abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56566675
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:47 schreef vero-legata het volgende:
prima dat jij de inhoud van scientology niet interessant vind, jammer dat je niet met inhoudelijke argumenten komt maar slecht kunt roepen dat het kinderlijk, zielig en dom is.[/qupte]

als je zou lezen wat mensen ook daadwerkelijk als argument er tegen gebruiken zou je dat niet kunnen zeggen. tenzij je natuurlijk geindoctrineerd in de leer bent, en dan zal je als elke fundamentalist, stellig met je vingers in de oren op de grond blijven stampen. precies wat je aan het doen bent.

[quote]En nogmaals besluiten van een Europees hof van de Rechten van de mens kunnen niet naast je neergelegd worden. Moskou is dan ook verplicht Scientology gewoon toe te laten tot de verzoekprocedure wat ook gebeurt is. Het is namelijk rechtsgeldig en het zijn geen un verzoeken.
en vreemd genoeg worden die uitspraken van dat hof toch regelmatig door landen naast hun neergelegd. vreemd he?
quote:
Dus naast dat je niet kunt lezen in die postlijn moet je misschien ook zelf eens wat dingen uitzoeken in dit geval wat het EVRM precies inhoudt. Daarnaast noem je wat landen die scientology nu volledig toestaan maar een paar twijfels hebben, nou prima, dat horen we dan toch vanzelf wat de overheden daar van vinden. Daar zijn rechters en rechtbanken voor. Ondertussen heeft Spanje net de kerk volledig religieuze status gegeven. http://www.freedommag.org/english/canada/vol004i1/page07.htm met alle voordelen van dien.
wat dus alleen bewijst dat de spaanse autoriteiten OF onder druk gezet zijn, of niet weten waar ze het over hebben.

[qupte]
Ik ken scientologen en die zijn idd vriendelijk en succesvol, kan ik ook niets aan doen.[/quote]

Dat zijn al-qaida leden ook. totdat je opeens een niet-moslim blijkt te zijn. ik denk dat als je daadwerkelijk wilt dat scientology leer in een beter daglicht komt te staan, *jij* vooral je mond moet houden, want je laat alleen maar aan iedereen hier zien wat voor fundamentalist je wel niet ben, om zomaar hetzelfde te blijven roepen ondanks dat het allemaal weerlegt is.
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:07:49 #197
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56569378
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:06 schreef vero-legata het volgende:
Sektes en religies zijn gelijk over het algemeen alleen hangt het er vanaf hoe populair iets is, en wat ik eerder al zei de church of scientology heeft echt wel wat rotte policies her en der maar dat van miscavage en zijn machine geweer is echt onzin. Scientolgy heeft namelijk een board of directors waar hij voorzitter van is. HIj heeft absoluut niet de enige macht in handen in die kerk, dat kun je ook zien in zijn intervieuw wat al eerder een keer gepost is. En als dat bewijs zo overal rondslingert zou ik linkjes bij je uitspraken zeer op prijs stellen.

<knip>
Over die zogenaamde board of directors gaat het hardnekkige gerucht dat beiden hebben trachten te vluchten en nu de riolen schoon maken als straf.
Zeker is in ieder geval dit 'Starting in September of 2005 all references to Mark Rathbun and Warren McShane, the two other publicly known members of the RTC board of directors, were removed from all Scientology web sites leaving David Miscavige as the only member of RTC Board listed on the RTC website"

Dus dat maakt David Miscavige tot de absoluut leider. Elliot Abelson, general counsel for the Church of Scientology zegt daarover: "The only person who runs the Church and makes policy decisions is David Miscavige."

Ik geloof hun eigen sites en hun wettelijk vertegenwoordiger toch eerder dan onze fok-scientologist.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:38:48 #198
163407 vero-legata
mensenrechten.org
pi_56571683
Oh en dan beschuldigen ze scientologen dat ze soms paranoia zijn. Als ik jullie moet geloven zijn onafhankelijke rechters van Amerika, Spanje en het Europees hof van de Rechten van de mens ook allemaal gebrainwashed of omgekocht door scientology net als de alle overheden van Engeland, Duitsland, Londen en Berlijn..... Ik denk dat zij ook verantwoordelijk zijn voor de moord op Natalie holloway denken jullie niet. En voor de holocaust en voor het aan de macht komen van Mao en voor de inslag van de komeet die alle dinosauriers heeft uitgeroeid. Wat moet je de wereld complex maken om jullie verhaal ook nog enigszins geloofwaardig te houden.

En dystopian laat mij de eerste uitspraak van het europees hof van de rechten van de mens wat een nationale overheid naast zich neerlegt maar even zien. Dat je blijkbaar niet weet wat het EVMR is en niet snapt hoe de rechtsordes in verhouding tussen nationale overheden is jouw probleem lijkt me. Maar dat maakt je argument niet waar. En dat je moreel over hun oordeel heen stapt en beter denkt te weten wat scientology is zonder ooit in een organisatie te zijn geweest dan een x aantal onafhankelijke rechters die zo een uitspraak doen prima allemaal maar dan hoef ik je hopelijk toch verder niet meer serieus te nemen, als je dat oprecht gelooft tenminste.

En laat mij maar eens zien waar scientology op hun eigen site zeggen dat miscavage de absolute leider is, weer zo een loze claim zonder bewijs. Of heb je dat ook van het wetenschappelijke en onafhankelijke Factnet net als die teksten die al 30 jaar op internet te vinden zijn. Of teksten die zeggen dat ze van hubbard zijn maar waar niemand ooit wat van af heeft geweten en Scientology constant met een $ wordt getekentd. Ik wil niet lullig doen maar dan haal je toch al je geloofwaardigheid van jezelf direct weg....

Ik vind het vervelend dat scientology met hun simpele en begrijpelijk basisinhoud van voortbestaan blijkbaar een groot aantal mensen aanspreekt. Dat ze zich in Europa zo vlot verspreiden rond al de hoofdsteden om ons heen is dan helemaal vervelend als je (onterecht overigens) zo bang voor ze bent als jullie. Zeker omdat ze van die ongekende macht hebben volgens jullie. Misschien moet je er een topic van maken in brave new world. Hoe scientology alle overheden om de tuin weet te leiden of weet om te kopen....

Ik ben blij dat de gemiddelde scientologen die ik ken een stuk rationeler zijn, en gelukkig zijn ze over het algemeen vrij vriendelijk en vreedzaam ingesteld. Om nog eens wat mooie quotes te doen van onze vriend hubbard :
quote:
Ideas, and not battles mark the forward progress of mankind,
Individuals, and not groups form the culture of a race.
-LRH

Human rights should be made a fact,
Not an idealistic dream.
-LRH
www.youthforhumanrights.org
Maar ga gewoon lekker demonstreren zondag en kijk dan voor jezelf maar eens wat voor mensen er daar in Amsterdam rondlopen. Niets werkt zo goed als informatie uit eigen ervaring.

[ Bericht 4% gewijzigd door vero-legata op 06-02-2008 22:56:33 ]
Nederlandse Eetbare Planten & Paddenstoelen Database @ www.permacultuurnederland.org
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:48:08 #199
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56571905
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef vero-legata het volgende:
Oh en dan beschuldigen ze scientologen dat ze soms paranoia zijn. Als ik jullie moet geloven zijn onafhankelijke rechters van Amerika, Spanje en het Europees hof van de Rechten van de mens ook allemaal gebrainwashed of omgekocht door scientology net als de alle overheden van Engeland, Duitsland, Londen en Berlijn..... Ik denk dat zij ook verantwoordelijk zijn voor de moord op Natalie holloway denken jullie niet. En voor de holocaust en voor het aan de macht komen van Mao en voor de inslag van de komeet die alle dinosauriers heeft uitgeroeid. Wat moet je de wereld complex maken om jullie verhaal ook nog enigszins geloofwaardig te houden.
Wat fijn dat je alle Scientology-critici even belachelijk maakt. In welke cursus heb je dat geleerd?
quote:
En dystopian laat mij de eerste uitspraak van het europees hof van de rechten van de mens wat een nationale overheid naast zich neerlegt maar even zien. Dat je blijkbaar niet weet wat het EVMR is en niet snapt hoe de rechtsordes in verhouding tussen nationale overheden is jouw probleem lijkt me. Maar dat maakt je argument niet waar. En dat je moreel over hun oordeel heen stapt en beter denkt te weten wat scientology is zonder ooit in een organisatie te zijn geweest dan een x aantal onafhankelijke rechters die zo een uitspraak doen prima allemaal maar dan hoef ik je hopelijk toch verder niet meer serieus te nemen als je dat denkt.
Volgens mij maakt Scientology zelf duidelijk hoe ze is door hun gedrag. If it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck...

Ik hoor je al een aantal topics mooi kwaken.
quote:
En laat mij maar eens zien waar scientology op hun eigen site zeggen dat miscavage de absolute leider is, weer zo een loze claim zonder bewijs. Of heb je dat ook van het wetenschappelijke en onafhankelijke Factnet net als die teksten die al 30 jaar op internet te vinden zijn.

Ik vind het vervelend dat scientology met hun simpele en begrijpelijk basisinhoud van voortbestaan blijkbaar een groot aantal mensen aanspreekt. Dat ze zich in Europa zo vlot verspreiden rond al de hoofdsteden om ons heen is dan helemaal vervelend als je zo bang voor ze bent als jullie. Zeker omdat ze van die ongekende macht hebben volgens jullie. Misschien moet je er een topic van maken in brave new world. Hoe scientology alle overheden om de tuin weet te leiden of weet om te kopen....
Ze maken zo veel mogelijk gebruik van de vrijheden die democratieën proberen te bewerkstelligen. Zolang het hun goed uitkomt natuurlijk.
quote:
Ik ben blij dat de gemiddelde scientologen die ik ken een stuk rationeler zijn, en gelukkig zijn ze over het algemeen vrij vriendelijk en vreedzaam ingesteld. Om nog eens wat mooie quotes te doen van onze vriend hubbard:
[..]
Zo rationeel ben jij niet. Je bent al een aantal topics je evangelie aan het verspreiden, maar nobody's buying.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56572873
quote:

En dystopian laat mij de eerste uitspraak van het europees hof van de rechten van de mens wat een nationale overheid naast zich neerlegt maar even zien. Dat je blijkbaar niet weet wat het EVMR is en niet snapt hoe de rechtsordes in verhouding tussen nationale overheden is jouw probleem lijkt me. Maar dat maakt je argument niet waar.
The official translation of an extract of the German Federal Constitutional Courts's decision of 14th Oct 2004 reads:

"As a result of the status of the European Convention on Human Rights as ordinary statutory law below the level of the constitution, the ECtHR was not functionally a higher-ranking court in relation to the courts of the States parties. For this reason, neither in interpreting the European Convention on Human Rights nor in interpreting national fundamental rights could domestic courts be bound by the decisions of the ECtHR.”

Thus neither German State Authorities nor its judges recognize the authority and the international contract it signed of the ECtHR
quote:
En dat je moreel over hun oordeel heen stapt en beter denkt te weten wat scientology is zonder ooit in een organisatie te zijn geweest dan een x aantal onafhankelijke rechters die zo een uitspraak doen prima allemaal maar dan hoef ik je hopelijk toch verder niet meer serieus te nemen, als je dat oprecht gelooft tenminste.
ik denk dat je dan de enige bent, verder neemt hier immers niemand *jou* serieus.
quote:
Ik vind het vervelend dat scientology met hun simpele en begrijpelijk basisinhoud van voortbestaan blijkbaar een groot aantal mensen aanspreekt. Dat ze zich in Europa zo vlot verspreiden rond al de hoofdsteden om ons heen is dan helemaal vervelend als je (onterecht overigens) zo bang voor ze bent als jullie.
wat blijf je nou toch de hele tijd brabbelen over basisinhoud van voortbestaan, wtf betekent dat dan ook? dat heeft elke religie en filosofie, behalve mischien de zelfmoord cults. en zo'n groot aantal mensen spreekt het nou ook weer niet aan. scientology beweert 10 miljoen volgelingen wereldwijd te hebben, maar volgens surveys en onderzoeken blijkt dat het er maximaal 100.000 wereldwijd zijn. dus lang niet zo groot aantal. Ook zijn ze zich nou ook weer niet zo vlot aan het verspreiden hoor. Tuurlijk, ze hebben geld en kunnen een kantoortje her en daar openen. nou nou, wat indrukwekkend hoor. ondertussen is het deelnemerschap in nederland in de laatste jaren met de helft verminderd.
quote:
Zeker omdat ze van die ongekende macht hebben volgens jullie. Misschien moet je er een topic van maken in brave new world. Hoe scientology alle overheden om de tuin weet te leiden of weet om te kopen....
Je zei zelf dat je wel op de hoogte was van hun infiltratie binnen de fbi en dergelijke eerder in deze thread, nu probeer je mensen dus belachelijk te maken die op deze tactieken van ze wijzen?
quote:
Ik ben blij dat de gemiddelde scientologen die ik ken een stuk rationeler zijn, en gelukkig zijn ze over het algemeen vrij vriendelijk en vreedzaam ingesteld. Om nog eens wat mooie quotes te doen van onze vriend hubbard
ja hoor, zo rationeel dat ze zich met plezier aan een leugendetecter vast laten binden omdat ze verteld wordt 'nee hoor, is geen leugen detector, dat is een e-meter'.

welk OT level ben jij overigens? vast niet zo hoog dat je ook inzage krijgt in de xenu documenten he?
  donderdag 7 februari 2008 @ 00:14:36 #201
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56573874
quote:
<knip gek verhaal over dinosauriers and Holloway in de trant van LRH>

En dystopian laat mij de eerste uitspraak van het europees hof van de rechten van de mens wat een nationale overheid naast zich neerlegt maar even zien.
<knip: dat heeft hij dus al gedaan>

En laat mij maar eens zien waar scientology op hun eigen site zeggen dat miscavage de absolute leider is, weer zo een loze claim zonder bewijs. Of heb je dat ook van het wetenschappelijke en onafhankelijke Factnet net als die teksten die al 30 jaar op internet te vinden zijn. Of teksten die zeggen dat ze van hubbard zijn maar waar niemand ooit wat van af heeft geweten en Scientology constant met een $ wordt getekentd. Ik wil niet lullig doen maar dan haal je toch al je geloofwaardigheid van jezelf direct weg....

Ik vind het vervelend dat scientology met hun simpele en begrijpelijk basisinhoud van voortbestaan blijkbaar een groot aantal mensen aanspreekt. Dat ze zich in Europa zo vlot verspreiden rond al de hoofdsteden om ons heen is dan helemaal vervelend als je (onterecht overigens) zo bang voor ze bent als jullie. Zeker omdat ze van die ongekende macht hebben volgens jullie. Misschien moet je er een topic van maken in brave new world. Hoe scientology alle overheden om de tuin weet te leiden of weet om te kopen....

Ik ben blij dat de gemiddelde scientologen die ik ken een stuk rationeler zijn, en gelukkig zijn ze over het algemeen vrij vriendelijk en vreedzaam ingesteld. Om nog eens wat mooie quotes te doen van onze vriend hubbard :
[..]

Maar ga gewoon lekker demonstreren zondag en kijk dan voor jezelf maar eens wat voor mensen er daar in Amsterdam rondlopen. Niets werkt zo goed als informatie uit eigen ervaring.

[ afbeelding ]
Heb je nou ooit gelezen wat ik gepost heb? Je gaat er in ieder geval nooit op in en blijft gewoon dezelfde stokpaardjes herhalen. Vrij typisch voor de scientology verdwaasden, maar je doet je voor als een gewone poster met een beetje belangstelling. Hou die mythe dan op, lees wat ik schrijf en reageer dan eens. Die rationele, vriendelijke vreedzame scientologen van jou dwingen mensen 12 uur per dag rondjes te rennen rond een boom. Met zulke pacifisten heb je geen agressie meer nodig...

Je ontkent dat Miscavige de absolute leider is volgens zijn eigen woordvoerder? En je ontkent dat de twee leden van de 'board of directors' verdwenen zijn? Laat dan zien waar die zijn? Geef een actueel citaat waar deze mensen op de sekte site staan en sprekend ten tonele gevoerd zijn. Kan je niet want ze zijn zoekgemaakt, maar ik wacht op je.

En verder neuzel je de standaard riedel over de enorme verspreiding van de sekte. Daar is geen sprake van. Het aantal echte leden is vrij klein en de getallen van acht miljoen die de sekte verspreidt zijn volstrekt uit de lucht gegrepen. Schattingen onder de 100.000 zijn vrij goed onderbouwd en veel groei zit er niet in.

Als je niet gaat antwoorden op al mijn eerdere posts (ik citeer notabene uit het officiele OT3 level en dat noem jij geen werk van LRH: blasfemisch ben je!) geef ik je op en ga ik je gewoon ridiculiseren. Ik dacht dat dit een discussie was, maar als je gewoon wat wil prediken heb ik geen zin om daar inhoudelijk op in te gaan.

Maar goed we sluiten weer af met wat woorden van LRH (nu met mp3 etc zodat je het zelf kan checken) Beschouw het als een gunst dat je weer dingen te horen krijgt die normaal een half miljoen kosten:

Ron Hubbard speaking here
LRH describes how he was shifted to the between-lives area on the planet Mars (a place where we all go after we die to have our memories erased by aliens).
"And well, it starts like this -- it starts like this: I was up in the Van Allen belt -- this is factual, and I don't know why they're scared of the Van Allen belt, because it's simply hot. You'd be surprised how warm space is. Get down amongst the clouds and so forth, it can get pretty cold and damp. But you get well up and sunlight shining around and that sort of thing, it's quite hot. And the Van Allen belt was radioactively hot. A lot of photons get trapped in that area and so forth. And I was up there watching the sunrise. Well, that was very interesting. And my perception was very good, and I was taking a look at Norway and Essex and the places around, you know, and getting myself sort of oriented. And then something happened to me that I didn't know quite what had happened to me. I thought some facsimiles must have appeared in front of me, but they didn't look like facsimiles. And some other things happened and I had a feeling like I might possibly go into the sun. And a few other little uncomfortablenesses there where... That wasn't what awed me. But I got confused. I got confused because the sun was suddenly larger and then it was smaller and somehow or another I was doing a change of space process that I myself was not familiar with. And it made me sort of bite off my thetan fingernails just a little bit, you know?"

(de Van Allen belt voor de niet astronomisch geschoolden is een zone minimaal 700 km boven het aardoppervlak met hoge radiografische straling. LRH claimde dat soort dingen omdat hij een methode had gevonden om mensen te ontdoen van radiografische besmetting. Later van drugs en brandweer inhalatie problemen, maar soi. Altijd dezelfde methode. Verder claimde hij het omdat hij nu eenmaal als motto had 'the more outrageous the lie the better')

Voor iemand die officieel geen drugs gebruikte (hoewel hij in het post mortem vol anti-psychotica bleek te zitten) een stug verhaal. Doe mij ook maar een paddo..
  donderdag 7 februari 2008 @ 00:39:50 #202
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56574286
Nou vooruit nog twee quotes from ElRon aka LRH and geboren als Lafayette (waar hij zich voor schaamde) Ron Hubbard, de stichter van het Scientology geloof:
(en netjes met de MP3's erbij zodat je kan horen hoe opgewekt hij zijn waanzin predikt)

"Between Lives Implants" lecture, SHSBC #317. 23 July 1963.
"Mary Sue gave the cue on this thing. She said, "Look at how hard they have to work to keep you from being OT!" Hey, now, that's quite a thought! Isn't that quite a thought? Hm?
Now you look at this. You look at this, now. The complete idiocy of it. Somebody sits up on Venus -- there are probably some other stations around up in the system. This one's on Venus. I notice that we all believe that Venus has a methane atmosphere and is unlivable. I almost got run down by a freight locomotive the other day -- didn't look very uncivilized to me. I'm allergic to freight locomotives, they're always running into you."

My oh my, ben je een keer op Venus word je belaagd door de Betuwelijn

Hoor de here hier

Maar goed Jupiter is ook best een aardig uitstapje als je zorgt dat je een beetje Eskimo benen hebt:

"And although I don't think you'd have very much pleasure out of kissing a girl from Jupiter - that's a heavy-gravity planet, and if you stepped on the planet Jupiter in one of these meat bodies that you presently have, you would become a pancake promptly, you see? And what atmosphere it has lies in seas of liquid air and so on. You might say that this is somewhat rigerous as an environment, not completely similar to Russia but.. [laughter]. So you do get these various variations. And it's not all that horrifying however.
You find somebody running around the planet Jupiter, he'd be built to withstand that climatic condition, and the gravitic condition and so forth, and his legs might be a bit modified and his arms and that sort of thing, but he would probably look like an Eskimo."

De Jupiter kusser live
pi_56576182
quote:
Ik denk dat zij ook verantwoordelijk zijn voor de moord op Natalie holloway denken jullie niet. En voor de holocaust en voor het aan de macht komen van Mao en voor de inslag van de komeet die alle dinosauriers heeft uitgeroeid.
De psychiaters zijn toch al verantwoordelijk geweest voor de holocaust? http://www.youtube.com/watch?v=ZUpZINqrW24 . (scientology propaganda)En zijn de dinosaurussen nou uitgeroeid toen Xenu ons dumpte in vulkanen en bestookte met waterstofbommen 75 miljoen jaar geleden? Of zijn dinosaurussen simpel het gevolg van R6? http://en.wikipedia.org/wiki/Implant_(Scientology) , net zoals het geloof in Jezus Christus? http://www.youtube.com/watch?v=qrMJUDkDWqc

Ik ben benieuwd of Vero's manier van debatteren ook gebasseerd is op scientology 'tech' trouwens. Heb je een cursus gedaan over hoe te argmenteren zonder op veel inhoudelijke punten in te gaan, drogredenen gebruiken en je eigen verhaal houden over hoe goed scientology wel niet is. Zoiets als dit? :

1. Upon entering a conversation with an opponent who may be critical of your cause:
---- Gain control of the conversation swiftly and smoothly. Maintain control.
---- If possible, direct conversation to irrelevant topics or present positive information on your cause, whether it is relevant or not.
2. If your opponent begins asking questions of a sensitive nature:
---- Verbally attack your opponent.
---- Use vague language or a subtle non-sequitur to avoid giving an answer. This is a good opportunity to present irrelevant but positive information on your cause.
---- If questions of a sensitive nature continue, feign a strong emotional response to avoid giving an answer.
3. If your cause is criticized by your opponent:
---- Verbally attack your opponent.
---- Only challenge statements you can prove are false and ignore statements you can not.
-------- When challenging statements: determine who supplied the false information, in order to discredit them and draw attention away from you.
---- If unable to ignore a statement, feign a strong emotional response to avoid giving an answer.

http://www.nathantown.com/cruise.htm

Ik hoop serieus dat je hier niet voor betaald hebt en het gevoel had iets heel nieuws en nuttigs geleerd te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metallinos op 07-02-2008 08:46:40 ]
pi_56576479
Ow, en nog twee interessante filmpjes met Hubbards eigen woorden:

Mix van Hubbards eigen psychotische verhalen met muziek.
http://www.youtube.com/watch?v=2iy0HMrRcYs

Een groepssessie (soortvan groepshypnose lijkt het):
http://www.youtube.com/watch?v=TtCXGJ8FnIs
pi_56577084
Wat ik gemerkt heb is dat het Xenu verhaal niet zoveel effect heeft op Scientologists. Er wordt ze verteld dat als je kennis neemt van zaken waar je het niveau nog niet voor hebt je daar ernstige schade van zal ondervinden. Op 1 van die XenuTV filmpjes zie je een demonstratie ergens in de VS, zodra de demonstrant het Xenu verhaal begint op te rakelen stopt de COS drone z'n vingers in z'n oren en loopt weg.

Als je wel op het OT3 niveau zit ben je al zo geconditioneerd dat je alles gelooft wat ze vertellen.

Wat ik wel interessant vind is dat Miscavige in de pers zegt dat het hele space-opera deel niks of weinig voorstelt. Als echte Scientologist ben je misschien wel 10 jaar (of een flinke zak geld) bezig met het bereiken van dat niveau. Je bent dan voortdurend bezig met het clearen van de thetans uit je lichaam. Als Hubbard dan in OT3 onthult wat die thetans zijn en waar ze vandaan komen en hoe ze in je lichaam terecht zijn gekomen, lijkt me dat toch een onthulling waar je U tegen zegt.

En de verspreiding van de COS valt inderdaad wel mee. Dat Superpower gebouw in Clearwater had 10 jaar geleden al af moeten zijn, en zo langzamerhand hebben ze die stad veranderd in een halve spookstad. Wat je niet moet vergeten is dat ze zowat geen personeelskosten hebben. Als jij de cursussen niet kan betalen (logisch als het je 3,5 ton gaat kosten) kun je voor ze gaan werken. Maar dan krijg je echt geen normaal salaris. En als ik de ex-leden moet geloven is het geen 3 sterren hotel waar ze je in onderbrengen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:01:19 #206
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56577265
Je zou volgens Ron Hubbard longontsteking krijgen als je OT3 leest voordat je er aan toebent. Ik ben inderdaad wat aan het hoesten. Hebben jullie er nu ook last van?

Verder is onze huis scientologist kennelijk verdwenen. Heel geloofwaardig vond ik het ook niet toen hij er 'wel wat interesse in had', maar verder niets, terwijl hij ook meldt 'Ik heb toevallig in het verleden wel rondgelopen in scientology organisaties, zowel in Amsterdam in de gewone kerk als in de Sea Org in Denemarken (wat achteraf idd niet een heel sllm idee was ) en weet uit eigen ervaring dat de gemiddelde scientoloog zelfs van een scientology kerk buitengewoon vriendelijke, idealistische en succesvolle mensen zijn.'

Sea Org is niet een organisatie waar je als voorbijganger zo maar even in komt.

Wordt er eigenlijk vaker geronseld op Fok? Ik lees nooit in R&P, maar ik kan me zo voorstellen dat daar mooi terrein braakligt voor de sekte. Ik zal de postgeschiedenis van Vero-Legata iig eens doornemen.
pi_56577473
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef MrData het volgende:
Wat ik gemerkt heb is dat het Xenu verhaal niet zoveel effect heeft op Scientologists. Er wordt ze verteld dat als je kennis neemt van zaken waar je het niveau nog niet voor hebt je daar ernstige schade van zal ondervinden. Op 1 van die XenuTV filmpjes zie je een demonstratie ergens in de VS, zodra de demonstrant het Xenu verhaal begint op te rakelen stopt de COS drone z'n vingers in z'n oren en loopt weg.
http://www.youtube.com/watch?v=hO5fZrfaY6g

Let op die man met baard en bril als de cameraman het OTIII verhaal vertelt. (rond 3.15)
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:44:42 #208
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56580594
Update:
Vero-Legato opent meerdere topics over 'school schutter x aan anti-depressiva', bemoeit zich met al dat soort discussies, grijpt iedere kans aan om die posi prietpraat over de goede werken van de sekte te melden dus duidelijk een propagandist.

Hij doet alsof hij de filosofie interessant vindt en het allemaal gratis van het net plukt, maar runt ondertussen een mantelorganisatie van scientology (mensenrechten.org) en is naar eigen zeggen zels lid van de SS van de sekte geweest: Sea Org.

Hij probeert Fokkertjes zo gek te krijgen dat ze toch maar eens een testje maken, een website lezen of eens binnenlopen in het altijd open centrum in Amsterdam. Gewoon een fanatiek scientologist dus, die doet alsof hij 'gewoon geinteresseerd is'.

Ik ga mijn signature maar eens aanpassen met een linkje naar dit topic want ik hou niet zo van zieltjes ronselen voor sektes die uit zijn op financieel gewin en macht.
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:29:27 #209
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56581538
Ter waarschuwing van mensen die niet doorhebben waarom hij in psychiatrie topics etc. zijn boodschappen verspreidt. Zou dit iets zijn als signature?

Vera-Legato is gewoon een die-hard scientology sekte zieltjeswinner die doet alsof hij alleen interesse in de 'filosofie' heeft. en de kerk niks vindt, maar zelf een mantelorganisatie van de cult runt (mensenrechten.org) en zelfs lid van Sea Org geweest is.
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:46:54 #210
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56581860
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:29 schreef voyeur het volgende:
Ter waarschuwing van mensen die niet doorhebben waarom hij in psychiatrie topics etc. zijn boodschappen verspreidt. Zou dit iets zijn als signature?

Vera-Legato is gewoon een die-hard scientology sekte zieltjeswinner die doet alsof hij alleen interesse in de 'filosofie' heeft. en de kerk niks vindt, maar zelf een mantelorganisatie van de cult runt (mensenrechten.org) en zelfs lid van Sea Org geweest is.
Nou nou nou nou nou nou nou dat kan wel iets korter:
quote:
Danger! Vero- Legato = Scientology
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')