whahaquote:

Is goed, had hem bijna gekocht dit weekendquote:

Maar nee, zo oud ben ik nu ook weer niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond het juist iets wat ontzettend voor de hand lag

Ja echt wel, zeker als je het met meer dan 3 mensen speeltquote:Op maandag 28 januari 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha![]()
t blijft een leuk spel heh ?

Volendam wil er trouwens op hequote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel ouderwets met m'n voorliefde voor Monopoly

M'n kast staat vol met spelletjes...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is goed, had hem bijna gekocht dit weekend

valt wel mee hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Sceptisch zijn jullie hoor..
En ik wil thee natuurlijk!

Dan speel ik officieel nooit meer Monopolyquote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volendam wil er trouwens op he![]()
Stelletje cokesnuivende inteelt palingrokers

Hmm wie ben je dan wel? Geef is een hint via de PMquote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Maar nee, zo oud ben ik nu ook weer niet.

oo wat voor spelletjes ?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
M'n kast staat vol met spelletjes...

Neequote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
valt wel mee hoor![]()
koekje erbij ?

Hints, ook zo'n leuk spelletjequote:Op maandag 28 januari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm wie ben je dan wel? Geef is een hint via de PM

Ehr... over wat voor spelletjes hebben we het nu?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
M'n kast staat vol met spelletjes...

Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:58 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Maar nee, zo oud ben ik nu ook weer niet.

De wereld editie, daar wilt Volendam opquote:Op maandag 28 januari 2008 09:00 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Dan speel ik officieel nooit meer Monopoly
Jan Smit weg
Nick en Simon Laan
DrieJ's Plein

hahahaha, dat meen je niet. jan smit erinquote:Op maandag 28 januari 2008 09:00 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Dan speel ik officieel nooit meer Monopoly
Jan Smit weg
Nick en Simon Laan
DrieJ's Plein

Laatste keer:quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...
Of Lynda ofzo hahahah

quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De wereld editie, daar wilt Volendam op![]()

Ik denk dat "Wie is het?" nu meer op z'n plaats isquote:

Ja dat denk ik dus ookquote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...
Of Lynda ofzo hahahah

Jullie willen me gewoon weghebbenquote:

Nee hoor, we geloven je 'ik ben geen bekende' verhaaltje nietquote:Op maandag 28 januari 2008 09:06 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jullie willen me gewoon weghebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |