Of...quote:Op maandag 28 januari 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk allemaal diep in rouw, omdat jij nog maar 4 dagen daar werkt
Was het je eigen wiet?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadat ik vorige maand wiet vond in mijn burola niets vreemds meer gevonden... hahaha
Maar daar kunnen we wel voor zorgen hahaha
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Of...
Ze denken: Laten we nog 4 dagen rustig aan doen, stel dat we te gezellig worden en hij besluit langer te blijven
die zijn echt supersmerig! heb het zelf ook s geprobeert. sochtends die dingen, en dan je tandenpoetsen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Heb je geen extra potje met van die visoliepillen stiekem in je la liggen?
ehm,quote:Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Of...
Ze denken: Laten we nog 4 dagen rustig aan doen, stel dat we te gezellig worden en hij besluit langer te blijven
Dat bedoel ik maar, als ik er ben dan doe ik het ook goedquote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]en bedankt heej... zo is ie er daaaagen niet...laat ie zich weer eens zien..krijgen we dit ineens
Nog "niet" bestond bedoel je denk?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het woord nog bestond dan had hij het uitgevonden?
haha succesquote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
oh kut.. .ik kom er net achter dat ik een kwartier geleden al bij een meeting moest zijn
Zal maar even gaan kijken...
de sint is je goed gezintquote:Op maandag 28 januari 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadat ik vorige maand wiet vond in mijn burola niets vreemds meer gevonden... hahaha
Maar daar kunnen we wel voor zorgen hahaha
De telefoon neemt je collega op?? moet dat niet andersom zijn?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog "niet" bestond bedoel je denk?
Ik lig hier op mijn stoel, muziekje aan, kleine oogjes van te weinig slaap, poten op de subwoofer,
telefoon neemt mijn collega op..
Leuker baantje mag ik hopen?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm,
blijven doe ik hier voor geen miljoen
mn nieuwe baantje ligt op mij te wachten
uh nee, want ik rook geen wietquote:
Met carnaval en nieuwjaar zeker?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh nee, want ik rook geen wiet![]()
(misschien 2 x per jaar een paar halen ofzo...)
uh nee... ik nietsdoen, en hij wel.. zo moet het toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
De telefoon neemt je collega op?? moet dat niet andersom zijn?
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
De telefoon neemt je collega op?? moet dat niet andersom zijn?
en veel beterquote:
kloptquote:Op maandag 28 januari 2008 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh nee... ik nietsdoen, en hij wel.. zo moet het toch?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YES YES YESquote:Op maandag 28 januari 2008 09:32 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Met carnaval en nieuwjaar zeker?
dankuquote:
Ik HAAT carnaval..quote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YES YES YES
Nog 4 werkdagen tot: Nieuwe baan en Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat bedoelde ik ook :p Het is nog vroegquote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog "niet" bestond bedoel je denk?
Ik lig hier op mijn stoel, muziekje aan, kleine oogjes van te weinig slaap, poten op de subwoofer,
telefoon neemt mijn collega op..
Carnaval... tjah het is maar wat je leuk vindtquote:Op maandag 28 januari 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YES YES YES
Nog 4 werkdagen tot: Nieuwe baan en Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:36 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik HAAT carnaval..
Stelletje lompe boeren die zich een weekend gaan verkleden...
Ik ga zo gewoon wat doen! Backup tapes wisselen roken!quote:
Monopolyquote:Op maandag 28 januari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Carnaval... tjah het is maar wat je leuk vindt
Hell No.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij hebt dus nog nooit carnaval meegemaakt
want:
1. Je noemt het boeren terwijl het geen boeren zijn.
2. Het is geen weekend maar een halve week
3. De sfeer is er op en top gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |