klopt ...quote:
ziet niemandquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef lynda het volgende:
25 en 26 missen
schaamteloze tvp voor morgen de laatste afronddag
Samen aftellenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziet niemand
Ik nog de laatste paar dagen
des te meer volgende week....quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef Black-Death het volgende:
ik had vandaag niets te doen op het werk.. (horeca) maja zondag voor carnaval
pfff da's op tijd dat je het weet maar idd wel ontigelijk veeeeeeel uurquote:Op zondag 27 januari 2008 22:24 schreef lynda het volgende:
Ik weet nu me rooster voor Koninginnedag ellende al
Donderdag, vrijdag, zaterdag normale dienst..
Dinsdag vanaf 16 uur 's middags tot sluit en woensdag vanaf 12 uur tot sluit..
Dan weer donderdag t/m zaterdag.. holy FUCK!
Ik vind dat niet zo leuk dat schrikkeljaar gewoon een week lang tering hard werken
Wel balen dat je met Koninginnedag moet werkenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:24 schreef lynda het volgende:
Ik weet nu me rooster voor Koninginnedag ellende al
Donderdag, vrijdag, zaterdag normale dienst..
Dinsdag vanaf 16 uur 's middags tot sluit en woensdag vanaf 12 uur tot sluit..
Dan weer donderdag t/m zaterdag.. holy FUCK!
Ik vind dat niet zo leuk dat schrikkeljaar gewoon een week lang tering hard werken
Heeeeejj.quote:Op maandag 28 januari 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
Huh wat?
Goedemorgen deze morgenquote:
ik heb je gemist vorige weekquote:
Lekker begin van de dagquote:Op maandag 28 januari 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Beste Medewerkers
De gedeelde mappen zijn veranderd.
hiervoor moeten de computers opnieuw opstarten.
Alle medewerkers moeten hiervoor de computer opstarten daarna afsluiten (voor laptop gebruikers moet de netwerkkabel wel aangesloten zijn voordat de laptop opstart.)
Hierna kan gewoon weer erop gewerkt worden.
Ter info:
De verander zijn
Letter: Gedeelde map
H:\ Home (persoonlijke map)
X:\ Deparments (gedeelde mappen van afdelingen)
GVD MONGOLEN!!!! HEB NERGENS MEER TOEGANG TOE!!
zucht maandag
Haha ja was de afgelopen twee weken wel een beetje afwezig he?quote:Op maandag 28 januari 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb je gemist vorige week
wou je al pmen op de wii
middagquote:Op maandag 28 januari 2008 07:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Je was toch niet druk aan het werk he?quote:Op maandag 28 januari 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja was de afgelopen twee weken wel een beetje afwezig he?
Was dat maar zo... weer maar 5 uur geslapenquote:
Mwah, en aan het werk, en wat persoonlijke dingen... Had het druk dat welquote:Op maandag 28 januari 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je was toch niet druk aan het werk he?
tjah dan was de dag weer om geweestquote:Op maandag 28 januari 2008 07:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo... weer maar 5 uur geslapen
Dat in tegenstelling met een aantal mensen hier hahahahquote:Op maandag 28 januari 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah, en aan het werk, en wat persoonlijke dingen... Had het druk dat wel
hahahahquote:Op maandag 28 januari 2008 08:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb het minst zin van jullie allemaal.
nou dacht het niet hoor!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:08 schreef BloodyLotte het volgende:
ach jah,quote:
ik het dubbele, dus weet half hoe je je voeltquote:
Haha waarom sta ik daar dus niet van te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling met een aantal mensen hier hahahah
Ik heb vorige weeks echt niets gedaan hier,
en daar zal deze week ook niet veel verschil in zitten ben ik bang
eerder kleine kraaloogjesquote:Op maandag 28 januari 2008 08:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Heb jij ook van die dikke soepogen nu?
Als je Jezus bent, kan ik me voorstellen dat je kleine kraaloogjes hebt nuquote:Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eerder kleine kraaloogjes
mn collega net al "Jezus, wat heb jij gedaan ?!?!"
Echt nietquote:Op maandag 28 januari 2008 08:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg bellerophon, heb jij metroid al gedaan ?
gisteren even 2 uurtjes gespeeld. zit nu met een gare arm haha![]()
met eindbazen , 5 min als een bezetene op a drukken
Op je werk? Want hier negeert niemand je hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 08:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Iedereen negeert mij. Is maar beter ook.
Droxz heeft er nu ook een hoop! Redsteel blijft coolquote:Op maandag 28 januari 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaHeb hem al gespeeld ja, alleen nog niet zo lang
![]()
Moet wel zeggen dat de besturing ontzettend wennen is, heb alleen nog zoveel games die ik moet spelen
Heb nu iets van 26 wii games
ja ik had hem een tijdje geleden al geprobeert, en had hem laten liggen.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaHeb hem al gespeeld ja, alleen nog niet zo lang
![]()
Moet wel zeggen dat de besturing ontzettend wennen is, heb alleen nog zoveel games die ik moet spelen
Heb nu iets van 26 wii games
* WhiteLightning vond de besturing zwaar kut !quote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz heeft er nu ook een hoop! Redsteel blijft cool
daar hoef je geen jezus voor te wezenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:25 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Als je Jezus bent, kan ik me voorstellen dat je kleine kraaloogjes hebt nu
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 januari 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar hoef je geen jezus voor te wezen
Man, wat ben jij vrolijkquote:Op maandag 28 januari 2008 08:33 schreef Arjan007 het volgende:
GOEIEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet het niet, heb hem nog niet maar hoor steeds verschillende geluiden over dat spelquote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz heeft er nu ook een hoop! Redsteel blijft cool
ja voordat je begint over brood delen, en wijn vermenigvuldigen ofzoquote:
Jij hebt zeker een broodje chocopasta die je niet wilt delenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja voordat je begint over brood delen, en wijn vermenigvuldigen ofzo
Ja dat is wel waar, de besturing voelt ontzettend snel aan, soms iets te snel, resulteerde dus dat ik tegen een dak stond aan te schieten...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had hem een tijdje geleden al geprobeert, en had hem laten liggen.
dus dacht ik gisteren middag, kom pak hem ff op.
bleek het toch echt een superspel te zijn. besturing is gewelding, als je eraan gewend bent. bijna net zo snel als je muis op de pc![]()
En of! Heerlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een broodje chocopasta die je niet wilt delen![]()
Hebbert.
Het was even wennen (nog steeds eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning vond de besturing zwaar kut !
speel je wel met de advanced controle ?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, de besturing voelt ontzettend snel aan, soms iets te snel, resulteerde dus dat ik tegen een dak stond aan te schieten...
Wie heeft er een nieuw account aangemaakt op Fok!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef MangoThee het volgende:
Word ook ik even genegeerd... Gezellig
ik zou zelda,mario en metroid s downloaden..... erm hurenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het was even wennen (nog steeds eigenlijk), maar dat komt wel goed haha
Wat zijn trouwens meer spellen die ik MOET spelen?
Klonen mocht toch niet ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft er een nieuw account aangemaakt op Fok!
Werk jaquote:Op maandag 28 januari 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op je werk? Want hier negeert niemand je hoor![]()
hoezo , wil je een hapje ? nou ok ga je gangquote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een broodje chocopasta die je niet wilt delen![]()
Hebbert.
Helemaal niemandquote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft er een nieuw account aangemaakt op Fok!
* Dr.Droxz zoekt op de nieuwsgroepen internet! thx!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou zelda,mario en metroid s downloaden..... erm huren
Nee, dank je.. Heb geen idee waar dat broodje eerder is geweestquote:Op maandag 28 januari 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo , wil je een hapje ? nou ok ga je gang
27 Jan. accountje gemaakt, wie bent u nou?quote:
Ik ben een hele lieve newbie...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
27 Jan. accountje gemaakt, wie bent u nou?
Ehr... fill me inquote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speel je wel met de advanced controle ?
Rayman Raving Rabids 2!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het was even wennen (nog steeds eigenlijk), maar dat komt wel goed haha
Wat zijn trouwens meer spellen die ik MOET spelen?
Aan een kloon? Attack of the Clones!quote:
Ik voel me nu heel ouderwets met m'n voorliefde voor Monopolyquote:Op maandag 28 januari 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rayman Raving Rabids 2!
Zack & Wiki
Zelda
Simpsons
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij was maar een kloon. Maar nu is hij dood.
Pong.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rayman Raving Rabids 2!
Zack & Wiki
Zelda
Simpsons
en probeer SSX eensquote:Op maandag 28 januari 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zoekt op de nieuwsgroepen internet! thx!
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij was maar een kloon. Maar nu is hij dood.
Pong... het enige spel wat je zo kon plaatsen dat je zelf niet meer hoefde te spelenquote:
was je al een oude bekende ?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:46 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve newbie...
En hou eens op met vissen
Dan wel de mega editie mag ik hopenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel ouderwets met m'n voorliefde voor Monopoly
Ben er ooit wel eens geweest, maar geen bekende.. Las vooral.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was je al een oude bekende ?
je maakt me nu ook wel nieuwsgierig
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan wel de mega editie mag ik hopen
Is die wel leuk dan op de Wii?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en probeer SSX eens
die is geweldig op andere consoles
MangoThee - Seventees? Beide dragen een thee in hun naam?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was je al een oude bekende ?
je maakt me nu ook wel nieuwsgierig
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ben er ooit wel eens geweest, maar geen bekende.. Las vooral.
Ja daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MangoThee - Seventees? Beide dragen een thee in hun naam?
ah okequote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ben er ooit wel eens geweest, maar geen bekende.. Las vooral.
Dát is vergezochtquote:Op maandag 28 januari 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MangoThee - Seventees? Beide dragen een thee in hun naam?
kom maar naar beneden, en sla je slag!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet![]()
Kom nou maar uit de kast...
Of ik denk te snel door met dergelijke zinnen... of dit klinkt gewoon ontzettend foutquote:Op maandag 28 januari 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet![]()
Kom nou maar uit de kast...
Sceptisch zijn jullie hoor..quote:Op maandag 28 januari 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom maar naar beneden, en sla je slag!
Vind je? Ik vond het juist iets wat ontzettend voor de hand lagquote:
whahaquote:
Is goed, had hem bijna gekocht dit weekendquote:
Maar nee, zo oud ben ik nu ook weer niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond het juist iets wat ontzettend voor de hand lag
Ja echt wel, zeker als je het met meer dan 3 mensen speeltquote:Op maandag 28 januari 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha![]()
t blijft een leuk spel heh ?
Volendam wil er trouwens op hequote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel ouderwets met m'n voorliefde voor Monopoly
M'n kast staat vol met spelletjes...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is goed, had hem bijna gekocht dit weekend
valt wel mee hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Sceptisch zijn jullie hoor..
En ik wil thee natuurlijk!
Dan speel ik officieel nooit meer Monopolyquote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volendam wil er trouwens op he![]()
Stelletje cokesnuivende inteelt palingrokers
Hmm wie ben je dan wel? Geef is een hint via de PMquote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Maar nee, zo oud ben ik nu ook weer niet.
oo wat voor spelletjes ?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
M'n kast staat vol met spelletjes...
Neequote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
valt wel mee hoor![]()
koekje erbij ?
Hints, ook zo'n leuk spelletjequote:Op maandag 28 januari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm wie ben je dan wel? Geef is een hint via de PM
Ehr... over wat voor spelletjes hebben we het nu?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
M'n kast staat vol met spelletjes...
Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Maar nee, zo oud ben ik nu ook weer niet.
De wereld editie, daar wilt Volendam opquote:Op maandag 28 januari 2008 09:00 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Dan speel ik officieel nooit meer Monopoly
Jan Smit weg
Nick en Simon Laan
DrieJ's Plein
hahahaha, dat meen je niet. jan smit erinquote:Op maandag 28 januari 2008 09:00 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Dan speel ik officieel nooit meer Monopoly
Jan Smit weg
Nick en Simon Laan
DrieJ's Plein
Laatste keer:quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...
Of Lynda ofzo hahahah
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De wereld editie, daar wilt Volendam op![]()
Ik denk dat "Wie is het?" nu meer op z'n plaats isquote:
Ja dat denk ik dus ookquote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of Lynda ofzo hahahah
Jullie willen me gewoon weghebbenquote:
Nee hoor, we geloven je 'ik ben geen bekende' verhaaltje nietquote:Op maandag 28 januari 2008 09:06 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jullie willen me gewoon weghebben
dat gaat niet met maar 2 uur slaap. je valt door de mandquote:Op maandag 28 januari 2008 09:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Stiekem is het gewoon mijn kloon.ja echt waar.
Omdat je je negeert voelt, ga je maar een kloon inzetten?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Stiekem is het gewoon mijn kloon.ja echt waar.
He stole my line...quote:Op maandag 28 januari 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee hoor, we geloven je 'ik ben geen bekende' verhaaltje niet
Nee hoor, details...quote:Op maandag 28 januari 2008 09:06 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Sorryquote:
Ja Bello...van wat eigenlijk?quote:
Niet door jullie.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Omdat je je negeert voelt, ga je maar een kloon inzetten?![]()
Mwah dat moet ik nog even verzinnenquote:
Maakt niet uit jongen, het is je vergevenquote:
Aaah arm dingquote:Op maandag 28 januari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Niet door jullie.
Door mijn collega's. Maar dan ben ik juist blij mee.'t Is mijn dag niet vandaag. Men moet alleen tegen me praten als ze een doodwens hebben.
En iedereen is zo blijjjj en wakker hier.
Ik heb een hekel aan blije en wakkere mensen zo 's ochtends..quote:Op maandag 28 januari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Niet door jullie.
Door mijn collega's. Maar dan ben ik juist blij mee.'t Is mijn dag niet vandaag. Men moet alleen tegen me praten als ze een doodwens hebben.
Nee hoor! bakje mangothee dan maar?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:06 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee hoor! bakje mangothee dan maar?
Speltip #7: Werk aan je medelevenquote:
Ik ook, mijn kut collega b.v.... ADHD is er niets bijquote:Op maandag 28 januari 2008 09:18 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan blije en wakkere mensen zo 's ochtends..
Heb je geen extra potje met van die visoliepillen stiekem in je la liggen?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, mijn kut collega b.v.... ADHD is er niets bij
Als het woord nog bestond dan had hij het uitgevonden?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, mijn kut collega b.v.... ADHD is er niets bij
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speltip #7: Werk aan je medeleven
Ja hier is ook iedereen zo stil als op ee nbegrafenisquote:Op maandag 28 januari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Niet door jullie.
Ze zijn natuurlijk allemaal diep in rouw, omdat jij nog maar 4 dagen daar werktquote:Op maandag 28 januari 2008 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja hier is ook iedereen zo stil als op ee nbegrafenis
en ik zo vrolijk
Maar goed dat het mn laatste 4 dagen zijn
ik moest lachenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk allemaal diep in rouw, omdat jij nog maar 4 dagen daar werkt
Nadat ik vorige maand wiet vond in mijn burola niets vreemds meer gevonden... hahahaquote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Heb je geen extra potje met van die visoliepillen stiekem in je la liggen?
Of...quote:Op maandag 28 januari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk allemaal diep in rouw, omdat jij nog maar 4 dagen daar werkt
Was het je eigen wiet?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadat ik vorige maand wiet vond in mijn burola niets vreemds meer gevonden... hahaha
Maar daar kunnen we wel voor zorgen hahaha
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Of...
Ze denken: Laten we nog 4 dagen rustig aan doen, stel dat we te gezellig worden en hij besluit langer te blijven
die zijn echt supersmerig! heb het zelf ook s geprobeert. sochtends die dingen, en dan je tandenpoetsen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Heb je geen extra potje met van die visoliepillen stiekem in je la liggen?
ehm,quote:Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Of...
Ze denken: Laten we nog 4 dagen rustig aan doen, stel dat we te gezellig worden en hij besluit langer te blijven
Dat bedoel ik maar, als ik er ben dan doe ik het ook goedquote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]en bedankt heej... zo is ie er daaaagen niet...laat ie zich weer eens zien..krijgen we dit ineens
Nog "niet" bestond bedoel je denk?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het woord nog bestond dan had hij het uitgevonden?
haha succesquote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
oh kut.. .ik kom er net achter dat ik een kwartier geleden al bij een meeting moest zijn
Zal maar even gaan kijken...
de sint is je goed gezintquote:Op maandag 28 januari 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadat ik vorige maand wiet vond in mijn burola niets vreemds meer gevonden... hahaha
Maar daar kunnen we wel voor zorgen hahaha
De telefoon neemt je collega op?? moet dat niet andersom zijn?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog "niet" bestond bedoel je denk?
Ik lig hier op mijn stoel, muziekje aan, kleine oogjes van te weinig slaap, poten op de subwoofer,
telefoon neemt mijn collega op..
Leuker baantje mag ik hopen?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
blijven doe ik hier voor geen miljoen
mn nieuwe baantje ligt op mij te wachten
uh nee, want ik rook geen wietquote:
Met carnaval en nieuwjaar zeker?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh nee, want ik rook geen wiet![]()
(misschien 2 x per jaar een paar halen ofzo...)
uh nee... ik nietsdoen, en hij wel.. zo moet het toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
De telefoon neemt je collega op?? moet dat niet andersom zijn?
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
De telefoon neemt je collega op?? moet dat niet andersom zijn?
en veel beterquote:
kloptquote:Op maandag 28 januari 2008 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh nee... ik nietsdoen, en hij wel.. zo moet het toch?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YES YES YESquote:Op maandag 28 januari 2008 09:32 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Met carnaval en nieuwjaar zeker?
dankuquote:
Ik HAAT carnaval..quote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YES YES YES
Nog 4 werkdagen tot: Nieuwe baan en Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat bedoelde ik ook :p Het is nog vroegquote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog "niet" bestond bedoel je denk?
Ik lig hier op mijn stoel, muziekje aan, kleine oogjes van te weinig slaap, poten op de subwoofer,
telefoon neemt mijn collega op..
Carnaval... tjah het is maar wat je leuk vindtquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YES YES YES
Nog 4 werkdagen tot: Nieuwe baan en Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:36 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik HAAT carnaval..
Stelletje lompe boeren die zich een weekend gaan verkleden...
Ik ga zo gewoon wat doen! Backup tapes wisselen roken!quote:
Monopolyquote:Op maandag 28 januari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Carnaval... tjah het is maar wat je leuk vindt
Hell No.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt dus nog nooit carnaval meegemaakt
want:
1. Je noemt het boeren terwijl het geen boeren zijn.
2. Het is geen weekend maar een halve week
3. De sfeer is er op en top gezellig
zie, je kent het nietquote:Op maandag 28 januari 2008 09:40 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Hell No.
1. Brabant is gewoon een enorme boerderij.
2. Ik onthoud alleen het weekend, erg zat.
3. Sfeer? Welke sfeer?
Ik ben alleen in Brabant te vinden voor eventuele lange weekendjes wegquote:Op maandag 28 januari 2008 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zie, je kent het niet
kom een keertje mee feesten en we praten verder.
Met mensen die nog niet hebben meegemaakt en brabanders al gelijk boeren vindt, daar praat ik niet mee voor ze gezien hebben dat dat niet klopt
Gaan we weerquote:
Want als dat zo is, dan is het natuurlijk een 'Kodak moment'!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
verkleed jij je dan als vrouw Crazy-M ? gewoon maar een vraagje hoor
nopequote:Op maandag 28 januari 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
verkleed jij je dan als vrouw Crazy-M ? gewoon maar een vraagje hoor
aah iemand uit de randstadquote:Op maandag 28 januari 2008 09:44 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik ben alleen in Brabant te vinden voor eventuele lange weekendjes weg
hmm zijn zat Kodak momenten hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want als dat zo is, dan is het natuurlijk een 'Kodak moment'!
*Kijkt om zich heen*quote:
hmm valt mee, want zijn wel standaard dingen die mensen ook roepen die in de randstad wonenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:49 schreef MangoThee het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen*
Als je weilanden/zee randstad wil noemen...
als in de buurt van z-holland ?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:49 schreef MangoThee het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen*
Als je weilanden/zee randstad wil noemen...
Heeft Zuid-Holland weilanden joh?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als in de buurt van z-holland ?
Dat is dan ook weer zoquote:
Hmm, Noord Holland? Friesland? De eilanden?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:52 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Heeft Zuid-Holland weilanden joh?
Relax... ik zou niet durvenquote:
Ik moest lachenquote:
tja koeien kunnen moeilijk asfalt gaan etenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:52 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Heeft Zuid-Holland weilanden joh?
Dus ook carnaval?quote:
* Denkt aan reclame *quote:Op maandag 28 januari 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja koeien kunnen moeilijk asfalt gaan eten
* Schenkt wat van haarzelf in *quote:
hmm ken ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
* Denkt aan reclame *
Is deze koe een mannetje of een vrouwtje?
Campina reclame..quote:Op maandag 28 januari 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ken ik nietik kijk echt nooit reclames
groot voordeel van digitale tv, en een pc
ik ken hem ook niet hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 10:01 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Campina reclame..
Anyway: Monopoly
Nou ja zeg!quote:
jan smitquote:Op maandag 28 januari 2008 10:01 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Campina reclame..
Anyway: Monopoly
reclame = propaganda = Zappen!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:02 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Stelletje reclame barbaren
Woar hedde gij ut ofur?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
zo ff iedereen op server gespamt met netsend
server moet om 12:30 opnieuw opgestart worden
Dan houd ik niks meer van mijzelf overquote:
???quote:Op maandag 28 januari 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo daar ben ik weer! Nou mag ik weer op mijn stoel liggen tot de lunch![]()
Als ik aan carnaval denk, moet ik altijd denken aan die film "van god los"
NL films.. Ook zo'n hekel aanquote:Op maandag 28 januari 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo daar ben ik weer! Nou mag ik weer op mijn stoel liggen tot de lunch![]()
Als ik aan carnaval denk, moet ik altijd denken aan die film "van god los"
IT taaltjequote:
Geen reclame, geen film..quote:
Bwehehequote:Op maandag 28 januari 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
reclame = propaganda = Zappen!
ah dank je welquote:Op maandag 28 januari 2008 10:11 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Dan houd ik niks meer van mijzelf over![]()
* Schenkt extra kopjes in *
Zaterdag nog naar "moordwijfen" geweestquote:
Dat ik niet helemaal naar de keuken hoef te lopen voor de waterkoker..quote:
We delen hier alles hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 10:11 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Dan houd ik niks meer van mijzelf over![]()
* Schenkt extra kopjes in *
* Vind die "koekjes" toch heel ergens anders op lijken... *quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dank je welstel ik op prijs
* WhiteLightning deelt koekjes uit
[ afbeelding ]
Zat filmsquote:Op maandag 28 januari 2008 10:12 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Geen reclame, geen film..
Wat ken jij wel?
Wijven is toch met een v?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zaterdag nog naar "moordwijfen" geweest![]()
p.s
Van god los is een goede film hoor, en zo heb ik wel meer goede NL films
Quentin Tarantinoquote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zat films
maar die film niet
gister the kingdom gekeken nog
maar NL films .... zijn die er?
Zo wakker ben ik nouquote:
Er zijn genoeg goede nederlandse films ja! cultuur barbaar dat je bentquote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zat films
maar die film niet
lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dank je welstel ik op prijs
* WhiteLightning deelt koekjes uit
[ afbeelding ]
Handig in de zin van luiheidbevoordelijkheid?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Dat ik niet helemaal naar de keuken hoef te lopen voor de waterkoker..
En dan ook nog wachten tot het water kookt enzo...
Zwartboek!!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zaterdag nog naar "moordwijfen" geweest![]()
p.s
Van god los is een goede film hoor, en zo heb ik wel meer goede NL films
en dan komt de inkopvraag van mij "Waar lijken die dingen dan op ?"quote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef MangoThee het volgende:
[..]
* Vind die "koekjes" toch heel ergens anders op lijken... *
Ja, alleen dan met 1 o.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Handig in de zin van luiheidbevoordelijkheid?
Nee dank u, ik ben van de koffie....quote:
Ik ben de Theemiep, niet de Koffiemiep..quote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dank u, ik ben van de koffie....
een "Droxz special" graag!
(cappucino + expresso in 1 beker)
vond hem wel gaafquote:Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede nederlandse films ja! cultuur barbaar dat je bent![]()
"the kingdom", vond er niet veel aan eigenlijk.
Films met Will Smith zijn zó 2004...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond hem wel gaaf
dat had ik ook met een andere film ...
met will smith ...
die vondi k echt niks aan
I Am Legend, de film is leuk, het boek is beterquote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond hem wel gaaf
dat had ik ook met een andere film ...
met will smith ...
die vondi k echt niks aan
Heb echt genoten van 'The Pursuit of Happyness'quote:Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Films met Will Smith zijn zó 2004...
Doeg!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef MangoThee het volgende:
Enieweej,
Ik zal me ook eens nuttig gaan maken.
Fijne dag allemaal en thnx voor de gezelligheid!
.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef MangoThee het volgende:
Enieweej,
Ik zal me ook eens nuttig gaan maken.
Fijne dag allemaal en thnx voor de gezelligheid!
ja hij viel echt tegenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Films met Will Smith zijn zó 2004...
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zat films
maar die film niet
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik ben de Theemiep, niet de Koffiemiep..
Plot Outline:quote:Op maandag 28 januari 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Cloverfield is zo vaag trouwens. Nu we het toch over films hebben.
Komt me bekend voor, hoor ik dagelijks:quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
mensen die niet kunnen uitleggen wat ze bedoelen waardoor al 15 min om een simpele wachtwoord te veranderen
Lijkt me een geweldige filmquote:Op maandag 28 januari 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil 'm zien.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Mwah, 6.5-je.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Plot Outline:
Revolves around a monster attack in New York as told from the point of view of a small group of people.
hmm klinkt goed!
is het een aanrader ?
ik denk vergeleken met "Iron Claw Strikes Back", die ik van het weekend gezien heb, een steengoeie film is.quote:
Ik ookquote:
Goedemorgen, middag en alvast avondquote:Op maandag 28 januari 2008 10:36 schreef lynda het volgende:
* lynda is ook weer ontwaakt uit een diepe slaap
mogguh!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:36 schreef lynda het volgende:
Sommige mensen moeten ze echt een toetsenbord verbod geven hoor!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
nee en dan zeg je:
ja kan maar op 1 pc.
begint ze in 1 keer weer over andere pc en blablabla ....
belgen
inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ze echt een toetsenbord verbod geven hoor!
Hier heb je een telraam, succes!
goedemorgenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:36 schreef lynda het volgende:
ik werk bij een bedrijf dat medicijnen maakt, pakt wat uit de kast en geeft dit aan BloodyLottequote:
haha doe datquote:Op maandag 28 januari 2008 10:52 schreef lynda het volgende:
[..]
moguh![]()
zo mar ff richting het stadion geld uitgeven
Haha ja was het maar alvast avondquote:
was het weer een dag minder jahquote:Op maandag 28 januari 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja was het maar alvast avond
Vanavond maar weer een poging doen om optijd te gaan slapenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja was het maar alvast avond
same herequote:Op maandag 28 januari 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond maar weer een poging doen om optijd te gaan slapen
Ben ik toch niet de enige hahahahaquote:
Wie?!?quote:
tja.... ik dacht al gelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de enige hahahaha
Was het maar weekendquote:
had ik al mn nieuwe baanquote:
mysterie ook weer opgelostquote:Op maandag 28 januari 2008 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja.... ik dacht al gelijk
wist het al toen ik de naam zag
Seventees dusquote:Op maandag 28 januari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mysterie ook weer opgelost
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of Lynda ofzo hahahah
quote:
Hear hearquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
maastrichters ....
bellen ze vanmorgen op voor internet, ik zo: modem resetten.
Hun "gedaan"
werkt het nog niet .....
dus ik, ja ik kijk wel even bij xs4all. (wachtrij meer dan 20 mensen dus ik niet gebeld)
Ik controleer toenet toevallig weer ... werkt alles weer.
Ik bellen..
receptie:
Jah we vodnen nog een ksje en sinds een half uur doet alels het weer.
En dan niet ff bellen zodat ik niet meer naar de helpdesk hoef te bellen he![]()
probleem lag aan de gebruikers, niet aan xs4allquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |