daar hoef je geen jezus voor te wezenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:25 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Als je Jezus bent, kan ik me voorstellen dat je kleine kraaloogjes hebt nu
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 januari 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar hoef je geen jezus voor te wezen
Man, wat ben jij vrolijkquote:Op maandag 28 januari 2008 08:33 schreef Arjan007 het volgende:
GOEIEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet het niet, heb hem nog niet maar hoor steeds verschillende geluiden over dat spelquote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Droxz heeft er nu ook een hoop! Redsteel blijft cool
ja voordat je begint over brood delen, en wijn vermenigvuldigen ofzoquote:
Jij hebt zeker een broodje chocopasta die je niet wilt delenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja voordat je begint over brood delen, en wijn vermenigvuldigen ofzo
Ja dat is wel waar, de besturing voelt ontzettend snel aan, soms iets te snel, resulteerde dus dat ik tegen een dak stond aan te schieten...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had hem een tijdje geleden al geprobeert, en had hem laten liggen.
dus dacht ik gisteren middag, kom pak hem ff op.
bleek het toch echt een superspel te zijn. besturing is gewelding, als je eraan gewend bent. bijna net zo snel als je muis op de pc![]()
En of! Heerlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een broodje chocopasta die je niet wilt delen![]()
Hebbert.
Het was even wennen (nog steeds eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning vond de besturing zwaar kut !
speel je wel met de advanced controle ?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, de besturing voelt ontzettend snel aan, soms iets te snel, resulteerde dus dat ik tegen een dak stond aan te schieten...
Wie heeft er een nieuw account aangemaakt op Fok!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:32 schreef MangoThee het volgende:
Word ook ik even genegeerd... Gezellig
ik zou zelda,mario en metroid s downloaden..... erm hurenquote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het was even wennen (nog steeds eigenlijk), maar dat komt wel goed haha
Wat zijn trouwens meer spellen die ik MOET spelen?
Klonen mocht toch niet ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft er een nieuw account aangemaakt op Fok!
Werk jaquote:Op maandag 28 januari 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op je werk? Want hier negeert niemand je hoor![]()
hoezo , wil je een hapje ? nou ok ga je gangquote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een broodje chocopasta die je niet wilt delen![]()
Hebbert.
Helemaal niemandquote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie heeft er een nieuw account aangemaakt op Fok!
* Dr.Droxz zoekt op de nieuwsgroepen internet! thx!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou zelda,mario en metroid s downloaden..... erm huren
Nee, dank je.. Heb geen idee waar dat broodje eerder is geweestquote:Op maandag 28 januari 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo , wil je een hapje ? nou ok ga je gang
27 Jan. accountje gemaakt, wie bent u nou?quote:
Ik ben een hele lieve newbie...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
27 Jan. accountje gemaakt, wie bent u nou?
Ehr... fill me inquote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speel je wel met de advanced controle ?
Rayman Raving Rabids 2!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het was even wennen (nog steeds eigenlijk), maar dat komt wel goed haha
Wat zijn trouwens meer spellen die ik MOET spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |