf je nou toch de hele tijd brabbelen over basisinhoud van voortbestaan, wtf betekent dat dan ook? dat heeft elke religie en filosofie, behalve mischien de zelfmoord cults. en zo'n groot aantal mensen spreekt het nou ook weer niet aan. scientology beweert 10 miljoen volgelingen wereldwijd te hebben, maar volgens surveys en onderzoeken blijkt dat het er maximaal 100.000 wereldwijd zijn. dus lang niet zo groot aantal. Ook zijn ze zich nou ook weer niet zo vlot aan het verspreiden hoor. Tuurlijk, ze hebben geld en kunnen een kantoortje her en daar openen. nou nou, wat indrukwekkend hoor. ondertussen is het deelnemerschap in nederland in de laatste jaren met de helft verminderd.quote:Ik vind het vervelend dat scientology met hun simpele en begrijpelijk basisinhoud van voortbestaan blijkbaar een groot aantal mensen aanspreekt. Dat ze zich in Europa zo vlot verspreiden rond al de hoofdsteden om ons heen is dan helemaal vervelend als je (onterecht overigens) zo bang voor ze bent als jullie.
Je zei zelf dat je wel op de hoogte was van hun infiltratie binnen de fbi en dergelijke eerder in deze thread, nu probeer je mensen dus belachelijk te maken die op deze tactieken van ze wijzen?quote:Zeker omdat ze van die ongekende macht hebben volgens jullie. Misschien moet je er een topic van maken in brave new world. Hoe scientology alle overheden om de tuin weet te leiden of weet om te kopen....![]()
ja hoor, zo rationeel dat ze zich met plezier aan een leugendetecter vast laten binden omdat ze verteld wordt 'nee hoor, is geen leugen detector, dat is een e-meter'.quote:Ik ben blij dat de gemiddelde scientologen die ik ken een stuk rationeler zijn, en gelukkig zijn ze over het algemeen vrij vriendelijk en vreedzaam ingesteld. Om nog eens wat mooie quotes te doen van onze vriend hubbard
Heb je nou ooit gelezen wat ik gepost heb? Je gaat er in ieder geval nooit op in en blijft gewoon dezelfde stokpaardjes herhalen. Vrij typisch voor de scientology verdwaasden, maar je doet je voor als een gewone poster met een beetje belangstelling. Hou die mythe dan op, lees wat ik schrijf en reageer dan eens. Die rationele, vriendelijke vreedzame scientologen van jou dwingen mensen 12 uur per dag rondjes te rennen rond een boom. Met zulke pacifisten heb je geen agressie meer nodig...quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef vero-legata het volgende:
<knip gek verhaal over dinosauriers and Holloway in de trant van LRH>
En dystopian laat mij de eerste uitspraak van het europees hof van de rechten van de mens wat een nationale overheid naast zich neerlegt maar even zien.
<knip: dat heeft hij dus al gedaan>
En laat mij maar eens zien waar scientology op hun eigen site zeggen dat miscavage de absolute leider is, weer zo een loze claim zonder bewijs. Of heb je dat ook van het wetenschappelijke en onafhankelijke Factnet net als die teksten die al 30 jaar op internet te vinden zijn. Of teksten die zeggen dat ze van hubbard zijn maar waar niemand ooit wat van af heeft geweten en Scientology constant met een $ wordt getekentd. Ik wil niet lullig doen maar dan haal je toch al je geloofwaardigheid van jezelf direct weg....![]()
Ik vind het vervelend dat scientology met hun simpele en begrijpelijk basisinhoud van voortbestaan blijkbaar een groot aantal mensen aanspreekt. Dat ze zich in Europa zo vlot verspreiden rond al de hoofdsteden om ons heen is dan helemaal vervelend als je (onterecht overigens) zo bang voor ze bent als jullie. Zeker omdat ze van die ongekende macht hebben volgens jullie. Misschien moet je er een topic van maken in brave new world. Hoe scientology alle overheden om de tuin weet te leiden of weet om te kopen....![]()
Ik ben blij dat de gemiddelde scientologen die ik ken een stuk rationeler zijn, en gelukkig zijn ze over het algemeen vrij vriendelijk en vreedzaam ingesteld. Om nog eens wat mooie quotes te doen van onze vriend hubbard:
[..]
Maar ga gewoon lekker demonstreren zondag en kijk dan voor jezelf maar eens wat voor mensen er daar in Amsterdam rondlopen. Niets werkt zo goed als informatie uit eigen ervaring.![]()
[ afbeelding ]
De psychiaters zijn toch al verantwoordelijk geweest voor de holocaust? http://www.youtube.com/watch?v=ZUpZINqrW24 . (scientology propaganda)En zijn de dinosaurussen nou uitgeroeid toen Xenu ons dumpte in vulkanen en bestookte met waterstofbommen 75 miljoen jaar geleden? Of zijn dinosaurussen simpel het gevolg van R6? http://en.wikipedia.org/wiki/Implant_(Scientology) , net zoals het geloof in Jezus Christus? http://www.youtube.com/watch?v=qrMJUDkDWqcquote:Ik denk dat zij ook verantwoordelijk zijn voor de moord op Natalie holloway denken jullie niet. En voor de holocaust en voor het aan de macht komen van Mao en voor de inslag van de komeet die alle dinosauriers heeft uitgeroeid.
http://www.youtube.com/watch?v=hO5fZrfaY6gquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef MrData het volgende:
Wat ik gemerkt heb is dat het Xenu verhaal niet zoveel effect heeft op Scientologists. Er wordt ze verteld dat als je kennis neemt van zaken waar je het niveau nog niet voor hebt je daar ernstige schade van zal ondervinden. Op 1 van die XenuTV filmpjes zie je een demonstratie ergens in de VS, zodra de demonstrant het Xenu verhaal begint op te rakelen stopt de COS drone z'n vingers in z'n oren en loopt weg.
Nou nou nou nou nou nou nou dat kan wel iets korter:quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:29 schreef voyeur het volgende:
Ter waarschuwing van mensen die niet doorhebben waarom hij in psychiatrie topics etc. zijn boodschappen verspreidt. Zou dit iets zijn als signature?
Vera-Legato is gewoon een die-hard scientology sekte zieltjeswinner die doet alsof hij alleen interesse in de 'filosofie' heeft. en de kerk niks vindt, maar zelf een mantelorganisatie van de cult runt (mensenrechten.org) en zelfs lid van Sea Org geweest is.
quote:Danger!Vero- Legato = Scientology
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |